Pagina 13 van 17 EersteEerste ... 391011121314151617 LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 424 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    welkom welkom!
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  2. #302

    Standaard

    Forumnaam: Heri Donker
    Geslacht: Man
    Woonplaats: Lelystad
    Leeftijd: 37

  3. #303

    Standaard

    Welkom op het forum Heri!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #304

    Standaard

    Marcel, helemaal gek van SF series/films en Blu-Ray.
    Sinds begin dit jaar een eigen SF site opgezet [zie signature], pure hobby maar steek er wel veel tijd in.
    Zit verder ook nog op het Blu-ray.com forum maar leek me ook wel leuk om hier lid te worden.
    I Love My Sci-Fi

  5. #305

    Standaard

    Altijd goed om een SF fan op het forum erbij te hebben Marcel!
    En een mooie site trouwens.

  6. #306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Altijd goed om een SF fan op het forum erbij te hebben Marcel!
    En een mooie site trouwens.
    Dank je wel voor je hartelijke ontvangst en ook bedankt voor je complement wat betreft m'n site, doe m'n best, zal niet 100% proof zijn maar toch...
    I Love My Sci-Fi

  7. #307

    Standaard

    Nog de beste wensen iedereen voor een gelukkig 2012.
    Dan de obligate info over mezelf.
    Ik ben dus Panta Rei, een vrouw van 52 en hopelijk is dat voldoende voor jullie. Voel er nl. weinig voor om hier allerlei privézaken op het internet te plaatsen. Is verder ook niet relevant vind ik.

    Mijn favoriete series zijn vooral Engelse detectives (Morse, Christie enz.) ik vind Monk ook wel leuk, The Big Bang Theory, en de beste serie allertijden is voor mij Yes Minister.
    Hoop daar ooit nog eens de complete serie van aan te kunnen schaffen.

    Heb eigenlijk niet een favoriet filmgenre hoewel de romantische komedies en biografische films toch wel er uitspringen.
    En animaties vind ik ook heel leuk zolang het niet te zoetsappig is.
    Voorbeelden: Pride and prejudice, Frida, Coraline, L'illusioniste, Amadeus, Persepolis enz.

    Hopelijk is dit voorlopig voldoende, misschien vertel ik later nog wel wat meer.

  8. #308

  9. #309

    Standaard

    Ik ben een fan van Nederlandse comedy's zoals Kees & Co, Zonnetje in huis, Oppassen!!! en ga zo maar door. Ook vind ik het altijd leuk om te kijken wanneer DVD's nou eindelijk uitkomen. Ik hoop hier nog vaak te komen, en te praten over van alles en nog wat.

    Groetjes, 'MRbazzeman'
    Laatst aangepast door MRbazzeman : 13-02-2012 om 19:04

  10. #310

    Standaard

    Welkom op DVD.nl!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #311

  12. #312

    Standaard

    hallo allemaal ik ben nieuw hier en wil me even voorstellen

    Naam: Erwin
    Leeftijd: 30
    Woonplaats: den haag
    Hobbies: muziek dvd kijken, U2
    Opleiding: mts
    Werk: installatietechniek
    Muziek voorkeur: U2 pinkfloyd

  13. #313

    Standaard

    Welkom Erwin op DVD.nl!

    Hopelijk vind je hier wat je zoekt en heb je het naar je zin.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #314

    Standaard

    Hallo iedereen,

    Bij deze wil ik me ook graag voorstellen hier op dvd.nl. Mijn naam is Mark en eigenaar van een webwinkel. De shop voor al je film- en gamebehoeftes dat geen mediadragers zijn. Dus een beeld van bijvoorbeeld Spiderman of Jack Sparrow, de toverstaf van Harry Potter, een zwaard uit Lord of the Rings of action figures.

    Nu ben ik niet alleen hier om de shop te promoten. Ik lees hier ook graag jullie posts, maar wil niet als schaduw ronddwarrelen.
    Naam: Mark
    leeftijd: 33
    hobbies: films, games, mijn gezin, mijn shop en niet te vergeten een biertje met vrienden
    favoriete soort films: fantasy en sf
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 17-03-2012 om 16:35 Reden: Niet over het hele forum gaan spammen a.u.b.

  15. #315

    Standaard

    Hallo Mark,

    Welkom op DVD.nl. Het is niet de bedoeling dat je over het hele forum je shop mag promoten, dat wordt gezien als spammen.
    Je mag één verkooptopic hebben, waarin je de aanbiedingen van je shop kenbaar maakt.
    Mocht je echt willen, dan moet je contactopnemen moet onze advertentieafdeling. Dan krijg je ook een banner etc.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  16. #316

    Standaard

    Naam: Maarten
    Leeftijd: 44
    Woonplaats: Landgraaf (L)
    Hobbies: Harley, formule 1, Motorsport,TV..
    Auto: Nissan Juke, een witte natuurlijk
    Hardware: Nu een samsung UE46D8000YS, Versterker Yamaha RX-V371, Speakers: front B&W 604, center B&WCC6 rear B&W D&S3, Blu-ray via PS3, Interactieve decoder Ziggo.

  17. #317

    Standaard

    Leuk, al die nieuwe leden, en van harte welkom, maar niemand van jullie durft met zijn echte of volledige naam op dit forum. Wat is dat voor raars? Je hebt toch niets te verbergen, neem ik aan?

  18. #318

    Standaard

    Wtf Marcel, dat moet iedereen toch zelf weten, sterker nog ik vind het heel verstandig want iedereen heeft veel meer te verbergen dan men denkt...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Wtf Marcel, dat moet iedereen toch zelf weten, sterker nog ik vind het heel verstandig want iedereen heeft veel meer te verbergen dan men denkt...
    Oh, vertel, Pepijn....

  20. #320

    Standaard

    Je weet nooit welke bedrijven/organisaties jouw gegevens bij elkaar scharrelen Marcel, dus ik denk dat voorzichtigheid altijd geboden is en waarom zal je het makkelijker maken dan nodig. Misschien moet ik ook maar eens mijn avatar verwijderen met die fotoherkenningssoftware van tegenwoordig...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #321

    Standaard

    Beetje een onnodige opmerking inderdaad Marcel, laat iedereen gewoon in zijn of haar waarde als het gaat om privacy aangelegenheden.

  22. #322

    Standaard

    De meesten weten hier mijn naam wel en in PM's ben ik daar altijd openlijk over; maar op publieke sites hoef ik niet altijd met naam en toenaam bekend te zijn. Ik heb ook een eigen bedrijf en wat ik hier post is op persoonlijke titel en hoeft niet direct naar (potentiele) klanten te gaan als ze mijn naam googelen...

  23. #323

  24. #324
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Vraag me af wie van de degene die hier net gereageerd bijvoorbeeld pakweg gebruik
    maken van Facebook en Twitter. Denk je nou echt dat je daar privacy hebt of dat er
    over jou geen gegevens verzameld.

    Wil je privacy, neem dan gewoon geen internet account en dan nog ben je er niet.

    Privacy is an illusion


    Trouwens welkom aan de nieuwe leden die zich hier voorgesteld hebben.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Vraag me af wie van de degene die hier net gereageerd bijvoorbeeld pakweg gebruik
    maken van Facebook en Twitter. Denk je nou echt dat je daar privacy hebt of dat er
    over jou geen gegevens verzameld.

    Wil je privacy, neem dan gewoon geen internet account en dan nog ben je er niet.

    Privacy is an illusion


    Trouwens welkom aan de nieuwe leden die zich hier voorgesteld hebben.
    Allereerst welkom aan de nieuwe leden.

    Wat ik ook belangrijk vind hierbij, is foto's plaatsen van je collectie.

    Is natuurlijk leuk, maar kan uitnodigen tot acties van mensen met verkeerde bedoelingen , mits je heel veel van je zelf vermeld hebt staan.

    En ja, heb Facebook & Hyves, maar ik ga daar ook niet mijn adresgegevens vermelden hoor, dus dat is een goed begin.

    Maar een gebruiker van deze site of van welke site dan ook moet zelf weten wat ie plaatst en vermeld, en welke foto's geplaatst worden.

    Als ze vragen om foto's als je aangeeft dat je bv een grote collectie hebt, moet je zelf kunnen bepalen of je die plaatst of geeft.

    En als iemand klaagt over dat ze weinig gegevens plaatsen, hebben ze lekker pech.

    Zo denk ik erover tenminste.

    Wat belangrijker is volgens mij voor leden, is dat ze respectvol met elkaar omgaan, en met de site, en hun vele of weinige gegevens moet niet belangrijk zijn.

Pagina 13 van 17 EersteEerste ... 391011121314151617 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •