Pagina 15 van 17 EersteEerste ... 511121314151617 LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 424 worden weergegeven.
  1. #351
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja idd, welkom op dit mooie forum!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #352
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jdgirl Bekijk bericht
    bedankt, jammer dat ik er pas zo laat achter kom dat dit forum bestaat.
    Welkom Iris, en dat gevoel had ik indertijd ook toen dvd.nl plots in mijn browser
    te voorschijn kwam
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #353

    Standaard

    Ik zal me ook maar eens voorstellen alhoewel ik al langer actief ben hier op deze site.

    Mijn naam is John, ik ben 46 en woon nu bijna 2 jaar samen met mijn vriendin in Vianen, Noord-brabant.
    Voor die tijd heb ik altijd gewoont in de plaats waar ik geboren ben, Horst , in het mooie Limburg.
    Verder niks ten nadele van Brabant, brabant de gekste !!!

    Ik ben werkzaam in de transport sector en in mijn vrije tijd kijk ik graag films, veel tv kijken, af en toe een biertje drinken.

    Film is mijn ding, vandaar dat ik ook op dit forum zit, ik houd ervan om films te kijken, goeie films meerdere malen , met andere over films te praten of met andere mensen van films te genieten.
    De LOTR's marathon bijvoorbeeld in 2003 tijdens de release van ROTK , om dan met honderden mensen in een bioscoop te zijn (euroscoop in Maasmechelen, belgie) , 5 volle zalen compleet uitverkocht, dat is echt feest, een belevenis.

    Ik ben 3 maal op vakantie in de US geweest, 2 maal naar LA ,en 1 maal naar orlando Florida.
    de laatste keer was 2005 voor de premiere van episode III: the revenge of the Sith in LA.
    allemaal in het teken v/d film , naar hollywood geweest, paramount pictures, NBC studios, Universal Studios LA + Florida, Sony Pictures, Warner Bros studios , fantastisch om te zien.

    Aangezien mijn vriendin helaas niet tegen al te lange vliegreizen kan , zit US niet meer in de planning, of ik moet toch een keer de BA truc toepassen: " I ain't gettin 'on no damn plane" en iets in de melk doen.

    Vooral sinds ik blu ray heb, zit ik vaker op deze site. Ik vind het fijn dat je hier info kunt vinden over releases qua film/blu ray en/of dvd.
    Ik vind het alleen jammer dat je de laatste tijd vaker discussies ziet waarin mensen toch persoonlijk tegenover elkaar worden en elkaars meningen niet respecteren.

    Laten we met z'n allen proberen om dit soort dingen te vermijden, er is al genoeg rotzooi in de wereld.
    tot slot, respect voor de forumcrew die hier veel vrije tijd in steken,
    jongens , petje af, een hele opgave

    gr John

  4. #354

    Standaard

    Ik heb me nu ongeveer een maand geleden geregistreerd op dit forum.
    Al veel gelezen maar nog niet veel gepost.

    Ik ben Hans, 41 jaar, woon in het verre Belgie in Geel.
    Ben werkzaam als onderhoudstechnieker in een voedingbedrijf.
    In mijn vrije tijd zit ik een keer of 4 per week in de gym, ga af en toe een avondje uit met vrienden....en natuurlijk een filmpje kijken hé.

    De BD en DVD'tjes speel ik af met een Samsung BD-E6100.
    TV is een 37" Samsung LED: UE37ES6300.
    Voor het geluid ben ik nog info aan het verzamelen.

    Mijn 'gigantische' collectie bestaat momenteel uit een 90 tal BD en DVD.
    't Is nog niet veel maar ze is in volle expantie.
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  5. #355
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    John en Hans, alsnog welkom op ons mooie forum.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #356
    Junior Member Avatar van liens.venten
    Registratie datum
    Feb 2013
    Woonplaats
    Kortrijk (West-Vlaanderen, België)

    Standaard

    Ik stel mezelf ook even voor. Ik heb me net lid gemaakt van dit forum, omdat ik op zoek ben naar een serie op DVD die (voor mij toch) moeilijk te vinden lijkt.

    Mijn naam is Lien, ik word er dit jaar 29 en samen met mijn vriend woon ik in Kortrijk (West-Vlaanderen, België). Ik ben op een aantal fora actief onder de naam 'liens.venten'. Die naam slaat op de rattenventjes die hier bij ons wonen, de fora waar ik actief op ben zijn voornamelijk rattenfora Ondanks de vooroordelen die veel mensen hebben over tamme ratjes, zijn het hele aanhankelijke en slimme beestjes!

    Mijn vriend werkt in de bibliotheek in Roeselare (ook West-Vlaanderen) en kan daardoor gratis dvd's ontlenen, waar hij dan ook gretig gebruik van maakt. En op die manier passeren er hier heel wat series en films!

  7. #357

    Standaard

    Tja, na ruim 10 jaar en vele berichten ga ik me toch even opnieuw voorstellen: ik ben Rogier Burghout, maar jullie kennen me ongetwijfeld onder mijn oude nickname TylerDurden. Nu ik lid ben van het redactieteam ga ik voortaan onder mijn eigen naam posten. Dus TylerD. is niet weg, hij heeft alleen nu zijn echte naam....

  8. #358
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Dacht reeds wie is die Rogier nu weer, en meteen redactielid hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen. Heb die kerel hier nooit eerder gezien

    Je berichtje maakt véél duidelijk Tyler ... uh sorry Rogier

    Enne gefeliciteerd
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, na ruim 10 jaar en vele berichten ga ik me toch even opnieuw voorstellen: ik ben Rogier Burghout, maar jullie kennen me ongetwijfeld onder mijn oude nickname TylerDurden. Nu ik lid ben van het redactieteam ga ik voortaan onder mijn eigen naam posten. Dus TylerD. is niet weg, hij heeft alleen nu zijn echte naam....
    Kan niet missen als er High-Def city Staat.
    Ik neem aan dat je nu dus reviews gaat schrijven ?

    Succes

  10. #360
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, na ruim 10 jaar en vele berichten ga ik me toch even opnieuw voorstellen: ik ben Rogier Burghout, maar jullie kennen me ongetwijfeld onder mijn oude nickname TylerDurden. Nu ik lid ben van het redactieteam ga ik voortaan onder mijn eigen naam posten. Dus TylerD. is niet weg, hij heeft alleen nu zijn echte naam....
    Welkom bij de crew Rogier. Succes met stukjes schrijven.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #361

    Standaard

    Ik heb me eigenlijk ook nog niet voorgesteld, nochtans zwerf ik hier al een eeuwigheid rond op dit forum

    Mijn naam is Jürgen en woon al meer dan 3 jaar samen met mijn vriendin (die werkt bij de Vennootschapsbelasting FOD Financiën) te Evergem (boven Gent).
    Ik kijk al film van jongsafaan, maar echt films beginnen liefhebben is pas begonnen op mijn 20ste verjaardag (binnen 12 dagen al 12 jaar geleden), toen ik van mijn broer als verjaardagscadeau mijn eerste dvd kreeg: The Gladiator.
    Sindsdien is films aanschaffen en films zien een ware verslaving geworden

    Ik werk nu bijna een jaar en een half in de transportsector als orderpacker/orderpicker in de Gentse haven.
    Oorspronkelijk heb ik Vrije Beeldende Kunst gestudeerd, maar daar ben je natuurlijk niets mee in deze tijd.

    De reden waarom ik op dit forum zit is om meer informatie in te winnen over films (zowel films die ik niet ken) en om anderen hun films- en kijkervaringen te leren kennen.
    Ik moet zeggen dat sommige leden hier een ware bron van inspiratie zijn.
    Mede daardoor is mijn kijkervaring ruimer geworden en ga ik gauw een oudere film of een alternatieve film kopen en kijken.

    Wel moet ik met een pijn in mijn hart vaststellen, dat de film de dag vandaag niet meer de film is van vroeger.
    Er worden in mijn ogen steeds minder goede films gemaakt en dat komt wellicht door de verzadiging die er is binnen het medium.
    Ook moeten alle moderne films het vooral hebben van de special effecten, wat het verhaal vaak ten slechte bekomt.
    Heel wat remakes, reboots and sequel/prequels die volgens mij geen enkele bijdrage en bestaansreden hebben tot een verbetering van de film- en kijkervaring.
    Wie mijn collectie een beetje kent (zo'n 412 blu's en meer dan 800 dvd's) zal zien dat 80 @ 90% van mijn films zijn, ouder dan het jaar 2000.

    Natuurlijk heb ik ook nog een leven buiten films kijken.
    Mijn vriendin en ik zijn fervente reizigers.
    In de 3 jaar tijd dat we samen wonen, zijn we al naar London, Parijs, Krakau, Egypte, de Ardennen, Mexico, Honduras, Guatamala en Belize geweest.
    Volgend jaar zijn we van plan Peru, Ecuador en de Galapagos te doen.
    Ook af en toe eens uit gaan eten hoort bij ons favoriete uitlatingen

    Ziezo dat is nu ook weer achter de rug.
    Ik denk dat ik nu maar weer eens op koopjes ga jagen!

  12. #362

    Standaard

    Hallo iedereen,

    Mijn naam is Daniel ik ben 34 en ik woon in Leeuwarden samen met mijn vrouw en zoontje van 4.

    Ik kijk graag films, wat al begon toen ik als jongetje met m'n vader en broertje af en toe een bandje ging huren bij de lokale videotheek.
    Ook namen we vaak films op van tv. (vooral bbc rond de kerstdagen). Eind jaren 90 begon het echt los te gaan en kocht ik regelmatig wel eens een videobandje.
    2000/2001 een 5.1 dvd speler met breedbeeld tv aangeschaft en veeeeel dvd's gezien en gekocht. Ik vergeet het nooit weer, "three kings" een kogel links achter in de hoek en geweldig geluid met gladiator en independance day.
    Het dvd setje had ik al eens vervangen door een mooie Marantz receiver en speler, maar die ouwe tv heeft het lang volgehouden en heb ik onlangs pas ingeruild voor een 3d led tv van 119 cm. Het shok effect was er echter niet omdat de meeste mensen in mijn omgeving al een led tv hadden en ik er al redelijk aan gewend was. Ook de Marantz is vervangen door een blue-ray speler met bijbehorende receiver. Het 5.1 jbl boxen setje wat ik bij de Marantz had gekocht ik wel gebleven want daar mankeerde niets aan.
    (kolere alle dvd's vervangen met blue-raytjes, toch maar niet. Alleen de pareltjes, ik blijf niet aan de gang)

    Ik lees de forums op deze site al sinds ongeveer 2003 en vind het erg leuk. Ik ben zelf niet zo'n berichtjes schrijver en ben nergens lid van (facebook, twitter enz.) Ik heb er eigenlijk een hekel aan. Maar omdat ik wel filmliefhebber ben en al een tijdje op deze site kom dacht ik wat kan mij het ook schelen ik maak een account aan.
    Dus bij deze. Ik blijf lezen, maar kan nu zelf ook eens een berichtje typen of een vraag stellen.

  13. #363
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hoi Daniel!
    Welkom op dit forum.

    Leuk dat je alsnog lid bent geworden. Ik hoop ook dat je nog veel (lees)plezier hebt en uiteraard genoeg interessante discussies en informatie zult vinden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #364

    Standaard

    Welkom Daniel! Er is altijd behoefte aan berichten van filmliefhebbers, dus begin gewoon met posten .

  15. #365

    Standaard

    FF me snel voorstellen als recent forumlid.
    Naam 'pazke' is eigenlijk mijn bijnaam (Spaanse roots) en woonachtig aan de rand van Gent.
    Vader van 2 en werk bij de Vlaamse Gemeenschap, momenteel in Gent... in 2016 in Brussel

    Hobby's naast films bekijken en verzamelen zijn (passief) muziek en (passief) voetbal.
    Eind jaren '90 begonnen met verzamelen VHS (vrij beperkt met enkel klassiekers en Britse humor).
    Pas bij lancering van DVD's ben ik deze dan ook beginnen verzamelen (denk 1e dvd was Bullit of The Negotiator), momenteel zit ik bijna aan 800 titels.
    Begin dit jaar dan ook begonnen met BLR, na aankoop Samsung BLR-speler, en zit ik momenteel net niet aan de kaap van 100 titels.

    Nadruk van mijn film-verzameling (net als mijn muzieksmaak) ligt in de jaren '70 en '80.
    DVD & Blu-Ray collectie

  16. #366

    Standaard

    Leuk dat je je nog even voorstelt pazke!
    In de jaren '70 en '80 werden er inderdaad hele leuke films gemaakt. Nu ook nog, maar veel draait om CGI en dat vind ik persoonlijk minder.
    In de jaren '70 en '80 waren de films nog 'echt'
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  17. #367
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Whats in a nickname, terwijl een voornaam magistraal kan zijn...

    Tja, in de jaren 80 waren de films echt, tenzij er special effect waren, dan werd je fantasie soms hopeloos op de proef gesteld. Het scharen onder charme gaat mij dan ook te ver. CGI kon die beperking weghalen, zij het dat ze soms wel doorgeschoten zijn.., soms.
    Nostalgie heb ik ook, maar die laat ik graag voor wat het is. Vroeger was alles beter is een herhaling van de geschiedenis.

    Leuk dat je je nog even voorstelt!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Whats in a nickname, terwijl een voornaam magistraal kan zijn...
    Leuk dat je je nog even voorstelt!
    we delen dezelfde voornaam
    DVD & Blu-Ray collectie

  19. #369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pazke70 Bekijk bericht
    FF me snel voorstellen als recent forumlid.
    Naam 'pazke' is eigenlijk mijn bijnaam (Spaanse roots) en woonachtig aan de rand van Gent.
    Vader van 2 en werk bij de Vlaamse Gemeenschap, momenteel in Gent... in 2016 in Brussel

    Hobby's naast films bekijken en verzamelen zijn (passief) muziek en (passief) voetbal.
    Eind jaren '90 begonnen met verzamelen VHS (vrij beperkt met enkel klassiekers en Britse humor).
    Pas bij lancering van DVD's ben ik deze dan ook beginnen verzamelen (denk 1e dvd was Bullit of The Negotiator), momenteel zit ik bijna aan 800 titels.
    Begin dit jaar dan ook begonnen met BLR, na aankoop Samsung BLR-speler, en zit ik momenteel net niet aan de kaap van 100 titels.

    Nadruk van mijn film-verzameling (net als mijn muzieksmaak) ligt in de jaren '70 en '80.
    Joepie, een landgenoot! Welkom en veel plezier toegewenst op dit forum.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #370

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pazke70 Bekijk bericht
    we delen dezelfde voornaam
    Nog een Belg en nog een Claudio; dat is teveel!
    Grapje hoor, welkom op het forum !

  21. #371
    Junior Member
    Registratie datum
    Jan 2015
    Woonplaats
    Eindhoven (stadsdeel woensel)

    Standaard

    Mijn naam is Hans verbiest,
    één tijdje geleden geboren in Helmond op 29 Augustus 1946.
    Heb om het een beetje af te ronden naar boven een kleine 35jaar als filmoprateur gewerkt in mijn geboorte plaats en in Eindhoven waar ik nu woon.
    het was voor een gedeelte vaste dienst daarnaast bijverdienste om dat ik er ook nog ander werk bij had.
    de ene week was het van Donderdag tot en met zondag en de andere week maandag tot en met woensdag.
    die woensdag was altijd dat er filmwisseling plaats vond het zogenaamde afhalen.
    heb het altijd met heel veel plezier gedaan en vooral als we een films hadden op 70MM zoals Ben-Hur/the fall of the Roman Empire,The Sound of Music.(om er maar enkele te noemen)
    heb op dit moment een redelijke verzameling van films zowel op DVD als Blu-Ray.
    op dit moment zijn toch wel mijn favorieten LOTR en the Hobbits.
    en zo kun je toch muziek en film heel mooi samen voegen.
    "Leer van Gisteren,droom van morgen, en Leef Vandaag"
    Klipsch RF35 Front,Center ch:RC-64,Subwoofer:RSW12,Surround backRF15 Klipsch
    Marantz:AV8003 voorversterker.MM8003 Eindversterker,UD9004 Universal HD player Marantz,TT-15S1 draaitafel Marantz.
    Kabels:Audioquest,van den hul.

  22. #372

    Standaard

    Wauw, dan heb jij waarschijnlijk zoveel films gezien waar sommigen onder ons een heel leven voor nodig hebben!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #373

  24. #374
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Welkom op ons forum Hans,

    Hopelijk biedt het u een hoop informatie.

    PS: Kleine tip. U gebruikt een vrij groot lettertype wat soms door leden - verkeerd - geassocieerd kan worden als schreeuwen. Een iets kleiner lettertype leest ook wat prettiger.
    In ieder geval veel leesplezier op onze website en het forum.

    Groet,
    Claudio Santulli.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #375

    Standaard

    Welkom op het forum, Hans!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

Pagina 15 van 17 EersteEerste ... 511121314151617 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •