Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 168 worden weergegeven.

Discussie: Max Payne

  1. #1

    Standaard Max Payne

    Ik las net in een ander topic, hier, dat er eindelijk een film van Max Payne gemaakt geworden. Ik heb even op IMDB gekeken en gezien dat er nog geen acteurs en regisseur bekend zijn dus lijkt het me mooi moment om te gaan speculeren over wie er Max Payne gaat spelen en wie de film gaat regisseren, of beter nog, meningen spuien over wie het moet gaan doen.

    Op het IMDB board waren ze ook al bezig en daar werd oa Michael Madsen genoemd, waar ook mijn eerste gedachte naar ging, iemand merkte wel, ik denk terecht, op dat hij dan wat af zou moeten vallen.

    Voor zover ik het zo snel zag was de meest populaire kandidaat Mickey Rourke, die inderdaad het uiterlijk en de stem voor het personage heeft, maar hij is niet mijn favoriete acteur. Daarbij vindt ik hem, en Madsen trouwens ook, wat te oud. Het personage uit het spel heeft een jong gezin (één kind, een baby) en zie er uit als ergens in de dertig.



    Verder werd nog Mark Ruffalo genoemd, die er denk ik wel het uiterlijk voor heeft, maar niet de stem. En Guy Pearce, maar die ziet er ws wat te onschuldig uit, hoewel ie het denk ik niet slecht zou doen. Ray Liotta kwam ook voor, lijkt me niet...duister genoeg, als dat het goede woord is, ik weet niet, zie het gewoon niet gebeuren...

    Terwijl ik net op zoek naar afbeeldingen om hier te dumpen, dacht ik, door een plaatje dat ik niet meer kan vinden, opeens aan Peter Greene, lijkt me ook een goede optie.


    Dan een regisseur. Na Sin City is Robert Rodriguez natuurlijk de meest voor de hand liggende keuze, daarom ben ik ervoor dat hij het niet doet, heb helemaal niks tegen Rodriguez, maar het moet geen Sin City 2 worden...want die komt al las ik net...en 3 ook...Aan de andere kant zou het eigenlijk ook wel een mooie film worden, maar toch. )

    Verder dacht ik nog aan Scorsese, die kan zeker de harde grauwe sfeer overbrengen, hoewel ik wel bang zou zijn dat hij het te realistisch eruit laat zien, want ik vindt dat het een erg gestileerde film mag worden, donker, scherp contrast en de bullet time mag natuurlijk niet ontbreken.

    En met dat laatste in gedachte lijkt Michel Gondry een goede keuze. Hij heeft met Eternal Sunshine bewezen erg visueel effectief kan zijn. En hij heeft het concept van Bullet Time uitgevonden

    Hoe dan ook, ik denk dat dit in de juiste handen een erg mooie film kan worden en hoop dat de belangrijkste cast en crew zorgvuldig en vooral goed () worden uitgekozen.
    "Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room."

  2. #2

    Standaard

    Hier zouden ze wel een hele goeie film van kunnen maken. Maar dan moeten ze wel die grimmige film-noir sfeer houden uit de game. En dan wordt het toch een Sin City achtig iets. Wat opzich niet slecht hoeft te zijn, want hij schijnt er goed te zijn (ik heb Sin City nog niet gezien namelijk). En als acteur voor Max Payne... tja ik weet niet precies. Maar ze moeten iig wel dezelfde stem houden, als de stem anders is dan is de hele film verpest. Die stem is echt precies goed, lekker donker, grimmig en zwaar.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  3. #3

    Standaard

    Als ik het spel speel moet ik altijd aan Michael Madsen denken. Hij zou dan ook een goede acteur voor de rol zijn.
    Rourke heeft idd de stem maar niet de 'looks' als je het mij vraagt.

    Andere die mij wel leuk voor de rol lijken zijn Thomas Jane (The Punished, Deep Blue Sea) en Hugh Jackman...

    Superman Returns

  4. #4

    Standaard

    nee .. het moet juist niet Sin City achtig worden .. ga die film maar eerst eens kijken en dan nog eens de game spelen

    ik denk dat deze film meer richting de stijl van Se7en met dan uyteraerd de Matrix-effecten uit de game. David Fincher zou niet eens zo'n gekke keuze zijn denk ik. Of Bryan Singer wanneer ik naar de Usual Suspects kijk.

    Voor de rol van Max Payne zou Michael Madsen afvalleen vanwege de leeftijd .. Hugh Jackman vanwege de stem/accent .. m'n eerste keus zou .. tsja .. ik denk CLive Owen zijn, hoewel ik ergens acteurs als Guy Pierce en Brad Pitt met beiden geverfd haar ook wel zie zitten als Max Payne.

  5. #5
    Dane
    Guest

    Standaard

    Sinds ik The Shield zag, vond ik altijd dat Kenny Johnson, die 'Lemonhead' speelt nogal lijkt op Max Payne, hij acteert ook wel solide genoeg in The Shield in ieder geval, misschien een goede keus?;


  6. #6

    Standaard

    Michael Madsen zou toch ook niet verkeerd zijn.

  7. #7

    Standaard

    als je het uiterlijk wegdenkt van max payne zelf, dan zou je kunnen denken aan iemand als Edward Norton die ook in the 25th hour heel goed de rol speelt van de gozer die alles aan het kwijtraken is in zijn leven..

    [spoiler:ca581509ac]aangezien max payne zijn vrouw en kind verliest[/spoiler:ca581509ac]
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop
    als je het uiterlijk wegdenkt van max payne zelf, dan zou je kunnen denken aan iemand als Edward Norton die ook in the 25th hour heel goed de rol speelt van de gozer die alles aan het kwijtraken is in zijn leven..
    Bijna elke wraakfilm draait om iemand die wat kwijtgeraakt is. En dat zijn er nogal veel en Edward Norton is niet de meest voor-de-hand-liggende keuze gezien z'n eerdere werk.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  9. #9

    Standaard

    daarom juist, waarom een mickey rourke nemen die net in sin city een soortgelijke rol heeft neergezet of een michael madsen.. dat zijn de mensen die ( ik althans ) zou verwachten
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  10. #10

    Standaard

    Als Brad Pitt hetzelfde kapsel als in Fight Club neemt en dan zwart verft kan ie aardig in de buurt komen bij Max uit deel 1. Maar in deel 2 ziet er er heel anders uit, veel ouder. Dus moet er sowieso nog gekozen worden welke Max ze nemen. Voor deel 2 weet ik zo ff niemand.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  11. #11

    Standaard

    Is het personage in Max Payne 2 niet geboetseerd naar een acteur? Dacht dat ik dat ergens gelezen had. Niet echt een bekende acteur maar had in enkele films gespeeld volgens mijn.

    Al gevonden: Timothy Gibbs

  12. #12

    Standaard

    Even een quote van gamed.nl. Mark Wahlberg neemt de rol van Max Payne op zich (nog niet bevestigd op imdb). John Moore neemt de regie op zich. Opnames beginnen in 2 maart in Toronto en 9 mei moet alles klaar zijn.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  13. #13

    Standaard

    wow, ik was echt ZO verslaafd aan het spel. hopelijk weten ze iets goeds te maken van de film!

  14. #14

    Standaard

    Ik hoop het ook. Vooral de sarcastische opmerking en harde actie. Giser pay-back gezien en vodn dat Mel Gibson ook een goede rol als Max Payne zou neer zetten. De uitdrukking en opmerkingen en kleding kwamen wel verdacht overeen. Ben daarom ook keuze benieuwd hoe Mark Walberg deze rol zal vervullen hoewel ik hem niet als 'Max Payne" zou zien.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #15

    Standaard

    Max Payne is mijn ultieme spel! Heb daar uren, dagen aan zitten kloten totdat ik het op het hoogste niveau had uitgespeelt. Ben benieuwd naar de film. Mark Wahlberg heeft wisselvallige films gemaakt. Mijn laast gezien van hem was Shooter en daar was ik nou eerlijk gezegd niet blij om. Hopelijk weet de regisseur waar die aan begint!

  16. #16

    Standaard

    Een verfilming van Max Payne, dat spel is zo goed, nog steeds leuk om te spelen en zoals ik al eerder las, dat kan niet zonder bullet-time natuurlijk. Aan de andere kant, hoe ga je dat verfilmen exact zoals het spel is, het verhaal leent zich er voor.

    Op zich denk ik dat Wahlberg juist in deze setting best eens zou kunnen verrassen.

  17. #17

    Standaard

    Zowel Max Payne als Max Payne 2 gespeeld. Jammer genoeg nooit een deel 3 van verschenen...

    Speel maar weinig games en een spel uitgespelen is op 1 hand te tellen maar deze twee horen erbij!

  18. #18

    Standaard

    Zou goed nieuws zijn. De games zijn natuurlijk al perfect en een film misstaat totaal niet. Dan toch eindelijk een goede gameverfilming?

  19. #19

    Standaard

    Resident evil en Hitman vond ik toch best aardig!

  20. #20

    Standaard

    Er is maar 1 regisseur voor deze film: JOHN WOO!!!

    Iedereen die deel 1 heeft gespeeld weet dat gewoon. Er waren verschillende knipogen naar John Woo en Chow Yun Fat, volgens mij werden ze ook een paar keer genoemd in het spel.

  21. #21

    Standaard

    Eerste foto uit de film van Max Payne (van fok geplukt).

    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Eerste foto uit de film van Max Payne (van fok geplukt).

    <knip afbeelding>
    Goed nieuws, ze zijn begonnen met filmen! Wist ik helemaal niet.

    Slecht nieuws, Mark Wahlberg als Payne Een van de meest overgewaardeerde acteurs van deze tijd.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Slecht nieuws, Mark Wahlberg als Payne Een van de meest overgewaardeerde acteurs van deze tijd.

    Ik sla zelf nooit films over met Mark Wahlberg, vind hem een prima acteur en hij is prima gecast als Payne in mijn ogen.
    What ?

  24. #24

    Standaard

    Geen slechte acteur, maar imo wel verkeerd gecast als Max Payne. Ik had liever iemand gezien met een wat donkerder uiterlijk en wat grimmiger imago. Mel Gibson in Payback was wat mij betreft de ultieme Max Payne, maar hij is er nu te oud voor.

  25. #25

    Standaard

    Jah Payback en Max Payne is bijna hetzelfde.
    Zeker de sfeer.


    Four **** Trader & SafeTrader


Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •