Pagina 76 van 76 EersteEerste ... 26667273747576
De resultaten 1.876 tot 1.899 van 1899 worden weergegeven.

Discussie: Prison Break [FOX]

  1. #1876

    Standaard

    Zo, net heel Prison Break uitgekeken (inc Final Break). Tot halverwege seizoen 4 vond ik het een top serie maar na het verraad van Self kakte alles in. Pfff, ik vond het zelfs vermoeiend om te kijken. Achtervolgingen, schieten, plottwist hier, plottwist daar... helemaal triest was The Final Break. Het excuus om Sara in de gevangenis te krijgen was al triest... maar met het gemak (in vergelijking met het fantastisch uitgewerkte S1 )waarmee ze ontsnapt is natuurlijk om te janken (bovendien weet je al dat het goed gaat komen, die die spanning was ook helemaal weg. Halverwege S4 was een fantastisch einde geweest. Helaas.

  2. #1877

    Standaard

    ook heel prison break eindelijk afgekeken behalve de film. Moet zeggen dat het einde ook niet geheel bevredigend was. Season 1, bepaalde aflevringen van season 2 en 3 waren voor mij de beste van de reeks. Deel 4 werdt afentoe te veel uitgrekt en onnodig toegevoegd..Kellerman was wel 1 van mijn favoriete hoofdrol speler wat gebeurd er nu met sylla?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #1878

    Standaard

    de film was echt slecht..wat een crap film..voegde niks toe aan het geheel..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #1879

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    De beste man kan echt niet acteren, vooral als hij stukken moet doen die emotioneel wat zwaarder zijn, valt hij genadeloos door de mand.
    Hij begint ook regelmatig te fluisteren?

    Zo, eens even een oud topic bumpen. Ik ben net begonnen met deze serie. Zit nu in het midden van seizoen 2 dus ga niet teveel lezen van dit topic, zeker de spoilers niet

    Toch wil ik even op de gequote reactie reageren. Ik ben het daar nl helemaal niet mee eens. En zal ook even toelichten waarom:

    Miller moet de rol spelen van een persoon die zijn hele leven achter zich laat om voor 1 doel te gaan: het bevrijden van zijn broer. Bovendien is hij een genie met stoornissen. Dan hoef je geen vrolijk rondhuppelend karakter met imponerende one-liners te verwachten natuurlijk maar een ingetogen, aldoor nadenkende man. En ik vind dat Miller dat uitstekend doet.

    Natuurlijk kan hij niet op tegen de charismatische rollen van bijvoorbeeld Fintcher of Knepper maar dat wordt ook niet van hem gevraagd. De scene waarin hij in seizoen 2 zijn vader weerziet bijvoorbeeld speelt hij toch echt wel met een behoorlijke dosis emotie die echt wel overkwam op me. Ook wanneer hij uitvalt tegen T-Bag in de auto waar we hem daarvoor nog geen enkele keer kwaad hadden gezien imponeerde. Dus wat mij betreft beheerst hij het emotionele acteerwerk wel degelijk. Al moet ik nog veel kijken natuurlijk. Maar van wat ik nu gezien heb vind ik deze kritiek echt onterecht.

  5. #1880

    Standaard

    Even een bump. Ik ga binnenkort beginnen aan deze serie. als ik mijn beamer heb gekocht. (Zo'n serie vraagt, volgens mij, erom om op het witte doek bekeken te worden) maar welke badguys in deze serie zijn de leukste? heb de serie niet echt gevolgd, af en toe een ep. En er zitten nogal wat badguys in, toch?
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  6. #1881

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    Even een bump. Ik ga binnenkort beginnen aan deze serie. als ik mijn beamer heb gekocht. (Zo'n serie vraagt, volgens mij, erom om op het witte doek bekeken te worden) maar welke badguys in deze serie zijn de leukste? heb de serie niet echt gevolgd, af en toe een ep. En er zitten nogal wat badguys in, toch?
    T-Bag, zonder twijfel de beste bad guy die ik ken uit een serie/film. Geniepig, doortrapt en fantastisch neergezet door Robert Knepper. Voor mij sowieso een van de beste series die ik ken (Zeker seizoen 2 is om van te smullen met Alexander Mahone). Snel maar weer eens opnieuw gaan kijken, ben nu toch wel weer veel vergeten.
    Onkyo TX-SR607 Playstation 3 LG BD370 Cisco 8455dvb BK XLS200 DF 3xBose 301 (2x series V en 1x series II), 2xStudiocraft P2, 2xlogitech z-5400 Logitech Harmony 555

    Laatste blu-ray aankopen: Game of Thrones: Season 4, House of Cards: Season 1&2

  7. #1882

    Standaard

    T-bag naar Breakout kings? is dat echt waar?
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  8. #1883

    Standaard

    Ben ergens in seizoen 3 gestopt, ging naar mijn idee nergens meer over, plot holes van hier tot Tokyo.
    I Love My Sci-Fi

  9. #1884

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    T-bag naar Breakout kings? is dat echt waar?
    Yep. Aflevering 3 van seizoen 1.
    Judgment Day Has Come... Humanity Will Fall... And The Machines Will Rise

  10. #1885

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HopeOfTheFuture Bekijk bericht
    Yep. Aflevering 3 van seizoen 1.
    mmm,hopen maar dat dat ook op dvd komt
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  11. #1886

    Standaard

    Ben nu voor de tweede keer begonnen aan de serie. De eerste twee afleveringen waren weer net zo spannend als de eerste keer dat ik hem keek.

  12. #1887

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Ben nu voor de tweede keer begonnen aan de serie. De eerste twee afleveringen waren weer net zo spannend als de eerste keer dat ik hem keek.
    Toevallig, ik gister ook. Mijn vriendin kent de serie nog niet dus een goede reden om em nog een keer (en nu in HD) te bekijken. Ben benieuwd hoe ik nu het eerste seizoen vind, de eerste kijkbeurt vond ik deze echt geweldig spannend. Weet nog niet zeker of ik aan de andere seizoenen ga beginnen omdat die me echt heel erg tegenvielen de eerste kijkbeurt...

  13. #1888

    Standaard

    Tegen gevallen is me eigenlijk geen enkel seizoen. Ja, misschien de film. Die staat toch in een raar contrast mbt alles uit seizoen 1.

    Mijn vrouw rolde er tijdens mijn eerste kijkbeurt wel eens in en keek wel mee maar vond het allemaal niet echt interessant. Gisteravond echter kreeg ik haar niet weg voor de buis. 7 Episodes gekeken

    Ik heb hem de eerste keer in HD gezien en nu gewoon op DVD. Had de HD collectie al eens verkocht waar ik achteraf spijt van had. Kwam nu de DVD collectie voor een leuk prijsje tegen. Zo heel veel verschil vind ik er trouwens niet in zitten. Het geluid, hoewel DTS op de BR uitvoering en 5.1 DD op de DVD valt niet echt op. Qua beeld is er wel verschil uiteraard maar niet zo verschillend dat het echt opvalt.

  14. #1889

  15. #1890

    Standaard

    Ben echt hyped!

    Jammer dat ze in de trailer zowat alles weggeven, hoop dat ze ons misleiden maar vrees ervoor

  16. #1891

    Standaard

    Nou was ik ergens halverwege de serie al afgehaakt, maar deze trailer weet mij ook totaal niet te pakken. Dit lijkt toch meer op uitmelken ipv nieuw leven in blazen/ vernieuwen. Niet alle concepten zijn daar geschikt voor.

  17. #1892

    Standaard

    Hmmmmm
    Laatst aangepast door Verwijderd : 07-06-2016 om 14:03

  18. #1893

    Standaard

    En iedereen zin in het nieuwe seizoen? Wat zijn jullie verwachtingen van dit revival seizoen?
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  19. #1894

    Standaard

    Zoveel zin in! Ik verwacht dat het niet zo goed wordt als seizoen 1, maar ik ga het sowieso geweldig vinden!

  20. #1895

    Standaard

    Als fan heb ik erg genoten van de eerste aflevering, vooral Sucre vond ik heel leuk om terug te zien. Al zou ik wel begrijpen dat casual kijkers het wat minder vinden.

  21. #1896

    Standaard

    Critici maken de serie momenteel pretty much met de grond gelijk. Naar mijn gevoel ook terecht; het uit de dood laten herrijzen van een hoofdpersoon (geen idee of dat nog een spoiler is, we weten allemaal dat 'ie terugkomt) is wel een heel goedkoop plotdevice.

  22. #1897

    Standaard

    Op tv een stukje van de eerste aflevering gezien, vond het tenenkrommend slecht.

  23. #1898

    Standaard

    Ik heb de eerste aflevering gezien, niet slecht maar ook niet goed. Het kan nog een opwarmetje zijn want ben wel benieuwd naar bepaalde plotholes.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #1899

    Standaard

    De serie krijgt wel weer een been there done that gevoel! Jammer, het wordt nergens echt spannend en dit deel lijkt meer op een kruising tussen seizoen 2 en 3.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 76 van 76 EersteEerste ... 26667273747576

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •