Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 132 worden weergegeven.
  1. #1
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard Now Playing board powerbuy. GESLOTEN

    Wederom een powerbuy, handgemaakt board van RVS om je DVD hoes op te plaatsen.
    Mag in geen enkele ht ontbreken en plaatjes spreken voor zich.
    Er kan een keuze gemaakt worden uit één van de volgende teksten:
    -NOW PLAYING
    -NOW SHOWING
    -COMING SOON
    -IN THEATER

    Normale prijs €30,-

    tot 25 stuks -10%
    25 t/m 49 stuks -15%
    50 t/m 74 stuks -20%
    75 en meer -25%



    Eind datum zaterdag 10 september 2005.

    Foto click hier.

  2. #2
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    1x j.vandendool :P :P
    1x Kjelt :P :P
    2x Harry stadman :P :P
    1x LockStock :P :P
    1X Bad Connection :P :P
    1x DFF :P :P
    1x meneerjohn :P :P
    1x Mandragore :P :P
    1x patrickbmwz1 :P :P
    1x maat25 :P :P
    1x opicron uitgesloten van deelname
    1x Timo :P :P
    1x mutiara :P :P
    1x outsider :P :P
    1x The Forest Stars :P :P
    1x Ronald Stiebolt :P :P
    1x Britte :P :P
    2x Désirée :P :P
    1x Pim :P :P
    1x Marlboro_man :P :P
    1x Eigget :P :P
    1x roelofje :P :P
    1x guidob :P :P
    1x Kimmie :P :P
    1x Blaatmaster :P :P
    1x R Klemkerk :P :P
    1x Sjors :P
    1x Jukie :P :P
    1x elia :P :P
    1x master30 :P :P
    1x cyc hangend exemplaar :P :P
    1x Hoekstra :P :P
    1x mikeske :P :P
    1x Sullivan :P :P
    1x pede hangend exemplaar :P :P



    Totaal lijst
    36 x NOW PLAYING (waarvan 2 hangend exemplaar)

  3. #3

    Standaard

    Ziet er wel geinig uit maar ik sla deze powerbuy even over.

    In ieder geval suc6 :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #4

    Standaard

    Ik zou graag mee doen maar de centen laten het even niet toe.

    Succes iig Johan!
    Leuke powerbuy.

  5. #5

    Standaard

    Zien er leuk uit Johan. :wink:


    Graag 2 stuks: Now Playing.
    (ik neem aan dat 2 stuks niet boven de 5kg uitkomen?)

  6. #6

    Standaard

    ok, we gaan vooruit wat betreft harry zijn spullen,

    We weten nu dat hij 2 HTs heeft

    Ik sla deze over omdat ik deze dingen te ver vind gaan in een huiskamer. Voor een dedicated room zal ik ze zeker aanschaffen

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinier Gunther
    ok, we gaan vooruit wat betreft harry zijn spullen,

    We weten nu dat hij 2 HTs heeft

    Ik sla deze over omdat ik deze dingen te ver vind gaan in een huiskamer. Voor een dedicated room zal ik ze zeker aanschaffen
    Kun je ze beter nu aanschaffen want je weet niet of ze nog verkrijgbaar zijn als je eraan toe bent. :wink:

  8. #8

    Standaard

    Nee, tegen die tijd is er vast wel wat anders, of misschien zijn ze 2ehands te koop...(gek die met de hobby stopt).

    Kan mijn geld beter aan andere dingen besteden.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinier Gunther
    Nee, tegen die tijd is er vast wel wat anders, of misschien zijn ze 2ehands te koop...(gek die met de hobby stopt).

    Kan mijn geld beter aan andere dingen besteden.
    Zoals een nieuw rack. :wink: Moet je wel een rack kopen wat bij de kleuren van het "Now Playing" board past. :wink:

  10. #10

  11. #11
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    (ik neem aan dat 2 stuks niet boven de 5kg uitkomen?)
    Ze wegen iets meer dan 1kg per stuk.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    (ik neem aan dat 2 stuks niet boven de 5kg uitkomen?)
    Ze wegen iets meer dan 1kg per stuk.
    Dank je, Johan. :wink:

    Ik kan dus voor dezelfde verzendkosten zelfs meer bestellen.

  13. #13

    Standaard

    Mij mag je ook op de lijst plaatsen voor 1x Now Playing


  14. #14
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LockStock
    Mij mag je ook op de lijst plaatsen voor 1x Now Playing
    Staat erbij.

  15. #15
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman

    Ik kan dus voor dezelfde verzendkosten zelfs meer bestellen.
    Als je het per meerdere exemplaren bekijkt wordt het inderdaad goedkoper.

  16. #16

    Standaard

    Ik ben wel geïnteresseerd in zo'n ding, maar zou je de maten even kunnen doorgeven? Ik ben voornamelijk geïnteresseerd in de hoogte van dat ding in verband met een dvd-rek dat ik ga laten maken, dus ik zou even willen weten hoe hoog dat rek kan zijn, of dat ding er mooi inpast, etc...

    Uit het fotootje zou ik schatten dat dat ding ongeveer 24 of 25 cm hoog is, maar ik had het graag precies geweten als dat mogelijk is...

    Thanks .

    (Ik ga ervan uit dat het geen optie is om die DVE dvd bij dat board te stoppen om de verzendingskosten wat te drukken? Als iedereen dat gaat vragen wordt het vast wat teveel voor je, niet? :-/ )

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tijl Kindt
    Ik ben wel geïnteresseerd in zo'n ding, maar zou je de maten even kunnen doorgeven? Ik ben voornamelijk geïnteresseerd in de hoogte van dat ding in verband met een dvd-rek dat ik ga laten maken, dus ik zou even willen weten hoe hoog dat rek kan zijn, of dat ding er mooi inpast, etc...

    Uit het fotootje zou ik schatten dat dat ding ongeveer 24 of 25 cm hoog is, maar ik had het graag precies geweten als dat mogelijk is...

    Thanks .

    (Ik ga ervan uit dat het geen optie is om die DVE dvd bij dat board te stoppen om de verzendingskosten wat te drukken? Als iedereen dat gaat vragen wordt het vast wat teveel voor je, niet? :-/ )
    Grappenmaker.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Grappenmaker.
    Hmm... ... Ik snap eerlijk gezegd niet echt wat hier zo grappig aan is. Die post was echt serieus bedoeld hoor. Nu ja, ik ben wel een beetje een Pietje Precies (op z'n Vlaams ), dat geef ik gerust toe. Maar goed... Ik ga echt geen 35 € betalen voor een luxe-artikel (het is per slot van rekening nergens nuttig voor, het staat alleen erg mooi ) als ik niet zeker ben dat het naar mijn gedacht zal zijn... toch?

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tijl Kindt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Grappenmaker.
    Hmm... ... Ik snap eerlijk gezegd niet echt wat hier zo grappig aan is. Die post was echt serieus bedoeld hoor. Nu ja, ik ben wel een beetje een Pietje Precies (op z'n Vlaams ), dat geef ik gerust toe. Maar goed... Ik ga echt geen 35 € betalen voor een luxe-artikel (het is per slot van rekening nergens nuttig voor, het staat alleen erg mooi ) als ik niet zeker ben dat het naar mijn gedacht zal zijn... toch?
    Denk je nu echt dat ze een afgesloten en een nog lopende powerbuy gaan combineren?

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Denk je nu echt dat ze een afgesloten en een nog lopende powerbuy gaan combineren?
    Het is maar een vraag hé... En trouwens... De DVE powerbuy loopt nog want geen enkele dvd is al besteld. Als ik het goed gelezen heb, is j.vandendool nog altijd aan het wachten op een aantal betalingen... En aangezien j.vandendool van beide powerbuys de starter is, veronderstel ik dat alles via zijn handen tot bij mij komt. Dus vind ik het een redelijke vraag. Natuurlijk zou ik het net zo redelijk vinden als hij zegt dat dat teveel werk is. Maar zoals ik al zei... 'k Kan het toch maar vragen zeker? En voor zover ik dat kan uitmaken, heb ik die vraag op een beleefde en gepaste manier gesteld.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tijl Kindt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Denk je nu echt dat ze een afgesloten en een nog lopende powerbuy gaan combineren?
    Het is maar een vraag hé... En trouwens... De DVE powerbuy loopt nog want geen enkele dvd is al besteld. Als ik het goed gelezen heb, is j.vandendool nog altijd aan het wachten op een aantal betalingen... En aangezien j.vandendool van beide powerbuys de starter is, veronderstel ik dat alles via zijn handen tot bij mij komt. Dus vind ik het een redelijke vraag. Natuurlijk zou ik het net zo redelijk vinden als hij zegt dat dat teveel werk is. Maar zoals ik al zei... 'k Kan het toch maar vragen zeker? En voor zover ik dat kan uitmaken, heb ik die vraag op een beleefde en gepaste manier gesteld.
    Sorry hoor, er staat toch echt MET GROTE LETTERS ACHTER DAT HET GESLOTEN IS! :wink:

  22. #22
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tijl Kindt

    (Ik ga ervan uit dat het geen optie is om die DVE dvd bij dat board te stoppen om de verzendingskosten wat te drukken? Als iedereen dat gaat vragen wordt het vast wat teveel voor je, niet? :-/ )
    De juiste maten heb ik inmiddels opgevraagd.

    Je optie om alles in één keer te verzenden is inderdaad een goede maar...........de DVE komt ergens in de volgende week binnen (zijn dus inderdaad al besteld :wink: ) en de buy voor deze now playing bordjes is net begonnen en we zitten nog lang niet op een behoorlijk aantal.
    Verders komen deze bordjes niet bij mij thuis maar worden ze vanaf de dealer verzonden naar de deelnemers in tegenstelling tot de DVE en dB meters.
    Die worden wel bij mij vandaan verzonden.
    Je gedachte voor gelijktijdig verzenden is opzich goed maar zal helaas niet (meer) gaan.

    @Harry, het idee van Tijl was opzich prima mogelijk maar daarvoor is het nu inmiddels te laat.
    De spullen komen immers bij dezelfde dealer vandaan.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tijl Kindt

    (Ik ga ervan uit dat het geen optie is om die DVE dvd bij dat board te stoppen om de verzendingskosten wat te drukken? Als iedereen dat gaat vragen wordt het vast wat teveel voor je, niet? :-/ )
    De juiste maten heb ik inmiddels opgevraagd.

    Je optie om alles in één keer te verzenden is inderdaad een goede maar...........de DVE komt ergens in de volgende week binnen (zijn dus inderdaad al besteld :wink: ) en de buy voor deze now playing bordjes is net begonnen en we zitten nog lang niet op een behoorlijk aantal.
    Verders komen deze bordjes niet bij mij thuis maar worden ze vanaf de dealer verzonden naar de deelnemers in tegenstelling tot de DVE en dB meters.
    Die worden wel bij mij vandaan verzonden.
    Je gedachte voor gelijktijdig verzenden is opzich goed maar zal helaas niet (meer) gaan.

    @Harry, het idee van Tijl was opzich prima mogelijk maar daarvoor is het nu inmiddels te laat.
    De spullen komen immers bij dezelfde dealer vandaan.
    Dat zij ik ja ook Johan. Ik zij toch dat de powerbuy gesloten was! :wink:

    Deze is net begonnen. :wink: Ik denk dat er veel mensen zijn die hun db-meter en testdvd graag thuis zouden willen hebben. :wink:

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Verders komen deze bordjes niet bij mij thuis maar worden ze vanaf de dealer verzonden naar de deelnemers in tegenstelling tot de DVE en dB meters.
    Oké, geen probleem .

    Ik hoor het wel van die maten als je ze binnen hebt. Thanks!

  25. #25
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Ok, de afmetingen zijn 190 mm breed, 290 mm hoog en 100 mm diep.

    Tevens is de eerste post aangepast ivm andere korting.

    Overigens zijn de bordjes ook in hangende uitvoering te verkrijgen.

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •