Pagina 3 van 76 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 1899 worden weergegeven.

Discussie: Prison Break [FOX]

  1. #51

    Standaard

    Ik vind de eerste aflevering wel een goede. Met name het einde waarin je ziet dat hij [spoiler:572121f0fa]op zijn hele lichaam een grote blue-print heeft getatoëeerd[/spoiler:572121f0fa]
    Q: This pen is a Class 4 grenade. Three clicks arms the 4 second fuse, another three disarms it.
    James Bond: They always said the pen was mightier than the sword.
    Q: Thanks to me they were right!

  2. #52

    Standaard

    Ben gister ook thuis gebleven om deel 1 te kijken op tv. Viel me niet tegen en ga prison break maar eens volgen op .Niet mijn sterkste kant omdat ik dan gauw een aflevering vergeet maar goed zal mijn tv gids flink gaan bekrassen
    Fc Twente is na films een andere hobby van me:).

  3. #53

    Standaard

    Als je er snel genoeg achterkomt dat je het bent vergeten heb je geluk, vanaf volgende week vrijdag (dus de eerste keer 2 afl.) de herhaling om 21.00, RTL7.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Exxon
    Als je er snel genoeg achterkomt dat je het bent vergeten heb je geluk, vanaf volgende week vrijdag (dus de eerste keer 2 afl.) de herhaling om 21.00, RTL7.
    Waar heb je dat gevonden? In de tv gids van komende week kon ik niks vinden.

  5. #55

    Standaard

    Sorry, pas vanaf 31/03

  6. #56

    Standaard

    Ik heb een klein stukje gezien op RTL 5 van de week maar vond het niet al te geweldig. Zaten wel enkele bekende acteurs in en 1 van mijn favorieten Peter Stormare die zoals gewoonlijk weer een goede indruk achterliet.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Ik heb een klein stukje gezien op RTL 5 van de week maar vond het niet al te geweldig. Zaten wel enkele bekende acteurs in en 1 van mijn favorieten Peter Stormare die zoals gewoonlijk weer een goede indruk achterliet.
    Een serie beoordelen op een klein stukje van de pilot..

  8. #58

    Standaard

    Jep, Donderdag ook lekkker op RTL 5 de pilot gezien. . Echt ongelooflijk, dit smaakt naar meer.
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Ik heb een klein stukje gezien op RTL 5 van de week maar vond het niet al te geweldig. Zaten wel enkele bekende acteurs in en 1 van mijn favorieten Peter Stormare die zoals gewoonlijk weer een goede indruk achterliet.
    Een serie beoordelen op een klein stukje van de pilot..
    Er staat volgens mijn nergens in mijn post dat ik de serie niet goed vind. Er staat alleen wat ik gezien heb vond ik niet veel aan. Wacht de dvd-release wel af.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Ik heb een klein stukje gezien op RTL 5 van de week maar vond het niet al te geweldig. Zaten wel enkele bekende acteurs in en 1 van mijn favorieten Peter Stormare die zoals gewoonlijk weer een goede indruk achterliet.
    Een serie beoordelen op een klein stukje van de pilot..
    Er staat volgens mijn nergens in mijn post dat ik de serie niet goed vind. Er staat alleen wat ik gezien heb vond ik niet veel aan. Wacht de dvd-release wel af.
    Ik heb ook nooit aangehaald dat jij de serie niet goed zou vinden, volgens mij.

  11. #61

    Standaard

    Heb m gedownload tot zover er beschikbaar was. Morgen gaan ze weer verder 8) wat een geweldige serie zeg Can't wait 2 see the rest 8)

  12. #62

    Standaard

    Net Episode 14 gezien (for review purposes only ) Ze gaan weer lekker verder 8) vette aflevering weer

  13. #63

    Standaard

    Inderdaad weer een hele goede aflevering van deze geweldige serie ! Can't wait to see the rest !
    I take the pills to keep the quaks off my back !

  14. #64

    Standaard

    vind wel beetje voorspelbaar wat er gaat gebeuren de volgende keer. Maar het was wel weer een goeie aflevering.

  15. #65

    Standaard

    Net Episode 14 en Episode 15 gezien. Erg vette afleveringen.

    Alleen nu moet ik twee weken wachten op de volgende aflevering. If only Doc and his DeLorean came by....

  16. #66

    Standaard

    Eerste 10 min. van Ep 15 gezien. Was wel wat ik verwachtte kijken hoe de rest is

    EDIT:

    rest gezien. All I can say is... NOOOOOO!!!!! :P man o man... waarom heb ik niet gewacht tot a.s. maandag/dinsdag... had de spanning wat uitgesteld....

  17. #67

    Standaard

    Net pas aflevering 14 gezien. Idd een top aflevering, erg spannend.

  18. #68

    Standaard

    Gisteren afl 2 gezien. Ik vond afl 1 toch wel tegenvallen, maar deze vond ik wel beter. Ik moet der nog steeds een beetje inkomen. Maar blijf m zeker wel volgen.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Gisteren afl 2 gezien. Ik vond afl 1 toch wel tegenvallen, maar deze vond ik wel beter. Ik moet der nog steeds een beetje inkomen. Maar blijf m zeker wel volgen.
    Het is nog steeds een beetje wachten tot er echt iets gebeuren gaat. Maar ik denk dat het vanaf aflevering 3 wel gaat gebeuren, aan de voorstukjes te zien.

  20. #70

    Standaard

    Vanavond afl. 15 kijken, ben benieuwd of [spoiler:9ad7398d88]Linc daadwerkelijk op de stoel gaat zitten, snap zowiezo NIET waarom Lincoln in eerste instantie die bewaker op zijn bek sloeg, hij had ook een hartaanval kunnen faken dan had hij niet in de isoleer gezeten maar goed..[/spoiler:9ad7398d88].
    Verder een leuke serie, maar haalt het imo niet bij 24

  21. #71

    Standaard

    [spoiler:3891bbac66]Sucre zal volgens mij zorgen dat de stoel niet werkt. Want hij vroeg wat michael had gedaan toen hij ff was weg geweest...[/spoiler:3891bbac66]

  22. #72

    Standaard

    heb gister afl 3 tot en met de helft van 7 gekeken. (op een stukje waar ik niet door wou kijken)
    In het weekend wat tijd maken om de rest (afl 8 t/m 15) in een zuch af te kijken,

  23. #73

    Standaard

    Zul je geen spijt van hebben !
    I take the pills to keep the quaks off my back !

  24. #74

    Standaard

    Wat een serie,
    had niet kunnen wachten dus heb ze vandaag afgekeken.
    Robert Knepper vind ik een geweldige acteur, en hij heeft de beste quotes.

    Wanneer komt afl 16?

    Echt een aanrader, en hoop dat er een 2e Seizoen komt!

  25. #75

    Standaard

    volgende week maandag weer hè...

Pagina 3 van 76 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •