Pagina 11 van 76 EersteEerste ... 7891011121314152161 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 1899 worden weergegeven.

Discussie: Prison Break [FOX]

  1. #251

    Standaard

    Wat een geweldige finale zeg! Kan echt niet wachten op het 2e seizoen, maar hoe moet het nu verder... onmogelijk lijkt me!


  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Wat een geweldige finale zeg! Kan echt niet wachten op het 2e seizoen, maar hoe moet het nu verder... onmogelijk lijkt me!
    Inderdaad, vraag me af hoe ze nu verder moeten. [spoiler:ac7c55ba65]Misschien dat er ergens een paar F1 auto's staan ofzo, anders lijkt me onmogelijk dat ze niet gepakt worden.[/spoiler:ac7c55ba65]

  3. #253

    Standaard

    Het word waarschijnlijk het volgende....

    [spoiler:3c05691795]Ik dacht dat ik in één van de politie SUV micheal's en lincoln's pa zag zitten. Dus ik dacht die rijdt ze wel weg.

    Helaas was de episode al afgelopen.

    Toch denk ik dat hij degene is die ze gaat redden.

    Of anders wordt het .... c-notes broeders met de escalade.
    [/spoiler:3c05691795]

  4. #254

    Standaard

    Ik heb em ook binnen
    Vanavond als me gf thuis is even de showcenter aan en knallen!!
    Ben zeer benieuwd (is er leven na Prison Break?? )

  5. #255

    Standaard

    Leven na Prison Break ??

    Ik ben drie maanden geleefd zonder PB toen er een pauze was.

    Dat was gelukt maar afkickverschijnselen komen al naarboven.

    [spoiler:5c98d3726b]Als FOX dit canceled of seizoen 2 verkracht ben ik echt te pissig op FOX. Ik ben nog steeds pissig op die cancel van Dark Angel.[/spoiler:5c98d3726b]

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch
    Leven na Prison Break ??

    Ik ben drie maanden geleefd zonder PB toen er een pauze was.

    Dat was gelukt maar afkickverschijnselen komen al naarboven.

    [spoiler:f674b8a920]Als FOX dit canceled of seizoen 2 verkracht ben ik echt te pissig op FOX. Ik ben nog steeds pissig op die cancel van Dark Angel.[/spoiler:f674b8a920]
    Haha denk niet dat dat gaat gebeuren, volgens mij wordt de serie echt goed bekeken in de u.s. dus als er maar genoeg mensen naar blijven kijken kunnen ze net zo lang doorgaan als ze willen. Kijk maar naar 24 die is al 5 seizoenen bezig en zal nog wel een paar seizoenen doorgaan.

    Anyways, de finale was echt vet.
    Misschien dat ze wel weer opgepakt worden en dat ze weer opnieuw moeten proberen uit te breken en dit keer zal het een stuk moeilijker worden aangezien er veel meer op hun gelet zal gaan worden.

    We zullen in ieder geval nog wel weer ff moeten wachten om dit te weten te komen.

    Ik ga de dvd zeker aanschaffen in augustus en dan nog maar weer eens het hele seizoen in een paar dagen kijken tijdens mijn vakantie.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra

    Anyways, de finale was echt vet.
    Misschien dat ze wel weer opgepakt worden en dat ze weer opnieuw moeten proberen uit te breken en dit keer zal het een stuk moeilijker worden aangezien er veel meer op hun gelet zal gaan worden.
    Denk niet dat dit gebeurt, zou er saai zijn om alles weer opnieuw te zien gebeuren. In dat geval zou ik stoppen met kijken en ik ben denk ik niet de enige.

  8. #258

    Standaard

    [spoiler:4cca4fde2d]ECHT NIET GEWOON!!!!! Wat een maf einde!!! Dit is niet eens een einde te noemen.... Is dit echt de laatste aflevering?? Heb niet het gevoel dat de serie klaar is zo... Het kan nog alle kanten op... Wel mooi voor season 2 natuurlijk, maar dan moeten ze de serie Prisoners on the Run noemen ofzo... Eén aflevering extra om het mooi af te ronden had ik echter wel fijner gevonden, maar ja, dan laat je weinig mogelijkheden over voor een tweede seizoen natuurlijk.[/spoiler:4cca4fde2d]

    Heb echt heel de aflevering op het puntje van mijn stoel gezeten... Damn, wat spannend.... Echt een fantastische serie.

  9. #259

    Standaard

    [spoiler:d9b93c5d4f] het is ook geen einde hea maar een CLIFFHANGER! en wat voor 1 ! pfoe![/spoiler:d9b93c5d4f]


  10. #260

    Standaard

    tis gewoon het zelfde als je bij lost had ze willen dat je het volgende seizoen weer gaat kijken

  11. #261

    Standaard

    Geweldig einde van een geweldig 1e seizoen En nu begint het lange wachten.

    Sicco [spoiler:a8321effda] Seizoen 2 schijnt als subtitel The Manhunt te krijgen dus je zat aardig in de richting :wink: [/spoiler:a8321effda]

  12. #262

    Standaard

    [spoiler:23ffa6f839] Heel matig einde... in tegenstelling tot de andere afleveringen vond IK deze episode totaal niet superspannend oid! Ik vond er geen einde aan zitten, ook al gaat hij verder in seizoen 2. Ik heb het gevoel dat t erg uitgemolken wordt!! Jammer..! [/spoiler:23ffa6f839]

  13. #263

    Standaard

    [spoiler:66bb362373] Ik vond het ook een matig einde, had er in ieder geval meer van verwacht. En zoals ze op het laatst wegrennen, met een politiemacht achter zich in auto's, die kunnen natuurlijk nooit ontsnappen dat zou echt onmogelijk zijn. Maarja ze zullen uiteindelijk natuurlijk wél ontsnappen anders heb je geen seizoen twee meer, die inderdaad Manhunt gaat heten.[/spoiler:66bb362373]

  14. #264

    Standaard

    Hmm na al deze positieve reacties ga ik ook maar eens aan deze serie beginnen. Zeker nu Scrubs, The O.C, Lost en 24 stoppen binnenkort.

  15. #265

    Standaard

    [spoiler:965674e18c]Noo, mrs Tancredi is weg. Wat jammer

    Verder vind ik het een hele vervelende cliffhanger. Is het nog steeds niet definitief gelukt na 22 afleveringen.

    [/spoiler:965674e18c]

  16. #266

    Standaard

    Kan je nagaan hoe het zou moeten zijn geweest als het maar 13 afleveringen zouden zijn geweest, wat eerst het plan was maar door de kijkcijfers verhoogd is naar 22 en een extra seizoen.

  17. #267

    Standaard

    Meh. Ben ik de enige die teleurgesteld was met de finale? In ieder geval het einde vond ik lam.
    Vooral dat stuk dat ze [spoiler:4eeb53c7cb]naar de landingsbaan toe rennen. Ren voor je leven, gek! Dit zag er uit als een rustig dagje rennen voor de lol.[/spoiler:4eeb53c7cb]
    Dat stuk met [spoiler:4eeb53c7cb]J-Cat en dat meisje met die fiets[/spoiler:4eeb53c7cb] was goud.

    Ach, uiteindelijk vindt seizoen 2 zich waarschijnlijk ook wel een weg naar mijn computer.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  18. #268

    Standaard

    Weet iemand bij welk nr. aflevering ze zijn bij RTL5?

  19. #269

    Standaard

    [spoiler:8bac743873]J-Cat ??? Je bedoelt Haywire die een J-Cat draag hé[/spoiler:8bac743873]

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Weet iemand bij welk nr. aflevering ze zijn bij RTL5?
    10

  21. #271

    Standaard

    Even reageren op deze serie.. Ik hoorde er goeie dngen over, dus tjah, ik begon 'm maar te kijken toen ie werd uitgezonden op RTL.. Ehh 5 (ik weet 't tegenwoordig echt niet meer)?

    Ik vind 't over 't algemeen een spannende serie. Om 1 of andere reden had ik van te voren niet verwacht dat ik dat zou vinden.. Niet net zo gewelding als Lost en Battlestar Galactica, maar spannend genoeg om elke week weer te blijven kijken (zelfs als ik 1 aflevering gemist heb, wat voor mij vaak reden is om dan maar meteen helemaal af te haken..).
    Wat de serie leuk maakt zijn de characters, vooral degene in de gevangenis. Die Abruzzi vind ik erg goed als een soort semi-bad guy, en ook die psycho kan ik waarderen voor wat ie is (ben z'n naam kwijt, maar jullie weten vast wie ik bedoel ).

    De minpunten vind ik de knulligheden in de serie, en de 2 characters die de voornaamste oorzakers zijn van deze knulligheden, die Secret Service mannetjes. Die lijken echt niks goed te kunnen doen, en komen daardoor niet echt geloofwaardig over. Ik snap niet dat ze niet al lang ontslagen zijn (of erger, ik weet niet hoe 't gaat bij de Secret Service). Niet alleen zijn ze knullig, ik vind die éne ook erg irritant als persoon.. Ik hoop dan ook dat deze persoon snel "opgeruimd" gaat worden .
    N/A

  22. #272

    Standaard

    Waar kan je afleveringen van prison break dan downloaden???

  23. #273

  24. #274

    Standaard

    Wat een einde zeg, en nu maar wachten tot het volgende seizoen.
    [spoiler:124c6bca95]zou Sarah echt dood zijn, ik hoop eigenlijk van niet.[/spoiler:124c6bca95]

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch
    [spoiler:5e83b96128]J-Cat ??? Je bedoelt Haywire die een J-Cat draag hé[/spoiler:5e83b96128]
    Crap! Ik wist dat er iets mis was met wat ik zei.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

Pagina 11 van 76 EersteEerste ... 7891011121314152161 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •