Pagina 5 van 76 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 1899 worden weergegeven.

Discussie: Prison Break [FOX]

  1. #101

    Standaard

    ik zie nu zelfs al ep19 screener versie op sommige sites staan, iemand die weet of deze fake is of niet?

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    ik zie nu zelfs al ep19 screener versie op sommige sites staan, iemand die weet of deze fake is of niet?
    kom je snel genoeg achter natuurlijk

  3. #103

    Standaard

    mja ik ga geen afleveringen van 350 mb afhalen als ik niet zeker ben dat ze echt zijn, ik zit met een download-limiet. maar naar alle waarschijnlijkheid is het een fake heb ik ondertussen vernomen.

  4. #104

    Standaard

    gewoon alleen die van LOL binnenhalen, dan zit je altijd goed

  5. #105

    Standaard

    Zoals hierboven al vermeld is LoL heeft de beste releases. En die komen meestal in de nacht van maandag op dinsdag.

    Ik heb egt heel veel geblokt ... ik weet niet meer hoe het [spoiler:e2d344cb09]verplaatsingsbevel van Micheal[/spoiler:e2d344cb09]wordt veranderd.

  6. #106

    Standaard

    moet je volgende week maar kijken he


  7. #107

    Standaard

    Hehe, inderdaad.

    Of ik stop mijn FOEI gebrande DVD met afleveringen 1 tot en met 12 in mijn Xbox. Maar ja dan haal ik het spanningselement eruit omdat ik dan geen week hoef te wachten.

    Op zich erg irritant altijd maar zorgt ervoor dat je weer iets op tv hebt om naar uit te kijken. En geloof me het is egt niet leuk om één van je favo series die je elke week volgt te moeten verliezen omdat het over is.

    Voor de animefans; Black Cat Rest In Peace

    (Gelukkig zijn de Naruto fillers bijna voorbij)

  8. #108

    Standaard

    Vraag aan jullie ik heb aflevering 18 nu binnen alleen mis aflevering 17 wie kan mij deze geven of een link waar ik deze kan afhalen liefst een tort bestand en anders mischien via msn?????? graag even mailen of mijn msn adres woutsoft@hotmail.com

  9. #109

    Standaard

    1.17 wordt maandagnacht pas uitgezonden

  10. #110

    Standaard

    Het is nog steeds onduidelijk hoeveel afleveringen er zijn.
    Sommige sites hebben het over 22 en andere sites over 20 afleveringen, feit is dat aflevering 20 "GO" genaamd is, dit lijkt mij dan ook de laatste.

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse
    Het is nog steeds onduidelijk hoeveel afleveringen er zijn.
    Sommige sites hebben het over 22 en andere sites over 20 afleveringen, feit is dat aflevering 20 "GO" genaamd is, dit lijkt mij dan ook de laatste.

    Het zijn er 22.

    18 en 19 heb ik al, en zit zoals iedereen te wachten op nummer 17, dan kan ik weer een lekker avondje prisonbreak kijken!

  12. #112

    Standaard

    Waar heb je die wijsheid vandaan ?
    Op de officiele site staat niks behalve dat aflevering 20 "GO" genaamd is, voor de rest kom je op internet 20 en 22 tegen maar geen keihard bewijs wat het nu moet zijn.
    Als je aflevering 17 zoekt zou ik zeggen ga eens de nieuwsgroepen in.

    Season 1

    1. 1- 1 1AKJ79 29 Aug 05 Pilot
    2. 1- 2 1AKJ01 29 Aug 05 Allen
    3. 1- 3 1AKJ02 5 Sep 05 Cell Test
    4. 1- 4 1AKJ03 12 Sep 05 Cute Poison
    5. 1- 5 1AKJ04 19 Sep 05 English, Fitz or Percy
    6. 1- 6 1AKJ05 26 Sep 05 Riots, Drills and the Devil (1)
    7. 1- 7 1AKJ06 3 Oct 05 Part 2 (2)

    Special

    S- 1 11 Oct 05 Behind the Walls

    Season 1

    8. 1- 8 1AKJ07 24 Oct 05 The Old Head
    9. 1- 9 1AKJ08 31 Oct 05 Tweener
    10. 1-10 1AKJ09 7 Nov 05 Sleight of Hand
    11. 1-11 1AKJ10 14 Nov 05 And Then There Were 7
    12. 1-12 1AKJ11 21 Nov 05 Odd Man Out
    13. 1-13 1AKJ12 28 Nov 05 End of the Tunnel
    14. 1-14 1AKJ13 20 Mar 06 The Rat
    15. 1-15 1AKJ14 27 Mar 06 By the Skin and the Teeth
    16. 1-16 1AKJ15 3 Apr 06 Brother's Keeper
    17. 1-17 1AKJ16 10 Apr 06 J-Cat
    18. 1-18 1AKJ17 17 Apr 06 Bluff
    19. 1-19 1AKJ18 24 Apr 06 Tonight
    20. 1-20 1AKJ19 1 May 06 Go

  13. #113

    Standaard

    Prison Break is een televisieprogramma bedacht door Paul Scheuring. De serie telt 22 afleveringen, waarvan de eerste 13 in de Verenigde Staten tussen Augustus en November zijn uitgezonden door FOX. Eigenlijk zou de serie 13 afleveringen tellen, maar door het succes van de serie zijn daar 9 afleveringen aan toegevoegd. Momenteel wordt in de Verenigde Staten van Amerika het tweede deel van seizoen 1 uitgezonden.


    Voor keihard bewijs zul je meten wachten tot na 1 mei he! :wink:

    Als ik zeg dat ik 18 & 19 al heb, denk je dan niet dat ik in die nieuwsgroepen met grote regelmaat te vinden ben?
    17 Is nog niet te vinden in de nieuwsgroepen helaas, ik ben niet te enige die zit te wachten...

  14. #114

    Standaard

    is de kwaliteit net zo goed als van de normale uitzendingen? anders vind ik het downloaden niet waard... Prison break moet je in volle glorie kunnen zien


  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    is de kwaliteit net zo goed als van de normale uitzendingen? anders vind ik het downloaden niet waard... Prison break moet je in volle glorie kunnen zien
    Nee het zijn screeners. Ik wacht ook gewoon op de normale versie.

  16. #116

  17. #117

    Standaard

    IDD alleen de hdtv uitzendingen zijn de enige die je moet kijken.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  18. #118

    Standaard

    Prison Break is een televisieprogramma bedacht door Paul Scheuring. De serie telt 22 afleveringen, waarvan de eerste 13 in de Verenigde Staten tussen Augustus en November zijn uitgezonden door FOX. Eigenlijk zou de serie 13 afleveringen tellen, maar door het succes van de serie zijn daar 9 afleveringen aan toegevoegd. Momenteel wordt in de Verenigde Staten van Amerika het tweede deel van seizoen 1 uitgezonden.
    Deze tekst komt 1 op 1 van wikipedia, lekkere bron LOL
    Voorlopig hou ik het op 20 afleveringen.

    Aflevering 17 is al gelekt maar op ftd zal je die niet vinden. Zelf pak ik de gelekte versies niet daar de kwaliteit in vergelijk met de HDTV uitzendingen niet zo goed zijn, daarbij wordt morgen aflevering 17 uitgezonden, op 11 april kan je hem dus downen.

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse
    Prison Break is een televisieprogramma bedacht door Paul Scheuring. De serie telt 22 afleveringen, waarvan de eerste 13 in de Verenigde Staten tussen Augustus en November zijn uitgezonden door FOX. Eigenlijk zou de serie 13 afleveringen tellen, maar door het succes van de serie zijn daar 9 afleveringen aan toegevoegd. Momenteel wordt in de Verenigde Staten van Amerika het tweede deel van seizoen 1 uitgezonden.
    Deze tekst komt 1 op 1 van wikipedia, lekkere bron LOL
    Voorlopig hou ik het op 20 afleveringen.

    Aflevering 17 is al gelekt maar op ftd zal je die niet vinden. Zelf pak ik de gelekte versies niet daar de kwaliteit in vergelijk met de HDTV uitzendingen niet zo goed zijn, daarbij wordt morgen aflevering 17 uitgezonden, op 11 april kan je hem dus downen.
    Hey LOL dat deze tekst ook op wikipedia te vinden is, dat wist ik niet eens.
    Je komt deze tekst overal op het net tegen. En nogmaals zoals ik al eerder zei, zeker weet je het niet voor begin mei. Zowel het 20 afleveringen verhaal als het 22 afleveringen verhaal zijn geen feiten.

    Tuurlijk is hij de 11de te downen, maar als je al een tijdje in bezit bent van deel 18 & 19, dan zit je er echt op de wachten en hoop je hem eerder te kunnen bemachtigen.
    En zeker met het vrije weekend in zicht, had graag lekker zaterdag of zondag 3 afleveringen gekeken.

    Aflevering 17 die gelekt was op het ftd was een fake, by the way. Was een eerdere aflevering.

  20. #120

    Standaard

    Goed lezen zou ik zeggen, 17 is juist niet op ftd te vinden !
    Wel op private ftp's

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse
    Goed lezen zou ik zeggen, 17 is juist niet op ftd te vinden !
    Wel op private ftp's
    Vanmiddag nog gedaan, maar zonder resultaat...

    Maar als je het weet, help me dan ff een handje!

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch
    Hehe, inderdaad.

    Of ik stop mijn FOEI gebrande DVD met afleveringen 1 tot en met 12 in mijn Xbox. Maar ja dan haal ik het spanningselement eruit omdat ik dan geen week hoef te wachten.

    Op zich erg irritant altijd maar zorgt ervoor dat je weer iets op tv hebt om naar uit te kijken. En geloof me het is egt niet leuk om één van je favo series die je elke week volgt te moeten verliezen omdat het over is.

    Voor de animefans; Black Cat Rest In Peace

    (Gelukkig zijn de Naruto fillers bijna voorbij)
    Als Naruto weer begint heb je al genoeg te wachten (de manga beloofd veel goeds... héél veel goeds ) dus ik zou niet al te lang twijfelen en gewoon die afleveringen kijken.

  23. #123

    Standaard

    maar niemand heeft aflevering 17 van prison break mensen???? ik zag dat er al al mensen waren met aflevering 19 en 20????

    laat even weten als je 17 hebt

  24. #124

    Standaard

    Wacht rustig af op de HDTV versies
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  25. #125

    Standaard

    FF Off-Topic....

    Ik ben al bij Chapter 303 met Naruto Manga. En er komt nog veel goeds.

Pagina 5 van 76 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •