De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Samsung komt mogelijk met combi blu ray/hd-dvd dvdspeler

    Samsung komt mogelijk met combi blu ray/ hd-dvd dvdspeler!

    Goed initiatief. Hopelijk volgen nu alle producenten dit voorbeeld en kunnen de nieuwe dvdspelers beide formaten zonder problemen afspelen!

    Lees ook dit bericht:
    http://www.tweakers.net/nieuws/38849

  2. #2

    Standaard

    las het ook net, goed bericht.

    Was gisteren bij sony en heb daar een blue ray HD promo zien draaien op een bijzonder groot HD scherm (70 inch) en dat zag er fantastisch uit.

    Heb zeker een kwartier voor dat scherm staan kwijlen. er is dus een duidelijk kwaliteitsverschil t.o.v dvd.

    lex

  3. #3

    Standaard

    misschien ene wat domme vraag, maar kun je ook je gewone dvd's nog afspelen op die spelers?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hengellaar
    misschien ene wat domme vraag, maar kun je ook je gewone dvd's nog afspelen op die spelers?
    Ja

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hengellaar
    misschien ene wat domme vraag, maar kun je ook je gewone dvd's nog afspelen op die spelers?
    Ja
    Op beide?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lex
    las het ook net, goed bericht.

    Was gisteren bij sony en heb daar een blue ray HD promo zien draaien op een bijzonder groot HD scherm (70 inch) en dat zag er fantastisch uit.

    Heb zeker een kwartier voor dat scherm staan kwijlen. er is dus een duidelijk kwaliteitsverschil t.o.v dvd.

    lex
    En is op een 'normale' tv het verschil ook zo groot? Of alleen wanneer er een combo van HD-speler en HD-scherm wordt gebruikt?

    Want zo'n speler zou ik wel snel willen aanschaffen, maar ook nog een tv erbij, wordt wat gortig!
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  7. #7

    Standaard

    En is op een 'normale' tv het verschil ook zo groot? Of alleen wanneer er een combo van HD-speler en HD-scherm wordt gebruikt?

    Want zo'n speler zou ik wel snel willen aanschaffen, maar ook nog een tv erbij, wordt wat gortig!
    geen idee eerlijk gezegd. bijna de hele nieuwe lijn is geschikt voor HD en dat was wat ze voornamelijk lieten zien natuurlijk.
    Ik heb daar in ieder geval geen Blue Ray op een 'normale' tv gezien.
    Wel een superbit dvd (godzilla) op een 'gewone' plasma en dat viel na het HD verhaal toch behoorlijk tegen.

    1 ding weet ik wel, ik ben om en ga bij de eerste beste gelegenheid over op HD (lees bij vervanging van mijn huidig set) en zo'n combi speler van Samsung is een goed teken dat je in ieder geval niet met een apparraat uit het verliezende kamp zit opgescheept

    Lex

    (nog meer off topic:
    hoorde daar ook dat sony dit jaar geen 'gewone' breedbeeld tv's meer op de markt brengt. wel een paar 4:3 modellen maar verder gooien ze alles op lcd (en een klein beetje plasma))

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •