De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sony DVP-NS300 probleem(?)

    Ik heb enige weken terug de Sony DVP-NS300 DVD speler aangeschaft. Hij werkt verder perfect maar ik heb één probleem met het apparaat
    Er zitten 3 beeldopties op:
    16:9
    4:3 letter box
    4:3 pan&scan

    Bij deze laatste optie zou hij breedbeeldfilms fullscreen moeten weergeven (ik heb geen breedbeeld TV), zonder balken dus. Dit werkt echter niet. In plaats daarvan krijg ik gewoon het letter box beeld, dus extra grote balken, maar geen weggesneden beeld aan de zijkanten van de film.

    Ik heb het geprobeerd bij The Matrix en Tombraider. Kan het zijn dat deze optie alleen wordt ondersteund bij bepaalde films? Ligt het aan de speler of wellicht toch aan de TV?

    Alvast bedankt voor de reacties.

  2. #2

    Standaard Klopt

    Dit wordt bij maar enkele dvd's toegepast. Pan Scan wil zeggen dat er ingezoomd wordt op de originele print en het belangrijktste gedeelte van de print te zien is. Als je het beeld groter wil hebben dan moet je je dvd speler op 16:9 zetten alleen krijg je hierbij wel uitgerkte hoofden. Er is op deze site al een artikkel hierover geweest ff zoeken.
    Mijn HT

    Panasonic TX-28DK1, Sharp PG-B10S, Sharp VC-MH71, Onkyo DV-SP502E, marantz SR7300, JBL XTI SUB 300, 2x mission m74, mission m7c2, 2x mission m72i, mission m7c1

  3. #3

    Standaard

    Ik heb dat ook eens geprobeerd (Philips DVD 711 en Philips 32pw) en ik krijg ook enkel letterbox.

    Zal niet aan je toestellen liggen vermoed ik, de optie wordt misschien niet ondersteund door de meeste schijfjes ?

    Jaak

  4. #4
    Mijn HT

    Panasonic TX-28DK1, Sharp PG-B10S, Sharp VC-MH71, Onkyo DV-SP502E, marantz SR7300, JBL XTI SUB 300, 2x mission m74, mission m7c2, 2x mission m72i, mission m7c1

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •