Pagina 14 van 17 EersteEerste ... 41011121314151617 LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 424 worden weergegeven.
  1. #326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Leuk, al die nieuwe leden, en van harte welkom, maar niemand van jullie durft met zijn echte of volledige naam op dit forum. Wat is dat voor raars? Je hebt toch niets te verbergen, neem ik aan?
    Wie zegt me dat jij "Marcel Hoeve" bent?
    "There are so many things that have to happen for two people to meet.... "

  2. #327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cat Bekijk bericht
    Wie zegt me dat jij "Marcel Hoeve" bent?

  3. #328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht

    En nu maar weer on-topic!
    Ik heb me volgens mij nog niet echt voorgesteld. (Maar misschien ook wel, maar dat weet ik dan niet meer......en ik heb ook geen zin om dat te checken...)
    Maar goed, ik ben dus Cat ben nu zo'n 37 jaren jong.
    Ben gek op een filmpje kijken. Heb vroeger in een "Videotheek" (voor de "jongere" bezoekers http://nl.wikipedia.org/wiki/Videotheek ) gewerkt, met enorm veel plezier.
    Nu #kuchdownkuchloadkuch ik regelmatig een film of serie.
    Verder heb ik niet echt een mening. Over dingen. Enzo. Soms ook wel, maar dat vertel ik dan niet altijd.
    Oh ja, verder houd ik van voetbal! (lees: AJAX) Muzieksmaak is #rocknroll als in Foo Fighters, maar ook van jaren 80 pop/rock kan ik genieten.
    Van een serie als 24 en Californication ben ik erg gecharmeerd, maar dan érg gecharmeerd.
    Nu ben ik bezig met Dexter en Breaking Bad, ook leuk!
    Top serie is toch wel Band of Brothers.
    Favo film is 21Grams ,en zijn Philip Seymour Hoffman en Sean Penn mijn favoriete acteurs.... Naomi Watts is een lekker wij...ehhh.... prima actrice!

    Voldoende?
    "There are so many things that have to happen for two people to meet.... "

  4. #329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cat Bekijk bericht

    En nu maar weer on-topic!
    Ik heb me volgens mij nog niet echt voorgesteld. (Maar misschien ook wel, maar dat weet ik dan niet meer......en ik heb ook geen zin om dat te checken...)
    Maar goed, ik ben dus Cat ben nu zo'n 37 jaren jong.
    Ben gek op een filmpje kijken. Heb vroeger in een "Videotheek" (voor de "jongere" bezoekers http://nl.wikipedia.org/wiki/Videotheek ) gewerkt, met enorm veel plezier.
    Nu #kuchdownkuchloadkuch ik regelmatig een film of serie.
    Verder heb ik niet echt een mening. Over dingen. Enzo. Soms ook wel, maar dat vertel ik dan niet altijd.
    Oh ja, verder houd ik van voetbal! (lees: AJAX) Muzieksmaak is #rocknroll als in Foo Fighters, maar ook van jaren 80 pop/rock kan ik genieten.
    Van een serie als 24 en Californication ben ik erg gecharmeerd, maar dan érg gecharmeerd.
    Nu ben ik bezig met Dexter en Breaking Bad, ook leuk!
    Top serie is toch wel Band of Brothers.
    Favo film is 21Grams ,en zijn Philip Seymour Hoffman en Sean Penn mijn favoriete acteurs.... Naomi Watts is een lekker wij...ehhh.... prima actrice!

    Voldoende?
    Voor mij wel hoor, fijn dat je je hebt voorgesteld

  5. #330

    Standaard

    Ik loop toevallig tegen dit forum aan, op zoek naar iets anders. En toen dacht ik 'er is eeeen vraag die me a lang bezig houdt, die zou ik hier natuurlijk kunnen stellen'

    Dus goedemiddag u allen tesamen. Ik ga nu zitten wachten tot ik in de andere fora mag posten, want dat schijn ik nu nog niet te kunnen.

    Groetjes,

  6. #331

    Standaard

    Welkom, DeBananenboot!

    Als je hier kunt posten, kun je ook op de rest van het forum posten! Dat zou geen problemen op mogen leveren.
    Dus probeer het maar!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #332

    Standaard Even voorstellen

    Naam: TheWatcher (neenee, alleen FILMgerelateerd )
    Leeftijd: 46
    Woonplaats: Sweet Lake City
    Hobbies: Film, Games (PS3 & Xbox360)

    ERG kort kennismakingsrondje, maar na verloop van tijd KAN er meer volgen. Hoop hier een leuke EN leerzame tijd te mogen doorbrengen.

    Groet,

    TW
    "I'm ready for my close-up, Mr. Demille!!"

  8. #333

    Standaard

    Welkom (ook al ben je hier al een paar maanden, zo te zien )

    Dat laatste hoop ik ook, en dat zal vast en zeker lukken.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #334

    Standaard

    Heey,

    Bezoek deze site al geruime tijd en nu ook maar is een account aangemaakt.

    Naam: Laszlow
    Leeftijd: 20
    Student

    In 2006 kocht ik mijn eerste dvd box (prison break) en sindsdien is het redelijk gegroeit, heb 2,5 jaar bij de freerecordshop gewerkt en als iemand mij kan vertellen waar ik foto's kan posten van mijn collectie doe ik dat ook even.
    Laatst aangepast door Disturbia : 17-09-2012 om 18:13

  10. #335

    Standaard

    Welkom!

    In het gedeelte 'Dvd discussie' staat een topic met 'Foto van je collectie'. Dat is de plaats waar je zulke foto's kunt plaatsen . Ook bij Blu-ray discussies staat een zelfde topic.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  11. #336

  12. #337

    Standaard

    Hoi,

    Naam: Mark
    Woonplaats: Eindhoven
    Werk: CNC frezer
    Hobby's : bodybuilding, gamen, Films en series, mountenbiken
    Favoriete films: Gladiator, The patriot, kingdom of heaven, Cinderella man om er maar een paar te noemen
    Favoriete series: Breaking bad, Dexter, The wire, Band of brothers, Shield, Deadwood, Sons of anarchy, The simpsons, Spartacus, Fringe, Game of thrones...dat zijn ze denk ik pfffff

  13. #338
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Welkom Dutchmuscle (Mark)
    Dat je maar veel plezier en informatie zult opdoen op het forum.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #339

    Standaard

    Hoi,

    Mijn forum-naam is Tartaros, ben 25 jaar en woon in Amsterdam.
    Hobby's zijn motor rijden, gamen, films, tv shows, lezen en computeren.
    Aangezien ik veel films en voornamelijk tv shows kijk lijkt dit me wel een leuke site om rond te kijken en te discussiëren.
    Op het moment heb ik 150 blu-rays in mijn bezit en aan het eind van deze maand heb ik rond de 15 tv shows compleet.
    Verder ben ik zowel een audiophile als videophile gezien ik alleen maar het beste kwaliteit wil hebben.
    Alles onder de 720p kijk ik niet meer.

    Mijn favorieten tv shows die op dit moment nog uitgezonden worden zijn,
    Alphas, Person Of Interest, mythbusters, Haven, South Park, The Simpsons, Arrow, Supernatural, Grimm, fringe, The Vampire Diaries, The Big Bang Theory, Dexter, The Mentalist, Castle, Nikita, The Walking Dead, Family Guy, True Blood, Spartacus, Breaking Bad, Sons Of Anarchy, Beiing Human (US), Bones, Continuum, Game Of Thrones, Nikita, Perception en ongetwijfeld nog een enkeling die ik vergeten ben nu op te noemen.
    En dan heb ik de shows die gestopt zijn al weggelaten.

  15. #340
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Welkom op het forum stadsgenoot.

    Leuk. Ik zie veel series die ik ook allemaal volg en een gezonde dosis hobby's. Wens je veel (lees)plezier op het forum.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tartaros Bekijk bericht
    Hoi,

    Mijn forum-naam is Tartaros, ben 25 jaar en woon in Amsterdam.
    Hobby's zijn motor rijden, gamen, films, tv shows, lezen en computeren.
    Aangezien ik veel films en voornamelijk tv shows kijk lijkt dit me wel een leuke site om rond te kijken en te discussiëren.
    Op het moment heb ik 150 blu-rays in mijn bezit en aan het eind van deze maand heb ik rond de 15 tv shows compleet.
    Verder ben ik zowel een audiophile als videophile gezien ik alleen maar het beste kwaliteit wil hebben.
    Alles onder de 720p kijk ik niet meer.

    Mijn favorieten tv shows die op dit moment nog uitgezonden worden zijn,
    Alphas, Person Of Interest, mythbusters, Haven, South Park, The Simpsons, Arrow, Supernatural, Grimm, fringe, The Vampire Diaries, The Big Bang Theory, Dexter, The Mentalist, Castle, Nikita, The Walking Dead, Family Guy, True Blood, Spartacus, Breaking Bad, Sons Of Anarchy, Beiing Human (US), Bones, Continuum, Game Of Thrones, Nikita, Perception en ongetwijfeld nog een enkeling die ik vergeten ben nu op te noemen.
    En dan heb ik de shows die gestopt zijn al weggelaten.
    Hey tataros volgens mij ken ik jou!
    speel jij op de xbox 360?

  17. #342

    Standaard

    @ claudio thanks.

    @ Dutch, klopt speel op de 360 onder Hawk Tartaros.
    Wie ben jij op Live?

  18. #343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tartaros Bekijk bericht
    @ claudio thanks.

    @ Dutch, klopt speel op de 360 onder Hawk Tartaros.
    Wie ben jij op Live?
    Dutchterminator! gaat er nu een lampje bij je branden?

  19. #344

    Standaard

    Hey, Dutchy alles goed man.
    Gaat idd een lampje branden.

    Hoe gaat 't met je kerel lang niet gesproken man, kom je weer een keertje online gamen?
    Was altijd zo gezellig als je erbij was.
    Wel grappig dat ik je hier tegen kom, had dit niet echt verwacht.
    Had wel een kleine vermoeden dat jij 't was toen je zei dat je me kende, gezien je profiel met Dutch begon en je uit Eindhoven komt.

  20. #345

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tartaros Bekijk bericht
    Verder ben ik zowel een audiophile als videophile gezien ik alleen maar het beste kwaliteit wil hebben.
    Alles onder de 720p kijk ik niet meer.

    Benieuwd naar je hardware opstelling dan.

  21. #346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Benieuwd naar je hardware opstelling dan.
    Tv is een 52 inch plasma tv van Samsung (weet alleen het type niet meer).
    De receiver is de 7.1 onkyo 616.
    Boxen heb ik van jamo, de s606 set, alleen passen die niet in mijn kamer waardoor ik het tijdelijk met satelliet speakers moet doen.
    En ben van plan om ooit weer een hd beamer te kopen.
    Wil dan gelijk een kamer inrichten voor een thuisbioscoop als ik op mezelf woon.

    Heb mijn computer aangesloten op mijn pc die xbmc draait.
    Heb hier ook een kleine simpele synology nas opslag systeem staan die alle media door streamt naar alle dlna apparaten in het thuisnetwerk.

  22. #347
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mooie set. Wellicht kun je daar een eigen topic voor maken in het betreffende deel.
    We hebben namelijk een speciale mijn thuisbioscoop subforum.
    Houden we dit deel mooi on topic.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 11-10-2012 om 19:42
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #348

    Standaard

    Zal ik mij ook maar eens voorstellen:P
    Naam: Iris
    Geboortedatum: 30-05-1990
    Beroep: Verzorgende (verpleeghuizen, thuiszorg)
    Hobbies: Films verzamelen, Bioscoop, Lezen, Reizen
    Favoriete film: Back to the future, Sweeney Todd, Nightmare before christmas enz.
    Favoriete genres: Sci-fiction, fantasy, horror
    Favoriete series: Gilmore Girls, Ncis
    Favoriete Regisseurs: Tim Burton, James Cameron, Wes Craven en Steven Spielberg
    Favoriet acteurs: Johnny Depp, Alan Rickman, Channing Tatum, Matthew McConaughey
    Favoriet actrices: Helena Bonham Carter, Penélope Cruz, Charlize Theron,
    Favoriete Boek: Stravaganza serie

    Slechtste films: Moonrise Kingdom, Cabin in the Woods, Cloud atlas
    acteur die ik niet kan uitstaan: Daniel Radcliffe, Adam Sandler,
    actrice die ik niet kan uitstaan: Kristen Stewart, Julia Roberts

  24. #349

    Standaard

    Welkom Iris op DVD.nl!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  25. #350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Welkom Iris op DVD.nl!
    bedankt, jammer dat ik er pas zo laat achter kom dat dit forum bestaat.

Pagina 14 van 17 EersteEerste ... 41011121314151617 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •