Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 71 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Film ervaring herleven

    Welke film zou jij echt graag weer opnieuw willen beleven. Dus welke film die je nu al eens gezien hebt zou je willen nog nooit gezien te hebben om de ervaring weer te hebben?
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  2. #2

    Standaard

    Lord Of The Rings uiteraard . Toen deel 1 net uit was, was alles nog lekker fris en nieuw, maar na het derde deel vond ik het echt heel erg jammer dat de journey er op zat en er even niets meer was om naar uit te kijken. Waarschijnlijk zal ik nooit meer zo erg uitkijken naar een film als naar de twee vervolgen van Lotr. Ik wou dus dat ik de Lotr-reeks nooit gezien had om die ervaring weer te beleven.

  3. #3

    Standaard

    Lost In Translation. Dat gevoel van de eerste keer komt helaas nooit meer terug. Ach, ben allang blij dat ik die eerste keer beleefd heb (en de tweede keer, en de derde, en...).

  4. #4

    Standaard

    Apocalypse Now zou ik graag ontdekken...

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cupido
    Lord Of The Rings uiteraard . Toen deel 1 net uit was, was alles nog lekker fris en nieuw, maar na het derde deel vond ik het echt heel erg jammer dat de journey er op zat en er even niets meer was om naar uit te kijken. Waarschijnlijk zal ik nooit meer zo erg uitkijken naar een film als naar de twee vervolgen van Lotr. Ik wou dus dat ik de Lotr-reeks nooit gezien had om die ervaring weer te beleven.
    Daar sluit ik me bij aan, die tijd was erg leuk. Er was hier een LotR thread die zo groot was, dat er een tweede werd aangemaakt. Elke dag werd er druk gediscuseerd over de reeds vertoonde film(s) en gespeculeerd over de nog uit te komen delen.

    Verder ook de klassieke Star Wars Trilogy, beginnend dus met A New Hope. Die heb ik in de bioscoop gemist, was nog net even te jong. Die ervaring om die film van een hier onbekende regisseur die als een bom inslaat zou ik wel eens willen beleven.

    Geldt ook voor 2001-A Space Odyssey, maar daar zou ik waarschijnlijk helemaal niks aan vinden, na een paar keer kijken en analyseren vind ik 'm werelds.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #6

    Standaard

    Voor mij ook films als Saw en Phone Booth. Tijdens die 2 zat ik echt voor de buis gekluisterd te denken hoe het verder zal gaan. Zulke films zijn echt geweldig. (als iemand nog meer van zulke weet, pm me maar een lijstje. Cellular ken ik al)
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  7. #7

    Standaard

    Usual Suspects natuurlijk, denk dat het ook voor de meeste mensen hier geld.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  8. #8

    Standaard

    Lotr
    Schindler's List
    American Beauty
    Fight club
    The Godfather

    Dumb en Dumber
    "Blessed are the meek for they shall inherit the earth" - Al Swearengen

  9. #9

    Standaard

    Moulin Rouge was in de bioscoop onverwacht betoverend en swingend. Ik heb echt zitten genieten en mee zitten bewegen in mijn stoel.

    Donnie Darko was heel gaaf in de bioscoop, meteen was duidelijk at dit een pareltje was. Voor een groot publiek gebeurde dit pas na ongeveer anderhalf jaar toen het liedje Mad World in de top 40 kwam.

    The Butterfly Effect vond ik in de bioscoop echt creepy. Ook een beetje onverwacht vond ik dit echt een goede film, waarin ik helemaal op ging.
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  10. #10

    Standaard

    Ik had dat gevoel heel sterk toen ik in de bioscoop "The 6th sense" zag met een vriendin...zij huilen, ik een grote prop in m'n keel...en ik was diep onder de indruk van de verhaallijn en de acteurs!
    Ook bij de 1e LotR was ik écht diep onder de indruk...dat zou ik wel van meer films zó willen zijn...

  11. #11
    Dane
    Guest

    Standaard

    Jurassic Park; was mijn eerste echte film in de bios. Gisteren de DTS dvd weer een keer opgezet, en ondanks dat ik nog steed kippenvel heb bij o.a. de Theme als ze met de helikopter bij het eiland aankomen en als je de brachiosaurus (toch) voor het eerst ziet, zou ik de film wel eens weer willen herbeleven zoals de eerste keer.

  12. #12

    Standaard

    LotR-RotK voorpremiere met marathon drvoor , kon er de eerste keer helaas niet optimaal van genieten, aangezien mijn beste vriendin in het ziekenhuis lag, maar alsnog was het een fantastische ervaring! ben afgelopen december nog een keer naar een marathon geweest, maar het is toch anders.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  13. #13

    Standaard

    De eerste keer dat ik The Fellowship of the Ring zag in de bioscoop heb ik met open mond naar de beelden zitten kijken en dat is ook de enigste film waarvoor ik 2x naar de bioscoop ben gegaan.

    Back to the Future zou ik als jongetje nog wel een keer willen zien omdat dat toen de FILM voor mijn was. Kan die film dan ook dromen.

  14. #14

    Standaard

    Once Upon A Time in the west; hierdoor werd ik filmfreak.
    The Godfather II; had GF I nog niet gezien, eerste kennismaking met de Niro. 8)
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  15. #15

    Standaard

    The Excorcist toen ik 12 was.

    En wat bioscoop betreft:
    Saving Private Ryan!!.......... ik was een week van de kaart.

  16. #16
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Jurassic Park. Met open mond zitten kijken. Ik was toen 13
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  17. #17

    Standaard

    Het is een cliché maar de eerste die bij mij opkwam was toch ook The Fellowship Of The Ring. Echt een geweldige ervaring vond ik dat toen in de bios! 8)

  18. #18

    Standaard

    Phonebooth.. Ik vond (en vind) 'm geweldig.. Niet te lang, maar wel de hele tijd spannend (en ook wel grappig )
    New: Pulp Fiction 15 Year Anniversary Briefcase Edition (blu-ray)

  19. #19

    Standaard

    The Runaway Train met John Voight, Eric Roberts en Rebecca DeMornay.
    De film was destijds geen succes in de Nederlandse Bioscopen aangezien het hartje Zomer was en de temperaturen ver boven de 30 reikte.
    Toch heeft mij dat niet weerhouden om de bioscoop te gaan bezoeken.....en gelukkig maar, de film heeft voor mij nog steeds een ongekende aantrekkingskracht.

    Deze film zou ik graag opnieuw (blanco) willen beleven.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bravestarr
    Jurassic Park. Met open mond zitten kijken. Ik was toen 13
    Ik was toen 6, mijn eerste bioscoopfilm, ik snapte niks van wat er gezegd werd maar ik was toen als klein jochie al mega fan van die film 8)

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beatrice M.
    The Excorcist toen ik 12 was.
    Heeft op mij destijds ook veel indruk gemaakt.
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  22. #22

    Standaard

    Braveheart, ik vond hem toen geweldig en ik vind hem nu nog steeds geweldig. Maar dat gevoel wat je de eerste keer hebt bij de veldslagen en vooral de toespraken van wallace waren geweldig.
    He moves without sound. Kills without emotion. Disappears without trace

  23. #23

    Standaard

    Raiders of the Lost Ark... die eerste keer gaf zo'n kick...
    Bekijk de trailer van de eerste Nederlandse superhelden-film: http://www.herocomplex.nl

  24. #24

  25. #25

    Standaard

    Spider-man 2 en The Matrix

    Spider-man 2 was ik echt dolblij dat ik eindelijk de film mocht zien in de bioscoop. Ik had echt zolang gewacht op de film.

    Bij The Matrix ook ontzettend lang gewacht, de release van de film werd steeds uitgesteld, maar op 15 mei mocht ik hem eindelijk zien, en was zeer benieuwd hoe het verhaal verder ging.
    The Superman Returns

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •