Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 43 worden weergegeven.

Discussie: Rel Quake

  1. #1

    Standaard Rel Quake

    Wie weet waar in Utrecht je de REL Quake kunt luisteren (behalve Staffhorst) en waar je deze sub het goedkoopste kan krijgen (geen internet

    Gr. Jochem

  2. #2

    Standaard

    Ik weet dat je niet via internet wil bestellen maar neem het toch maar eens in overweging. Ik heb mijn Quake besteld bij Foka toen voor 799,- gulden. Hij wordt thuis bezorgd door TNT en je kan gewoon betalen aan TNT. Ik weet niet of ze nog steeds een scherpe prijs voor deze subwoofer hebben maar ik zou toch maar eens rondkijken.

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Ó ja,

    Na het zien van de site van Foka ben ik toch erg geintereseerd geraakt. Vooral omdat het een bedrijf in Ned. is en niet in bijv. Duitsland

    Gr. Jochem

  5. #5

    Standaard

    Ik had inderdaad beter even de link erbij kunnen zetten FOKA . Ik zie dat ie nu voor 453 euro op de prijslijst staat. Ze zitten gewoon in rotterdam. Hij is nu niet in de aanbieding maar misschien doen ze binnenkort weer eens zo'n actie

  6. #6

    Standaard

    Ik denk dat ik de sub vanavond aan ga schaffen, en anders rij ik binnenkort wel naar Rotterdam om hem daar te halen, praten over de prijs lukt best, maar nergens leveren ze de Rel quake voor deze prijs. eerst wel bij Staffhorst in Nieuwegein, maar hij is daar net uit de aanbieding.

  7. #7

    Standaard

    Ik dacht dat die Quake enorm duur was! 453 euro is eigenlijk net boven mijn gewenste budget (450, was 400), maar als ik zie dat ik voor die prijs bij de Correct een Yamaha heb, en hier een Rel Quake, denk ik dat ik ook maar voor de Quake ga. Misschien dat ik aanstaande zaterdag naar Foka rij om hem te bekijiken/beluisteren met m'n vriendin.

    Mocht iemand de Quake en de Boston PV-600 kennen, welke is de beste?

  8. #8

    Standaard

    Bij Best Getest in Alkmaar Rel Quake: 899 (gulden)
    en de Tannoy mxsub10 voor 599 (gulden)
    "I think it's trying to communicate" - Cpt. J.L. Picard - USS Enterprise

    Click here to visit the Blackthorn Homepage

  9. #9

    Standaard

    Ik denk dat ik ook maar naar Foka zelf ga om deze te luisteren en aan te schaffen. Ik weet zeker dat er nog wel wat aan de prijs te doen is. Als jij er zaterdag heen gaat moet je gewoon zeggen dat je budget niet hoger is. Zelf heb ik de Boston 600 nog niet gehhord, misschien hebben ze hem bij Foka wel. Donderdag ga ik er denk ik maar heen.

    Gr. Jochem

  10. #10

    Standaard

    Hey, kunnen jullie hier misschien ff posten wat jullie bevindingen zijn als jullie de luistertest gedaan hebben... Ik ben nl. ook op zoek naar een betaalbare sub en heb ook interesse in deze subs.
    Bij voorbaat dank...

  11. #11

    Standaard

    Ik heb gistermiddag bij Foka de Quake gekocht. Erg strakke bas. Ik kwam direct van mijn werk af had dus helaas niet de juiste cd's bij me om te testen op muziek. Gelukkig hadden zij nog wat dingen liggen, niet mijn smaak, maar het gaat om het geluid.

    Ik heb de Quake alleen geluisterd met muziek. Dat sub's goed klinken op film geloof ik wel. In tegenstelling tot de Yamaha's die ik heb beluisterd, kon deze sub wel een langdurige bastoon gelijkmatig weergeven. Geen wisselende brom of zo, gewoon lekker strak. Dit heb ik thuis getest met de CD "Genesis & Job" van Don Francisco.

    De man die mij hielp was erg vriendelijk en gastvrij (vind ik belangrijk als ik wat duurdere zaken aanschaf. Misschien kinderachtig, maar hoort bij mijn voorpret....).

    De zaak is prima te vinden, als je een beetje bekend bent rond de Maasboulevard in Rotjeknor.

    Het exemplaar wat ik meenam, was het laatste wat ze hadden, maar hij vertelde mij dat ze direct al weer nieuw hadden besteld. Mocht je dus zaterdag naar Rotterdam komen, bel dan van te voren even met Foka.

    Groeten!

    Herjan, die eindelijk z'n HT compleet heeft... Althans, voorlopig

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan
    Herjan, die eindelijk z'n HT compleet heeft... Althans, voorlopig
    Gefeliciteerd.. mooie sub. Althans voorlopig

  13. #13

    Standaard

    Ik zal de FOKA eens bellen voor een deel van de winst

  14. #14

    Standaard

    Herjan> gefeliciteerd met je aankoop!! Mag ik vragen voor welke prijs je 'm uiteindelijk hebt??

    Ik ga zelf binnenkort ook ff luisteren naar de Quake en toch ook maar naar de Boston. Ik ben benieuwd... (voor mij geldt trouwens dat een sub bij muziek goed moet klinken, bij films klinken de Yamaha's enz. ook goed)

  15. #15

    Standaard

    Nou nou,

    Ik heb dinsdag nog gemaild naar Foka of ze de Quake nog hadden, vanmorgen nog gebeld, "ja, de enige die we nog hebben is onze demo sub" Nou bedankt dan, die hoef ik natuurlijk niet meer.

    Ik ben daarna gelijk naar Utrecht gegaan en heb daar verschillende geluisterd. ( Rel Quake, Yamaha 320, Mordaunt Short) en ben uiteindelijk gegaan voor de........jawel Chario met 100 watt versterker. Koste mij uiteindelijk wel €459.00, maar ik heb deze eerst geluisterd met de Eagles op DVD en vond hem vooral bij Hotel California erg strak en absoluit niet te overweldigend. Daarna nog een stukje U571 gekeken en de sub op 50% open gezet. Zeer strak een een goed volume.
    Dus niet al te duur en zeker een sub om naar te kijken!!

  16. #16

    Standaard

    Chario....is dat een merk of een type?? Ik zal 'm zeker eens beluisteren en 'm vergelijken met Rel en Boston.

  17. #17

    Standaard

    Het is een Merk en het type is de Syntar SW1, ik was er behoorlijk van onder de indruk, ze hebben deze als demo staan bij Staffhorst in Utrecht.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jokey
    Herjan> gefeliciteerd met je aankoop!! Mag ik vragen voor welke prijs je 'm uiteindelijk hebt??
    Ik heb 'm mogen meenemen voor 419 en half eurootje voor het parkeren...

  19. #19

    Standaard

    En wat vond je ervan, best strak toch?

    Je hebt dus de demo gekocht?

    Die van mij komt deze week aan.

  20. #20

    Standaard

    Nee, ik heb niet de demo gekocht, maar het laaste voorraadexemplaar (zie eerdere mail in deze thread). Ze hadden al direct nieuwe voorraad besteld, dus mocht je nog geinteresseerd zijn, bel dan naar Foka en vraag ernaar.

    P.S. Volgens mij mogen ze de demo niet eens verkopen, aangezien er op de Rel verpakking een stikker zit met de tekst "Do not except when seal is broken"....

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan
    ...
    P.S. Volgens mij mogen ze de demo niet eens verkopen, aangezien er op de Rel verpakking een stikker zit met de tekst "Do not except when seal is broken"....
    volgens mij moet je dan die lui van Rel eens een mailtje sturen... t zal wel 'accept' moeten zijn

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PM


    volgens mij moet je dan die lui van Rel eens een mailtje sturen... t zal wel 'accept' moeten zijn
    MiereNNeuker...

    The whole sentence was correct, except for 'except' which should be 'accept'...

    Nou goed?

  23. #23

    Standaard

    Corrections excepted !
    Jl ipv wbo Fmmfo !!!

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan


    MiereNNeuker...

    The whole sentence was correct, except for 'except' which should be 'accept'...

    Nou goed?
    t was als geintje bedoeld...

  25. #25

    Standaard

    No worries...

    Dat bericht van mij ook... Bovendien neem ik jou berichtjes toch nooit serieus... (ook een geintje! Laat maar weer vallen die baksteen!)

    Punt is toch dat ik een fantastische sub in m'n woonkamer heb!

    Leuk verhaal nog: ik zat pas wat muziek te luisteren, zonder uitzonderlijke basdreunen of zo, vraagt m'n vriendin of die sub aanstaat, want ze hoorde niks. Nou, ja dus, dus ik zette hem effe uit. Resultaat: geen duidelijk basgitaar meer en echt een duidelijk hoorbaar 'diepte' verschil (ik bedoel dus diepte in de klanken).

    Nu is dus eindelijk ook m'n vriendin voor 100% overtuigd en blij met de aanschaf.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •