Pagina 28 van 51 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 1263 worden weergegeven.
  1. #676

    Standaard

    Klein puntje nog voor de mensen met deze verzoeken. Kan je iig wel aanraden om een CC te gaan gebruiken als je regelmatig bij play en cdwow en dergelijke dvd's koopt. Het is gewoon een erg gemakkelijke manier van betalen en als iets niet leverbaar is kan het ook gemakkelijk en snel weer gedebiteerd worden. Bij de Rabo kost het slechts 3e per kwartaal (12e per jaar) en dit zal niet veel schelen tussen de banken lijkt me.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #677

    Standaard

    Weet iemand of At Close Range nog ergens te krijgen is met nederlandse subs, ik kan alleen de import versie vinden.

  3. #678

    Standaard

    Ik ben op zoek naar Wake Up Ron Burgundy maar kan deze niet vinden. Het zou een extra film zijn gemaakt met de deleted scenes van Anchorman...

    Als iemand em te koop of te ruil heeft, of een adresje weet... graag!

  4. #679

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    Klein puntje nog voor de mensen met deze verzoeken. Kan je iig wel aanraden om een CC te gaan gebruiken als je regelmatig bij play en cdwow en dergelijke dvd's koopt. Het is gewoon een erg gemakkelijke manier van betalen en als iets niet leverbaar is kan het ook gemakkelijk en snel weer gedebiteerd worden. Bij de Rabo kost het slechts 3e per kwartaal (12e per jaar) en dit zal niet veel schelen tussen de banken lijkt me.

    ga ik ook zeker doen, maar ik ben nog geen 21 (ben in december 20 geworden) dus ik kan er nog geen aanvragen, je moet 21 zijn voor een creditcard :wink:
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  5. #680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    Klein puntje nog voor de mensen met deze verzoeken. Kan je iig wel aanraden om een CC te gaan gebruiken als je regelmatig bij play en cdwow en dergelijke dvd's koopt. Het is gewoon een erg gemakkelijke manier van betalen en als iets niet leverbaar is kan het ook gemakkelijk en snel weer gedebiteerd worden. Bij de Rabo kost het slechts 3e per kwartaal (12e per jaar) en dit zal niet veel schelen tussen de banken lijkt me.

    ga ik ook zeker doen, maar ik ben nog geen 21 (ben in december 20 geworden) dus ik kan er nog geen aanvragen, je moet 21 zijn voor een creditcard :wink:
    Vreemd dat ik 19 ben en toch al 6 maanden een creditcard heb :wink:
    Contacteer je bank even en je weet het vanzelf. Bij de Rabo kan het dus iig wel.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #681

  7. #682

    Standaard

    ja, Postbank ook.. 18 jaar of ouder, 1 jaar gratis, volgende jaren 18 euro/jaar, minimale inkomen van 650 euro in de maand...


  8. #683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers
    ja, Postbank ook.. 18 jaar of ouder, 1 jaar gratis, volgende jaren 18 euro/jaar, minimale inkomen van 650 euro in de maand...
    Vreemd Rabobank stelt veel minder eisen. Enkel 18 jaar voor zover ik weet en je moet geen jongerenrekening meer hebben (studentenrekening of gewoon een normale oid). Maar een dergelijk in komen hoef je gelukkig niet
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #684

    Standaard

    van de site van de Rabobank:

    Voorwaarden:

    u bent 18 jaar of ouder
    u heeft een bruto maandinkomen van minimaal € 1.500
    u ontvangt uw inkomsten op een betaalrekening van de Rabobank



    dus dan kan het nog niet, ik verdien geen €1.500 bruto in de maand, maar ja wie wel van de leeftijd 18-20
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  10. #685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    van de site van de Rabobank:

    Voorwaarden:

    u bent 18 jaar of ouder
    u heeft een bruto maandinkomen van minimaal € 1.500
    u ontvangt uw inkomsten op een betaalrekening van de Rabobank



    dus dan kan het nog niet, ik verdien geen €1.500 bruto in de maand, maar ja wie wel van de leeftijd 18-20
    Toen ik mijn CC bij de rabobank aanvroeg had ik niet eens een betaalde baan

  11. #686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ChesterLM
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    van de site van de Rabobank:

    Voorwaarden:

    u bent 18 jaar of ouder
    u heeft een bruto maandinkomen van minimaal € 1.500
    u ontvangt uw inkomsten op een betaalrekening van de Rabobank



    dus dan kan het nog niet, ik verdien geen €1.500 bruto in de maand, maar ja wie wel van de leeftijd 18-20
    Toen ik mijn CC bij de rabobank aanvroeg had ik niet eens een betaalde baan
    Als je een studentenrekening hebt kun je er een aanvragen, en hoef je ook geen 1500 euro in de maand te verdienen. Enige voorwaarde is volgens mij dat je je studiefinanciering erop binnen laat komen.

  12. #687

    Standaard

    Gewoon via je ouders vragen en zelf de rekening betalen. :wink:
    Ik meen wel dat de Visa Card na het eerste jaar 36 euro per jaar gaat kosten, dat is wel weer prijzig.
    De Rabobank heeft hier wel rare regels om een studentenrekening te openen, alleen HBO en geen MBO studenten. Omdat die niet op stage gaan.... (ga straks al voor de 2e keer, dus onzin.)

  13. #688

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ChesterLM
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    van de site van de Rabobank:

    Voorwaarden:

    u bent 18 jaar of ouder
    u heeft een bruto maandinkomen van minimaal € 1.500
    u ontvangt uw inkomsten op een betaalrekening van de Rabobank



    dus dan kan het nog niet, ik verdien geen €1.500 bruto in de maand, maar ja wie wel van de leeftijd 18-20
    Toen ik mijn CC bij de rabobank aanvroeg had ik niet eens een betaalde baan
    idem,

    als je maar een bijbaantje en een enigszins vast inkomen heb, bv elke zaterdag werken.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    iemand die voor mij een bestelling wil doen bij Play.com?

    http://www.play.com/DVD/DVD/CART/3-/...t.html?cur=258

    het liefst zo snel mogelijk :wink:

    alvast heel erg bedankt!
    te laat denk ik....hij kost nu weer 78 euro
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  15. #690

    Standaard

    Iemand die voor mij de Alfred Hitchcock: Masterpiece collection wil bestellen bij cd-wow.us met gebruik van de kortingsbon van $2?

  16. #691

    Standaard

    Ik zoek deze (maakt niet uit waar) als het maar wel de KEEPCASE is of de snapper voor een echt gunstig prijsje:

    To Have And Have Not

    en tevens voor een redelijke prijs:

    Star Trek - Deep Space 9 - Season 5 (R2)

    Tips zijn altijd welkom (PM mag ook)

    gr Johan

  17. #692

    Standaard

    Ik zoek nog naar de R2 DVD van ''Sleuth'' uit 1972 met Michael Caine. Als iemand die voor mij heeft laat het me weten d.m.v een PB.
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  18. #693

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Merth
    Iemand die voor mij de Alfred Hitchcock: Masterpiece collection wil bestellen bij cd-wow.us met gebruik van de kortingsbon van $2?
    Iemand?

  19. #694

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don Vito Corleone
    Ik zoek nog naar de R2 DVD van ''Sleuth'' uit 1972 met Michael Caine. Als iemand die voor mij heeft laat het me weten d.m.v een PB.
    Dat gaat héél moeilijk worden. Ik heb deze titel vrij recent voor een 'redelijke' prijs gekocht op ebay. Een verkoopplaats zul je niet vinden, tenzij het veilingplaats is zoals Ebay. Heeft overigens helemaal geen subs mocht je dat nog niet weten.

  20. #695

    Standaard

    iemand die toevallig bij MM Rotterdam ratcatcher zou willen halen voor 3,99 en naar elst sturen per post? prijs incl verzending worden uiteraard vergoed.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #696

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don Vito Corleone
    Ik zoek nog naar de R2 DVD van ''Sleuth'' uit 1972 met Michael Caine. Als iemand die voor mij heeft laat het me weten d.m.v een PB.
    Dat gaat héél moeilijk worden. Ik heb deze titel vrij recent voor een 'redelijke' prijs gekocht op ebay. Een verkoopplaats zul je niet vinden, tenzij het veilingplaats is zoals Ebay. Heeft overigens helemaal geen subs mocht je dat nog niet weten.
    Dat dacht ik al. Misschien komt er toch nog met een nieuwe uitgave i.v.m de remake in 2008.
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  22. #697

    Standaard

    Lijkt me ook zeer logisch voor volgend jaar, Don Vito.

  23. #698

    Standaard

    Hey allemaal!

    Kan iemand mij aan de Nederlandstalige box van Nils Holgersson helpen? Hier in Belgie vind ik em niet

    Uiteraard neem ik alle kosten voor m'n rekening en natuurlijk ben ik bereid een extratje te betalen voor diegene die er de moeite voor doet!

    Alvast bedankt!!
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  24. #699

    Standaard

    Iemand die The X-Files S2 wil bestellen bij play.com voor mij?

    http://www.play.com/DVD/DVD/PROD/3-/...2/Product.html

    Kosten worden uiteraard vantevoren vergoed.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  25. #700

Pagina 28 van 51 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •