Pagina 3 van 24 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 599 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    En wat betreft die verzendkosten; als we met een beetje animo zitten moeten we makkelijk de 250 euro kunnen halen dacht ik zo.
    Dat haal ik alleen al zo,n beetje. :wink:

    Maargoed, de powerbuy is dus mogelijk, laat maar komen als de tijd er rijp voor is.
    Ik heb gezegd tegen Meneer Die nadel dat ik over een of 2 maanden weer contact zou opnemen en dat ik dan wist wat er allemaal besteld zou wprden en hoe groot het bedrag zal zijn. :wink:
    Waarschijnlijk ga ik zaterdag naar Duitsland. Mocht er iemand al iets nodig hebben en daar niet op willen wachten.....

    Neem dan effe contact met me op :wink:

    knip:

    Ik weet niet of het verstandig is dat iedereen maar op eigen houtje gaat handelen. Johan en ik zijn er mee bezig om op dvd.nl + HT-forum dit op te zetten. Het is niet verstandig om tussendoor allerlei acties te ondernemen.
    Zie pm Harry.

    Misschien was het ook wat duidelijker geweest als je had gemeld dat jij/jullie dit aan het opzetten waren.

    Maar als ik daar zaterdag toch op 25 km afstand moet zijn en ik daar iets ga kopen wat ik nodig heb valt dat niet echt onder de noemer 'allerlei acties'.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #52
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck

    Maar als ik daar zaterdag toch op 25 km afstand moet zijn en ik daar iets ga kopen wat ik nodig heb valt dat niet echt onder de noemer 'allerlei acties'.
    Da,s waar.
    Ik denk dat Harry dacht dat je dingen voor de powerbuy wilde regelen maar hier kan Harry beter zelf op antwoorden.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck

    Maar als ik daar zaterdag toch op 25 km afstand moet zijn en ik daar iets ga kopen wat ik nodig heb valt dat niet echt onder de noemer 'allerlei acties'.
    Da,s waar.
    Ik denk dat Harry dacht dat je dingen voor de powerbuy wilde regelen maar hier kan Harry beter zelf op antwoorden.
    Nee hoor. Dat zou ik zonder overleg hier sowieso niet doen. Ik ben gewoon bij een kennis vlak in de buurt. Ga daar dan meteen lappkabel en een stekker halen voor aan m'n Rittal blok als ik daar toch ben, das alles. :wink: (oh ja, en natuurlijk even goed rondkijken 8) )

    Mocht er iemand met spoed ook iets nodig hebben en niet willen wachten; dan zou geld overmaken zodat ik het meebreng nog niet lukken. That's all.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #54

    Standaard

    miscommunicatie, kiss and make up, guys!

    Alexander, ik heb nog niks nodig, ik wacht wel op de powerbuy, maar bedankt voor het aanbod :wink:

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago
    miscommunicatie, kiss and make up, guys!
    Die miscommunicatie krijgen we ook wel de wereld uit met wat posts/pm's en dat geniet mijn voorkeur :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    En wat betreft die verzendkosten; als we met een beetje animo zitten moeten we makkelijk de 250 euro kunnen halen dacht ik zo.
    Dat haal ik alleen al zo,n beetje. :wink:

    Maargoed, de powerbuy is dus mogelijk, laat maar komen als de tijd er rijp voor is.
    Ik heb gezegd tegen Meneer Die nadel dat ik over een of 2 maanden weer contact zou opnemen en dat ik dan wist wat er allemaal besteld zou wprden en hoe groot het bedrag zal zijn. :wink:
    Waarschijnlijk ga ik zaterdag naar Duitsland. Mocht er iemand al iets nodig hebben en daar niet op willen wachten.....

    Neem dan effe contact met me op :wink:

    knip:

    Ik weet niet of het verstandig is dat iedereen maar op eigen houtje gaat handelen. Johan en ik zijn er mee bezig om op dvd.nl + HT-forum dit op te zetten. Het is niet verstandig om tussendoor allerlei acties te ondernemen.
    Zie pm Harry.

    Misschien was het ook wat duidelijker geweest als je had gemeld dat jij/jullie dit aan het opzetten waren.

    Maar als ik daar zaterdag toch op 25 km afstand moet zijn en ik daar iets ga kopen wat ik nodig heb valt dat niet echt onder de noemer 'allerlei acties'.
    PM aan mij:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Harry,

    Waarschijnlijk ga ik zaterdag naar Duitsland.

    Kun je me vertellen wie je bij Die nadel hebt gesproken. Mocht hij aanwezig zijn kan ik altijd nog effe eea met hem doornemen.
    Mvg,

    Alexander

    Je PM was een stuk duidelijker! Daar staat namelijk duidelijk in dat je wel even een en ander zou regelen met de juiste persoon. Ik kan dat niet anders opvatten dan dat jij denkt dat wij niet weten hoe en wat wij moeten doen. :wink:

    Verder even goede vrienden. Maar als ik door iemand zogenaamd op het matje geroepen moet worden, dan wel voor de volledige waarheid. Vandaar dat ik je PM hier maar bekend maak, dan is een en ander meteen duidelijk. Mijn reactie was dus ook duidelijk op het bovenstaande gericht.

    Mochten Johan en ik er behoefte aan hebben dat iemand ons helpt, zijn we echt de beroertsten niet om dat even netjes te vragen hoor. :wink:

    Wat denk je wat voor een indruk die baas wel niet krijgt als jan en alleman maar even met hem dingen door gaat nemen! :wink: Nog even een tip: als ik een kortingspercentage heb doorgekregen lijkt mij dat toch echt wel redelijk definitief en vergevorderd omtrent het opstarten van een powerbuy.

    Ik quote mijn post nog maar eens:
    Geplaatst: 02-08-2005 12:08 Onderwerp:

    --------------------------------------------------------------------------------

    Ik heb inmiddels Die nadel even opgebeld omtrent de powerbuy(zo krijg je ze tenminste zeker weten te spreken ).

    Ze hebben mij doorgeschakeld naar de baas van Die nadel en die heeft mij volgende mede kunnen delen;

    1) afhankelijk van de artikelen en de grote van de order kan er een korting tussen de 5-15% eventueel gegeven worden.

    2) helaas worden er GEEN hi-fi meubels naar Nederland verstuurd!

    3) Powerkabel:
    IK heb de gelegenheid maar even aangegrepen om een en ander te vragen over de kwaliteit van de kabels.

    een goede kabel voor weinig geld is de Lapp kabel.

    Wil je iets beter, is de Supra Cables LoRad Netzkabel - Meterware voor 14, 50 een uitstekende keus. Hij verzekerde mij dat deze kabel gewoon iets better is als de Lapp.

    Wil je echter nog beter, is de Audioplan powercord van respectievelijk 32 en 84 euro per meter de uitgesproken kabel. Voordeel van deze kabel, volgens Die nadel, is dat met name het hoog door de verzilvering nog beter gedetailleerd is. Lees: meer details in het hoog.

    4) Furutech stekkers;
    Verschil verguld ten opzichte van rhodium is dat er slechts een dun laagje goud gebruikt wordt en het rhodium wat dikker is, waardoor het slijtvaster is en dat het iets beter geleidt, zoals we zelf ook al achter waren gekomen.

    5) Vanaf 250 euro zijn de verzendkosten in ieder geval gratis(staat duidelijk op de site).

    Dit is het voorlopig. Nu dus afwachten hoeveel mensen er mee willen doen.

    Ik laat het hier verder bij.

    Zoals gezegd, even goede vrienden. Ik wijd het maar even aan je enthausiasme. :wink: Mochten we hulp nodig hebben, laten we dat echt wel even netjes weten. Verder zijn tips en ideeën nog steeds van harte welkom. :wink:

    Overigens, wat je zaterdag verder gaat doen, ben je uiteraard helemaal vrij in.

  7. #57
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Laten we wel uitkijken dat we hier niet in een negatieve spiraal terecht gaan komen.
    We hebben uiteindelijk allemaal goede bedoelingen ga ik vanuit en daar moeten we ook maar vanuit gaan.

    Dus laten we niet van de mug een olifantje gaan maken omdat het volgens mij nu allemaal op een misverstand berust.

  8. #58

    Standaard

    idd,

    Harry, je antwoord wel een beetje negatief hoor.
    A. Duijmelinck bedoelt het allemaal vast goed en ik vind dat je hem erg afkraakt. Maar gelukkig toch nog even goede vrienden

  9. #59

    Standaard

    ok genoeg gezegd hierover, laten we weer vooruit kijken

  10. #60

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinier Gunther
    idd,

    Harry, je antwoord wel een beetje negatief hoor.
    A. Duijmelinck bedoelt het allemaal vast goed en ik vind dat je hem erg afkraakt. Maar gelukkig toch nog even goede vrienden
    Ik heb voor het "fatsoen" die andere PM hier maar niet publiekelijk gemaakt. Daarin wordt ik nogal negatief benaderd. Zoals eerder gezegd, zijn PM aan mij suggereert iets anders.

    Voor mij is de zaak echter gesloten en Johan en ik zullen ons best doen om een zo goed mogelijke powerbuy op te zetten en zo netjes mogelijk af te handelen.

    Nog even voor alle duidelijkheid; ik ben door Johan benaderd om op het HT forum ook een Die nadel powerbuy op te starten. Dit vanwege, volgens Johan, grote belangstelling voor o.a. de furutech stekkers.
    Dit vergroot tevens de kans om een grote order te kunnen plaatsen en de volle 15% korting te kunnen bemachtigen. :wink:

    Ideeën en tips zijn nog steeds welkom.
    :wink:

  12. #62
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Ik denk dat die 15% wel een voorwaarde is om de powerbuy door te laten gaan.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Ik denk dat die 15% wel een voorwaarde is om de powerbuy door te laten gaan.
    Dat is weer afhankelijk van de grootte van de bestelling helaas, Johan.
    Maargoed, we zullen zien wat het HT forum ons te bieden heeft. Als je info klopt, zullen daar ook mensen met belangstelling deze powerbuy tegemoet zien. :wink:


    edit:
    Ik zal eens kijken of daar mensen al gereageerd hebben. :wink:

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    .....KNIP.....
    OK.


    Die 15% idd een voorwaarde. Anders is het niet erg lucratief.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinier Gunther
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    .....KNIP.....
    OK.


    Die 15% idd een voorwaarde. Anders is het niet erg lucratief.
    Altijd nog beter dan het volle pond betalen, natuurlijk. En je hoeft dan niet de verzendkosten te betalen. :wink:

  16. #66
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Laten we eerst maar eens kijken wat er allemaal besteld gaat worden.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Laten we eerst maar eens kijken wat er allemaal besteld gaat worden.
    Zo is dat, Johan. :wink:

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinier Gunther
    idd,

    Harry, je antwoord wel een beetje negatief hoor.
    A. Duijmelinck bedoelt het allemaal vast goed en ik vind dat je hem erg afkraakt. Maar gelukkig toch nog even goede vrienden
    Ik heb voor het "fatsoen" die andere PM hier maar niet publiekelijk gemaakt. Daarin wordt ik nogal negatief benaderd. Zoals eerder gezegd, zijn PM aan mij suggereert iets anders.

    Voor mij is de zaak echter gesloten en Johan en ik zullen ons best doen om een zo goed mogelijke powerbuy op te zetten en zo netjes mogelijk af te handelen.

    Nog even voor alle duidelijkheid; ik ben door Johan benaderd om op het HT forum ook een Die nadel powerbuy op te starten. Dit vanwege, volgens Johan, grote belangstelling voor o.a. de furutech stekkers.
    Dit vergroot tevens de kans om een grote order te kunnen plaatsen en de volle 15% korting te kunnen bemachtigen. :wink:

    Ideeën en tips zijn nog steeds welkom.
    :wink:
    Harry, nu moet je echt effe normaal gaan doen. Ik vind het al belachelijk dat je een PM hier gaat posten maar dit is buiten alle proporties.
    Nogmaals:

    1. uit het feit dat jij informatie hebt ingewonnen was voor MIJ niet duidelijk dat jij (en Johans betrokkenheid kon ik daaruit al helemaal niet opmaken) de powerbuy al echt aan het opzetten was. Ik dacht puur dat je de mogelijkheden had geinventariseerd en het wilde laten rusten tot over een maand of twee.
    2. Dat ik naar die winkel ga valt niet niet onder 'allerlei acties ondernemen' en 'op eigen houtje handelen'.
    3. De reden dat ik je vroeg wie je gesproken had was enkel voor het doel daar te melden dat ik via deze aanstaande powerbuy daar terecht was gekomen. Als ondernemer zou dat voor mij een positieve stimulans zijn als ik al een winkelverkoop had en een reminder als ik weer voor die powerbuy benaderd zou worden.

    En ter afsluiting Harry: Ik benader jou zoals ik het gevoel heb dat je mij benaderd en dat vind ik verre van positief en behoorlijk arrogant. Daar heb ik je inderdaad op gewezen en het feit dat je dat zo oppakt lijkt me meer dan genoeg zeggen.

    Hierbij wil ik ook de strijdbijl begraven. Ik vertrouw erop dat je nu inziet dat, ondanks mijn misschien aanvankelijk onduidelijke woordkeuze, ik niet zo veel rare dingen van plan was en helemaal niks van je wil overnemen. Sterker nog, ik vind het prettig dat jullie het regelen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  19. #69

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinier Gunther
    idd,

    Harry, je antwoord wel een beetje negatief hoor.
    A. Duijmelinck bedoelt het allemaal vast goed en ik vind dat je hem erg afkraakt. Maar gelukkig toch nog even goede vrienden
    Ik heb voor het "fatsoen" die andere PM hier maar niet publiekelijk gemaakt. Daarin wordt ik nogal negatief benaderd. Zoals eerder gezegd, zijn PM aan mij suggereert iets anders.

    Voor mij is de zaak echter gesloten en Johan en ik zullen ons best doen om een zo goed mogelijke powerbuy op te zetten en zo netjes mogelijk af te handelen.


    Nog even voor alle duidelijkheid; ik ben door Johan benaderd om op het HT forum ook een Die nadel powerbuy op te starten. Dit vanwege, volgens Johan, grote belangstelling voor o.a. de furutech stekkers.
    Dit vergroot tevens de kans om een grote order te kunnen plaatsen en de volle 15% korting te kunnen bemachtigen. :wink:

    Ideeën en tips zijn nog steeds welkom.
    :wink:
    Harry, nu moet je echt effe normaal gaan doen. Ik vind het al belachelijk dat je een PM hier gaat posten maar dit is buiten alle proporties.
    Nogmaals:

    1. uit het feit dat jij informatie hebt ingewonnen was voor MIJ niet duidelijk dat jij (en Johans betrokkenheid kon ik daaruit al helemaal niet opmaken) de powerbuy al echt aan het opzetten was. Ik dacht puur dat je de mogelijkheden had geinventariseerd en het wilde laten rusten tot over een maand of twee.
    2. Dat ik naar die winkel ga valt niet niet onder 'allerlei acties ondernemen' en 'op eigen houtje handelen'.
    3. De reden dat ik je vroeg wie je gesproken had was enkel voor het doel daar te melden dat ik via deze aanstaande powerbuy daar terecht was gekomen. Als ondernemer zou dat voor mij een positieve stimulans zijn als ik al een winkelverkoop had en een reminder als ik weer voor die powerbuy benaderd zou worden.

    En ter afsluiting Harry: Ik benader jou zoals ik het gevoel heb dat je mij benaderd en dat vind ik verre van positief en behoorlijk arrogant. Daar heb ik je inderdaad op gewezen en het feit dat je dat zo oppakt lijkt me meer dan genoeg zeggen.

    Hierbij wil ik ook de strijdbijl begraven. Ik vertrouw erop dat je nu inziet dat, ondanks mijn misschien aanvankelijk onduidelijke woordkeuze, ik niet zo veel rare dingen van plan was en helemaal niks van je wil overnemen. Sterker nog, ik vind het prettig dat jullie het regelen.
    Nummer 2 en 3) valt niet uit je PM op te maken, toch, of zit ik nu ook arrogant te doen, soms.

    Ik zeg nog een ding, van te voren even netjes vragen en duidelijkheid scheppen in je PM's. Je PM laat duidelijk nogal veel speculaties open. Daar heb ik op gereageerd.

    Had je meteen gezegd wat je van plan was, was deze situatie in eerste instantie niet ontstaan! :wink:

    Case closed, inderdaad :wink:

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman


    Nummer 2) valt niet uit je PM op te maken, toch, of zit ik nu ook arogant te doen, soms.
    Nee hoor, helemaal niet.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Had je meteen gezegd wat je van plan was, was deze situatie in eerste instantie niet ontstaan! :wink:
    Zoals ik al eerder schreef: mijn woordkeuze was niet de meest duidelijke :wink:

    Zand erover
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  22. #72
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    En nu gaan er lijstjes met bestellingen komen.


    Ik heb er immers al één geplaatst. :wink:

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    En nu gaan er lijstjes met bestellingen komen.


    Ik heb er immers al één geplaatst. :wink:

    :wink:

  24. #74

    Standaard

    Update:

    Ik heb op verzoek van Johan nogmaals contact opgenomen om een bepaald bedrag afgesproken te krijgen om die 15% korting te kunnen bemachtigen. Helaas kan hij schijnbaar niet zeggen wanneer we op 15% zitten. Op doorvragen heeft hij geantwoord:

    Als we veel furutech stekkers en kabels bijv. bestellen kunnen we inderdaad richting de 15% korting gaan denken. :wink:

    Ik denk dat een en ander met winstmarges heeft te maken op artikelen!

    Dus, ik kan hier op dit moment verder ook niets aan veranderen(mea culpa).

  25. #75
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Laten we dan eerst maar eens kijken waar we interesse in hebben.
    Met die order kunnen we een korting bedingen en dan besluiten wat we er verder mee doen.

Pagina 3 van 24 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •