Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 75 van 75 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Lelijke poster, ziet er wel mysterieus uit.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  2. #52

    Standaard

    Veel te druk...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #53

    Standaard

    Vind het niet echt een mooie poster, veel te druk...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  4. #54

    Standaard

    Poster is inderdaad niet helemaal geweldig... maarja ik heb ze wel slechter gezien! Kzie verder wel erg uit naar deze film... ik mis dit soort spannende, mysterische films, met zo'n lekkere egyptische bodem.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bono_Aloys Bekijk bericht
    Lelijke poster
    nogal ja
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #56

    Standaard

    Aardige poster, beetje in de stijl van Harry Potter (met contactlenzen)

  7. #57

    Standaard

    Hmm vandaag deel 1 gekocht op DVD

    denk niet dat deel 2 die gaat overtreffen maar we zullen zien, ik hou wel van avonturenfilms

  8. #58

    Standaard

    http://movies.yahoo.com/holiday-movi...49/trailers/61

    Nieuwe trailer. Beter als de vorige

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #59

    Standaard

    Ik vond de vorige beter, die straalde meer het National Treasure gevoel uit. Maar beeld-technisch doet deze film me wel weer watertandend verlangen naar een paar zorgeloze uurtjes heerlijk stompzinnig vermaak van hoog niveau.

    Toevallig heb ik deze week de soundtrack van deel 1 nog eens geluisterd. Fijn, heel fijn.

  10. #60

    Standaard

    Ik heb deel 1 onlangs nog eens herbekeken, beviel me wederom zeer goed. De trailer van deel 2 geeft me de hoop dat deze niet gaat moeten onderdoen voor deel 1. Brilliant is het allemaal niet, maar het is wel uitstekend amusement.

  11. #61

    Standaard

    Ga zaterdag naar Book of Secrets, ben benieuwd, achterover leunen en heerlijk genieten 8)

  12. #62

    Standaard

    heb hem gisteren gezien en vond hem zeker de moeite waard.
    leuke afwisseling van humor en avontuur a la indy jones.
    Cage speelde leuk.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen Bekijk bericht
    Beverly Hills Cop - Beverly Hills Cop II :P
    en III :wink:

  14. #64

    Standaard

    Gisteren gezien. Matig, er wordt wel heel veel van de kijker verwacht voor wat betreft het 'slikken' van ongeloofwaardigheden. Wel weer onderhoudend, daarom een voldoende 5,5
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #65

    Standaard

    Leuke en onderhoudende film met veel actie en raadsels. Sommige dingen zijn inderdaad wat ongeloofwaardig, maar die moeten we maar met een korreltje zout nemen.

  16. #66

    Standaard

    heb al verschillende goede reacties gehoord

  17. #67

    Standaard

    Ik ben gisteravond ook geweest. Uiterst vermakelijk. En die ongeloofwaardigheden? Daar heb ik smakelijk om gelachen. Hoe je het allemaal verzint, daar moet je niet over klagen..daar moet je om lachen net zoals om de andere droge opmerkingen en situatie die in de film zitten (vooral Riley als sidekick vond ik daarin erg goed).
    Nee serieus, dit was gewoon weer even heerlijk pretentieloos vermaak als het vorige deel. Niet te vergelijken eigenlijk, maar het was gewoon net zo in orde.

  18. #68

    Standaard

    Gisteren gezien

    Ik snap de over het algemeen negatieve reacties op deze film niet zo goed. Diegene die deel 1 van National Treasure hebben gezien, weten dat het hier gaat om een pure actie/adventure film, waarin de meest onwaarschijnlijke feitjes aan elkaar worden geknoopt om uiteindelijk tot een niet eerder ontdekte schat te komen.
    Ook deel 2 zit weer barstensvol leuke connecties waardoor Cage van Amerika naar Parijs, via Londen uiteindelijk weer in Amerika beland. Vliegensvlugge achtervolgingsscènes worden afgewisseld met de subtiele zoektochten van Cage naar een nieuwe aanwijzing om dichter bij het raadsel van de schat te komen.
    Ik vind de connectie die is gemaakt met Abraham Lincoln's moord erg goed gedaan, mede omdat het uiteindelijk de film tot een statement laat komen; namelijk dat Amerika eens wat zorgvuldiger om zou moeten gaan met de eigen geschiedenis, vooral ook die van de Native Americans.

    Ik heb 2 uur lang genoten, de film is heerlijk luchtig, bevat veel humor maar is toch op de juiste momenten spannend genoeg om je op het puntje van je stoel te laten zitten.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Gisteren gezien

    Ik snap de over het algemeen negatieve reacties op deze film niet zo goed. Diegene die deel 1 van National Treasure hebben gezien, weten dat het hier gaat om een pure actie/adventure film, waarin de meest onwaarschijnlijke feitjes aan elkaar worden geknoopt om uiteindelijk tot een niet eerder ontdekte schat te komen.
    Dan ga je al helemaal niets van mij snappen, want ik vond deel 1 prima en deel 2 maar matig.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #70

    Standaard

    Gisterenavond de film gezien en liep vrij positief de bioscoop zaal uit. De film zit voor mij op hetzelfde niveau als deel 1. Een leuke actie/adventure film, waarvan ik van genoten heb.
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  21. #71

    Standaard

    heb em ook al gezien en tis zeker een aanrader

  22. #72

    Standaard

    Net gezien, ondanks dat ik dacht ongeveer te weten wat ik van deze film moest verwachten gebaseerd op hoe deel 1 was, viel het me toch wat tegen. Sommige dingen zijn gewoon té slecht uitgewerkt in tegenstelling tot het eerste deel dat (ondanks dat het qua ongeloofwaardige verhaallijn ook heel wat verwacht van de kijker, net als deze tweede film) toch heel wat slechter in elkaar zit. De "all star" cast, de actie en (voor mij persoonlijk als Nicolas Cage fan) de vrij goede hoofdrol maken het allemaal nog draagbaar. Maar geweldig vind ik het allemaal niet en hij zal waarschijnlijk alleen in de collectie komen zodra ik deze film ergens tegen kom voor 7 euro of minder.

    Om maar iets te zeggen, die sidekick van Nicolas Cage (de computer-nerd) vond ik in deel 1 wel grappig, terwijl in het tweede deel ongeveer iedere zin die uit de mond van deze kerel kwam ronduit irritant was.

    Ik ben niet geheel afkerig tegen een derde deel (met franchises moet je nu eenmaal leren leven dezer dagen), maar hoop wel dat het een beter script heeft als deze film.

    6/10

  23. #73

    Standaard

    Net voor het eerst gekeken op Blu-ray, en heb enorm genoten. Beter dan deel 1 zelfs nog. Op de een of andere manier voelde deel 1 niet heel "groots", hetgeen een adventure wat mij betreft wel moet hebben. Mede door de verscheidenheid aan lokaties in NT: Book of Secrets is dat grootse voor mijn gevoel nu wel aanwezig.
    Natuurlijk is de hele film gebaseerd op mythes en onbewezen prullaria, maar is dat ook niet het geval bij de Indy films? De manier waarop men deze legendes weet te integreren in een film zodat het klopt met de verhaallijn is de kracht van een goede adventure. En daarin is men bij NT: Book of Secrets zeer zeker geslaagd

    En Diane Kruger is hot.
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neil Bekijk bericht

    En Diane Kruger is hot.
    Daar ben ik het wel mee eens.

  25. #75

    Standaard

    Dat is ze zeker.
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •