Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 75 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard National Treasure 2 (2007)

    Tja, weer een vervolg. Vond het eerste deel leuk, maar het is de vraag of het 2e deel ook leuk word.

    IMDB

  2. #2

    Standaard Re: National Treasure 2 (2007)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Tja, weer een vervolg. Vond het eerste deel leuk, maar het is de vraag of het 2e deel ook leuk word.
    Meestal niet... Als het maar $$$ oplevert.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #3

    Standaard Re: National Treasure 2 (2007)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Tja, weer een vervolg. Vond het eerste deel leuk, maar het is de vraag of het 2e deel ook leuk word.
    Meestal niet... Als het maar $$$ oplevert.
    Ja en dat krijgt Bruckheimer altijd voor elkaar.

  4. #4

    Standaard

    OHHH GOD!
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  5. #5

    Standaard

    Niet zo negatief allemaal.

    Deel 1 was echt geweldig. Kom maar op met die sequel
    Superman Returns

  6. #6

    Standaard

    Ach... hebben we weer iets om heerlijk af te kraken in de categorie Uwe Boll.

  7. #7

    Standaard

    Terwijl ze juist een ander einde voor de film hadden gekozen om ervoor te zorgen dat er géén deur open stond voor een vervolg.

    Daarnaast heb ik zo het idee dat het verhaal wel klaar is, maar wat ook schijnt is dat er nog 2 delen uit gaan komen. Roepen ze binnenkort zeker dat het van oorsprong al een triologie had moeten zijn .

    Maar mij hoor je niet klagen, ik heb me uitermate goed vermaakt bij de eerste dus vooralsnog geef ik een vervolg het voordeel van de twijfel.

    Grt. Deweb

  8. #8

    Standaard

    Vervolgen hoeven niet altijd slecht te zijn en dit is toch een soort Indiana Jones-film. Dus dan ben ik al gauw tevreden zekers al het weer net zo'n lekkere avonturen-film wordt als deel 1 met Cage.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Darko
    Niet zo negatief allemaal.
    Juist wel, kan het alleen maar meevallen. :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #10

    Standaard

    Ik ben bij National Treasure bijna in slaap gevallen, misschien als ik aan slapeloosheid lijd als deel 2 uitkomt ga ik em bekijken, anders oprotten met die zooi
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  11. #11

    Standaard

    Een vervolg op een een matige 'avonturen'(?)film... overbodig.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Darko
    Niet zo negatief allemaal.

    Deel 1 was echt geweldig. Kom maar op met die sequel
    Geweldig vondt ik deel een niet, maar meer dan goed genoeg om er een vervolg op te maken. Dus laat maar komen die no-brainer avonturen film 8)
    Turn around and feel the vibe.....

  13. #13
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Als ie even leuk wordt als het eerste deel dan ben ik best tevreden dat er een 2e film komt.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Als ie even leuk wordt als het eerste deel dan ben ik best tevreden dat er een 2e film komt.
    En daar kan ik alleen maar mee instemmen. Deel 1 vond ik leuk, dus wat mij betreft mag er best een deel 2 komen
    He moves without sound. Kills without emotion. Disappears without trace

  15. #15

    Standaard

    Kappen nou, met die vervolgfilms.

    Niet leuk meer!

    Luisteren jullie daar in Hollywood?

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Kappen nou, met die vervolgfilms.

    Niet leuk meer!

    Luisteren jullie daar in Hollywood?
    Lijkt er niet op he :wink:
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  17. #17

    Standaard

    Ik weet het niet. Gelukkig hebben we allemaal zelf de keus om te gaan kijken of niet... (=dooddoener, ik weet het)

  18. #18

    Standaard

    Deel 1 was wel aardig maar ik zit niet echt te wachten op een tweede deel...

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rientio
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Als ie even leuk wordt als het eerste deel dan ben ik best tevreden dat er een 2e film komt.
    En daar kan ik alleen maar mee instemmen. Deel 1 vond ik leuk, dus wat mij betreft mag er best een deel 2 komen
    Inderdaad, het was nou geen geweldige klassieker wiens naam ten grabbel wordt gegooid bij een slecht vervolg. Dus waarom niet.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Ik weet het niet. Gelukkig hebben we allemaal zelf de keus om te gaan kijken of niet... (=dooddoener, ik weet het)
    Dat is waar en geldt ook voor TV en muziek, maar al met al komt er steeds meer rotzooi op ons af.

    Helaas houd het grote, doorsnee, publiek wel
    van deze troep en wordt kwaliteit steeds
    meer ondergesneeuwd.

  21. #21

    Standaard

    Laat maar komen. Voor mij hoeft niet élke film hoogstaand te zijn. Hersens op 0 en gaan met die banaan kan ook leuk zijn.
    I don't have any friends.. Nobody likes me...

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Ik weet het niet. Gelukkig hebben we allemaal zelf de keus om te gaan kijken of niet... (=dooddoener, ik weet het)
    Dat is waar en geldt ook voor TV en muziek, maar al met al komt er steeds meer rotzooi op ons af.

    Helaas houd het grote, doorsnee, publiek wel
    van deze troep en wordt kwaliteit steeds
    meer ondergesneeuwd.
    Wat zijn dan kwaliteit-films? Wat jij vind? Of omdat een film een goede recensie heeft?

  23. #23

    Standaard

    Vond deel 1 erg leuk en nog origineel. Misschien dat ik deze wel ga kijken, maar wil wel eerst n trailer zien.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Kappen nou, met die vervolgfilms.

    Niet leuk meer!

    Luisteren jullie daar in Hollywood?
    Ik denk niet dat ze daar Nederlands spreken 8)
    Vond deel 1 erg leuk en nog origineel. Misschien dat ik deze wel ga kijken, maar wil wel eerst n trailer zien.
    Trailers zeggen niks vind ik. Je kan een heel verkeerd beeld krijgen daardoor. Ik wil de film zien :wink: Ik vond deel 1 maar matig, maar ik ben erg benieuwd.
    Panasonic Viera TX-P50VT30 - Marantz BD 7004 - Marantz PM6004 - Paradigm Monitor 7

    25 jaar jonge ondernemer Mijn collectie
    YMDB
    Mama says:'stupid is as stupid does'. (Forrest Gump)

  25. #25

    Standaard

    Vooralsnog heeft Bruckheimer geen vervolgfilms afgeleverd, dus weten we niet wat we uit zijn stal kunnen verwachten.

    Wacht nu eerst maar af, want hoewel het geen Indiana Jones, Star Wars of lord of the rings is kan ik niet zeggen dat ik me niet heb kunnen amuseren bij deze film.

    Als ze Sean Bean maar terug laten komen en eventueel andere tegenstanders voor hem vinden ben ik allang blij. Want het was voornamelijk Bean die de sterren van de hemel speelde als badguy.

    Laten we niet klagen voordat we iets weten, gewoon afwachten. En die massa..och..die moet zich ook kunnen vermaken. Ikzelf vind het zo eens in de maand in ieder geval niet verkeerd om even een paar uur niet te hoeven denken en gewoon alles en iedereen te zien doodvallen en opgeblazen worden op spectaculaire manier.


    Grt. Deweb

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •