Pagina 72 van 76 EersteEerste ... 2262686970717273747576 LaatsteLaatste
De resultaten 1.776 tot 1.800 van 1899 worden weergegeven.

Discussie: Prison Break [FOX]

  1. #1776

    Standaard

    Seizoen 4 komt in de UK op 06-07-2009 uit op dvd (nog geen info over Blu-Ray)

    €55,99 bij Play.com
    http://www.play.com/DVD/DVD/4-/90064...4/Product.html#
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  2. #1777

    Standaard

    De nieuwe aflevering is gister in de VS uitgezonden, vandaag dus voor Nederlandse liefhebbers te downl...ehm kuch kuch
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  3. #1778

    Standaard

    Ah goed dat je het zegt!

  4. #1779

    Standaard

    Zonet de 17e aflevering dus gezien en ik vond hem best sterk weer. Genoeg actie en zowel de stukken met Michael als met Lincoln en de rest waren aardig.
    Prison Break is helaas sinds seizoen 2 tot nu wel over the top qua plot en actie maar het is enorm vermakelijk. Ik kijk uit naar de komende aflevering. Spannende cliffhanger op het einde.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  5. #1780

    Standaard

    Als ze het inderdaad nu nog eens in schoonheid willen eindigen. Alle verhalen afronden. Geen losse eindjes meer. Prison Break bleek te werken, breng desnoods het zelfde productieteam eens opnieuw samen en vraag eens of ze met een compleet niet concept voor de proppen kunnen komen. Want ze beschikken over grote creatviteit.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #1781

    Standaard

    Vanmorgen met een brakke kop aflevering 18 eens bekeken. Het is vermakelijk maar dit was soms wel echt erg nep. Ik bedoel, Lincoln en co opgepakt in de ambassade en dat worden ze alleen (!!) gelaten in een kamer met de deur open (!!). Tsja...en toen kwam knappe ontsnapping nr 304. Idem met op het vliegveld. Wederom iedereen in het nood en wederom iedereen gered doordat de rest er op tijd was en hen weer doodschoot. .
    Mooie serie maar hoog tijd een einde eraan te maken want het wordt wel continue een herhaling.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  7. #1782

    Standaard

    Ik wordt ook een beetje moe van deze serie, kijk elke aflevering uit naar het bereiken van minuut 43. En toch blijven kijken he... Zucht.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #1783

    Standaard

    Dat heb ik nou ook. Ik vind er al lang niks meer aan maar toch blijven kijken...
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  9. #1784

    Standaard

    Best aardig maar wel een aflevering die al veel vaker is voorgekomen.

  10. #1785

    Standaard

    Vanaf vandaag weer uitgezonden op de Nederlandse TV - RTL5. Elke zaterdag dubbele afleveringen vanaf 20:10. Ze starten vandaag eerst met de aflevering waarna RTL5 gestopt was met uitzenden. Ik zit weer gekluisterd aan de TV
    So Join The JoyRide

  11. #1786

    Standaard

    Ik vin d de drama een behoorlijke mindf *kuch kuch* Zo onrealistisch. Het maakt je zo hulpeloos banchter een tv-scherm terwijl als jij micheal was je die moeder toch echt wel flinke meppen gad gegeven en je niet van die BS had aangetrokken

    Ik vind dit soort tv behoorlijk slecht omdat het herhaaldelijk "huleploosheid" en ethiek blijft verbeelden. Alles gaat net niet als in een anti-climax. Dat gaat bij de kijker in het onderbewsute zitten en behoorlijk storen.

  12. #1787

    Standaard

    Waarom is PB seizoen twee eigenlijk niet op Bluray uitgebracht?

  13. #1788

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Schenkstroop Bekijk bericht
    Waarom is PB seizoen twee eigenlijk niet op Bluray uitgebracht?
    Zal wel nog komen, misschien met de komst van Seizoen 4.
    BD (1243) What i Watch

  14. #1789

    Standaard

    Deze show is echt gezakt naar een bedroevend niveau, het is dat we zo dicht bij de (series?) finale zijn, anders zou ik er per direct mee stoppen.
    Nu zie ik die laatste paar episodes maar even uit en dan maar hopen dat er geen 5e seizoen komt. Het verhaal lijkt ook toe te werken naar een series finale.

    Weet iemand of het nu ook al ergens definitief bekend is gemaakt of dit al dan niet het allerlaatste seizoen is?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #1790

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Deze show is echt gezakt naar een bedroevend niveau, het is dat we zo dicht bij de (series?) finale zijn, anders zou ik er per direct mee stoppen.
    Nu zie ik die laatste paar episodes maar even uit en dan maar hopen dat er geen 5e seizoen komt. Het verhaal lijkt ook toe te werken naar een series finale.

    Weet iemand of het nu ook al ergens definitief bekend is gemaakt of dit al dan niet het allerlaatste seizoen is?


    Prison Break
    Cancelled


    Fox announced Tuesday morning that "Prison Break" will end its run after four seasons this spring, says Variety. The drama returns to the network's schedule on Friday, April 17 at 8 p.m. for a final lap.

    Dat werd eerder in het topic gepost en reageerde je zelf ook nog op

    Ik moet de laatste nog kijken maar heb grote moeite om me er toe te zetten Nog een paar te gaan.

  16. #1791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht


    Prison Break
    Cancelled


    Fox announced Tuesday morning that "Prison Break" will end its run after four seasons this spring, says Variety. The drama returns to the network's schedule on Friday, April 17 at 8 p.m. for a final lap.

    Dat werd eerder in het topic gepost en reageerde je zelf ook nog op

    Ik moet de laatste nog kijken maar heb grote moeite om me er toe te zetten Nog een paar te gaan.
    Haha, heb niet altijd zin om terug te lezen, zeker al ik niet meer zeker weet of ik het antwoord dan zal vinden, je kent het wel.

    Ik zie het nog even uit dan, wil graag weten hoe het afloopt.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #1792

    Standaard

    Na de finale komt er enkel een een film uit op dvd van Prison Break die zich 4 jaar na de finale zal afspelen waarin Michael en Sarah in het huwelijksbootje stappen. Sarah zou dan in de gevangenis terecht komen waardoor Michael en de gang een plan zullen beramen om haar eruit te krijgen. Klinkt dus behoorlijk dom om dat te doen in 80 minuten
    BD (1243) What i Watch

  18. #1793

    Standaard

    Hoe kom je daar in godsnaam bij? Bron? Link?

    Slaat volgens mij nergens op.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  19. #1794

    Standaard

    Over die film heb ik ook al iets gelezen, als ik een bron weet zal ik hem nog wel plaatsen.
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  20. #1795

    Standaard

    Ik bedoel over dat (belachelijke) plot.

    Dat er misschien een film komt na de laatste aflevering van dit seizoen was een gerucht.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  21. #1796

    Standaard

    Dat plat slaat inderdaad helemaal nergens op. Dit zou de waarde van deze serie echt ontzettend naar beneden halen voor mij.
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  22. #1797

    Standaard

    Er komt in juli in Amerika een dvd uit genaamd: Prison Break: The Final Break, een 'film' van ongeveer 90 minuten, maar dat zijn volgens mij de twee beloofde extra afleveringen, dus 23 en 24.

    En er wordt nu gesproken toch over een Prison Break: The Gretchen Morgan Files, iets wat eerder getiteld was als Prison Break: Cherry Hill?!

  23. #1798

    Standaard

    Maar die Gretchen serie is dan hoogstens een zijtak van deze serie. Het orinele PB zal over een paar weken eindigen.

    Dat ze een rip off willen gaan maken kan, overigens erg jammer en ik ga hem zeker niet volgen. Ik vind het originele PB wel genoeg.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  24. #1799

    Standaard

    Dat nu blijkt dat Michael en Lincoln geen broers zijn omdat Lincoln geadopteerd is is voor mij toch wel een serieus jumping the shark moment.

  25. #1800

    Standaard

    Betekent dit trouwens dat de finale van halfverwege deze maand dus misschien een cliffhanger bevat ipv afronding? Omdat er dan nog een film, cq twee extra afleveringen komen?

    Wederom het verzoek: Bron? Wie heeft een aflevering 23 en 24 beloofd?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 72 van 76 EersteEerste ... 2262686970717273747576 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •