De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1
    Anonymous
    Guest

    Standaard Vervelend virus op PC

    gisteravond laat installeerde zich ineens PSGuard.com op mijn pc. Dat is een of andere ad aware scan programmaatje die zegt dat je pc geinfecteerd is etc. Terwijl het volgens mij een Trojan nogwat is.

    Nu had ik op google gezocht naar een programma om dit te verwijderen, want het is echt irritant aangezien het logo steeds in beeld komt en zomaar begint te scannen zonder toestemming of wat dan ook.

    ik heb dus Xoftspy 4.15 gedowload en daarme kun je dat PSGuard verwijderen, maar ik heb een registratiecode nodig en ik moet dus betalen om het te verwijderen. In de scan geeft ie wel 20 resultaten weer van PSGuard.

    Iemand een idee hoe ik hier vanaf kan komen?

    Grtz

  2. #2

    Standaard

    Misschien SpySweeper proberen? Ik ben er zelf ook geen held in, maar wellicht dat de 30-days-free-periode ook mogelijkheid geeft tot verwijdering van deze shit
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  3. #3

    Standaard

    Spybot, is gratis en wat mij betreft het beste

  4. #4

    Standaard

    Microsoft antispyware downloaden,is gratis en zeer goed programma.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  5. #5
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    ik heb AD Aware, Spysweeper, Spybot, Panda antivirus, norton antivirus, mcafee antivirus en nu Avast antivirus er overheen gehaald, en nog komt het terug als ik opnieuw opstart

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath
    ik heb AD Aware, Spysweeper, Spybot, Panda antivirus, norton antivirus, mcafee antivirus en nu Avast antivirus er overheen gehaald, en nog komt het terug als ik opnieuw opstart

    Even scannen in veilig modus misschien als je dat nog niet hebt geprobeerd.
    What ?

  7. #7
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    als pc leek; hoe start ik op in veilige modus ? ik heb XP home edition, is dat niet F6 ofzo?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath
    als pc leek; hoe start ik op in veilige modus ? ik heb XP home edition, is dat niet F6 ofzo?
    Hmmm tussen F2 en F8
    What ?

  9. #9

    Standaard

    F5
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath
    ik heb AD Aware, Spysweeper, Spybot, Panda antivirus, norton antivirus, mcafee antivirus en nu Avast antivirus er overheen gehaald, en nog komt het terug als ik opnieuw opstart
    Download deze nou is:
    http://www.download.com/Microsoft-Wi...ml?tag=lst-0-1
    Voor het scannen wel even updaten.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  11. #11

    Standaard

    Gegroet iedereen.

    Veilige modus in XP gebeurt door F8 ingedrukt te houden vóórdat het Windows logo verschijnt.
    Dan kan je best het programma verwijderen in Software en meerdere anti-spyware- en virusscans uitvoeren. Wanneer dit niet helpt, moet je het manueel verwijderen dmv de tool HiJackThis (te vinden op Google). Let wel op: Enige kennis is toch vereist!! Eventueel wil ik je er wel mee helpen wanneer je de scan hier post :wink:
    De allerlaatste uitweg is natuurlijk manueel deleten via Regedit, maar dit is zeker afgeraden als leek

    PS: Ik heb mij idd nog niet bekendgemaakt hier, maar ben wel een zéér trouwe "achter-de-scherm"-lid, bekijk mij maar als een soort figurant. 8) Verder wens ik te zeggen dat dit een goede forum is. Keep going!

  12. #12

    Standaard

    Ik denk dat je voor dit probleem beter op Hardware.info terecht kunt :wink:

  13. #13

    Standaard

    - Internetkabel uit de pc trekken.
    - Opstarten in veilige modus
    - met HIJack gaan kijken wel proces gestart wordt.
    - Daarna met een AntiSpyware pakketje de boel nogmaals scannen.

    Bij mij eigen pc vorige week nog dergelijke problemen gehad en met Norton Ghost een image terug gezet. 20 minuten later en ik had weer een bruikbare basis opstelling. :wink:
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    - Internetkabel uit de pc trekken.
    - Opstarten in veilige modus
    - met HIJack gaan kijken wel proces gestart wordt.
    - Daarna met een AntiSpyware pakketje de boel nogmaals scannen.

    Bij mij eigen pc vorige week nog dergelijke problemen gehad en met Norton Ghost een image terug gezet. 20 minuten later en ik had weer een bruikbare basis opstelling. :wink:
    Bedoel je Hijackthis? Dan kan hij toch echt beter op Hardware.info terecht denk ik :wink: Schijnt nogal link te zijn nl.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    - Internetkabel uit de pc trekken.
    - Opstarten in veilige modus
    - met HIJack gaan kijken wel proces gestart wordt.
    - Daarna met een AntiSpyware pakketje de boel nogmaals scannen.

    Bij mij eigen pc vorige week nog dergelijke problemen gehad en met Norton Ghost een image terug gezet. 20 minuten later en ik had weer een bruikbare basis opstelling. :wink:
    Bedoel je Hijackthis? Dan kan hij toch echt beter op Hardware.info terecht denk ik :wink: Schijnt nogal link te zijn nl.
    Of bij mij natuurlijk
    Nooit vooroordelen hebben over nieuwe leden hé. Ik zit nl in de informatica sector en moet geregeld buiten mijn uren bij mensen thuis dergelijke zaken (en ook andere) in orde zetten. So you can trust me :wink:

    btw hardware.info is eerder hardware gericht terwijl het hier toch duidelijk om een software probleem gaat. Maar je kan het natuurlijk altijd proberen hé. :wink:

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FROSTiON
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    - Internetkabel uit de pc trekken.
    - Opstarten in veilige modus
    - met HIJack gaan kijken wel proces gestart wordt.
    - Daarna met een AntiSpyware pakketje de boel nogmaals scannen.

    Bij mij eigen pc vorige week nog dergelijke problemen gehad en met Norton Ghost een image terug gezet. 20 minuten later en ik had weer een bruikbare basis opstelling. :wink:
    Bedoel je Hijackthis? Dan kan hij toch echt beter op Hardware.info terecht denk ik :wink: Schijnt nogal link te zijn nl.
    Of bij mij natuurlijk
    Nooit vooroordelen hebben over nieuwe leden hé. Ik zit nl in de informatica sector en moet geregeld buiten mijn uren bij mensen thuis dergelijke zaken in orde zetten. So you can trust me :wink:
    Ja ik geloof je wel maar op Hardware.info weet je helemaal zeker dat je goed zit :wink: No offence maar ik ga nu een beetje erg off-topic

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •