Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 71 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Wars Episode III

    Release 16nov2005

    STAR WARS EPISODE III: REVENGE OF THE SITH

    De extra's
    * 6 nooit eerder geziene scènes, speciaal gecreëerd voor deze DVD
    *“Within A Minute”: Wie en wat heb je nodig om nog geen volle 60 seconden van Episode III te verfilmen?
    * “The Chosen One”: De tragische transformatie van Anakin Skywalker in Darth Vader.
    * “It’s All For Real”: De extreme training nodig voor intense “Jedi action battles”.
    * “ The making of Revenge of the Sith”: Een ongeëvenaarde 15-delige webdocumentaire.
    * “A Hero Falls”: Music video featuring John Williams’“Battle of the Heroes” track.
    * Theatrical teaser & launch trailer + 15 TV spots.
    * Theatrical posters en printcampagnes vanuit de hele wereld.
    * Een nooit geziene “Production Photo Gallery”.
    * Speelbare Xbox® Battlefront II demo en Battlefront II / Star Wars Empire At War game trailers.
    * DVD-ROM weblink naar exclusieve Star Wars extra’s.


  2. #2

    Standaard

    A-Men 8) Dit is er een waar ik echt op zit te wachten . Mooie extra's, net als bij de twee voorgangers, en ongetwijfeld vet beeld en geluid. Als je alle huidige DVD-versies hebt, heb je in principe al het beste van Star Wars in je bezit.

    But that's me. :wink:
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  3. #3

    Standaard

    Hopen dat Episode I t/m III snel in een soortgelijke box als Episode IV t/m VI uitkomen, maar ik ben er bang voor. Dit gaat natuurlijk over een paar jaar pas gebeuren. Eerst moet de film los nog uitgemolken worden.
    So good to know there's still a little magic in the air

    Mijn bescheiden DVD-Collectie

  4. #4

    Standaard

    The deleted scenes include one that fans have been waiting a long time to see, one that shows Yoda arriving on the swamp-planet of Dagobah, where Luke Skywalker meets him in 'The Empire Strikes Back,'" Ward said. "George worked with Industrial Light & Magic and Episode III Producer Rick McCallum to finish most of these scenes with complete visual effects and sound design, and they bring a new perspective to the movie.

    1 van de deleted scenes en een 2de deleted scene is het ontstaan van de rebellen. Toffe scenes die er volgens mij toch ingezeten moesten hebben.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  5. #5

    Standaard

    ik w8 geduldig af tot ze alle 6 in 1 box komen...tot die tijd leen ik um wel
    Live Long and Prosper

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EVO
    ik w8 geduldig af tot ze alle 6 in 1 box komen...tot die tijd leen ik um wel
    Join the club :wink:

  7. #7

    Standaard

    Ik snap eigelijk een hoop editing-beslissingen uit deze film niet, aan kritieke momenten wordt veel te weinig aandacht besteed, en sommige andere scenes zeuren te lang door. en het missen van cruciale scenes als Arrival of Yoda en Forming of the Rebellion is onvergeefelijk.

    De film krijgt van mij dan ook niet meer dan een 7.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  8. #8
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    waarom dan niet gewoon die scenes terug in de film stoppen, een soort van Directors cut

    Is iig leuker kijken dan een serie losse deleted scenes

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikeymo
    waarom dan niet gewoon die scenes terug in de film stoppen, een soort van Directors cut

    Is iig leuker kijken dan een serie losse deleted scenes
    I agree!
    George kennende wordt dat OOIT wel uitgebracht... maar eerst de losse dvd! Dan een box van I,II en II, dan een box van I,II,III,IV,V en VI en pas DAN een director's cut? Ik zie het zo gebeuren
    Jake La Motta

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikeymo
    waarom dan niet gewoon die scenes terug in de film stoppen, een soort van Directors cut

    Is iig leuker kijken dan een serie losse deleted scenes
    Dat vind ik bij meer films wel jammer. Deleted scenes los op een dvd zetten.. Die kijk ik dan altijd na de film, en soms heb ik dan wel het idee dat ze echt wat toe hadden kunnen voegen.

    Het zal wel te veel energie kosten om het geluid en beeld on par te krijgen met de rest van de film..
    To lazy to be an evil genius

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1der
    Citaat Oorspronkelijk gepost door EVO
    ik w8 geduldig af tot ze alle 6 in 1 box komen...tot die tijd leen ik um wel
    Join the club :wink:
    Waarom? om da vage kartonetje da dromheen zit?
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheiron
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikeymo
    waarom dan niet gewoon die scenes terug in de film stoppen, een soort van Directors cut

    Is iig leuker kijken dan een serie losse deleted scenes
    Dat vind ik bij meer films wel jammer. Deleted scenes los op een dvd zetten.. Die kijk ik dan altijd na de film, en soms heb ik dan wel het idee dat ze echt wat toe hadden kunnen voegen.

    Het zal wel te veel energie kosten om het geluid en beeld on par te krijgen met de rest van de film..
    Heb laatst op een torrents site een FanEdit versie van EP1 en EP2 gedownload (vies woord he, maar heb ook de originele!!!) hierin zijn de deleted scene's van de 2e dvd ingeauthored en wat onnodige scene's uit gesloopt. Het is echt heel goed gedaan en je kijkt de film weer op een heel andere manier (zo zou lucas het ook eens moeten doen....)

  13. #13

    Standaard

    Ik hoop ook erg op een versie waarin eerder genoemde cruciale scenes in de film gemonteerd worden. Waarom zijn ze eigenlijk weggelaten? Aan de lengte van de film kan dat toch niet liggen, daar kan best nog een kwartiertje bij.

    Goed, misschien komt dit allemaal als Lucas de 1080i HDTV-versie in een box gaat brengen

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j_man
    Ik hoop ook erg op een versie waarin eerder genoemde cruciale scenes in de film gemonteerd worden. Waarom zijn ze eigenlijk weggelaten? Aan de lengte van de film kan dat toch niet liggen, daar kan best nog een kwartiertje bij.

    Goed, misschien komt dit allemaal als Lucas de 1080i HDTV-versie in een box gaat brengen
    Reken maar niet op een versie met teruggeplaatse scene's, want dat is nog niet eerder gebeurdt. Misschien met de Re-Ultimate-Super-Duper Editions op HD of Blueray

  15. #15

    Standaard

    Ik ga hem wel halen (laatste nog ontbrekende deel)
    maar ik denk dat je volgend jaar of mischien pas 2007 de HD-DVD/Blue ray versie kan verwachten....

  16. #16

    Standaard

    Zodra die uitkomt ga ik hem gewoon kopen. Want als ik hem net als deel 4,5 en 6 moet gaan kopen zit ik met 1 en 2 als losse.

  17. #17

    Standaard

    Wel jammer dat de release is uitgesteld tot 16 november, in plaats van de eerst beloofde 1 november. Godzijdank hebben we www10.cd-wow.nl, heb daar de R2UK versie besteld. Die komt dan hopelijk op 5 november in de brievenbus. Staat meteen ook geen Franse abacadabra meer op de hoes.
    LiMbO
    Natuurfotografie; nat en droog!
    www.fotohok.nl

    Wetenschapsjournalistiek:
    wetenschapsjournalist.fotohok.nl

  18. #18

    Standaard

    Dat de cover tweetalig is vind ik helemaal niet erg. En je speler moet je gewoon in het Engels instellen, dan krijg je ook geen Franse menu's.

  19. #19

    Standaard

    Ik ben inmiddels all 5 de delen kwijt (verkocht).
    En nu maar wachten op de box
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  20. #20

    Standaard

    Ach, op zich is het niet erg. Ik vind Frans een prachtige taal, maar zonder vind ik de cover gewoon mooier.
    LiMbO
    Natuurfotografie; nat en droog!
    www.fotohok.nl

    Wetenschapsjournalistiek:
    wetenschapsjournalist.fotohok.nl

  21. #21

    Standaard

    In the USA en vandere landen komt ie al op 1 november uit en wij moeten 2 weken langer wachtten .

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan smets
    In the USA en vandere landen komt ie al op 1 november uit en wij moeten 2 weken langer wachtten .
    Daarom bestel ik 'm op www10.cd-wow.nl. Het is dan wel de R2UK DVD zonder NL ondertitels en wel met EN ondertitels, maar is verder identiek aan de Nederlandse uitgave. Je kan gewoon met acceptgiro betalen.
    LiMbO
    Natuurfotografie; nat en droog!
    www.fotohok.nl

    Wetenschapsjournalistiek:
    wetenschapsjournalist.fotohok.nl

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Veldhuizen
    Wel jammer dat de release is uitgesteld tot 16 november, in plaats van de eerst beloofde 1 november.
    Gelukkig maar. Deel 1 en 2 kwamen pas in NL eind november, dus eigenlijk is deze 2 weken naar voren verplaatst.

  24. #24

    Standaard

    Cover van de Nederlandse release:



    Bron: www.dvdoutlet.nl.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Veldhuizen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan smets
    In the USA en vandere landen komt ie al op 1 november uit en wij moeten 2 weken langer wachtten .
    Daarom bestel ik 'm op www10.cd-wow.nl. Het is dan wel de R2UK DVD zonder NL ondertitels en wel met EN ondertitels, maar is verder identiek aan de Nederlandse uitgave. Je kan gewoon met acceptgiro betalen.
    Volgens mij istie al uit in regio 1(of gelekt), want ik zie um overal op de newsservers verschijnen inclusief de bonus DVD) Iemand meer info....?

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •