Pagina 9 van 17 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 424 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    ikweet, maar ik denk dat het een goed idee is dat dit topic weer eens ontopic gaat
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    Helaas is het wel zo
    Mocht het kwartje nog ooit vallen hoor ik het wel. :razz:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Mocht het kwartje nog ooit vallen hoor ik het wel. :razz:
    Geduldige man die Alexander.
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  4. #204

    Standaard

    Naam: Fleur
    Leeftijd: 29
    Woonplaats: Rotterdam
    Hobby's: Films kopen, films bestellen, films editen en als ik tijd over heb ook wel kijken
    Opleiding: HBO Informatica
    Werk: eigen internetbedrijf, Telasite genaamd
    Auto: Renault Twingo Helios. Ben aan het sparen voor mijn eerste motor (Kawasaki als het even meezit)
    Muzikale voorkeur: Soundtracks, Queen, Ayreon, Golden Earring, Billy Joel
    Allergieen: honden
    Beste DVD-koop: phoe, das een moeilijke... ik denk de criptex boxset van Da Vinci Code voor 15 euro bij de MM
    Favoriete serie: Friends
    Favoriete film: ET, Tom Hanks films, Nicolas Cage films
    Favoriete quote: zie mijn onderschrift...
    I'll chew that food when I have to - Tom Hanks (Green Mile)

  5. #205

    Standaard

    Zit hier al een tijdje maar onder het mom van beter laat dan nooit: laat ik ook eens wat invullen.

    Naam: Steven
    Leeftijd: 30
    Woonplaats: Rotterdam
    Hobby's: Film (dvd's, bioscoop, boeken, etc.) en fotografie
    Opleiding: Politicologie (Universiteit Leiden)
    Werk: Consultant bij een adviesbureau voor de overheid
    Auto: Eigenlijk niks maar ik mag wel eens meerijden in de Twingo van mijn vriendin hierboven...
    Muzikale voorkeur: dEUS, Stereophonics, Coldplay, Amy Macdonald, soundtracks, klassiek (Debussy, Bach).
    Allergieen: Dom gedrag
    Beste DVD-koop: de LOTR-box, mijn eerste 'grote' aankoop. Vanaf dat moment was ik verslaafd aan dvd's.
    Favoriete serie: The Sopranos, Band of Brothers, Blackadder, Spaced.
    Favoriete film: Lord of the Rings, In den Tag hinein, The Big Lebowski, Godfather 2 en Godfather 1 (in die volgorde) en nog vele, vele anderen.
    Favoriete quote: "Leave the fucking cheese there, all right? I love fuckin' cheese at my feet! I stick motherfuckin' provolone in my socks at night, so they smell like your sister's crotch in the morning. Alright? Now leave the fucking cocksucking cheese where it is!" (Silvio Dante, The Sopranos)
    Website | Filmcollectie | TV: Samsung 3D UE55C8700 | Speler: Samsung BD-C6800

  6. #206

    Standaard

    Een DVD.NL stelletje
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  7. #207

    Standaard

    Zou het?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  8. #208

    Standaard

    ik denk het wel
    "I've seen things you people wouldn't believe."

  9. #209

    Standaard

    Wel een stelletje maar al van voor dvd.nl .
    Website | Filmcollectie | TV: Samsung 3D UE55C8700 | Speler: Samsung BD-C6800

  10. #210

    Standaard

    en ik ben die gek die in 1 maand alle Nicolas Cage films heeft gekocht, dus val vooral mij maar daarop aan
    I'll chew that food when I have to - Tom Hanks (Green Mile)

  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jilt Bekijk bericht
    Dan hebben ze al die tijd tegen me gelogen bij de Chinees! Ach dat het Indonesisch is, is niet zo erg. Die lijken toch op Chinesen.
    oh lijk ik op een chinees dan??? ghehe
    Laatst aangepast door Chelsea : 02-09-2008 om 21:21
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door fvreeswijk Bekijk bericht
    en ik ben die gek die in 1 maand alle Nicolas Cage films heeft gekocht, dus val vooral mij maar daarop aan
    Ik heb alleen alle goeie!
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  13. #213

    Standaard

    Ook maar eens voorstellen dan

    Naam: Lennart
    Leeftijd: 21
    Woonplaats: Klundert
    Hobby's: Muziek oftewel produceren en draaien (Platen sparen is een stuk duurder dan DVD's ), geld uitgeven, films en auto's.
    Opleiding: Mediavormgeving
    Werk: Bijbaantje bij de Makro Breda
    Auto: Suzuki Swift 1.0 Spiritus, levensgevaarlijk met mij achter het stuur
    Muzikale voorkeur: Newstyle, Makina, Jump, Hardcore, Hardtechno en vanalles wat daar onder valt, dus voornamelijk lekker hard, zolang het maar niet van die uitgekauwde hedendaagse hardstyle is (of electro/house).
    Allergieen: VW Golf, blegh, maakt me kotsmisselijk
    Beste DVD-koop: Dead Like Me Season 1 voor 10 euro
    Favoriete serie: Oz, Reaper, Invasion, Dead Like Me, Psych, Family Guy
    Favoriete film: Memento
    Favoriete acteur: Johnny Depp
    Favoriete quote: "Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan." (om mezelf maar even te quoten)

  14. #214

    Standaard

    Ook ik zal me eens voorstellen.

    Naam: Erik
    Leeftijd: 21
    Woonplaats: Haarlem
    Hobby's: Voetbal, hardlopen, sportschool, school, stappen met vrienden, hardstyle feesten (zoals Mysteryland), films, fotografie, vissen en muziek.
    Opleiding: Fysiotherapie, Hogeschool van Amsterdam.
    Werk: Op zaterdagen en in vakanties bij een aannemings/bouw bedrijf en op woensdagavond in de sportschool.
    Auto: OV-jaarkaat :razz:.
    Muzikale voorkeur: Heel veel. Van Kanye West tot The Prophet. Maar luister vooral veel soundtracks, Eddie Vedder - Into The Wild sowieso 2 keer per dag, geweldig. Voor de rest veel Chris Brown, Usher enz. maar ook Ennio Morricone vind ik super, weer heel wat anders dus.
    Allergieen: -
    Beste DVD-koop: The Shawshank Redemption 10th Anniversary Memoral Box (niet bepaald om de prijs die ik ervoor betaald heb, maar de film is één van mijn favorieten en de box is prachtig).
    Favoriete serie: CSI en Shark.
    Favoriete film: Requiem for a dream.
    Favoriete acteur: Brad Pitt/ Christian Bale.
    Favorieten actrice: Jennifer Connelly.
    Favoriete eten: Indisch.
    Favoriete quote: "Everything should be made as simple as possible, but not simpler".
    Favoriete film: Requiem For A Dream
    Beste Film ooit: Requiem For A Dream, The Shawshank Redemption, Pulp Fiction.
    Favoriete personages: The Dude (The Big Lebowski).
    Begon met films te sparen: ongeveer 1,5 jaar geleden.
    Waar kan je absoluut niet zonder: Sporten, laptop, muziek en vrienden.
    Laatst aangepast door Erik. : 04-02-2009 om 20:57

  15. #215

    Standaard nieuw forum lid

    hallo,
    ik ben Edwin ben 35 jaar en kom uit wijhe mijn grote passie zijn film en de bijbehorende apparatuur ik kijk veel blu ray's op mijn hd beamer verder game ik graag ik zal eens wat pics plaatsen

  16. #216

    Standaard

    Hoi Edwin!

    Welkom op het forum!
    Zoals je misschien al hebt gezien hebben wij diverse topics waar alle pics van je HT en je collectie geost kunnen worden.

    Veel plezier hier op het forum

  17. #217

    Standaard

    Naam: Daan
    Leeftijd: 34
    Woonplaats: Tilburg
    Hobby's: Auto, zeeaquarium, vijver, lego, ow ja....en film kijken
    Opleiding: mbo elektrotechniek
    Werk: elektricien
    Auto: Saab 93 cabrio, met alles erop en eraan, (denk, pimp my ride)....oude corsa a voor erbij
    Muzikale voorkeur: House, acda en de munik
    Allergieen: hooikoorts
    Beste DVD-koop:Vetste koop, pirates trilogie.....geweldige films
    Favoriete serie: married with., dukes
    Favoriete film: te veel......
    Samsung 6000 led tv 102cm, Samsung 5.1/dvd/tuner set Ht-Tz225, Playstation 3

  18. #218

    Standaard

    Ik zit al aardige tijd op forum, ook al keer voorgesteld maar aardig wat dingen veranderd

    Naam: Ingmar
    Leeftijd: 18 jaar
    Woonplaats: Veenendaal
    Hobby's: Ik hou ervan om te gamen ( eigenlijk alleen op de Nintendo DS en de Wii ), om lekker DVD's of TV te kijken. Ik kijk voornamelijk naar TV Series. Omgaan met dieren en vrienden vind ik, net als heel veel mensen een van mijn belangrijkste hobbies.
    Opleiding: Momenteel even niks, bezig met therapie
    Werk: Ook even niks dus.
    Auto: Helaas...
    Muzikale voorkeur: Mijn muzieksmaak is aardig groot, maar of ik er verstand van heb ? Nee, niet echt. Ik luister wat er op de radio is, en de meeste liedjes staan me wel aan. Wel hoor ik wel eens nummers die opvallen in films/series die ik vervolgens opzoek op internet om ze te downloaden. Beste voorbeeld daarvan is in de seizoensfinale van Grey's Anatomy seizoen 2, het eindmuziekje van Snow Patrol. Geweldig. Ilse de Lange zing over het algemeen erg goed en zij is de enige waarvan ik een CD heb, samen met Snow Patrol.
    Beste DVD-koop: Dat zou toch de complete box van Charmed en van Gilmore Girls zijn. Erg trots/ blij op/mee
    Favoriete serie: Dat zijn er nogal wat. Zoals : Gilmore Girls, Charmed, Greys Anatomy, Desperate Housewives, Medium, Veronica Mars, Buffy, Bones, Criminal Minds, Brothers & Sisters, CSI New York, The Closer, Pushing Daisies, McLeod's Daugthers, The O.C., One Tree Hill en Gossip Girl en Lost. Ik kijk dus aardig veel, maar dan ook alleen op DVD, wanneer ik zelf tijd heb.
    Favoriete film: Echt veel films heb ik niet, maar de reeks van Harry Potter springt er toch wel uit, net als de trilogie van Pirates of the Carabien. Ik hoop niet dat daarvan een 4e film word gemaakt want dan word het uitmelken. Qua animaties vind ik Finding Nemo, Ice Age, Shrek, Pinnokio, Brother Bear erg leuk, en qua humor kijk ik altijd graag naar Knocked Up. Narnia en LOTR vind ik beiden ook erg vet.
    Favoriete acteur: Zijn er niet echt veel, zal wel komen omdat ik niet een echte film recensent ben, en mannelijk en nog in mijn tienerjaren, let dus vooral op de vrouwen. Maar Matt Damon vind ik altijd sterk, net als Nicolas Cage en Depp.
    Favorieten actrice: Lauren Graham vind ik zwaar onderschat. Die vind ik echt goed acteren, maar is niet echt bekend. Zelfde geval met Ellen Pompeo uit Grey's Anatomy. Alexis Bledel is enorm vooruit gegaan in Gilmore Girls en hoop nog veel van haar te zien. Oudgedienden als Bullock, Julia Robers, Reese Witherspoon vind ik ook erg goed. Emma Watson is goed vooruitgegaan in Harry Potter en Teri Hatcher ( Desperate Housewives ) en Holly Mary Combs ( Charmed ) mogen ook genoemd worden net als Rachel Bilson en Kristen Bell...maarja niet echt de bekendsten. Kan ook best dat de hormonen spelen gedeeltelijk. Oja Patricia Arquette is ook erg goed!
    Favoriete eten: Simpele maaltijden als Spaghetti en Chili. Lasagne vind ik ook super, net als friet.
    Favoriete quote: Best wel veel, maar gek genoeg kan ik er even geen bedenken.
    Beste Film ooit: Ik kan niet echt een beste film kiezen. Films die ik goed vind heb ik al genoemd.
    Favoriete personages: Ik denk Veronica Mars uit Veronica Mars of Lorelai Gilmore uit Gilmore Girls. Hermelien Griffel vind ik ook wel een leuk personage.
    Begon met films te sparen: Zal rond mijn 16e zijn geweest. Mijn allereerste DVD was het 8e seizoen van Charmed, aangezien die nooit op TV was uitgezonden, dat seizoen heb ik inmiddels dubbel aangezien ik de complete box dus heb.
    Waar kan je absoluut niet zonder: Mijn lieve dierenbende thuis, mijn vrienden en mijn laptop. Als het even kan zou ik ook graag mijn DVD's en DVD speler houden :P
    Laatste film die ik heb gezien : Dat zou het 6e deel van Harry Potter zijn geweest in de bioscoop. Ik ga woensdag voor de 2e keer. Ik vond hem in tegenstelling tot velen wel erg goed. Je kunt gewoon niet verwachten dat ze het complete boek gaan verfilmen. Op dvd heb ik als laatst seizoen 2 deel 1 afgekeken van Gossip Girl.

  19. #219

    Standaard

    Naam: Colette
    Leeftijd: 33
    Huisdieren: 8 sharpei's ( honden )
    Hobbies: Mijn honden natuurlijk, hondententoonstellingen, fotograferen, met namen dieren en insecten, websites maken, films kijken, muziek luisteren, wielrennen..
    Muziek voorkeur: -RnB
    Muzikaal referentiekader: dat is zeker Usher
    Beste dvd koop: te veel om op te noemen
    Slechtste dvd koop: Beowolf
    Favoriete film: Troy, Kingdom of Heaven, Gladiator, Pirates of the caribbean, Lord of the rings, Green mile, the last samurai
    Beste Film ooit: te veel om op te noemen
    Favoriete websites: www.rasfokkers.nl www.dvd.nl www.zoom.nl

  20. #220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Promise Bekijk bericht
    Naam: Colette
    Leeftijd: 33
    Huisdieren: 8 sharpei's ( honden )
    Hobbies: Mijn honden natuurlijk, hondententoonstellingen, fotograferen, met namen dieren en insecten, websites maken, films kijken, muziek luisteren, wielrennen..
    Muziek voorkeur: -RnB
    Muzikaal referentiekader: dat is zeker Usher
    Beste dvd koop: te veel om op te noemen
    Slechtste dvd koop: Beowolf
    Favoriete film: Troy, Kingdom of Heaven, Gladiator, Pirates of the caribbean, Lord of the rings, Green mile, the last samurai
    Beste Film ooit: te veel om op te noemen
    Favoriete websites: www.rasfokkers.nl www.dvd.nl www.zoom.nl
    Ik zag je laatst voorbij rijden, Dat was jij toch ?



    Groetjes Roger.
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 19-09-2009 om 23:48
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  21. #221

    Standaard

    Nou dat is toevallig, inderdaad dat was ik!!!! Volgende keer even toeteren!!!

  22. #222

    Standaard

    Colette, heb je misschien zin om een uitgebreid interview te plaatsen morgen?

    Klik voor de vragen. Ik hoor het graag van je

  23. #223

    Standaard

    Naam: Raymond
    Leeftijd: 32
    Woonplaats: Rheden
    Hobby's: Films kopen, films bestellen, films kijken, film muziek sparen/lopen, gamen
    Opleiding: HBO Commerciële Economie
    Werk: Procesconsultant
    Auto: Volkswagen Golf 1.6
    Muzikale voorkeur: Soundtracks, Foo Fighters, Toto, Lenny Kravitz, The Police
    Allergieen: heeeeeeel veel
    Beste DVD-koop: X-men 1.5
    Favoriete serie: The Wire (Huse MD is ook goed)
    Favoriete film(s): Twijfel tussen Aliens en X2. (Maar ook Point Break, Forrest gump, The Dark Knight, Lethal Weapon 1 en 2, The Last Samurai, Dawn of the Dead en Donnie Darko)
    Favoriete quote: "I'll make you a deal, Arjen....Arien or whatever the fuck your name is. You fold up your tents, and get the fuck out of my country and I'll leave you alone. But if you stick around here I will fuck your ass and send you home with your balls in a sling......you got that" (Martin Riggs - Lethal Weapon 2)
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  24. #224

    Standaard

    tja ik moet ergens beginnen..

    Naam: Yvonne (Yvie is een bijnaam)
    Leeftijd: 21
    Woonplaats: Enschede
    Hobby's: films, dvds muziek en filmquotes opschijven
    Opleiding: helpende welzijn
    huisdieren: 2 gerbils en een chihuahua
    Werk: alphahulp / op zoek naar vast werk
    Auto: nope..wel een fiets
    Muzikale voorkeur: rock (Green Day) en heel veel meer
    Allergieen: kattenhaar
    Beste DVD-koop: Lord of the Flies uit 1963, ik heb er lang naar moeten zoeken maar hij is geweldig. zo dicht mo
    Favoriete serie: Friends, Scrubs, CSI originele cast, Fawlty towers
    Favoriete film(s): Secret Window, the mist, history of the world part 1 en nog veel meer..
    Favoriete quote: Amanda: "I can't accept that. People are basically good; decent. My god, David, we're a civilized society." David: "Sure, as long as the machines are working and you can dial 911. But you take those things away, you throw people in the dark, you scare the shit out of them - no more rules." - The Mist
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  25. #225

    Standaard

    Welkom beide, mochten jullie een uitgebreid interview willen geven net zoals Colette, PM me dan!

Pagina 9 van 17 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •