Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 36 van 36 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Los van het feit dat het en lang en breed off-topic is en waar ik dus vrolijk aan mee doe;
    Waarom ziet niemand af van nu een HD ready tv kopen omdat er tegen de tijd dat HD echt door gaat breken zws SED (Surface-conduction Electron-emitter Display) tv's zijn die plasma en lcd zullen laten verbleken? imho is dat the best of both worlds en is dat over een jaar of 5 à 7 net zo betaalbaar als plasma/lcd nu. In NL ben je dan vrees ik nog wel op tijd HD ready.
    Ik denk (maar heb het nog niet gedaan) dat ik gewoon een goeie niet HD-ready TV koop en dan over een jaar of 5 à 7 een SED. Al sluit ik niet uit dat ik bij b.v. € 200 meerprijs voor een pana 500 toch voor die HD-ready variant ga :wink:
    Marantz SR6300, Sony DVP-NS930, Panasonic DMR-EH67k, Philips CD-650, 4 x Monitor Audio Silver 8i, Monitor Audio SLCR, Panasonic TH-42PV70

  2. #27

    Standaard

    Ach als je veel gamed zou je hem nu kunnen halen aangezien Playstation3 en Xbox360 alle games in HD hebben. Maar verder zie ik nog geen reden voor een HD tv....

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ruud Vorstermans
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rveldhuizen
    M.i. duurt dat nog minstens 3-4 jaar...........
    Ik denk zelfs het dubbele maar dan heb ik al lang wéér een nieuwe Plasma :wink:
    Inderdaad...

    Voorlopig nog genieten van m'n 42PA50 Plasma en over een jaartje of 5/6 zien we wel weer verder.

  4. #29

    Standaard

    Het 'gerucht' gaat dat de WK voetbal 2006 uitgezonden wordt in HD, maar dat kan natuurlijk ook een verkoop truc zijn van plasma verkopers.

    Ik hoop binnenkort de trotse eigenaar te worden van een Pioneer plasma scherm (43 HDE). Het HD beeld via de sateliet zender 1080 zag er echt superstrak uit en zelfs het 'normale' kabel signaal zag er mooi uit.

  5. #30

  6. #31

  7. #32

    Standaard

    Waarom offtopic...heb je nog neit genoeg antwoord gehad op je vraag dan?

    Ik vraag me dat gewoon af waarom zou ik daar helemaal nieuwe topic voor maken. Naja sorry haal de vraag wel weer weg.

  8. #33
    Ruud Vorstermans
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eXperience
    Offtopic (Foutje)
    "Weinig" Experience

  9. #34

    Standaard

    Topic kan van mij dicht,mijn LCD ondersteund het niet ,

    Ik heb al een nieuwe DVD-speler gekocht,ik blijf nog wel effe bij DVD

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ruud Vorstermans
    Citaat Oorspronkelijk gepost door eXperience
    Offtopic (Foutje)
    "Weinig" Experience
    Er stond een vraag maar die mocht ik niet stellen :P :wink:

  11. #36

    Standaard

    Tis geen algemeen HD tv topic,ik vroeg alleen op mijn LCd geschikt was voor HD tv,verder niet.Maar er worden vragen gesteld over de Xbox 360 enz.

    Maar hij kan dus op slot,ik heb mijn antwoord

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •