Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 157 worden weergegeven.

Discussie: De beste koopjes

  1. #76

    Standaard

    Mag ik iedereen weer oproepen om leuke koopjes te plaatsen (ik heb al een hifimeubel, dus die hoeft niet meer. Wellicht een 5 kanaals poweramp?)? De discussie over het nut van een sub kan verder gevoerd worden in een bestaande of nieuwe thread.

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Mag ik iedereen weer oproepen om leuke koopjes te plaatsen (ik heb al een hifimeubel, dus die hoeft niet meer. Wellicht een 5 kanaals poweramp?)? De discussie over het nut van een sub kan verder gevoerd worden in een bestaande of nieuwe thread.
    Heb je volkomen gelijk in.

    Zoiets bedoel je?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Mag ik iedereen weer oproepen om leuke koopjes te plaatsen (ik heb al een hifimeubel, dus die hoeft niet meer. Wellicht een 5 kanaals poweramp?)? De discussie over het nut van een sub kan verder gevoerd worden in een bestaande of nieuwe thread.
    Heb je volkomen gelijk in.

    Zoiets bedoel je?
    ~
    Nee, dat is een pre-amp.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Mag ik iedereen weer oproepen om leuke koopjes te plaatsen (ik heb al een hifimeubel, dus die hoeft niet meer. Wellicht een 5 kanaals poweramp?)? De discussie over het nut van een sub kan verder gevoerd worden in een bestaande of nieuwe thread.
    Heb je volkomen gelijk in.

    Zoiets bedoel je?
    ~
    Nee, dat is een pre-amp.
    Herjan,

    in een thread over beste koopjes mag je ook discussieren of het wel of niet een goede aankoop is, danwel een sub noodzakelijk is voor laagweergave. Sommige koopjes zijn ook weer niet echte koopjes en moeten we mensen van advies voorzien. :wink:

  5. #80
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    SVS is top of the bill! gaaf spul!
    Voor film wel hoor ik steeds, maar voor muziek?
    Ook voor muziek Ago maar je kunt jezelf ook afvragen of het wel wenselijk is om bij stereo muziek een sub te gebruiken.
    @Johan, dat zeg ik dus ook, Aexander en Herjan zijn echter een andere mening toegedaan. Ik voel een discussie aankomen. :wink:
    Dan maken we het direct nog iets erger, ook ik gebruik een sub bij stereo Edgar........ :wink:

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Herjan,

    in een thread over beste koopjes mag je ook discussieren of het wel of niet een goede aankoop is, danwel een sub noodzakelijk is voor laagweergave. Sommige koopjes zijn ook weer niet echte koopjes en moeten we mensen van advies voorzien. :wink:
    Eens. Maar deze discussie werd steeds langer en het einde was nog niet in zicht. Dan lijkt het me voor de discussie en deze thread veel beter om het separaat te houden. 2 of 3 berichtjes over of een aanbieding goed danwel zinvol is kan natuurlijk altijd. Maar liever geen 2 of 3 pagina's...

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Mag ik iedereen weer oproepen om leuke koopjes te plaatsen (ik heb al een hifimeubel, dus die hoeft niet meer. Wellicht een 5 kanaals poweramp?)? De discussie over het nut van een sub kan verder gevoerd worden in een bestaande of nieuwe thread.
    Heb je volkomen gelijk in.

    Zoiets bedoel je?
    ~
    Nee, dat is een pre-amp.
    Maar wel mooi en een aanbieding. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinier Gunther
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinier Gunther
    Het is nog steeds helemaal niks geworden....

    Ik kon bij de 50% korting actiealeen de b&w 300 krijgen, niet gedaan.
    En krijg via mail nog een prijs wat een b&w 675 moet gaan kosten.

    En pfffffff...... voor de rest ben ik nog steeds bezig met het testen van de quake. Stereo heb ik al veel geluisterd en ben nog niet echt onder de indruk.

    Moet nog steeds een film kijken om te zien wat daar de inpact van is.

    Heeft iemand die link waarin films staan voor een subdemo, kan hem niet vinden.

    De Quake moet mij vanavond gaan imponeren, anders gaat die direct naar de dealer terug.
    Zo tussen de drukte van de intro door nog ff tijd om je Star Wars episode 1 aan te raden, in het bijzonder de podrace scene gaat echt heerlijk hard
    Haha, gelukkig doe ik dit jaar eigenlijk niks meer met de qua organisatie, ben alleen op de feesten de vinden...

    Podrace, is meer een surround demo dan sub. En ik heb die verkocht in de op een mooie box als deel 3 uitkomt.
    ohhh, was zo wreed vanmidag op de brink echt geweldig dat dat ene meisje naakt wakker is geworden naast haad pappa vooral de liederen die daarna werden gezongen. Ok ontopic! Podrace maakt ook voor de sub een heleboel herrie, zit veel laag in de motoren is wel een goeie test scene i.m.h.o.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  9. #84

    Standaard

    Serieus joh???
    Wat cool, hoor het vanavond wel, ben overdag niet met de intro meer bezig...

    Idd, back ontopic!

  10. #85

    Standaard

    hmmm hoor je nog wel in het beurgerweeshuis, daar ga ik iig heen met de HBS intro
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  11. #86

    Standaard

    Er wordt altijd gesteld dat mensen voor kwaliteit gaan... Hmmm..., tsja, als het budget het toelaat... dan doet iedereen dat natuurlijk ook. Het zijn echter dure tijden, en dat lijkt er ook niet beter op te worden (ondanks wat ze in Den Haag allemaal zeggen !). Als mensen dus geld uitgeven is het dus gewoon zo dat ze voor de laagste prijs (het bekende dubbeltje op de eerste rang...) nog eventueel iets aan kunnen schaffen... Vandaar des dolfijn's punt om een topic te openen t.a.v de laagste prijs. Maar (uiteraard zoals altijd echt werkelijk alles wat deze dolfijn schrijft gesloten wordt...) het topic is dus alweer op slot gedaan. Hmmm..., dan probeer ik hier maar des dolfijn's tóch wel interessante info neer te zetten...
    * De goedkoopste DVD recorder(s) staan momenteel bij Blokker !
    Voor zo'n 112 euro heb je er daar al eentje...
    Hmmm..., wellicht help ik hier mensen tóch nog wel mee...
    Flipper

  12. #87

    Standaard

    @ Flipper
    Mensen willen ook goeie kwaliteit voor een redelijke prijs.
    Mijn ervaringen met erg goedkoop spul is dat dit meestal niet lang mee gaat en ook de kwaliteit laat veel te wensen over. Mensen willen een goeie prijs kwaliteit verhouding!

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    @ Flipper
    Mensen willen ook goeie kwaliteit voor een redelijke prijs.
    Mijn ervaringen met erg goedkoop spul is dat dit meestal niet lang mee gaat en ook de kwaliteit laat veel te wensen over. Mensen willen een goeie prijs kwaliteit verhouding!
    Je hebt gelijk, en toch ook ....

    Mensen verschillen, smaken verschillen, budgetten verschillen, geluidseisen verschillen.

    Ik ken mensen die tevreden zijn met een setje van het kruidvat van zo'n €50 (speler én versterker én boxjes), die in mijn ogen (pardon, oren) minder klinkt dan mijn portable radio.
    Ik zou niet blij zijn met zo'n setje, en de meerderheid van de forummers ook niet, maar dat is niet belangrijk. Als immers die persoon er blij mee kan zijn is dat toch genoeg?!

    Dus ja, voor iedereen is 'goede prijs:kwaliteitsverhouding' een ander begrip.
    Dus (mét de kanttekening van Rob Eric, dat wel) is deze tip van Flipper best welkom.
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan
    Mensen verschillen, smaken verschillen, budgetten verschillen, geluidseisen verschillen.
    Klopt!
    Ik denk ook dat voor een groot deel van de markt deze DVD recorder een erg goeie koop kan zijn.

    "Wat is kwaliteit?"; daar kunnen wij wel een apart Topic over beginnen en deze vol schrijven.

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    "Wat is kwaliteit?"; daar kunnen wij wel een apart Topic over beginnen en deze vol schrijven.
    Nou en of! Volgens mij doen we dat zo af en toe ook wel
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  16. #91

    Standaard

    Hét... Topic wat ik mis..., wilde openen, niet mocht openen klaarblijkelijk..., was eigenlijk hét Topic wat hier m.i. ontbreekt... maar waar (in de tegenwoordige dure tijd dus...) veel mensen tóch wel behoefte aan hebben... Een Topic waar wij bij kunnen houden waar- en in welke winkel aparatuur... voor de écht àllerlààgste prijs aangeschaft kan worden. Als men zegt dat dat niet relevant is omdat mensen kwaliteit willen... verwijs ik weer naar m'n vorige reactie alhier... Inderdaad, wil iedereen uiteraard wel de beste kwaliteit (wie zou dat niet willen ?). Maar het is tegelijkertijd een ontkenning van het feit dat veel mensen (en die groep groeit dagelijks helaas !) het financieel steeds minder krijgen !
    Er zal dus o.a. daarom... best wel belangstelling zijn voor een topic die bijvoorbeeld: De Allerlaagste Prijs o.i.d. zou kunnen heten !
    Flipper

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flipper
    Een Topic waar wij bij kunnen houden waar- en in welke winkel aparatuur... voor de écht àllerlààgste prijs aangeschaft kan worden.
    Dat is WEL relevant en kan je in DIT topic kwijt.
    Hoeft niet perse alleen budget apparatuur, maar eigenlijk alles wat met HT te maken heeft.
    Dus goedkope tv's, DVD spelers, recorders, speakers, receivers, meubels, etc. etc.
    Ik denk dat er in dit topic zeker plaats is voor deze informatie.

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flipper
    Hét... Topic wat ik mis..., wilde openen, niet mocht openen klaarblijkelijk..., was eigenlijk hét Topic wat hier m.i. ontbreekt... maar waar (in de tegenwoordige dure tijd dus...) veel mensen tóch wel behoefte aan hebben... Een Topic waar wij bij kunnen houden waar- en in welke winkel aparatuur... voor de écht àllerlààgste prijs aangeschaft kan worden. Als men zegt dat dat niet relevant is omdat mensen kwaliteit willen... verwijs ik weer naar m'n vorige reactie alhier... Inderdaad, wil iedereen uiteraard wel de beste kwaliteit (wie zou dat niet willen ?). Maar het is tegelijkertijd een ontkenning van het feit dat veel mensen (en die groep groeit dagelijks helaas !) het financieel steeds minder krijgen !
    Er zal dus o.a. daarom... best wel belangstelling zijn voor een topic die bijvoorbeeld: De Allerlaagste Prijs o.i.d. zou kunnen heten !
    Flipper
    Tja, dan heb je ook nog zoiets als service. Waar kan je lekker de speakers of wat je ook wil hebben luisteren, waar krijg je goede voorlichting. Zaken die dat goed voor elkaar hebben zullen duurder zijn dan de een of andere toko die alleen wat zaterdaghulpjes zonder kennis van zaken hebben lopen, of nog erger alleen een internetsite heeft.
    De investering die gemoeid is met het op voorraad hebben van demo materiaal en de tijd die aan advies wordt gegeven moet ook op de een of andere manier terug verdiend worden.
    De mentaliteit van advies inwinnen en vervolgens ergens anders voor een prikkie kopen wordt steeds normaler waardoor zaken met kennis en service over de kop gaan.

    Een discussie of de groep die het minder krijgt toeneemt en welke feiten daarvan bekend zijn lijkt me ook erg leuk, maar daar is dit forum niet het meest geschikt voor denk ik.
    Denon AVR3805, Denon DVD3910, B&W 703, B&W HTM-7, Pioneer PDP-435FDE

  19. #94

    Standaard

    Wel, Rob_Eric-Blanc... dan zijn we het eigenlijk best wel eens met elkaar.
    't Is altijd leuk en goed dat er (geestelijke) verbroedering plaatsvindt !
    Dank je dus voor je reactie !
    Flipper

  20. #95

    Standaard

    Tuxion.nl heeft een leuke aanbieding: de Philips FIFA World Cup universele afstandsbediening te koop voor € 10. Heb er zelf laatst eentje besteld; echt een geweldig ding .

  21. #96

    Standaard

    Haha, die liggen ook bij de Media Markt bij de kassa's!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Haha, die liggen ook bij de Media Markt bij de kassa's!
    , ze zijn echt geniaal, die ab's

  23. #98

    Standaard

    Leuke aktie van Nekkerman, na iedere gewonnen wedstrijd van NL elftal 15% korting op ALLE TV's! Dus als de jongens morgen weer winnen koop je b.v. een Samsung 31R71 voor 1187 euro of een Sony 32S2000 voor €1444.14, echter krijg je omdat het een 32" is €100 korting of een PSP. Best de moeite waar dus.

    Toch wacht ik nog even. Ik kan maar niet kiezen tussen de Sony en de Samsung. Modern levert de Samsung voor 1265 euro (gratis thuis bezorgt en echte service, bij alle andere winkels €1500 of meer). Ik denk dat als Nederland in de 8e, kwart finale winnen de korting nog meer wordt, 20%+ dus nog even wachten misschien?

    Een ding is duidelijk, de beste WK koopjes zijn TIJDENS het WK en niet er VOOR.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  24. #99

    Standaard

    Begint steeds meer een leuk topic te worden.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  25. #100

    Standaard

    Kom net terug van de Saturn in Kleve, ze hebben daar de Magnat Quantum 505 voor €229,-, net iets duurder dan de internetwinkels in NL. Snie gek wa...

    Én die fijne man draaide even een Bose setje van €5000,- open, met de Eagles DVD. Was niet écht onder de indruk . Maar goed, voor de liefhebbert .

Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •