Pagina 24 van 24 EersteEerste ... 142021222324
De resultaten 576 tot 599 van 599 worden weergegeven.
  1. #576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Kan niet wachten op mijn sleutelhanger...

    Die absorbers zijn maar bijzaak...
    Heb je in de merchandiseverzameling geen andere sleutelhanger? :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #577

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Kan niet wachten op mijn sleutelhanger...

    Die absorbers zijn maar bijzaak...
    Heb je in de merchandiseverzameling geen andere sleutelhanger? :wink:
    Nee, niet eens!

    Maar goed, ken jij een stoerdere sleutelhanger dan deze?



    8)

  3. #578

    Standaard

    Ik heb van Die Nadel 6 muismatten, 6 pennen en 6 catalogi gekregen. Roep maar wat u hebben wil. Bij onvoldoende poedelprijzen krijgen de deelnemers met de duurste bestellingen voorrang.

    @ Herjan
    Je hebt je sleutelhanger nog niet eens en je bent er nu al mee aan het patsen.

  4. #579

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Kan niet wachten op mijn sleutelhanger...

    Die absorbers zijn maar bijzaak...
    Heb je in de merchandiseverzameling geen andere sleutelhanger? :wink:
    Nee, niet eens!

    Maar goed, ken jij een stoerdere sleutelhanger dan deze?



    8)
    Damn, die had ik niet gezien op de site. Zonder gein, anders had ik die zeker besteld.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #580

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Ik heb van Die Nadel 6 muismatten, 6 pennen en 6 catalogi gekregen. Roep maar wat u hebben wil. Bij onvoldoende poedelprijzen krijgen de deelnemers met de duurste bestellingen voorrang.

    @ Herjan
    Je hebt je sleutelhanger nog niet eens en je bent er nu al mee aan het patsen.
    Graag een muismat, mijn huidige is gescheurd en daar is m'n nieuwe optische muis niet zo blij mee.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #581

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Ik heb van Die Nadel 6 muismatten, 6 pennen en 6 catalogi gekregen. Roep maar wat u hebben wil. Bij onvoldoende poedelprijzen krijgen de deelnemers met de duurste bestellingen voorrang.
    Als die pen in de vorm van een interlink is...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Je hebt je sleutelhanger nog niet eens en je bent er nu al mee aan het patsen.
    8)

  7. #582

    Standaard

    De ontbrekende artikelen zijn terecht!!! Vandaag een pakje binnengekregen. Eind goed al goed!

  8. #583

    Standaard

    Sommige mensen zijn creatief met kurk, ik ben het zojuist geweest met karton. Ook leuk niewaar? :

    Ik heb van de volgende mensen de paketten (nog zonder tape en adressering, maar dat regel ik morgen wel) klaar liggen. Ik ga ervan uit dat ik deze paketten morgen allemaal kan posten.

    sheeske (+Gwonke), The Judge, bryan vd B (+minguel), Stress!!!!!, The Forest Stars (+Mordante), Herjan Hakkers, ballyono (+ Markaudio, Gerrit RSV Mille, Matheus en squadra), Peerless Monster, winegum (+ PM, Moony en FivePack), daburnd (+raiza), Sodejuu, patrick_vdb, rjateun (+impulz2002), Pascal Heister, JSA, HooKiPa, hakki (+sancus), Schaap (+ Leeuwarden), maat25, Nielsie en jeepee.

    Verder staat er een pakketje klaar voor de afhalers Duck Twacy, Zipped, apple en Shorty.

    Wie niet genoemd is moet nog even afwachten. Ik ga morgen wel weer karton scoren, maar ik denk niet dat ik voor de avond toekom aan verpakken en adresseren, laat staan verzenden. Dit probeer ik echter wel vrijdag te doen, zodat verreweg het meeste voor het weekend de deur uit is. Ben ik er ook maar weer vanaf. ;D

  9. #584

    Standaard

    De jonge dame achter de balie fronste even haar wenkbrauwen toen ik vandaag om 17:00 (een half uur voor sluitingstijd) kwam aanzetten met twwe vuilniszakken vol pakketjes en de mededeling dat er nog meer in de auto lag. Haar humeur klaarde zichtbaar op toen het einde in zicht kwam. Met de overige klanten die een nummertje hadden hoger dat het mijne heb ik maar geen blikken uitgewisseld. Maar goed, van onderstaande mensen is er een pakketje onderweg. De verzendkosten heb ik gelijk maar vast opgenomen in het bestel- en betaaloverzicht. Er zijn mensen die een negatief saldo hebben. Van deze deelnemers verwacht ik nog een extra betaling. Alle tegoeden zullen binnenkort wordt teruggestort.

    sheeske (+Gwonke), The Judge, bryan vd B (+minguel), Stress!!!!!, The Forest Stars (+Mordante), Herjan Hakkers, ballyono (+ Markaudio, Gerrit RSV Mille, Matheus en squadra), Peerless Monster, winegum (+ PM, Moony en FivePack), daburnd (+raiza), Sodejuu, patrick_vdb, Beun, Pascal Heister, JSA, HooKiPa, hakki (+sancus), Schaap (+ Leeuwarden), maat25, Nielsie en jeepee.

    Helaas heb ik bij de verzendingen niet het werk van de baliemedewerkster gecontroleerd. Thuisgekomen bleek dat ik voor de verzendingen naar Belgie € 17,50 heb betaald. Dat is niet het tarief voor een gewone zending maar voor een verzekerde priority zending. Ik kan dit helaas niet meer ongedaan maken. Mijn excuses hiervoor.

    Morgen heb ik geen tijd voor pakketjes, maar in het weekend zal ik de laatste gaan inpakken. Echter pas dinsdag zullen die op de post kunnen.

  10. #585

    Standaard

    Helemaal super! En ik herken je ervaring bij het postkantoor. Ik had 't zelfde met de QED Powerbuy. De gezichten van de klanten na mij! Allleen daarvoor organiseer ik graag powerbuys!

  11. #586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Helemaal super! En ik herken je ervaring bij het postkantoor. Ik had 't zelfde met de QED Powerbuy. De gezichten van de klanten na mij! Allleen daarvoor organiseer ik graag powerbuys!
    Dat herinnert me eraan dat ik nog even terug wil komen op jouw eerdere idee van een blacklist van deelnemers die op het laatste moment toch nog afzeggen. Een blacklist lijkt me vooralsnog niet nodig, maar een soort van guide voor beginnende powerbuyorganisatoren lijkt me alles behalve een overbodige luxe. Er zijn namelijk nogal wat valkuilen. De meeste ervan kan je wel tackelen door alles goed te overdenken, maar ze allemaal vatten is lastig. Zelf heb ik b.v. toch kosten gemaakt aan afplaktape (3 rollen voor Die Nadel en Supra) en dat kan ondanks het relatief lage bedrag niet de bedoeling zijn. Zo zijn er nog genoeg andere instinkers die je maar beter van tevoren kan weten. Wellicht is het een idee dat wij met andere (ex-)powerbuyorganisatoren zo'n guide samenstellen. De guide kan dan als sticky op het powerbuyforum prijken. Misschien is een leuk neveneffect het laagdrempeliger maken het besluit een powerbuy te gaan organiseren. Een goede voorbereiding is het halve werk!

  12. #587

    Standaard

    Ik hoop dat iedereen maar veel plezier mag hebben van de artikelen die de deelnemers hebben besteld! :wink:

    Ik schakel nu over naar Moondust (Olivier).

    Harry.

    Edit:

    goed om te zien dat 23 van de 25 deelnemers ook echt voordeel hebben gehad, na aftrek van de verzendkosten. :wink: Houden ze nog mooi wat over voor sinterklaas en kerst! :P :wink:

  13. #588

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    goed om te zien dat 23 van de 25 deelnemers ook echt voordeel hebben gehad, na aftrek van de verzendkosten. :wink: Houden ze nog mooi wat over voor sinterklaas en kerst! :P :wink:
    Ow, mag ik het niet houden dan? :wink:

  14. #589

    Standaard

    Ik heb mijn sleutelhanger!!!

    Oh ja, ook de shockabsorbers...

    Moondust en Harry: bedankt!

  15. #590

    Standaard

    Kabels zijn opgehaald en aangesloten

    Bedankt voor het regelen.

  16. #591

    Standaard

    Moondust, zijn gisteren de overige pakketjes verzonden?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Moondust, zijn gisteren de overige pakketjes verzonden?
    Nee, het spijt me, het is een gekkenhuis hier op dit ogenblik. Morgen (donderdag) is mijn laatste kans deze week, want vrijdag weer op huizenjacht en zaterdag surprises (waar ik ook nog aan moet beginnen ). Zondag hebben we ook verplichtingen. Anyway, morgen (donderdag) heb ik de hele dag de tijd (samen met mijn twee jongetjes) dus dat moet absoluut lukken.

  18. #593

    Standaard

    Ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws :-\.

    Het goede nieuws is dat ik vandaag alle resterende bestellingen heb verpakt (weer een hele rol tape op).

    Het slechte nieuws is dat ik absoluut geen gelegenheid heb gehad om het postkantoor te bezoeken. Morgen staat een rondje huizen kijken in Groningen op het programma. Ik zal rond het middaguur in Groningen een postkantoor opzoeken om alle pakketjes in de TPG logistiek te krijgen. Met een beetje mazzel krijgen jullie zaterdag een bezoekje van een rood busje. Anders wordt het maandag of zelfs dinsdag.

    In de loop van volgende week zal ik de positieve saldo's in een klap overmaken aan alle gerechtigden. En daarna zetten we er maar een punt achter.

  19. #594

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws :-\.

    Het goede nieuws is dat ik vandaag alle resterende bestellingen heb verpakt (weer een hele rol tape op).

    Het slechte nieuws is dat ik absoluut geen gelegenheid heb gehad om het postkantoor te bezoeken. Morgen staat een rondje huizen kijken in Groningen op het programma. Ik zal rond het middaguur in Groningen een postkantoor opzoeken om alle pakketjes in de TPG logistiek te krijgen. Met een beetje mazzel krijgen jullie zaterdag een bezoekje van een rood busje. Anders wordt het maandag of zelfs dinsdag.

    In de loop van volgende week zal ik de positieve saldo's in een klap overmaken aan alle gerechtigden. En daarna zetten we er maar een punt achter.
    Heel jammer dat het vandaag niet gelukt is Olivier (Ja, ik ben inmiddels ongeduldig) maar in ieder geval dank voor je terugkoppeling. Veel succes met de huizenjacht morgen. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  20. #595

    Standaard

    Vanochtend de laatste pakketten naar het postkantoor gebracht daar het vrijdag niet mogelijk was. De dit keer vriendelijke juffrouw achter de balie zei mij dat de paketten op zijn vroegst dinsdag bezorgd worden.

    En nog even een belangrijke aanvulling. Vriendelijk verzoek aan alle deelnemers om het Supra powerbuy overzicht en/of het Die Nadel powerbuy overzicht te bekijken. Een negatief saldo dient te worden aangevuld. Een positief saldo zal volgende week worden gestort. Voor de Belgen is dat wat later daar ik eerst weer internationale overschrijvingskaarten moet ontvangen en de transfer wat langer duurt (ongeveer een week).

    Degenen die aan zowel de Die Nadel powerbuy als de Supra powerbuy hebben deelgenomen dienen beide overzichten te bekijken. Ik heb de verzendkosten in een van de twee overzichten opgenomen.

  21. #596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Dat herinnert me eraan dat ik nog even terug wil komen op jouw eerdere idee van een blacklist van deelnemers die op het laatste moment toch nog afzeggen. Een blacklist lijkt me vooralsnog niet nodig, maar een soort van guide voor beginnende powerbuyorganisatoren lijkt me alles behalve een overbodige luxe. Er zijn namelijk nogal wat valkuilen. De meeste ervan kan je wel tackelen door alles goed te overdenken, maar ze allemaal vatten is lastig. Zelf heb ik b.v. toch kosten gemaakt aan afplaktape (3 rollen voor Die Nadel en Supra) en dat kan ondanks het relatief lage bedrag niet de bedoeling zijn. Zo zijn er nog genoeg andere instinkers die je maar beter van tevoren kan weten. Wellicht is het een idee dat wij met andere (ex-)powerbuyorganisatoren zo'n guide samenstellen. De guide kan dan als sticky op het powerbuyforum prijken. Misschien is een leuk neveneffect het laagdrempeliger maken het besluit een powerbuy te gaan organiseren. Een goede voorbereiding is het halve werk!
    Ik heb zelf nog geen powerbuy opgezet, en maar aan eentje deelgenenomen, toch had ik al vast een soort leidraadje in elkander geschroefd, wellicht dat je die kunt uitbreiden met jullie ervaringen of dat Herjan hem even in een nieuwe sticky zet met alle ervaringen erbij zodat er strax een soort echte handleiding is waarmee iedereen een powerbuy kan beginnen?

    Edit, heb vast een opzetje gemaakt

  22. #597

    Standaard

    Moondust,

    Zojuist pakketje ontvangen. Ziet er allemaal heel goed uit, perfect verpakt ook.

    Plusjes on the way.

    Bedankt voor de organisatie en perfecte afhandeling. Harry natuurlijk ook bedankt!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  23. #598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Ik heb zelf nog geen powerbuy opgezet, en maar aan eentje deelgenenomen, toch had ik al vast een soort leidraadje in elkander geschroefd, wellicht dat je die kunt uitbreiden met jullie ervaringen of dat Herjan hem even in een nieuwe sticky zet met alle ervaringen erbij zodat er strax een soort echte handleiding is waarmee iedereen een powerbuy kan beginnen?

    Edit, heb vast een opzetje gemaakt
    Mooi initiatief Edgar. Momenteel kan ik geen tijd vrijmaken om er eens goed over na te denken en aanvullende suggesties te doen, maar als ik gesettled ben in Groningen wil ik er met alle plezier serieus naar kijken.

  24. #599

    Standaard

    Ik heb zojuist de restantbedragen aan iedereen overgemaakt behalve aan de twee Belgische deelnemers, dat komt later als ik weer internationale overschrijvingskaarten heb.

Pagina 24 van 24 EersteEerste ... 142021222324

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •