Pagina 12 van 17 EersteEerste ... 28910111213141516 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 424 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yvonne Bekijk bericht
    jij ken You Rang M'lord!! ik vind je nu al geweldig.
    welkom, welkom en duik ook het offtopic in!
    Thanks

    Ben echt verzot op die serie. Deze dagen ben ik seizoen aan het herbekijken.
    Am I jumping the gun Baldrick, or are the words 'I have a cunning plan' marching with ill-deserved confidence in the direction of this conversation?

    Whatiwatch

  2. #277

    Standaard

    Welkom en leuk onderschrift !
    Snel ook weer eens gaan kijken

  3. #278

    Standaard

    Naam: pat
    Forumnaam: Lodger
    Burgelijke staat: samenwonend
    Hobbies: Muziek (mijn eigen David Bowie forum), reizen, Film, pc
    Beroep: Verpleegkundige
    Muziek : Rock, Indie, piano etc etc
    Favoriete zanger: David Bowie
    Beste dvd: Bowie - A Reality tour / Alien
    Slechtste dvd gezien: Sin City
    Favoriete series: 24 (t/m seizoen 5)
    Favoriete film: Hero met Jet li en Last of the Mohicans
    Favoriete acteur: Gary Oldman / Denzel washington / Al Pacino
    Favoriete actrice: Kate Winslet
    Favoriete regiseur: Ridley Scott

    Mooie site hier, veel te lezen

  4. #279

    Standaard

    ellow ellow welkom welkom!!
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  5. #280

    Standaard

    Hallo allen, mijn naam is Patrick en ik bezoek dit forum al een hele tijd maar dan anoniem en heb vandaag na lang twijfelen besloten om de stoute schoenen aan te trekken en lid te worden. Ik ben 39 jaar oud en woon in Uithoorn zo'n 20 km. onder de rook van Amsterdam en heb als grootste hobby het kijken van films (Bios, Blu-Ray en DVD). Mijn favoriete filmgenres zijn Science Fiction en Oorlog en ben vele jaren geleden begonnen met het aanleggen van een omvangrijke VHS, DVD en nu Blu-Ray verzameling. De VHS banden liggen inmiddels stof te vergaren in de berging maar zowel de DVD als de BLu-Ray verzamelingen groeien met de dag.

  6. #281

  7. #282

    Standaard Nieuwe forumnaar

    Hallo aan allen,

    Eindelijk de tijd gevonden om mezelf voor te stellen. Ik ben Sven, 34 jaar, gehuwd en ik woon in Lier (Belgie). Mijn voorkeur voor films is vooral horror, sci-fi, western, classics, misdaad, documentaires en een beetje alles wat cult is. Mijn dvd collectie omvat zo'n 1600 dvd's. Met blu-ray ben ik nog niet zo erg lang begonnen en zit dus nog maar aan een stuk of 60. Favoriete films : dawn of the dead (1978), exorcist, the shining, army of darkness, close encounters..., the good,the bad and the ugly, freaks (tod browning), the godfather en nog veel te veel om op te noemen. Minst favoriete genre : Romantische komedies. Slechtste film : house of the dead. Muzikale voorkeur voor alternative folk & country , maar ook punk- en hardcore. Favoriete bands/artiesten : Ray Lamontagne, William Fitzsimmons, Great Lake Swimmers, Suicidal Tendencies, Raised Fist, Death... erg uiteenlopend dus. Tv programma's volg ik niet echt omdat de betere series helaas niet op mijn buis komen (heb ze dan wel op dvd) maar om er toch een paar op te noemen : van vlees en bloed, het eiland, willy's en marjetten, in de gloria, en zowat alles van stand-up comedy.Verder kijk ik op tv vooral naar national geographic en discovery channel. Hobbies : akoestische gitaar spelen en af en toe basgitaar. Voetbal en wielrennen (passief). Maar de leukste hobbie van allemaal is spelen met mijn kinderen (dochtertje van bijna 5 en zoontje van bijna 2). Zo dat is ook weer gebeurd. Ik ben erg blij dat ik dankzij dit forum nog flink wat kan opsteken van alle forumleden.

  8. #283

    Standaard

    Hallo Iedereen. Ik ben Galoob, ben 31 jaar. Getrouwd met twee kindjes en werkzaam als Art-Director bij een Media design bureau.Na de VHS en DVD ben ik nu bezig met mijn blu-ray collectie vorm te geven. Ik hou van elk soort genre film en ben vooral een liefhebber van films (en andere dingen) uit mijn jeugd: de gouden jaren 80 en 90.
    Laatst aangepast door galoob : 25-11-2010 om 09:29

  9. #284

    Standaard

    Goedemorgen allemaal,

    Aangenaam ik ben Atlas en zoals jullie misschien al een beetje kunnen raden een echte film liefhebber. In het dagelijks leven ben ik werkzaam in de beveiliging op een bekende luchthaven in Nederland Ik heb tevens een behoorlijke collectie dvd's maar ben de laatste tijd bezig om nog even mijn laatste gezochte pareltjes te bemachtigen. Elke keer als ik het internet afstruin kom ik toch weer op de een of andere manier weer op dit forum terecht. Dus ik dacht deze dag maar eens mooi te beginnen en me hier te registreren.
    Mijn meeste intresses qua films liggen bij de misdaad films. (the godfather, scarface, once upon a time in america...) en de horrors / thrillers (the Others, the shining, rose red.)
    Daarnaast ben ik ook een groot Stephen King fan en heb dan ook bijna alle films en boeken van hem.

    Ik hoop me hiermee een beetje voorgesteld te hebben en wou jullie meteen even complimenteren met deze site. Ben zelf op vrij veel forums actief (geweest) en deze ziet erg mooi uit!

  10. #285

    Standaard

    w00000t een King fan!
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  11. #286

  12. #287

    Standaard

    Hallo allemaal,
    Ben al sinds eind 2006 lid van dvd.nl. Ik vind het nu tijd om mij voor te stellen. Ik post niet heel veel maar ik lees en volg discussies des te meer.
    Daar gaat ie:

    Forumnaam: spookje8
    Naam: Peter
    Leeftijd: 41
    Burgerlijke staat: ongehuwd
    Woonplaats: Drachten, ligt in Zuidoost Friesland en heeft ongeveer 45000 inwoners. Het meest opmerkelijke is dat Drachten geen treinstation heeft maar wel een airstrip.
    Deze airstrip was eigendom van Philips die in de 1950 een fabriek in Drachten opende. Die is er nog steeds waar voornamelijk de bekende scheerapparaten gemaakt worden. Op de airstrip wordt in het weekends gevlogen en worden er dragraces en vliegerwedstrijden gehouden. Verder is er een klooster (de Karmel), schouwburg (de Lawei), subtropisch zwemparadijs met 50m wedstijdbad (De Welle), sportfaciliteiten, bibliotheek etc
    Hobby's: films, muziek, modelauto's (vooral Japanse merken, Aston Martin, Oostblok merken en filmauto's
    Opleiding: HAVO, VWO, HLO
    Werk: ICT testconsultant, dat houdt in dat ik op een eenduidige en herhaalbare manier testen uitvoer op computersystemen (zowel technische als functionele testen) op basis van systeemontwerpen.
    Wheels: Ford Focus 1.6 Titanium Business edition
    Favoriete bands: Wolfmother, Yello, Pet Shop Boys, Rammstein, Metallica, Frankie goes to Hollywood, Nightwish (met Tarja), DeWolff (mijn nieuwste ondekking), Queen.
    Verder is mijn smaak heel breed en luister ik ook wel naar Led Zeppelin, Phoenix, Jimi Hendrix, Eminem, The Prodigy, Billy Ocean, Dire Straits enz.
    beste dvd-koopje: Complete Sherlock Holmes box (Jeremy Brett) 40 pond bij HMV.
    Allergietje: beetje hooikoorts
    Favoriete series: House md, The good wife, Battlestar Galactica (2003)\
    Favoriete films: te veel om op te noemen maar deze staan erg hoog: Gladiator, Truman Show, Signs, Batman, Terminator
    Genres: SF, Actie, Hong Kong Cinema, Kung Fu films zoals IP man en Iron fisted monk
    Favouriete regisseurs: Tim Burton en M. Night Shyamalan
    Sport: Kung Fu en zwemmen
    Hometheater aanwezig: JA, in mijn woonkamer
    Merken: Marantz, Pioneer, Panasonic, Dali en Mission
    Overgestapt naar Blu-ray? Nee, DVD voldoet prima, heb daarnaast behoorlijk wat laserdiscs
    Dat is het wat mij betreft.

  13. #288

    Standaard

    Goed, dan ga ik me ook even voorstellen:

    Naam: Barbara
    Forumnaam: FROST ( algemene internet naam sinds 1998 )
    Leeftijd: 26
    Burgelijke staat: Samenwonend met mijn verloofde Johan ( misschien dit jaar of volgend jaar trouwen )
    Woonplaats: Den Helder, het einde van de wereld
    Werk: bijna 6 jaar lang postbode geweest, nu werkzaam in de schoonmaak van vakantiehuizen op Texel. Dat doe ik op maandag en vrijdag en ik zit in een hele leuke groep mensen. Afgelopen jaar van Asito een vast contract gekregen.
    School en studie: Ik heb papieren voor Telefoniste/Receptioniste maar er is geen tot amper werk te vinden in onze regio, dan zou ik al naar Amsterdam moeten en dat zie ik niet zo zitten.
    Auto: Een gele Kia picanto 7 uitvoering uit 2010.
    Favo Bands en muziek: Ik verzamel jazz/blues muziek uit de jaren ,20 en ,30, soundtracks van films, en mijn favo band is Iron Maiden, die ik een paar jaar geleden nog op TT circuit Assen heb mogen mee maken! Voor de rest heb ik niet echt een voorkeur. Ik luister alles wel, alleen geen opera of Hip Hop, en veel top 40 muziek vind ik ook nix aan.
    Favo TV serie: Earth II, Sea Quest, de originele Star Trek uit de jaren, 60. Das je goed recht, Undercover in NL.
    Favo Films: De Alien serie, Lord of the Rings, Titanic, The Ghost and the Darkness, Predator serie, Jurassic Park serie, 2009 Star Trek film en nog veeeel meer!
    Genres: Sci Fi, Horror, Actie, Adventure, Animatie/CGI
    Favo Regisseurs en componisten: Steven Spielberg, James Cameron, Tim Burton, David Fincher. Componisten: James Newton Howard, David Arnold, Steve Jablonsky, James Horner, John Williams.
    Hometheater: nog niet, slechts een HD ready JVC tv, Samsung Blu ray speler en twee neppe Genesis boxen die ik twee jaar geleden opgekocht heb voor een prikkie van mijn ex. Hoewel ze fake zijn vind ik het geluid nog best OK. In de toekomst komt er een HD LED tv in huis met een 5.1 surround system. Welk merk weten we nog niet.
    Merken: Samsung en Pioneer
    Bluray: Ja, overgestapt in de herfst van 2010. 3D? Nog maar even niet!!

  14. #289

  15. #290

    Standaard

    Ik dacht laat ik ook eens kennis maken met de mede DVD.nl forumleden,ik hoop een leuke en gezellige tijd op het forum te hebben..

    Naam: Sam.
    Geslacht: Meisje.
    Leeftijd: 21.
    Woonplaats: Spijkenisse.
    Hobbies: Theater,Films kijken,DVD's,badeendjes,drakenbeeldjes & mini Cooper miniaturen verzamelen,afspreken met vrienden etc etc..
    Opleiding: MBO 2 Horeca.
    Werk: Team member bij KFC. (Binnenkort Crew Trainer)
    Auto: Helaas nog geen rijbewijs.
    muziek voorkeur: Hou van vele soorten muziek..
    Allergisch voor: Arrogantie..
    Beste dvd-koop: The Shawshank Redemption!
    Favoriete series: That 70's Show,Prison Break,24,House..
    Favoriete films: LOTR,Harry Potter,en nog wel meer!
    Favoriete Regisseur: Heb niet echt een favo regisseur..
    Favoriete Acteurs: Favoriete Actrices: Johnny Depp,Orlando Bloom oa.
    Laatst aangepast door Dragon. : 24-02-2011 om 20:25

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dragon. Bekijk bericht
    Ik dacht laat ik ook eens kennis maken met de mede DVD.nl forumleden,ik hoop een leuke en gezellige tijd op het forum te hebben..

    Naam: Sam.
    Geslacht: Meisje.
    Leeftijd: 21.
    Woonplaats: Spijkenisse.
    Hobbies: Theater,Films kijken,DVD's,badeendjes,drakenbeeldjes & mini Cooper miniaturen verzamelen,afspreken met vrienden etc etc..
    Opleiding: MBO 2 Horeca.
    Werk: Team member bij KFC. (Binnenkort Crew Trainer)
    Auto: Helaas nog geen rijbewijs.
    muziek voorkeur: Hou van vele soorten muziek..
    Allergisch voor: Arrogantie..
    Beste dvd-koop: The Shawshank Redemption!
    Favoriete series: That 70's Show,Prison Break,24,House..
    Favoriete films: LOTR,Harry Potter,en nog wel meer!
    Favoriete Regisseur: Heb niet echt een favo regisseur..
    Favoriete Acteurs: Favoriete Actrices: Johnny Depp,Orlando Bloom oa.

    Welkom Sam.

  17. #292

    Standaard

    Nog maar pas forumlid, maar toch even voorstellen:
    Forumnaam: Bertiepepper (samentrekking van twee PG Wodehouse romanfiguren Bertie Wooster en Reginald Pepper), meteen ook een verwijzing naar mijn echte naam en naar mijn lievelingsschrijver.
    Woonplaats: Mechelen (België)
    Beroep: schooldirecteur basisschool
    Burgerlijke Staat: getrouwd en drie kinderen
    Leeftijd: 49
    Bezigheden: (houd je vast!) bestuursfunctie voetbalclub, verzamelen van tv series, verzamelen van Nederlandstalige, vooral Vlaamse muziek, operette, schrijven van komische musicals, ebay, quizzen maken en spelen, lezen,met de vaste vrienden op reis naar Italië
    Favoriete TV series: zeer moeilijk, maar doorgaans alle Engelse sitcoms, vooral de voegere sitcoms. Ook de betere Amerikaanse reeksen, komische, familie en spannend... Ik vind ook verschillende Nederlandse en Vlaamse komische sitcoms wel leuk
    Favoriete lectuur: Tja, PG Wodehouse (zij die You Rang My Lord leuk vinden, dringend Wodehouse lezen!)Ik heb al zijn boeken en dat zijn er omtrent 100.
    Favoriete muziek: Vlaamse muziek, ABBA, Claude François (gisteren 33 jaar dood, het is precies gisteren...)
    Favoriet eten: Friet met biefstuk en champignonroomsaus, gebakken paling (maar niet tesamen hé)
    Vind plezant: het leven, de mensen lachen al als ik in hun gezichtsveld verschijn. Naar het schijnt maak ik de mensen goed gezind, alhoewel mijn vrouw dat niet altijd beaamt! ik kan ze ook wel eens de kast op jagen, beweert ze, met mijn drukdoenerij
    Beste eigenschap: optimist, relativeren
    Slechte eigenschap: slordig en soms teveel relativeren, laat gaan slapen (oei het is weeral 1u05, dus tijd om af te ronden en te gaan slapen)
    Sloppel!

  18. #293

    Standaard

    Hoi Bertiepepper,

    Welkom. Leuke dingen heb je verteld.
    Wat ik me nog afvraag: m/v?
    Je zegt dat je naam er ook in zit, dus kan Bertie of Bert zijn.

  19. #294
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Hoi Bertiepepper,

    Welkom. Leuke dingen heb je verteld.
    Wat ik me nog afvraag: m/v?
    Je zegt dat je naam er ook in zit, dus kan Bertie of Bert zijn.
    Schoodirecteur en niet directrice...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Schoodirecteur en niet directrice...
    Scherp

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Scherp
    Dacht ik ook aan, maar daarentegen zijn veel van dat soort beroepen tegenwoordig gelijkgetrokken onder één naam... Ik ken een aantal vrouwen in het onderwijs die gewoon te boek staan als 'directeur' en allang niet meer als 'directrice'...
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  22. #297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bertiepepper Bekijk bericht
    Nog maar pas forumlid, maar toch even voorstellen: Forumnaam: Bertiepepper
    nou al leuk... ohnee Belgisch... uw nou al leuk (zo he?)
    en ik ga die schrijver opzoeken!!
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  23. #298

    Standaard

    Nog maar net lid op dit forum, maar toch even voorstellen:
    Forumnaam: Rauzer,
    Geslacht: Vrouw.
    Woonplaats: Sneek
    Leeftijd: 45
    Bezigheden: Darten, Clientenraad-MEE
    Favoriete TV series: GTST en de oude series uit de jaren '70, '80 en '90.
    Favoriete film: Een goede horror film kun je me voor wakker maken.
    Favoriete muziek:Heb veel soorten muziek die ik leuk vind.
    Favoriet eten: Nasi, Bami en pasta's
    Favoriete voetbal ploeg: Ajax

  24. #299

    Standaard

    Ik zit hier al een tijdje maar ik wil me toch nog even voorstellen! M'n echte naam is Jeroen, ben 18 jaar en uuhm, ja ik hou wel van films . Ik hou zelf een blog bij (http://tonypulp.blogspot.com/) en schrijf reviews voor www.eigenwereld.nl

    Voornamelijk geïnteresseerd in pulp, cult en independent films binnen het horrorgenre. Sinds kort heb ik ook een Twitter: https://twitter.com/#!/TonyPulp

  25. #300

    Standaard

    Hi, ik ben ook nieuw. Ik ben pas 13, en ik hou erg veel van LotR, en dan speciaal van Legolas ..*bloos*... maargoed, ik wilde mezelf dus even voorstellen. Ik ben een meisje, ( Ik zeg dit omdat op andere forums iedereen vraagt van welk geslacht ik ben, en dit dus om verwarring en rare vragen te voorkomen..) Nouja,...ehm...niet echt veel meer informatie, denk ik..Oh ja, ik woon zegmaar in een dorp naast Amsterdam. Dus ik ben voor Ajax, haha, kampioen!!!
    Oh, en ik heb superveel zin in the Hobbit!
    Doegdoeg!
    GIMLI:
    Well lad, whatever luck you live by, let’s hope it lasts the night.

    LEGOLAS:
    Your friends are with you, Aragorn.

    GIMLI:
    Let’s hope they last the night.

Pagina 12 van 17 EersteEerste ... 28910111213141516 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •