Pagina 17 van 17 EersteEerste ... 71314151617
De resultaten 401 tot 404 van 404 worden weergegeven.

Discussie: Wie ben je? - Stel je voor.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ha ha, kijk dat is direct daad bij woord voegen...

Welkom op ons forum en website.

Het verschil naar 4K-resolutie is inderdaad niet heel groot, ondanks dat natuurlijk wel wat toevoegt. 1080p is natuurlijk al een prima resolutie. Het verschil is HDR(10) of Dolby Vision (LGL). Maareuh, als je een keer een LG OLED65E6V, OPPO UDP-203, Dolby Vision, 7.1.2 Dolby Atmos-demonstratie wilt meemaken in huiselijk setting ben je van harte welkom.

Ten minste, als ik goed gegokt heb...
    Ja Claudio, goed gegokt. De demonstratie hou ik in het achterhoofd, dat is wel effe leuk natuurlijk.

Standaard

Welkom RHK.
    Ik ben wel zo brutaal geweest om direct je avatar te verwijderen. Er gelden speciale regels voor een avatar op dit forum.
    Hier vind je meer info over onder meer het plaatsen van de juiste avatars: http://dvd.nl/faq/#Het_Forum_van_DVD.nl_-_Algemeen:
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 en National League East Champions 2010 & 2011!

Standaard

Ludo sorry, dat had ik nog niet door. Ik snap dat je die verwijderd hebt, heb de voorwaarden gelezen. Zou deze ermee door kunnen?
    Marantz SR7008* Marantz UD7007* Hepta Expression/Spring/CenterXXL/Bariton sub* LG 55UB950V* Panasonic DMP-UB900* RU Connected.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door RHK Bekijk bericht
    Ludo sorry, dat had ik nog niet door. Ik snap dat je die verwijderd hebt, heb de voorwaarden gelezen. Zou deze ermee door kunnen?
    Als jij dat bent op die foto, dan vind ik het prima
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 en National League East Champions 2010 & 2011!

Pagina 17 van 17 EersteEerste ... 71314151617

Instellingen bij het plaatsen van berichten