Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 105 worden weergegeven.

Discussie: Scream 4

  1. #51

    Standaard

    "My...lawyer...liked...that!" blijft een geweldige one-liner van Parker Posey in Scream 3.

    Alhoewel die film in mijn hoofd verder niet bestaat...

    Vreemd genoeg gebruik ik ook steeds het "Deja-Voodoo" van Courteney uit deel 3.
    **** me gently with a chainsaw.

  2. #52
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Scream 4 in de maak?

    AMSTERDAM - De gemaskerde messentrekker maakt een comeback.

    Originele hoofdrolspelers David Arquette, Courteney Cox en Neve Campbell zijn al gevraagd om een cameo te doen in de nieuwe film, meldt perezhilton.com
    Scenarioschrijver Kevin Williamson heeft al toegezegd om ook dit deel te pennen, maar regisseur Wes Craven moet er nog over nadenken. "Ik doe alleen mee als het nieuwe script net zo goed is als de eerste was."
    http://www.telegraaf.nl/prive/331614...de_maak__.html

    http://www.imdb.com/title/tt1262416/

  3. #53

    Standaard

    Als iedereen weer van de partij is, dan kan ik alvast niet wachten. Maar moet de hoofdrolspelers wel aanwezig blijven.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Als iedereen weer van de partij is, dan kan ik alvast niet wachten. Maar moet de hoofdrolspelers wel aanwezig blijven.
    Die zijn volgens één van de bovenstaande berichten enkel gevraagd voor een cameo...
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  5. #55

    Standaard

    Ze moeten wel een onderdeel van het verhaal zijn. Korte cameo is denk ik dan niet zo bijzonder.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #56

    Standaard

    Ik hoop dat er dan nog wat verrassends in Scream 4 zit, aangezien het einde natuurlijk allang bekend is.

    En dan mogen mensen nog zo van apen houden, ik vond het een beetje een zwaktebod. (Of had dat tussen spoilertags gemoeten?)

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door patrick_h Bekijk bericht
    Ik hoop dat er dan nog wat verrassends in Scream 4 zit, aangezien het einde natuurlijk allang bekend is.

    En dan mogen mensen nog zo van apen houden, ik vond het een beetje een zwaktebod. (Of had dat tussen spoilertags gemoeten?)
    Einde allang bekend?

    Ik denk zelf dat Sidney bij het begin van de film afgeslacht wordt...

  8. #58

  9. #59

    Standaard

    Courteney, David, Neve en Jamie hebben alle 4 getekend voor Scream 4. Kevin Williamson heeft het script geschreven en alleen Wes Craven twijfelt nog. Gerucht is dat hij meer geld wil.

    Mijn vermoeden is echter ook dat Sidney aan het begin van de film vermoord zal worden.
    **** me gently with a chainsaw.

  10. #60

    Standaard

    Neve Campbell heeft nog niet getekend voor deze vierde film. Er zijn nog steeds onderhandelingen bezig. Enkel de Arquettes keren terug.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  11. #61

    Standaard

    Het zou me wel verbazen als Neve terugkeert. Zij heeft een redelijk toneelcarrière opgebouwd in London en dan lijkt Scream 4 mij toch wel een stapje terug, maar het zou wel leuk zijn als er veel mensen uit de eerste drie films terugkomen.

  12. #62

    Standaard

    Bob Weinstein has confirmed to Variety that Neve Campbell has signed to return as Sidney Prescott in Dimension Films' Scream 4, which will start production in April or May. It will be the first film of a new trilogy and Wes Craven is in talks to direct once again. Campbell is joining returning stars Courteney Cox and David Arquette.
    Comingsoon.net

  13. #63

    Standaard

    Ik vind het jammer dat trilogieen tegenwoordig een 4e deel krijgen....

    Die hard, Rambo, Indiana Jones, Spider-Man (?) en nu Scream.

    1 film is eigenlijk vaak al voldoende, een 2e of 3e deel kan leuk zijn
    maar 4 is echt teveel.

  14. #64

    Standaard

    Leuk, met de volledige oude cast die terugkeert mag het van mij wel.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Ik vind het jammer dat trilogieen tegenwoordig een 4e deel krijgen....

    Die hard, Rambo, Indiana Jones, Spider-Man (?) en nu Scream.

    1 film is eigenlijk vaak al voldoende, een 2e of 3e deel kan leuk zijn
    maar 4 is echt teveel.

    "It will be the first film of a new trilogy and Wes Craven is in talks to direct once again. Campbell is joining returning stars Courteney Cox and David Arquette."



    Volgens mij worden het dus 6 films in totaal!
    Do you think that's air you're breathing?

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door abyssus Bekijk bericht
    "It will be the first film of a new trilogy and Wes Craven is in talks to direct once again. Campbell is joining returning stars Courteney Cox and David Arquette."



    Volgens mij worden het dus 6 films in totaal!
    Onzalig plan!

  17. #67

    Standaard

    komt er nog 1??
    de eerste was leuk, de 2de aardig en de 3de wel heel ver gezocht
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YvieYvonne Bekijk bericht
    komt er nog 1??
    de eerste was leuk, de 2de aardig en de 3de wel heel ver gezocht
    Er komen er nog drie.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Er komen er nog drie.
    Dat zal wel van het succes van deeltje 4 afhangen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Er komen er nog drie.
    3? dat is overdreven.. het is Star Wars niet..
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  21. #71

    Standaard

    Horrorfilms staan bekend om de vele vervolgen, dus Star Wars staat hier los van. Uiteraard was deel een het beste, maar de andere twee waren best vermakelijk. Als de acteurs en de crew weer mee doen, vind ik het best.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Horrorfilms staan bekend om de vele vervolgen, dus Star Wars staat hier los van. Uiteraard was deel een het beste, maar de andere twee waren best vermakelijk. Als de acteurs en de crew weer mee doen, vind ik het best.
    ik bedoelde qua niveau... laat maar lol
    maar ergens vind ik het wel een betje jammer, scream was zo lekker afgerond.
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  23. #73

    Standaard

    Volgens mij is de originele trilogie nooit als zodanig bedoeld. Alleen door het succes zijn er toen drie films gekomen dacht ik. Daarom is het verhaal niet heel sterk over het geheel genomen. Nu willen ze een nieuwe trilogie maken, dus kunnen ze mooi het verhaal over drie films verdelen. Ik zie het dus wel zitten.

  24. #74

    Standaard

    Deel 1 en 2 vond ik beiden enorm sterk eigenlijk. Deel 2 speelde erg leuk met de conventies van de sequel.

    Ik hoorde dat Kevin Williams' script voor Scream 3 een pak beter was dan het uiteindelijke afgewerkte resultaat, maar geweigerd werd. Scream 3 was inderdaad enorm flauw, spijtige afronding van wat een zeer goeie trilogie had kunnen worden.

    Ik blijf dus wel nieuwsgierig naar dit nieuws. Als ze de originele regisseur en schrijver kunnen betrekken, of mensen die er tenminste even intelligente dingen mee kunnen/willen doen, kan het wel es interessant worden.

  25. #75

    Standaard

    Regisseur Wes Craven start in mei 2010 met de opnames voor Scream 4. Dat blijkt uit een interview met de Los Angeles Times.

    Of de film in 2010 al in de bioscopen te zien zal zijn is niet bekend.
    De 70-jarige Craven, die de eerste drie delen van de Amerikaanse horrorserie ook regisseerde, wist voor deel vier de vaste castleden Neve Campbell, Courteney Cox en David Arquette vast te leggen.

    Producer Kevin Williamson zei in november 2009 tegen MTV dat hij zelfs een compleet nieuwe trilogie heeft geschreven voor de populaire filmreeks.

    Sterven
    In het interview met de Amerikaanse krant geeft Craven aan dat hij nog twintig jaar door wil gaan in het vak. ‘’Ik zou tegen die tijd graag willen sterven op de set. Dat ik na de laatste scene dood neer val en de cast proost op mijn leven.’’
    Craven draaide onlangs de laatste scene voor My Soul to Take, een thriller over een seriemoordenaar die terugkeert naar zijn geboorteplaats om kinderen de stuipen op het lijf te jagen.

    Nu.nl

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •