De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.

Discussie: Levering Play

  1. #1

    Standaard Levering Play

    Hallo.

    Ik heb op 19-8 Session 9, Happiness en Magnolia besteld bij Play. Deze werden respectievelijk 20 en 22-8 verzonden. Ik kreeg Session 9 vorige week, Happiness een paar dagen later en vandaag [12-9] Magnolia. Op zich al frappant. Vreemder was dat in alledrie de pakjes de dvd's los zaten, dus rammelden door de hoes. Jammer maar ze zijn niet beschadigd, alleen de hoes van Happiness was stuk, maar die heb ik eenvoudig kunnen vervangen.

    Het leek alsof de douane erg aan het rammelen is geweest met mijn pakjes, en ze bovendien achter gehouden heeft. Zijn ze extra aan het controleren?
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  2. #2

    Standaard

    De douane heeft niets te maken met de post van Play omdat die van Jersey wordt verstuurd.
    Ik heb zoiets ook wel meegemaakt, dat de schijven los in de doosjes zaten, maar de seal zat er gewoon nog omheen. Slecht verpakt door Play dus denk ik.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #3

    Standaard

    Het gebeurt trouwens wel regelmatiger dat de dvd's van Play los zitten in het doosje. Misschien een ongelukkig toeval maar met andere webshops heb ik het nog nooit voorgehad.

  4. #4

    Standaard

    Het duurt hier overigens de laatste tijd weer erg lang voordat m'n bestellingen op de deurmat vallen...

  5. #5

    Standaard

    Op 18 september heb ik 4 DVD's besteld, die zijn op 20/09 en 21/09 verzonden.

    Vandaag (24/09) lagen de eerste 2 al in mijn brievenbus

    Toppie dus!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Het gebeurt trouwens wel regelmatiger dat de dvd's van Play los zitten in het doosje. Misschien een ongelukkig toeval maar met andere webshops heb ik het nog nooit voorgehad.


    gister van dvdpasific binnen zat de disc wel los (daylight) ook mijn eerste keer dat een disc los zat met seal er om heen, via een webshop.
    I love it when a plan comes together!!

  7. #7

    Standaard

    Op 3 november kreeg ik een mailtje van Play dat de dvd's Hotel Rwanda, Finding Neverland en Station Agent naar mij verzonden waren. Ondertussen heb ik Hotel Rwanda al wel een week binnen, maar de andere twee dvd's nog steeds niet. Ik vind het nu toch wel erg lang duren, zal ik nu maar een mailtje naar Play gaan sturen?

  8. #8

    Standaard

    Het duurt soms wel lang, maar ik heb het nog nooit meegemaakt dat er niks kwam. Ik denk dat je ze wel gaat krijgen.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  9. #9
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Ja bij mij duurt het nu ook al een week en een half, normaal krijg ik alles op 3 dagen, maarja het kan niet altijd snel zijn he, ik heb er vertrouwen in dat ik het wel zal krijgen :wink:

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    3 bestellingen gedaan deze maand. Levertijden: 12 dagen, 3 dagen en 7 dagen.

  12. #12

    Standaard

    Weet iemand ook tot wanneer je kan aangeven dat je het item gereplaced wil hebben? Ik kan het niet vinden in de FAQ.

    Ik wil namelijk nog wel even wachten maar ik wil niet te laat zijn om zeggen dat ik een nieuw exemplaar wil hebben alsie toch niet blijkt aan te komen.
    "There will be no dawn for men."

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrenkieB
    Weet iemand ook tot wanneer je kan aangeven dat je het item gereplaced wil hebben? Ik kan het niet vinden in de FAQ.

    Ik wil namelijk nog wel even wachten maar ik wil niet te laat zijn om zeggen dat ik een nieuw exemplaar wil hebben alsie toch niet blijkt aan te komen.
    Mail ze ff met de vraag of je dat item replaced wilt hebben. Dan zullen ze vanzelf wel schrijven of t (al) mogelijk is
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •