Pagina 16 van 17 EersteEerste ... 6121314151617 LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 424 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard

    Welkom Hans! Weer een ervaren man erbij !

  2. #377

    Standaard

    Hallo allemaal,

    Ik ben Brian, 27 jaar en woon samen met met mijn vriendin in Rijswijk. Administrateur van beroep, spendeer veel van mijn vrije tijd met familie/vrienden en ben vaak in de sportschool te vinden. Hoewel ik minimaal 1x per week de bios bezoek, verzamel ik ook blu-ray's. De verzameling is in 2007 begonnen na de aanschaf van een PlayStation 3 en mijn eerste Home Cinema Systeem.

    Een tijdje geleden kwam ik een aantal interessante topics tegen en heb mijn vandaag maar eens aangemeld.

  3. #378
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Welkom op ons forum Brian.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #379

  5. #380

    Standaard

    Welkom! Hopelijk kun je wat posten op het forum, altijd leuk om nieuwe meningen te lezen !

  6. #381

    Standaard

    Welkom op dit gezellige forum, Brian!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  7. #382

    Standaard

    Hallo allemaal,

    Ik ben net lid geworden van dit forum, omdat de onderwerpen die besproken worden mij niet alleen privé, maar ook zakelijk interesseren.
    Mijn naam is Patrick, en ben directeur/eigenaar van Creative Sounds BV. Creative Sounds is een studio waar een hoop programmamateriaal ingesproken wordt voor de Nederlandse Bioscoop/TV/VOD/DVD/BluRay markt. Met name kindermateriaal, maar ook steeds meer materiaal voor de volwassen markt.

    Onlangs hebben we als studio onze Dolby Atmos accreditatie gekregen, en zijn daarmee de enige studio die Dolby Atmos materiaal kan vervaardigen binnen onze landsgrenzen.
    Trots? Absoluut!

    Waar mogelijk zal ik proberen input te geven, en er zullen hier en daar ook wel wat vragen rijzen waar vanuit de gebruikerskant wellicht een hoop dingen uit te leren valt!

    Patrick

  8. #383

    Standaard

    Welkom Patrick, het is altijd leuk dat iemand onze rangen vervoegt die met één been (of liever nog twee) in het wereldje zit!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #384

    Standaard

    Dankje Werner!
    Ik zal me eens goed inlezen in het forum, en wie weet wat we allemaal gaan bespreken!

    Patrick

  10. #385

    Standaard

    Super werk inderdaad. Welkom op het forum.

  11. #386

    Standaard

    Hoi,

    Ik ben nieuw op dit forum en wil me even voorstellen. Ik heb het grootste gedeelte van mijn leven in het mooie Limburg gewoond en ben ongeveer 4 jaar geleden vanwege werk naar Brabant (Tilburg) verhuisd.

    Ik ben in 1996 begonnen met het verzamelen van film. Het begon allemaal met dvd. Was toen nog een moeilijke beslissing tussen laserdisk en dvd maar uiteindelijk gekozen voor dvd. Daarna natuurlijk overgegaan naar Blu-ray en nu sinds z'n twee maanden Ultra-HD blu-ray. Mijn totale collectie bestaat nu uit z'n 3000 films waarvan inmiddels toch al z'n 18 Ultra-HD blu-ray's.

    Op het moment gaat mijn interesse uit naar films van 1980-1989. Mijn interesse is echter vrij breed maar als ik 1 genre zou moeten kiezen dan zou dat toch sciencefiction/fantasy zijn.

    Ik zal me in het begin op dit forum een beetje op de achtergrond houden maar als er een discussie is waar ik in kan bijdragen zal ik dat natuurlijk doen.

  12. #387

    Standaard

    Hallo Rob, welkom en ik hoop dat je je hier op dit forum goed gaat amuseren
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #388

    Standaard

    Hallo allemaal,
    Omdat ik me toch al wel een heel tijd interesseer voor allerlei soorten films, en een hele collectie (blu-ray) dvd's bezit, vond ik het wel eens tijd worden om lid te worden van deze community. Hoop het een en ander aan het forum bij te kunnen dragen, maar vind het ook al heel interessant om jullie inbreng te lezen.
    Mijn naam is Brian, ben 28 jaar en tsja, mijn favoriete film blijft toch The Lord of the Rings.

  14. #389
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Welkom en veel plezier op ons forum Brian.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #390

  16. #391

    Standaard

    Welkom Brian, hoe meer fillmfreaks hoe beter.

  17. #392

  18. #393

  19. #394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hobbit Bekijk bericht
    en tsja, mijn favoriete film blijft toch The Lord of the Rings.
    Okee, we hebben al een eerste ding gemeen
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Okee, we hebben al een eerste ding gemeen
    kijk! met jou moet ik dus eens gaan praten

  21. #396

    Standaard

    Hallo ik ben Gerard en ik heb mij zojuist geregistreerd. Ik kijk al een een ruime tijd mee in dit forum en ik deel mijn belangstelling hierin. Woon in Zaanstad en ben al sinds begin jaren 90 liefhebber van het Home Theater gebeuren en uiteraard veel films en heb er uiteraard al heel veel gezien. Heb een LG 55UB960V LED tv en heb de wens om toch nog eens de 65 inch versie, E6V, aan te schaffen. Heb een knappe Marantz set staan en alle speakers (5.1) zijn van Zaanse makelij, Hepta. Laatste aangeschafte 4K apparaat is de Panasonic DMP-UB900, waarover ik goed tevreden ben. Beeld en geluid zijn aardig in orde, maar in deze hobby raak je nou eenmaal nooit uit ontwikkeld en voldaan, tenminste, ik niet. Altijd weer wat nieuws op deze markt, raakt nooit op denk ik.

  22. #397

    Standaard

    Welkom Gerard! Voel je vrij om je ervaringen te delen, bijvoorbeeld op 4k gebied .

  23. #398

    Standaard

    Om maar eens op deze vrijdagavond van start te gaan, het verschil tussen 4K en een (normale) blu-ray? Als ik bijv. Pirates of the Caribbean (geen 4K) of de de laatste 4K blu-ray van Jason Bourne in de UMB-900 stop, zie ik niet echt waarneembaar verschil. Zit er 4 meter vanaf en de UMB en LG scalen, indien nodig, het beeld naar 4K op. Wellicht gaan ik het anders ervaren als de HDR weergave om de hoek komt kijken? Mijn LG heeft die weergavemogelijkheid niet, het is uiteraard wel aanwezig op de 4K film van Jason Bourne. Tja.......

  24. #399
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RHK Bekijk bericht
    Hallo ik ben Gerard en ik heb mij zojuist geregistreerd. Ik kijk al een een ruime tijd mee in dit forum en ik deel mijn belangstelling hierin. Woon in Zaanstad en ben al sinds begin jaren 90 liefhebber van het Home Theater gebeuren en uiteraard veel films en heb er uiteraard al heel veel gezien. Heb een LG 55UB960V LED tv en heb de wens om toch nog eens de 65 inch versie, E6V, aan te schaffen. Heb een knappe Marantz set staan en alle speakers (5.1) zijn van Zaanse makelij, Hepta. Laatste aangeschafte 4K apparaat is de Panasonic DMP-UB900, waarover ik goed tevreden ben. Beeld en geluid zijn aardig in orde, maar in deze hobby raak je nou eenmaal nooit uit ontwikkeld en voldaan, tenminste, ik niet. Altijd weer wat nieuws op deze markt, raakt nooit op denk ik.
    Ha ha, kijk dat is direct daad bij woord voegen...

    Welkom op ons forum en website.

    Het verschil naar 4K-resolutie is inderdaad niet heel groot, ondanks dat natuurlijk wel wat toevoegt. 1080p is natuurlijk al een prima resolutie. Het verschil is HDR(10) of Dolby Vision (LGL). Maareuh, als je een keer een LG OLED65E6V, OPPO UDP-203, Dolby Vision, 7.1.2 Dolby Atmos-demonstratie wilt meemaken in huiselijk setting ben je van harte welkom.

    Ten minste, als ik goed gegokt heb...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ha ha, kijk dat is direct daad bij woord voegen...

    Welkom op ons forum en website.

    Het verschil naar 4K-resolutie is inderdaad niet heel groot, ondanks dat natuurlijk wel wat toevoegt. 1080p is natuurlijk al een prima resolutie. Het verschil is HDR(10) of Dolby Vision (LGL). Maareuh, als je een keer een LG OLED65E6V, OPPO UDP-203, Dolby Vision, 7.1.2 Dolby Atmos-demonstratie wilt meemaken in huiselijk setting ben je van harte welkom.

    Ten minste, als ik goed gegokt heb...
    Ja Claudio, goed gegokt. De demonstratie hou ik in het achterhoofd, dat is wel effe leuk natuurlijk.

Pagina 16 van 17 EersteEerste ... 6121314151617 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •