Pagina 4 van 76 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 1899 worden weergegeven.

Discussie: Prison Break [FOX]

  1. #76

    Standaard

    Wat dacht je van morgenochtend ??
    I take the pills to keep the quaks off my back !

  2. #77

    Standaard

    Goed nieuws


    PRISON BREAK - SEASON TWO!
    Congrats to the cast and crew of Prison Break for being picked up for a second season! Details to come!

    http://www.fox.com/prisonbreak/

  3. #78

    Standaard

    Is er al iets bekend van een eventuele dvd-release in Nederland? Want de serie is echt geweldig en die moet ik gewoon toevoegen aan mijn collectie!

  4. #79

    Standaard

    Episode 16 is vet maar anders......beetje jammer dat ik nu weer een week moet wachten op pb

  5. #80

    Standaard

    Straks ga ik episode 16 bekijken, maar is er nog niets bekend over nederlandse dvd-release???

  6. #81

    Standaard

    Geweldige nieuwe aflevering die toch behoorlijk wat verassingen bevat. Kan niet wachten totdat het zich weer verplaatst naar het [spoiler:998031147d]heden[/spoiler:998031147d]


  7. #82

    Standaard

    heelaas ik vond aflevering 16 de minst leuke van allemaal maar nogsteeds geweldig geacteerd, wel tof dat je ziet hoe iedereen is opgepakt en waarvoor.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rollerman
    heelaas ik vond aflevering 16 de minst leuke van allemaal maar nogsteeds geweldig geacteerd, wel tof dat je ziet hoe iedereen is opgepakt en waarvoor.
    same here.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rollerman
    heelaas ik vond aflevering 16 de minst leuke van allemaal maar nogsteeds geweldig geacteerd, wel tof dat je ziet hoe iedereen is opgepakt en waarvoor.
    same here.
    agrees

  10. #85

    Standaard

    16 was duidelijk een rekoefening, weinig tot geen nieuwe significante informatie.

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW
    16 was duidelijk een rekoefening, weinig tot geen nieuwe significante informatie.
    nouja.. [spoiler:f2ce1fbcf7]alleen dat de broer van de VP nog in leven is dan... [/spoiler:f2ce1fbcf7]
    (of ik heb iets in eerdere episodes gemist

    en dat [spoiler:f2ce1fbcf7]Sucre en C-Note eigenlijk voor vrij lullige dingen vast zitten en dat T-Bag toch wel een echte freak is [/spoiler:f2ce1fbcf7]

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flash
    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW
    16 was duidelijk een rekoefening, weinig tot geen nieuwe significante informatie.
    nouja.. [spoiler:64572fa8e4]alleen dat de broer van de VP nog in leven is dan... [/spoiler:64572fa8e4]
    (of ik heb iets in eerdere episodes gemist

    Dat was al langer bekend...

  13. #88

    Standaard

    Toch is het wel geinig dat ze een "vertraagde" flash-back inbouwen zodat je net iets meer te weten komt over de hoofdpersonen. [spoiler:cb8e64f3dd]Dat Lincoln dus schulden heeft gemaakt voor Michael's studie[/spoiler:cb8e64f3dd]
    I take the pills to keep the quaks off my back !

  14. #89

    Standaard

    Dit was juist een hele sterke aflevering.
    Deze episode voorkomt juist dat er weer gebeurt wat er bij zoveel series gebeurt: Totaal geen diepgang.

    Je ziet in veel series alleen de resultaten, maar nu weet je ook wat meer over de beweeg redenen. Wie zijn deze mensen? Wie waren zij voor dat ze in elkaars leven kwamen? Wat zijn hun beweeg redenen?

    Natuurlijk weet je nu nog bij lange na niet alles, maar er wordt wel veel meer duidelijk....

  15. #90

    Standaard

    vond het ook een aangename afwisseling om eens een volledig ander type aflevering te hebben. in feite bevalt het me beter om zo eens 1 flashback-aflevering te hebben in een heel seizoen ipv het Lost-systeem waar 50% van iedere aflevering opgeslorpt wordt door steeds meer zinloze flashbacks.

    en ik vond het in ieder geval wel interessant om te zien [spoiler:523756d5a9]waarom iedereen in de gevangenis was beland, dat de dokter een verslaving had, hoe Burrows er precies werd ingeluisd, ...[/spoiler:523756d5a9] maar misschien was deze aflevering wel beter wat eerder in het seizoen gekomen, sinds ze terug begonnen zijn ben ik nog niet echt wild geworden van een aflevering. maar wat wil je als ze net voor prison break 24 uitzenden

  16. #91

    Standaard

    ze zenden juist eerst prison break uit en dan 24 tis gewoon dat jij ze tegelijk download en dan eerst 24 kijkt

  17. #92

    Standaard

    ah, was het toch andersom in ieder geval genieten als je in de VS woont, 2 van die top series meteen na elkaar

  18. #93

    Standaard

    Echt een super serie!

    Heb sinds vorige week afl 1 t/16 gekeken! En vanavond staan 17 & 18 op het programma kan niet wachten.

  19. #94

    Standaard

    Eh 17 en 18 zijn tog nog niet uit. O ja 18 wel DVD SCT.

    Maar 17 tog niet he....tog......

  20. #95

    Standaard

    Klopt het dat Prison Break maar 20 afleveringen heeft ?
    Wel tof dat seizoen 2 komt !!

  21. #96

    Standaard

    ik verwacht toch 24 afleveringen, anders is het 2e deel van dit seizoen zo snel gedaan. het zal wel even lang lopen als 24 en daar moeten nu ook nog 8 afleveringen van uitgezonden worden.

    het is niet omdat op IMDB maar 20 afleveringen staan, dat er ook maar zoveel komen die zijn meestal nogal laat met hun info.

  22. #97

    Standaard

    Blijft raar dat ze het lekken van die afleveringen niet kunnen stoppen. Aflevering 18 staat al op internet, 17 nog niet.

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Blijft raar dat ze het lekken van die afleveringen niet kunnen stoppen. Aflevering 18 staat al op internet, 17 nog niet.
    17 vanmorgen binnen gehaald, hij staat er wel op.

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    ik verwacht toch 24 afleveringen, anders is het 2e deel van dit seizoen zo snel gedaan. het zal wel even lang lopen als 24 en daar moeten nu ook nog 8 afleveringen van uitgezonden worden.

    het is niet omdat op IMDB maar 20 afleveringen staan, dat er ook maar zoveel komen die zijn meestal nogal laat met hun info.
    Er zijn 22 afleveringen.

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Estrella
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Blijft raar dat ze het lekken van die afleveringen niet kunnen stoppen. Aflevering 18 staat al op internet, 17 nog niet.
    17 vanmorgen binnen gehaald, hij staat er wel op.
    kan je de torrentlink effe geven?

Pagina 4 van 76 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •