Pagina 1 van 277 123451151101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 6924 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Welke DVD heb je net gekeken ? (4)

    Het vierde deel alweer...
    Four-Star Trader (236)

  2. #2

    Standaard

    The Station Agent, erg sterke film!

    8,0 / 10

  3. #3

    Standaard

    Heb zojuist Lawrence of Arabia gezien.

    Een hele goed film. Het is een vrij lange zit, zo'n 3,5 uur, maar hij gaat eigenlijk geen moment vervelen. Echt een klassieker en zijn hoge notering in de IMDB Top 250 is dan ook terecht.

    8,5/10

  4. #4

    Standaard

    Gisteren heb ik eens eindelijk zes uur tijd uitgetrokken om La Meglio Gioventù te bekijken. Wondermooie en meesleepende film, vooral dat einde waarbij [spoiler:232cd45d1b]de dode broer Matteo tussen Nicola en zijn vriendin komt lopen...[/spoiler:232cd45d1b]
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    A Matter of Life and Death (1946)
    Britse fantasy film van het vermaarde regisseursduo Michael Powell en Emeric Pressburger.
    RAF piloot (gespeeld door David Niven) springt noodgedwongen zonder parachute uit zijn zwaar-beschadigde brandende bommenwerper, een gewisse dood tegemoet. Maar vanwege de dichte Britse mist kan de hemelse gezant die hem moest ophalen hem niet vinden en overleeft Niven de val. Nauwelijks bekomen van de schok dat hij nog leeft, ontmoet Niven de vrouwelijke verkeersleider die hem te woord stond tijdens zijn laatste minuten in het vliegtuig. Ze worden op slag smoorverliefd.
    In de hemel breekt er intussen een discussie los of het 'foutje' niet hersteld moet worden en Niven alsnog het tijdige voor het eeuwige moet verwisselen, of dat hij vanwege de liefde een nieuwe kans op aarde moet krijgen. Uiteindelijk wordt het oordeel geveld door een hemels tribunaal.

    Zeer aparte en oorspronkelijke film, een beetje traag naar de huidige maatstaven maar desondanks de moeite van het kijken meer dan waard.
    De aardse gebeurtenissen zijn in kleur gefilmd, de hemel in zwart-wit.

  6. #6

    Standaard

    Vanochtend seizoen 2 van Cold Feet afgekeken. Geweldige serie met veel herkenbare karakters. De Britten blijven toch wel erg goed in het combineren van drama en komedie. Inmiddels ook alweer episode 1 van seizoen 1 bekeken.

  7. #7

    Standaard

    The wild bunch

    Geweldige western.Keihard en rauw en de shoot outs zijn echt geweldig,mooie rollen voor Ernest Borgnine,William Holden en vooral Robert Ryan (deze mag wel vaker in westerns spelen,hij zou ook goed hebben gepast als Frank in once upon a time in the west).

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Gisteren heb ik eens eindelijk zes uur tijd uitgetrokken om La Meglio Gioventù te bekijken. Wondermooie en meesleepende film, vooral dat einde waarbij [spoiler:1694c95c0f][/spoiler:1694c95c0f]
    idd. een erg mooi einde, de tranen stonden me in de ogen

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #9

    Standaard

    Dangerous Liaisons: Erg mooie costums en een redelijk verhaal.

    Eyes Wide Shut: Sexy thriller met een spannend verhaal!
    Four-Star Trader (236)

  10. #10

    Standaard Bad Boys 2 (2003)



    vandaag voor het eerst de actie-film Bad Boys II (2003) gezien, met veel actie en aardig wat humor en een overdosis aan vernielingen. maar heb dan wel genoten van deze film.

    cijfer 7.1
    Als je altijd blijft doen wat je altijd al gedaan hebt, zul je steeds krijgen wat je allang hebt.

    De laatste DVD aanwinst is
    Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (2006) (1disc)
    &
    Fast and the Furious: Tokyo Drift (2006)

  11. #11

    Standaard

    36th chamber of Shaolin: Wederom een topfilm uit de SB-studio's

  12. #12

    Standaard

    Gister voor het eerst Sleepy Hollow gezien, spannende, naargeestige stijlvolle film, Johnny Depp blijft geniaal

    7/10
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  13. #13

    Standaard

    24 seizoen 4
    Dit weekend het vierde seizoen van 24. Vier jaar geleden was het super, maar de nieuwigheid is er inmiddels toch wel een beetje vanaf. Wat vroeger de sterkte was begint nu de zwakte te worden. De voorspelbaarheid. Daarnaast willen ze wat te veel verhaalllijnen kwijt. Maar goed, in drie dagen tijd een heel seizoen kijken doe je niet zomaar en het is natuurlijk weer uiterst verslavend.
    8/10

  14. #14

    Standaard

    Vandaag Guess Who, Kungfu Hustle en 2 afleveringen van Deadwood gezien.

  15. #15

    Standaard

    Spider-Man 2, de film heeft duidelijk z'n momenten maar als geheel vind ik 't net niet goed genoeg om op dvd te hebben.

    7,5 / 10

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    The wild bunch

    Geweldige western.Keihard en rauw en de shoot outs zijn echt geweldig,mooie rollen voor Ernest Borgnine,William Holden en vooral Robert Ryan (deze mag wel vaker in westerns spelen,hij zou ook goed hebben gepast als Frank in once upon a time in the west).
    Hé, die heb ik vandaag ook gezien!

    Ik vind t gek dat je hem niet i.p.v. The magnificent seven of zo in je Top 20 zet! Ik vond het echt een briljante western.

    Verder heb ik ook nog Umberto D. gezien; de eerste echte neorealistische film die ik heb gezien, en hij staat meteen in m'n Top 20! Geweldige film, geweldig genre (denk ik )

  17. #17

    Standaard

    White Noise

    Na alle (slechte) kritieken was ik toch benieuwd. Ik vond hem wel goed! Vreemde sfeer, leuke effecten.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  18. #18

    Standaard

    Zojuist Fear and Loathing in Las Vegas gezien.

    Werkelijk een briljante maar gekke film. Na elke film die ik van Johnny Depp zie krijg ik steeds meer bewondering voor hem. Dat is ook nu weer het geval.

    Ook ben ik erachter gekomen dat er daadwerkelijk een opleiding bestaat 'Hoe verkloot ik een dvd-uitgave het beste'. Al deze mensen zijn blijkbaar bij RCV terecht gekomen want wat ze hier afleveren is werkelijk weer dramatisch toe noemen. Van het woord 'extra's' hebben ze volgens mij nog nooit gehoord. Want sinds wanneer is een hoofdstukindeling een extraatje? Zelfs bij hun laatste nieuwe uitgave, de film Finding Neverland (ook met Depp) staat achtertop bij extra's: Hoofdstukindeling en trailers. Te triest voor woorden. Zelfs omdat bij FALILV er nog niet eens een scene-selectie-menu is. En wanneer ze eens een 2-disc met extra's uitbrengen weten ze de kaft weer te verkloten door met een grote gele balk bovenaan te laten zien dat het hier om een 2-disc gaat. Zit er nou echt niemand bij RCV met enig verstand en smaak? Iemand moet toch zien dat je zo niet met films om kan gaan. En ik kan me haast niet voorstellen dat er nog nooit mailtjes naar hen toe zijn gegaan met klachten.

    Gelukkig is er wel een mooie Regio 1 versie van 'Fear and Loathing Las Vegas'. Want deze film verdient beter dan RCV.

    8,0/10

  19. #19
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Vandaag gingen er weer twee films in de speler. Vanmiddag was het eerst de beurt aan een Douglas Sirk klassieker, Written On The Wind. De hoofdrollen waren voor Rock Hudson en Lauren Bacall die zich lekker konden uitleven in dit melodrama rond een rijke oliefamilie met nog maar weinig moraal. Vooral de opbouw was erg goed gedaan met een intro dat een spanningsboog neerzet die de gehele film aanhoudt. De (Nederlandse) dvd heeft een heel redelijk beeld, maar in tegenstelling tot de Criterion helaas geen extra's.

    Vanavond ben ik lekker gaan zitten voor een luchtige, maar leuke musical. Rita Hayworth, Frank Sinatra en Kim Novak zijn de sterren van Pal Joey. Het verhaal stelt niet veel voor, maar er zitten een paar heerlijke liedjes in zoals My Funny Valentine. De liedjes van Novak en Hayworth waren (helaas) gedubt, het tempo ligt aan de lage kant, maar met het verstand op nul is het lekker genieten op een kille zondagavond. Beeld en geluid waren helaas niet super en dat is toch wel jammer voor een film die het juist van felle kleuren en goed geluid moet hebben.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  20. #20

    Standaard

    Net X-Men en X-Men 2 achter elkaar gekeken. Leuke films, maar niet super bijzonder. Acteerprestaties zijn goed en special effect natuurlijk ook.

  21. #21
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Friends:Het 8ste seizoen

    Blijft lachen!Zeker het beste seizoen!

    Die aflevering waar Brad Pitt in komt is om je kapot te lachen

    Rachel: All right, who would uh, like some yams? Will?
    Will: Oh, you’d like that wouldn’t ya?
    Rachel: What? Oh y’know what? Can we please keep the chicken and the turkey and everything on the other side of the table? The smell is just yuck!
    Will:Typical!
    Rachel: I’m sorry. What?
    Will: I said it was typical. Typical of you, Rachel Green, Queen Rachel does whatever she wants in little Rachel land. (Does a fake hair flip.)
    Monica: (To Rachel) Apparently you were umm, a little mean to him in high school.
    Will: A little mean? You made my life miserable!
    Rachel: I’m-I’m—I had no idea. I’m sorry. I…
    Will: Well you should be. Screw it! Bring on the yams!
    Monica: Oh Will. But you-you’ve worked so hard…
    Will: YAMS!!!!!
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  22. #22
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Hans Teeuwenat dan weer wel


    Wat is die kerel toch een genie!

    De Jostiband

    9/10
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  23. #23

    Standaard

    Moulin Rouge

    Erg mooie film. Visueel is het allemaal geweldig, alles ziet er prachtig uit en er zijn ontzettend veel kleine details aanwezig. Het acteerwerk is goed, soms was er iets te duidelijk ''overacting'' aanwezig maar dat pastte toch ook wel weer goed bij de sfeer van de film. De soundtrack is, zoals je van een musical zou verwachten, geweldig. Liedjes van o.a. Kiss en The Police zijn fantastisch in het verhaal verweven. Ik vond de film zeker de moeite waard. Geen topper maar gewoon een hele goede film die ik zeker nog 's vaker ga bekijken!

    8- / 10

  24. #24

    Standaard

    Net 5 afleveringen van seizoen 2 van seinfeld gekeken. "Vervelend" zo'n dagje ziek op de bank liggen :wink:
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #25

    Standaard PAs gekeken

    Zaterdag: The Big Lebowsky. Erg vermakelijke film om te zien. Super geacteerd en te loos voor woorden I like it! De uitgave die ik had daar wil ik mijn tranen geen eens aan verspillen zo slecht. Echt ongelofelijk.
    Op breedbeeld laptop gezien en goed beeld was er niet.
    16:9 klein en niet over hele beeld. 4:3 met zwarte balken rechts en link.
    Zo goed als geen extra. Maar verkopen denk ik.

    Zondag: The Bourne Supremacy. Werkelijk briljante film. Plotwendingen zijn super ook al zijn ze voor de kenner van de boeken geen geheim. Heel sterk acteerwerk van Damon. En toch wel een van de beste achtervolgings scenes ooit. Het gevecht in het huis is trouwens ook wel super.
    Ja heb erg genoten van deze film!

Pagina 1 van 277 123451151101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •