Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 168 worden weergegeven.

Discussie: Max Payne

  1. #76

  2. #77

    Standaard

    De tweede poster is duidelijk in de trend van Max Payne.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #78

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Ik vind die vliegende dingen (en juist die laatste gast met vleugels) wel een beetje apart. Ik dacht dat Max Payne een crime/drama/actie genre was...? Niet bovennatuurlijke dingen. Dit had ik ook zo op internet gelezen. Ik heb de spellen niet gespeeld, dus ik kan er naast zitten.

    Magoed, we zullen zien
    Ik heb alle twee de spellen wel helemaal grijs gespeeld. Ik hoop inderdaad dat het wat rauwer wordt dan de trailer, de demonen/engelen moeten aan de niet-spelers wel worden uitgelegd.
    Laatst aangepast door Seth__Gekko : 13-08-2008 om 07:49
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  5. #80

    Standaard

    Hoop dat ze de sfeer van de eerste game gebruiken dat was super anders zie ik toch niet veel heil in deze verfilming.

  6. #81

    Standaard

    Ik vond dat stuk met die "dark angels" (om het zo maar even te noemen) juist wel erg verrassend. Het is mooi om te zien dat Max Payne dus niet puur en alleen actie gaat worden, maar dat ze ook hun eigen manier hebben gevonden om de duistere en poëtische kant van Max Payne te laten zien, die vooral merkbaar was in de tweede game (daar zitten prachtige teksten in). Ook hoor je vaak de term "The flesh of fallen angels" in de games, dus zo vreemd is het niet.
    Ik ben erg benieuwd naar deze film, mede omdat het wordt geregisseerd door dezelfde regisseur van Behind Enemy Lines en juist die film vind ik qua camerawerk en montage een juweeltje.

  7. #82

  8. #83

    Standaard

    geweldige trailer.. deze wil ik wel zien

  9. #84

    Standaard

    Het koste wat moeite om de trailer in HD te downloaden, maar ik wordt zeker enthousiast van deze beelden. Vooral het stuk waarin je Max ziet schreeuwen en er demonen erboven ziet vliegen, vond ik best wel wat hebben.
    Hmmm, zou het dan toch een keer goed komen met game-films?

  10. #85

    Standaard

    Nice,hopelijk krikt dit de video game industry metfilms een beetje omhoog na Hitman, muziek past er geweldig bij.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #86

    Standaard

    ok, ik moet de games nu weer installeren, zal nu wel lekker smooth lopen

    heerlijke trailer toch!

  12. #87

    Standaard

    Ik heb pas geleden Max Payne 1 weer doorgespeeld. Dat is en blijft een heerlijke actiegame. De effecten zien er 7 jaar later nog steeds vet uit!

  13. #88

    Standaard

    Ik heb Max Payne 1 en 2 uitgespeeld op de PC. Dus ik ben erg benieuwd naar de film.

  14. #89

    Standaard

    Ik heb gehoord dat hij PG-13 word ):

  15. #90

    Standaard

    Ok, dat wordt dus overslaan denk ik..


  16. #91

    Standaard

    Uitzonderlijk coole games.
    Ben heel erg benieuwd naar de film.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  17. #92

    Standaard

    Er is overigens nog een Max Payne film in de maak. Eentje waar al lang voor deze film mee bezig was. Het was een indie project die volgens mij gratis te zien zou zijn via internet. Maar Fox gooit roet in het eten waardoor er dingen aangepast moeten worden.

    http://www.payneandredemption.com/blog/

    Trailer en screens zien er in ieder geval veelbelovend uit.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  18. #93

    Standaard

    Fox is over het algemeen niet goed bezig. X-Files en The Happening zijn al geflopt (ook) door slechte marketing. Hopelijk geven ze de Max een kans.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich Bekijk bericht
    Fox is over het algemeen niet goed bezig. X-Files en The Happening zijn al geflopt (ook) door slechte marketing. Hopelijk geven ze de Max een kans.
    Fox heeft er inderdaad een slecht jaar op zitten tot nu toe, deze zomer nog geen film die meer als 100 miljoen dollar heeft opgebracht in de Verenigde Staten en dat is na 2000 nog niet gebeurd. Of dit een kassucces wordt weet ik niet, gameverfilmingen zijn meestal ook niet echt box office hits.

    Over de PG-13 rating maak ik me niet al teveel zorgen, als er een fantasie-element komt kijken bij het geweld komen ze met nogal veel weg in de VS. The Dark Knight was bijv. toch ook een vrij geweldadige film en kreeg ook gewoon PG-13. En het zou me niet verbazen als er uiteindelijk weer een unrated versie op DVD verschijnt van Max Payne, meestal worden de films toch gewoon een beetje aangepast zodat ze meer kunnen opbrengen in de bioscoop, terwijl er toch scenes met meer geweld zijn gefilmd.

  20. #95

    Standaard

    X-Files en The Happening zijn niet zozeer geflopt door slechte marketing hoor, het zijn gewoon slechte films.

    Overigens zijn het volgensmij beiden geen echte flops, aangezien ze hun budget terug hebben verdient.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #96

  22. #97

    Standaard

    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  23. #98

    Standaard

    Misschien een tikkeltje te gestileerd, maar wel stijlvol. Vooral die zonder kleur.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #99

    Standaard

    Vind vooral de eerste erg mooi.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    X-Files en The Happening zijn niet zozeer geflopt door slechte marketing hoor, het zijn gewoon slechte films.

    Overigens zijn het volgensmij beiden geen echte flops, aangezien ze hun budget terug hebben verdient.
    Slecht is subjectief. Elke film heeft promotie nodig anders weet je niet dat de film uit is. Er zijn namelijk mensen die niet elke week naar de film gaan en niet veel tv kijken. Als je dan geen promotie doet in magazines of op straat dan kan je het schudden.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •