Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 71 van 71 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout
    http://www.dvdinfo.be/index-02.php?cat=1&Id=2477

    10 voor geluid
    10 voor beeld

    ????
    Gewoon terecht 8)

  2. #52
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout
    http://www.dvdinfo.be/index-02.php?cat=1&Id=2477

    10 voor geluid
    10 voor beeld

    ????
    het kan geen toeval zijn dat meerdere mensen het hebben, ik dacht dat me sub niet goed was in gesteld, andere film op gezet en geen problemen.

    Kan iemand mij vetellen die wel het geluid goed vond, of hij een bass weergave had bij het neerkomen van grievous ship? dat sloeg echt nergens op!
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  3. #53

    Standaard

    Dat viel mij ook gelijk op; het geluid had niet zoveel dynamiek als de eerste 2 films. Ik heb gisteren ook charlie and the chocolate factory gekocht en die had ook meer effecten en dynamiek! Beeld is perfect maar ik weet niet wat het is met dat geluid, het lijkt erop dat het wat zacht is afgemixed, echt missen doet er niets maar het is gewoon veel zachter afgemixed dan de eerste 2 delen!

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maximus
    Kan iemand mij vetellen die wel het geluid goed vond, of hij een bass weergave had bij het neerkomen van grievous ship? dat sloeg echt nergens op!
    Bijna heel de film is de sub aangebleven en produceerde behoorlijk wat laag, ook bij de eerste scene als dat schip voorbij komt was de sub behoorlijk op dreef. Zoals ik al zei heb ik niet gemerkt dat het geluid bij episode III minder was dan bij I en II

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Beeld is perfect maar ik weet niet wat het is met dat geluid, het lijkt erop dat het wat zacht is afgemixed, echt missen doet er niets maar het is gewoon veel zachter afgemixed dan de eerste 2 delen!
    Dat het geluid wat zachter is afgemixed ben ik wel mee eens maar dat het geluid dus slechter is is me niet opgevallen.

  6. #56
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Beeld is perfect maar ik weet niet wat het is met dat geluid, het lijkt erop dat het wat zacht is afgemixed, echt missen doet er niets maar het is gewoon veel zachter afgemixed dan de eerste 2 delen!
    Dat het geluid wat zachter is afgemixed ben ik wel mee eens maar dat het geluid dus slechter is is me niet opgevallen.
    zachter vind ik niet, het gaat gewoon om het missen van geluid, soms was het wel goed hoor als er een schip voorbij kwam trilde ik uit me stoel.
    Maar wanneer het schip van grievous de grond raak mist er echt wat.
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  7. #57

    Standaard

    Ik heb de film in DD beluisterd en dan is het vrij zacht afgemixed, het kan best zijn dat het in DTS wel goed is afgemixed! :wink:

  8. #58
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    bron dvdinfo.be

    BEELD EN GELUID
    Reeds bij de openingscènes voel je dat het snor zit met de technische kwaliteit van deze release. De Dolby Digital 5.1 EX geluidstrack (448 kbps) mag dus al meteen openen met een ware veldslag. De drums daveren heerlijk doorheen de kamer wanneer we als kijker getuige zijn hoe Anakin en Obi-Wan deze veldslag induiken. Onmiddellijk zoeven de fighters je om de oren en krijg je raket- en laserinslagen die precies en accuraat geplaatst worden. Alle beschikbare kanalen worden hier tot het uiterste gedreven en doorstaan de test met glans. De subwoofer ondersteunt de actie op een sublieme manier waarbij de lage tonen lekker strak zitten zonder in overdrive te gaan. Dialogen worden nergens door dit geweld overstemd en blijven gedurende de hele film duidelijk verstaanbaar en natuurlijk klinken.


    hij moet een andere versie hebben dan mij!
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  9. #59
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Ik heb de film in DD beluisterd en dan is het vrij zacht afgemixed, het kan best zijn dat het in DTS wel goed is afgemixed! :wink:
    is er een dts versie dan?
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  10. #60

    Standaard

    Ik heb vandaag ook Star Wars 3 gekocht. Als het geluid maar een beetje tegenvalt, breng ik hem niet terug.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maximus
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Ik heb de film in DD beluisterd en dan is het vrij zacht afgemixed, het kan best zijn dat het in DTS wel goed is afgemixed! :wink:
    is er een dts versie dan?
    Nee.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MrCarrey
    Ik heb vandaag ook Star Wars 3 gekocht. Als het geluid maar een beetje tegenvalt, breng ik hem niet terug.
    Ook al breng je hem terug, denk toch niet dat Fox er iets aan verandert.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  13. #63
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maximus

    Dat vond ik dus ook!! Ik dacht dat het aan mij lag, gisteren gekeken en dacht kom maar op met die opening scene! lekker blazen!! jammer dan, dat viel tegen.

    edit: heb het hier over de r2/nl en rodriquec (forumlid) heeft de regio 1 en daar viel geluid ook van tegen!
    Ik heb een fout gemaakt, rodriquec heeft de regio2 uk. Zou de regio 1 wel goed zijn?
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MrCarrey
    Ik heb vandaag ook Star Wars 3 gekocht. Als het geluid maar een beetje tegenvalt, breng ik hem niet terug.
    Ook al breng je hem terug, denk toch niet dat Fox er iets aan verandert.
    Nee denk het ook niet.

  15. #65
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=815659#815659

    ik heb een poll gemaakt om wat overzicht te krijgen over het geluids probleem.
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  16. #66

    Standaard

    Ik vond het geluid ook wat zacht afgemixed. Mijn sub heeft trouwens wel lekker mee gedaan. Gewoon het volume van je versterker verder openzette.
    Ik vond wel dat de track af en toe aan dynamiek mistte, maar ik vind dit echt wel een prima track, geen 10 maar toch wel een 8!
    Turn around and feel the vibe.....

  17. #67

    Standaard

    Het geluid is inderdaad zachter opgenomen. Heel goed vind ik, laat je versterker het werk maar doen. Op die manier wordt het digitaal klinken van geluiden, of digitale clipping (zeker aanwezig bij EpI) gewoon voorkomen. Harder zetten dus 8) .
    En wat dynamiek betreft, ik neem aan dat daarmee volumeverschillen binnen de track bedoeld worden? Die klonken wat mij betreft ook beter dan vorige tracks. Vooral als dat ene schip 'landt' valt erveel te beleven.
    Tevens gaat in de openingsscene de sub volgens mij het laagst van alle tracks.
    LiMbO
    Natuurfotografie; nat en droog!
    www.fotohok.nl

    Wetenschapsjournalistiek:
    wetenschapsjournalist.fotohok.nl

  18. #68

  19. #69

    Standaard

    Alle commentaar over zacht volume: er zit een volume-knop op je receiver mensen!
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  20. #70

    Standaard

    Wanneer verschijnt er eens een recentie van de dvd op dvd.nl!!!

    Zit er nu al een aantal maanden op te wachten!!!!
    No Ipkiss, those payama's are impossible! - The Mask

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dirkman
    Wanneer verschijnt er eens een recentie van de dvd op dvd.nl!!!

    Zit er nu al een aantal maanden op te wachten!!!!
    Er komt geen recensie! DVD.nl recenseert al lange tijd geen titels meer van 20th Century Fox. Lees de volgende thread om erachter te komen waarom niet: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=31112.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •