De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Script Indiana Jones 4 goedgekeurd

    Script Indiana Jones 4 goedgekeurd



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Vraag me af of een 64-jarige Harrison Ford nog overtuigd als actie-held?

    (Niet negatief bedoeld, ik vond hem totnutoe altijd prima als Indy).
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  3. #3

    Standaard

    Ik denk ook wel dat de leeftijd van zijn personage zal meegeëvolueerd zijn, dus dat kan wel nog...
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  4. #4
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Spielberg zal er wel rekening mee houden.
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  5. #5

    Standaard

    Jammer dat Master Lucas niet ZELF het script schrijft....
    Jake La Motta

  6. #6

    Standaard

    Het feit dat de scenario-versie van Jeff Nathanson wordt weerhouden (Rush Hour 2, Speed 2 ?????) of ook "Catch me if you can" of de draak "The Terminal", kan onmogelijk op gejuich onthaald worden.

    Ik vraag me af wat Darabont, Shyamalan en Stoppard verkeerd hebben gedaan dat ze het moeten afleggen tegenover een twijfelachtig sujet als Nathanson.

    Het goeie nieuws is dan misschien weer dat Lucas zich heeft onthouden van het schrijven van het scenario...
    It's hard to be a Saint in the City

  7. #7

    Standaard

    En is Opa Ford ook goedgekeurd?
    I find your lack of faith disturbing

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Pryde
    Jammer dat Master Lucas niet ZELF het script schrijft....
    Nou....daar zijn de meningen denk ik over verdeeld :wink: , in een nieuwe soort bios-ervaring en next-gen-sfx maken issie de beste, maar scripts schrijven is niet GL's sterkste kant.

    Ze mogen onderhand wel opschieten, Ford word er niet jonger op, hoewel hij nog steeds charisma heeft.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Pryde
    Jammer dat Master Lucas niet ZELF het script schrijft....
    Nou....daar zijn de meningen denk ik over verdeeld :wink: , in een nieuwe soort bios-ervaring en next-gen-sfx maken issie de beste, maar scripts schrijven is niet GL's sterkste kant.
    Regiseren ook niet :P
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Pryde
    Jammer dat Master Lucas niet ZELF het script schrijft....
    Nou....daar zijn de meningen denk ik over verdeeld :wink: , in een nieuwe soort bios-ervaring en next-gen-sfx maken issie de beste, maar scripts schrijven is niet GL's sterkste kant.
    Regiseren ook niet :P
    Waar is de man eigenlijk wel goed in?

  11. #11

    Standaard

    [quote="Frank"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Pryde
    Jammer dat Master Lucas niet ZELF het script schrijft....
    Nou....daar zijn de meningen denk ik over verdeeld :wink: , in een nieuwe soort bios-ervaring en next-gen-sfx maken issie de beste, maar scripts schrijven is niet GL's sterkste kant.
    Regiseren ook niet :P
    Waar is de man eigenlijk wel goed in? [/quote

    Geld verdienen door mensen te laten denken dat er allemaal Jedi's rondlopen

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Pryde
    Jammer dat Master Lucas niet ZELF het script schrijft....
    Nou....daar zijn de meningen denk ik over verdeeld :wink: , in een nieuwe soort bios-ervaring en next-gen-sfx maken issie de beste, maar scripts schrijven is niet GL's sterkste kant.
    Regiseren ook niet :P
    Ik vind dat GL juist fantastisch kan schrijven, de oude Indy films zijn geweldig. Het verhaal van Star Wars (oud & nieuw) vind ik erg goed. Alleen jamemr dat hij de met de regie van de nieuwe films heeft geblunderd.
    Ik vind bv. de manier waarop Anakin naar de Dark Side valt in EPIII met [spoiler:7909cbb9f7] de visioenen van de dood van z'n moeder (die dus ook daarop volgt) in EPII als basis [/spoiler:7909cbb9f7] gewoon heel sterk. Alleen jammer dat het er in de film zo magertjes en houterig uitkomt.
    Nee, GL kan prima schrijven, regisseren, dat kan mijn kamerplantje nog beter... 8)
    LiMbO
    Natuurfotografie; nat en droog!
    www.fotohok.nl

    Wetenschapsjournalistiek:
    wetenschapsjournalist.fotohok.nl

  13. #13

    Standaard

    George kan goede verhalen verzinnen, maar ze uitschrijven, daar is hij op z'n zachtst gezegd niet de beste in.
    Hij zal bij dit nieuwe deel dan ook wel richtlijnen over het verhaalverloop gegeven hebben, maar de screenwriting laat hij gelukkig aan een meer getalenteerd iemand over...
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  14. #14

    Standaard

    Met GL's talent voor verhalen verzinnen en regisseren is IMO weinig mis. Toen American Graffiti en Star Wars uitkwamen klaagde niemand daarover. Zijn acteursregie zou wel iets beter kunnen, maar het is hem wel gelukt om een space opera te maken die zijn weerga en gelijke in de filmgeschiedenis niet kent. Pas toen hij prequels ging maken op drie films die fans al 25 jaar hartstochtelijk koesteren kwamen er klachten. Het probleem is dat het publiek na al dat wachten gewoon onmenselijk hoge verwachtingen had. Het niveau van Ep I, II en III was toch nog best behoorlijk. Kent iemand dan een andere filmsaga van zes delen waarbij de laatste delen nog even goed zijn als de eerste (James Bond telt dus niet want dat is geen saga)? Vast niet, de meeste zijn binnen vier delen al niet echt goed meer.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  15. #15

    Standaard

    M. Night Shyamalan (The Village).
    Erg benieuwd naar dat script 8)


    De kans is groot dat de hoofdrol in Indiana Jones waarschijnlijk weer gespeeld zal worden door Harrison Ford.
    Dat lijkt me wel ja Anders is het toch geen Indiana Jones meer

  16. #16

    Standaard

    Het wordt sowieso een helse taak om het script van The Last Crusade te overtreffen.

    Hopelijk ligt het alvast in die lijn, want ik heb The Temple Of Doom altijd een beetje een buitenbeentje gevonden (hoewel zeker niet slecht). Hij past niet in de sfeer van Raiders of the Last Ark en The Last Crusade.
    there's only one person who's got his work done by friday, and that was robinson crusoë

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •