Pagina 1 van 76 123451151 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 1899 worden weergegeven.

Discussie: Prison Break [FOX]

  1. #1

    Standaard Prison Break [FOX]



    Official Website: http://www.fox.com/prisonbreak/
    IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0455275/
    TV.com: Prison Break

    Plot:
    Lincoln Scofield is on death row for the murder of the vice president's brother. He insists he's innocent, but only his brother Michael believes him. An engineer who helped design the prison where Lincoln is being held, Michael takes drastic measures to help his brother. He gets himself arrested and sent to the same prison, so that with his knowledge of the building the two of them can escape together. However, while inside Michael discovers a massive conspiracy that is determined to see Lincoln's sentence carried out. Breaking out will be more difficult than he thought, but he's still going to try.


    Dominic Purcell [Blade Trinity; Equilibrium; John Doe]


    Wentworth Miller [Underworld]


    Robin Tunney [End Of Days; Vertical Limit]


    Peter Stormare [Armageddon; Constantine; Minority Report]


    Stacy Keach [American History X]









    Net de eerste 4 episodes gekeken en moet toch wel zeggen dat dit best een aardige serie is
    Dominic Purcell wist me in de serie John Doe al te boeien en hier heeft hij precies hetzelfde effect. Daarnaast is Robin Tunney ook wel aardige kost voor het oog

    Een lekkere warming up van Fox voordat 24 in januari weer van start gaat!

  2. #2

    Standaard

    Ga straks met aflevering 4 beginnen en idd. tot nu toe een zéér goede serie. Maak me alleen nog zorgen over hoe ze hiermee verder willen gaan na [spoiler:864922177a]de ontsnapping[/spoiler:864922177a].
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  3. #3

    Standaard

    Zullen ze tegen die tijd wel wat op vinden denk ik..
    En anders is het gewoon leuk voor 1 seizoen.
    Tot nu vind ik het erg vermakelijk en is het dus voor mij al geslaagd.

  4. #4

    Standaard

    Ik heb ook zojuist de eerste 4 afleveringen gekeken. Erg goede serie die ik zeker verder ga volgen. Vraag me alleen af hoe de serie verder gaat als [spoiler:8e24240d6d]ze eenmaal ontsnapt zijn uit de gevangenis[/spoiler:8e24240d6d]. Maar tot nu toe nogmaals erg goed. De kwaliteit van series is de afgelopen jaren echt zichtbaar gestegen en doet bijna niet meer onder voor een film (zie 24, The Shield, Lost etc.).
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Z-Man
    Ik heb ook zojuist de eerste 4 afleveringen gekeken. Erg goede serie die ik zeker verder ga volgen. Vraag me alleen af hoe de serie verder gaat als [spoiler:aa8dd03c97]ze eenmaal ontsnapt zijn uit de gevangenis[/spoiler:aa8dd03c97]. Maar tot nu toe nogmaals erg goed. De kwaliteit van series is de afgelopen jaren echt zichtbaar gestegen en doet bijna niet meer onder voor een film (zie 24, The Shield, Lost etc.).
    Leuke serie inderdaad, vraag me ook af hoe ze het gaan doen na [spoiler:aa8dd03c97]de ontsnapping[/spoiler:aa8dd03c97]. Misschien moeten ze gewoon na 1 seizoen stoppen.

  6. #6

    Standaard

    Net aflevering 6 gezien, serie word steeds beter

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Net aflevering 6 gezien, serie word steeds beter
    Ben hem nu aan het binnen halen, ben benieuwd
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  8. #8

    Standaard

    net Riots, Drills & The Devil gezien...

    pfff zit nog half na te shaken hier
    wat een episode was dat zeg!

    die serie wordt echt met de episode spannender en beter..
    dat hele [spoiler:bc7b92720b]complot met NSA, die vrouw enzo[/spoiler:bc7b92720b] weet me ook wel te boeien en dat geeft net dat beetje extra aan het verhaal; waardoor het niet zo'n standaard gevangenis-serie wordt.

    maar dit is zeker de beste episode tot nu toe..
    ben erg benieuwd naar de 2e helft volgende week

  9. #9

    Standaard

    erg goed nieuws!

    LOS ANGELES (thefutoncritic.com) -- FOX's "Prison Break" isn't ending anytime soon as the network has ordered a full season of 22 episodes of the freshman drama, a network source confirmed today.

    The news comes as the series heads for a brief two-week hiatus following its October 3 airing.

    It's not clear how FOX plans to roll out the back-nine order as it previously indicated "House" and season five of "24" would take over Monday nights beginning in January.

    In any case, the current batch of 13 episodes is set to wrap at the end of the November sweeps period. It remains to be seen if the nine remaining installments will continue to run on Monday nights or turn up at some point next year as a fill-in for any potential schedule holes.

    FOX is expected to provide additional details when it formally announces the news tomorrow.

    Overall for its first four weeks, "Prison Break" has averaged a solid 9.028 million viewers according to final numbers released by Nielsen Media Research. More importantly, "Break" has nearly doubled the audience of its lead-in "Kitchen Confidential" for the past two weeks in both households and adults 18-49.

  10. #10

    Standaard

    De eerste drie afleveringen waren wel goed maar zo langzaam begint het langdradig te worden, ik stop dus met kijken
    Life would be boring without movies!!!

  11. #11

    Standaard

    Net klaar met aflevering 7, ik vond het weer een topaflevering. Helaas nu een pauze van een paar weken ivm honkbal.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal B.
    Net klaar met aflevering 7, ik vond het weer een topaflevering. Helaas nu een pauze van een paar weken ivm honkbal.
    Heb hem gister gekeken.. vond hem ook weer erg goed!
    Moeten nu idd 3 weekjes wachten op de volgende aflevering..
    Maar daardoor kijk ik er wel weer extra naar uit

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal B.
    Net klaar met aflevering 7, ik vond het weer een topaflevering. Helaas nu een pauze van een paar weken ivm honkbal.
    In amerika is het normaal om af en toe een pauze in te lassen. Een seizoen heeft 22 afleveringen en je kan het alleen van oktober tot mei op tv uitzenden als er af en toe een paar weken pauze tussen zit.

  14. #14

    Standaard

    Met PB was het volgens mij ook niet zeker of het wel zou lopen.
    Volgens mij moeten ze dan ook nog episodes opnemen enzo.
    Maar ze hebben nu iig groen licht voor een compleet seizoen

    Was vorig jaar ook zo met het eerste seizoen van Lost, waar het een paar keer meer als een maand duurde voordat er een nieuwe episode werd uitgezonden.

  15. #15

    Standaard

    Van de week is er een special uitgezonden op FOX2 (Behind The Walls).
    Nu eindelijk eens een leuke special (in tegenstelling tot die van Lost en Desperate Housewives) met interviews, achtergrond info, tot stand koming van die tattoo en er kwamen wat leuke ideeen voorbij voor S2

  16. #16

    Standaard

    Net aflevering 8 gezien, serie word echt steeds beter. Maar ik vraag me af hoelang ze het gaan doen, ze moeten wel ontsnappen in seizoen 1, maar dan slaat de titel weer nergens op als ze doorgaan met een 2e seizoen.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Net aflevering 8 gezien, serie word echt steeds beter. Maar ik vraag me af hoelang ze het gaan doen, ze moeten wel ontsnappen in seizoen 1, maar dan slaat de titel weer nergens op als ze doorgaan met een 2e seizoen.
    Ik denk dat dat ook gebeurd... titel maakt me dan niet zoveel uit..
    het borduurt toch voort op het eerste seizoen?
    veranderen van de titel maakt het alleen maar verwarrend denk ik?

    edit:
    zojuist overigens ook 1.08 gezien..
    serie wordt zoals Hidde ook al aangeeft echt steeds beter.

  18. #18

    Standaard

    Kort maar krachtig : ik ben het helemaal eens met de bovenstaande 2 reacties

  19. #19

    Standaard

    Ik had iig begrepen ergens dat het gewoon 1 seizoen zou blijven, maarja als Fox ziet dat de serie lekker loopt, kunnen ze altijd de originele plannen wijzigen.
    Ijzersterke serie.

  20. #20

    Standaard

    hmm na al die positieve reacties ga ik deze ook maar eens volgen


  21. #21

    Standaard

    De eerste helft vh seizoen zit er al weer op..
    Gister episode 1.13 gezien en liet ons weer achter met een redelijke clifhanger.
    Nu weer wachten tot ergens volgend jaar (tot na 24 - S5 in ieder geval..).

  22. #22

    Standaard

    Ja helaas lang wachten, volg het ook nogsteeds Maar na 13 afleveringen vind ik het nogsteeds erg goed.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal B.
    Ja helaas lang wachten, volg het ook nogsteeds Maar na 13 afleveringen vind ik het nogsteeds erg goed.
    Goed is het zeker!

  24. #24

    Standaard

    PB gaat vanaf 20 maart volgend jaar weer verder

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolfrolf
    PB gaat vanaf 20 maart volgend jaar weer verder
    Is dat 100% zeker??
    Aangezien PB op het zelfde tijdslot zit als 24 (begint 15-16 januari direct met 4 episodes) en dat is pas ergens rond mei afgelopen..
    Of ze hebben PB op een andere tijd ingedeeld, dat kan ook nog

Pagina 1 van 76 123451151 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •