Pagina 23 van 24 EersteEerste ... 13192021222324 LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 599 worden weergegeven.
  1. #551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sancus
    Is het distributieschema al gelukt?
    Jahoor, alleen iedereen zit redelijk verspreid over Nederland, da's wel jammer. Daar er bij andere powerbuys nog steeds mensen bijkomen en ik de verzendingen van die drie powerbuys wil combineren, zal ik iedereen pas inlichten zodra ik echt met de verzendingen aan de slag ga. Tevens heb ik nog bedacht dat het wel leuk is een kaartje van Nederland te posten waar alle deelnemers met kruisjes op staan aangegeven. Dat maakt het ook relatief eenvoudig om te beslissen welke deelnemers samen een pakket krijgen. Kortom, het werk achter de schermen gaat nog steeds door, nog even geduld.

  2. #552
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door sancus
    Is het distributieschema al gelukt?
    Jahoor, alleen iedereen zit redelijk verspreid over Nederland, da's wel jammer. Daar er bij andere powerbuys nog steeds mensen bijkomen en ik de verzendingen van die drie powerbuys wil combineren, zal ik iedereen pas inlichten zodra ik echt met de verzendingen aan de slag ga. Tevens heb ik nog bedacht dat het wel leuk is een kaartje van Nederland te posten waar alle deelnemers met kruisjes op staan aangegeven. Dat maakt het ook relatief eenvoudig om te beslissen welke deelnemers samen een pakket krijgen. Kortom, het werk achter de schermen gaat nog steeds door, nog even geduld.
    Je idee voor het distriberen is opzich heel goed maar willen de deelnemers ook op deze manier te werk gaan ?
    Ik kom het nu toevallig bij jou ophalen omdat we naast elkaar wonen maar verder dan onze afstand zou het voor mij geen voordeel meer hebben.
    Als ik van Dordrecht naar Rotterdam moest rijden kost het mij al meer dan de verzendkosten betalen.
    Dit zullen de meeste deelnemers hebben vrees ik gezien het feit dat ze allen zeer verspreid wonen zoals jezelf ook al zei.

    Wellicht een poll om te kijken wat de anderen er van vinden ?

    Begrijp me niet verkeerd, dit is niet negatief bedoeld omdat het idee goed is maar ik vrees dat het z,n doel voorbij gaat.

    Is er overigens al wat bekend wanneer de spullen binnen gaan komen?

  3. #553

    Standaard

    Een klein uurtje geleden heeft de pakketdienst van TPG Post dit pakket bij mij afgeleverd...


  4. #554

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door sancus
    Is het distributieschema al gelukt?
    Jahoor, alleen iedereen zit redelijk verspreid over Nederland, da's wel jammer. Daar er bij andere powerbuys nog steeds mensen bijkomen en ik de verzendingen van die drie powerbuys wil combineren, zal ik iedereen pas inlichten zodra ik echt met de verzendingen aan de slag ga. Tevens heb ik nog bedacht dat het wel leuk is een kaartje van Nederland te posten waar alle deelnemers met kruisjes op staan aangegeven. Dat maakt het ook relatief eenvoudig om te beslissen welke deelnemers samen een pakket krijgen. Kortom, het werk achter de schermen gaat nog steeds door, nog even geduld.
    Je idee voor het distriberen is opzich heel goed maar willen de deelnemers ook op deze manier te werk gaan ?
    Ik kom het nu toevallig bij jou ophalen omdat we naast elkaar wonen maar verder dan onze afstand zou het voor mij geen voordeel meer hebben.
    Als ik van Dordrecht naar Rotterdam moest rijden kost het mij al meer dan de verzendkosten betalen.
    Dit zullen de meeste deelnemers hebben vrees ik gezien het feit dat ze allen zeer verspreid wonen zoals jezelf ook al zei.

    Wellicht een poll om te kijken wat de anderen er van vinden ?

    Begrijp me niet verkeerd, dit is niet negatief bedoeld omdat het idee goed is maar ik vrees dat het z,n doel voorbij gaat.

    Is er overigens al wat bekend wanneer de spullen binnen gaan komen?
    Er zijn een aantal mensen die echt heel dicht bij elkaar wonen, waarschijnlijk zelfs zonder dat ze het zelf weten. Als ik gezamenlijk wil versturen dan zal ik de betrokkenen uiteraard om toestemming vragen.

  5. #555

  6. #556

    Standaard

    Helaas zijn er enkele items niet geleverd. Het gaat om...

    8 x HMS Schuko-Stecker Gold
    6 x Oehlbach CJG-51 COLOR Cinchstecker (rot)
    6 x Oehlbach CJG-51 COLOR Cinchstecker (blau)
    6 x Oehlbach CJG-51 COLOR Cinchstecker (grün)
    1 x Sinnox Absorber DAMPIX-42 - 4er SET

    Die laatste kwam zelfs helemaal niet op de bijgeleverde bon voor. Ik heb echt alles ondersteboven gehaald op zoek naar de ontbrekende items, maar geen enkel spoor. Ik zal contact opnemen met Harry die vervolgens contact zal zoeken met Die Nadel.

  7. #557

    Standaard

    Maandag meteen contact met ze opnemen hierover!




    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Helaas zijn er enkele items niet geleverd. Het gaat om...

    8 x HMS Schuko-Stecker Gold
    6 x Oehlbach CJG-51 COLOR Cinchstecker (rot)
    6 x Oehlbach CJG-51 COLOR Cinchstecker (blau)
    6 x Oehlbach CJG-51 COLOR Cinchstecker (grün)
    1 x Sinnox DAMPIX-SI Absorber 4er Set

    Die laatste kwam zelfs helemaal niet op de bijgeleverde bon voor. Ik heb echt alles ondersteboven gehaald op zoek naar de ontbrekende items, maar geen enkel spoor. Ik zal contact opnemen met Harry die vervolgens contact zal zoeken met Die Nadel.

  8. #558

    Standaard

    Heel jammer dat het niet compleet is.

    Wel aardig dat ze die kiwi erbij gedaan hebben... :wink:


    In het kader van ongeduldig: heb je enig wanneer je de ontvangen spullen gaat verzenden? (ik zit nogal te wachten op m'n dempers....)
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  9. #559

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Heel jammer dat het niet compleet is.

    Wel aardig dat ze die kiwi erbij gedaan hebben... :wink:


    In het kader van ongeduldig: heb je enig wanneer je de ontvangen spullen gaat verzenden? (ik zit nogal te wachten op m'n dempers....)
    Verzending vindt waar mogelijk na het weekend plaats. De ophalers mogen mij een PM sturen met enkele data/tijden waaruit ik de meest geschikte zal kiezen. Ik in ieder geval niet thuis maandag over dag en woensdagmiddag.

  10. #560

    Standaard

    Harry (tourmaline) heeft vandaag Die Nadel benaderd met betrekking tot de ontbrekende HMS en Oehlbach stekkers, maar vooralsnog beweren ze alles in de doos gestopt te hebben. Kortom, ik lieg blijkbaar. ??? Uiteraard laten Harry en ik het hier niet bij zitten, het gaat immers om een groot geldbedrag. Morgen worden scans van de bijgeleverde bon naar Die Nadel verzonden. Tevens zal Harry ze vragen hun fysieke voorraad van de ontbrekende artikelen te vergelijken met de geregistreerde voorraad in hun systeem. Met name bij de 8 niet geleverde HMS stekkers zal hopelijk duidelijk worden dat deze niet geleverd zijn.

    Afwachten maar weer...

  11. #561

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Harry (tourmaline) heeft vandaag Die Nadel benaderd met betrekking tot de ontbrekende HMS en Oehlbach stekkers, maar vooralsnog beweren ze alles in de doos gestopt te hebben. Kortom, ik lieg blijkbaar. ??? Uiteraard laten Harry en ik het hier niet bij zitten, het gaat immers om een groot geldbedrag. Morgen worden scans van de bijgeleverde bon naar Die Nadel verzonden. Tevens zal Harry ze vragen hun fysieke voorraad van de ontbrekende artikelen te vergelijken met de geregistreerde voorraad in hun systeem. Met name bij de 8 niet geleverde HMS stekkers zal hopelijk duidelijk worden dat deze niet geleverd zijn.

    Afwachten maar weer...
    Misschien interpreteer ik het niet goed, misschien ligt het aan de 'platte tekst' maar dit klinkt niet echt positief.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #562

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Harry (tourmaline) heeft vandaag Die Nadel benaderd met betrekking tot de ontbrekende HMS en Oehlbach stekkers, maar vooralsnog beweren ze alles in de doos gestopt te hebben. Kortom, ik lieg blijkbaar. ??? Uiteraard laten Harry en ik het hier niet bij zitten, het gaat immers om een groot geldbedrag. Morgen worden scans van de bijgeleverde bon naar Die Nadel verzonden. Tevens zal Harry ze vragen hun fysieke voorraad van de ontbrekende artikelen te vergelijken met de geregistreerde voorraad in hun systeem. Met name bij de 8 niet geleverde HMS stekkers zal hopelijk duidelijk worden dat deze niet geleverd zijn.

    Afwachten maar weer...
    Misschien interpreteer ik het niet goed, misschien ligt het aan de 'platte tekst' maar dit klinkt niet echt positief.....
    Dat is het ook niet!
    Ik heb duidelijk laten blijken dat zij in gebreke zijn en niet alle goederen hebben geleverd! Ik heb de scans van de lijst verzonden, de foto's van de dichte en de geopende doos met inhoudt gestuurd en ik heb op de lijst duidelijk aangegeven welke artikelen nog niet zijn verstuurd!

    Hun reactie was dat de dampix set wel is geleverd, dat klopt maar het hadden er 2 moeten zijn! 8 hms stekkers zijn ook niet geleverd en nog wat kleine dingen!

    Morgen wil ik telefonisch contact met de baas.

  13. #563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Harry (tourmaline) heeft vandaag Die Nadel benaderd met betrekking tot de ontbrekende HMS en Oehlbach stekkers, maar vooralsnog beweren ze alles in de doos gestopt te hebben. Kortom, ik lieg blijkbaar. ??? Uiteraard laten Harry en ik het hier niet bij zitten, het gaat immers om een groot geldbedrag. Morgen worden scans van de bijgeleverde bon naar Die Nadel verzonden. Tevens zal Harry ze vragen hun fysieke voorraad van de ontbrekende artikelen te vergelijken met de geregistreerde voorraad in hun systeem. Met name bij de 8 niet geleverde HMS stekkers zal hopelijk duidelijk worden dat deze niet geleverd zijn.

    Afwachten maar weer...
    Misschien interpreteer ik het niet goed, misschien ligt het aan de 'platte tekst' maar dit klinkt niet echt positief.....
    Dat is het ook niet!
    Ik heb duidelijk laten blijken dat zij in gebreke zijn en niet alle goederen hebben geleverd! Ik heb de scans van de lijst verzonden, de foto's van de dichte en de geopende doos met inhoudt gestuurd en ik heb op de lijst duidelijk aangegeven welke artikelen nog niet zijn verstuurd!

    Hun reactie was dat de dampix set wel is geleverd, dat klopt maar het hadden er 2 moeten zijn! 8 hms stekkers zijn ook niet geleverd en nog wat kleine dingen!

    Morgen wil ik telefonisch contact met de baas.
    Veel succes morgen dan. We lezen het hier wel.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  14. #564

    Standaard

    Wat betreft het distributiesysteem het volgende. Om de hoeveelheid uitzoekwerk zo klein mogelijk te houden wil ik enkel de mensen die in dezelfde plaats wonen een gebundelde verzending aanbieden. Graag wil ik van de mensen hieronder weten of ze akkoord gaan met een gebundelde verzending en of ze graag willen ontvangen, ophalen of het ze niet uitmaakt. Laat tevens even weten of je een verzekerde zending wil of dat een gewone zending ook goed is. Bij een gebundelde verzending zal ik via PM enkel de ophaler het adres geven van de ontvanger van het pakketje.

    De volgende koppels wonen in dezelfde plaats.

    bryan vd B & minguel

    The Forest Stars & Mordante

    PM & Trasos

    Moony & FivePack (in dezelfde straat nota bene)

    sancus & hakkie

    Schaap & Leeuwarden

    impulz2002 en rjateun

    Degene die hun bestelling bij mij thuis in Zwijndrecht komen ophalen, kunnen wij een PM sturen met enkele data/tijden zodat ik een geschikte datum en tijd kan uitkiezen. Ik ben zowieso maandag overdag en woensdagmiddag verhinderd.

    Degenen die hun adres en verzendwijze reeds hebben doorgegeven en niet in aanmerking komen voor een gebundelde verzending krijgen hun bestelling netjes thuisgestuurd uiteraard.

    Als de hele powerbuy voorbij is zal ik in een keer aan iedereen eventueel resterende bedragen overmaken.

  15. #565
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Zeer vervelende situatie dit..........

    Zelf heb ik net de spullen bij Moondust op kunnen halen en beide (Moondust en Harry) nog bedankt voor het organiseren.

  16. #566

    Standaard

    it aint over yet! :wink:


    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Zeer vervelende situatie dit..........

    Zelf heb ik net de spullen bij Moondust op kunnen halen en beide (Moondust en Harry) nog bedankt voor het organiseren.

  17. #567

    Standaard

    Jullie kunnen veel beter dan ik beoordelen of het de moeite waard is een afspraak voor een gebundelde zending te maken met iemand uit een naburige plaats. Graag hoor ik welke plaatsen nog meer in aanmerking komen voor een gebundelde zending. Hou er rekening mee dat je zo € 5,50 aan benzinekosten kwijt bent.

    Aan de Supra en Die Nadel powerbuy doen mensen mee uit de volgende plaatsen (op volgorde van postcode): Amsterdam, Hilversum, Almere, Purmerend, Krommenie, Leiden, Den Haag, Zoetermeer, Nieuwerkerk a/d IJssel, Rotterdam, Schiedam, Dordrecht, H.I. Ambacht, IJsselstein, Zeewolde, Veenendaal, Culemborg, Roosendaal, Prinsenbeek, Zundert, Tilburg, Den Bosch, Berlicum, Boxtel, Eindhoven, Geldrop, Best, Someren, Aarle-Boxtel, Weert, Roermond, Bunde, Nijmegen, Silvolde, Zutphen, Apeldoorn, Meppel, Havelte, Lelystad, Leeuwarden, Surhuisterveen, Sumar en Westerbork.

    Vanavond reageer ik op alle berichten die ik heb gekregen.

  18. #568

    Standaard

    *** UPDATE ***

    Ik heb van Harry inmiddels begrepen dat Die Nadel de ontbrekende artikelen zal naleveren. Goed nieuws dus!

    Voorts ben ik al een volle avond bezig geweest om voor alle deelnemers de bestellingen bij elkaar te leggen. Dat kost me meer tijd dan ik had gedacht. Vooral de vlechtkous en losse Supra kabel afmeten en afsnijden kost relatief veel tijd. En natuurlijk telkens checken of ik het allemaal goed doe.

    Vandaag ga ik de laatste bestellingen van de Supra powerbuy afhalen bij de dealer, zodat ik dit weekend alle bestellingen in dozen kan doen en wellicht al het een en ander kan verzenden. Helaas moeten degenen waarvan de Die Nadel bestelling nog niet compleet is geleverd even wat langer wachten. Met een beetje mazzel ontvang ik vandaag of morgen een pakketje van Die Nadel met de ontbrekende artikelen.

    Overigens mijn excuses voor het feit dat niet iedereen die mij een bericht via de mail of PM heeft gestuurd een antwoord heeft gekregen. Ik heb uiteraard wel alles gelezen en voorstellen voor gebundelde verzending worden zonder meer aangenomen door mij.

    Tot zover het powerbuyjournaal. Als ik weer wat te melden heb, dan hoort u het allen van mij.

  19. #569

    Standaard

    Goed nieuws van die nalevering.

    Dan kunnen we nu eindelijk de spullen bijna verwachten.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  20. #570

    Standaard

    ***UPDATE***
    Ik heb net een E-mail van Die nadel ontvangen dat ze op 19-11-2005 de ontbrekende artikelen zullen opsturen. Als alles meezit, heeft olivier de artikelen aan het eind van de week binnen!

    Harry.

  21. #571

    Standaard

    Ok, ik heb weer wat economische oplossingen bedacht. Hierbij mijn voorstellen voor enkele gebundelde verzendingen. Graag zo spoedig mogelijk een reactie van alle betrokkenen.

    -------

    Winegum (Boxtel) ontvangt voor PM (Berlicum), graafke (Den Bosch), Moony (Best) en FivePack (Best). Verzekerde verzending. Boxtel ligt namelijk het meest centraal. FivePack en Moony moeten dan onderling ff afspreken wie voor beiden gaat afhalen in Boxtel. Of samen natuurlijk, kan ook gezellig zijn.

    -------

    Zipped (Eindhoven) ontvangt voor en bezorgt bij Atrax (Geldrop). Topservice!

    -------

    bryan vd B (Almere) ontvangt voor minguel (Almere).

    -------

    hakkie (Lelystad) ontvangt voor sancus (Lelystad). Verzekerde verzending.

    -------

    The Forest Stars (Zoetermeer) ontvangt voor Mordante (Zoetermeer). Verzekerde verzending.

    -------

    Hookipa (Meppel) ontvangt voor bees (Havelte). Plaatsen liggen volgens locatienet.nl 11,5 km uit elkaar.

    -------

    Schaap (Leeuwarden) ontvangt voor Leeuwarden (Leeuwarden). Verzekerde verzending. Echter de bestelling van Leeuwarden weegt net iets over de 20 gram en kan dus voor € 0,78 verzonden worden. Echter niet aangetekend/verzekerd en niet te volgen in volgsysteem.

    -------

    rjateun (Nijmegen) ontvangt voor impulz2002 (Nijmegen).

    -------

    ChrisV en Bas Janssen (beiden Rotterdam): kunnen jullie op maandag overdag of woensdagmiddag jullie bestelling af komen halen op de Schiedamse Vest in Rotterdam?
    Dit geldt wellicht ook voor Herjan Hakkers en KrausvonBentinck. Laat het me weten!

    -------

    Gerrit RSV (IJsselstein) ontvangt voor ballyono (IJsselstein) en squadra (Culemborg). Ballyono kan ook ontvangen, net wat de voorkeur geniet. Verzekerde verzending. Van de postcodes van Gerrit RSV Mille en ballyono scheelt de laatste letter 1 plek in het alfabet, dus jullie wonen op loopafstand van elkaar schat ik in.

    -------

    De Belgische deelnemers wonen helaas redelijk ver uit elkaar. Sheeske (Hechtel) kan ik aanbieden zijn pakketje in Valkenswaard op te komen halen rond 5 december. Dat is ongeveer 25 km. Wellicht dat Gwonke haar pakketje in Hechtel kan ophalen. Hechtel en Alken liggen ongeveer 40 km uit elkaar. Bissegem (mikeske) en Lokeren (The Judge) liggen onderling maar ook ten opzichte van de rest veel te ver weg, dus die verstuur ik sowieso apart.

    -------

    Daburnd (Weert) ontvangt voor raiza (Weert). Daburnd, als jij wil afhalen is dat ook prima. Laat maar weten, mij maakt het niks uit!

    -------

    Mave (Krommenie) en stress!!!!! (Purmerend) wonen iets meer dan 20 km uit elkaar. Gebundeld verzenden (verzekerd) een idee of niet? Daarnaast tevens de optie te wachten tot de kerst, dan ga ik bij mijn schoonouders op bezoek en kom ik vlak langs Krommenie. Kleine moeite om dan even een pakketje af te geven.

    -------

    Maurick (Zundert) neemt tevens de bestelling van F. Huijbregts (Prinsenbeek) mee. Zundert en Prinsenbeek liggen ongeveer 18 km uit elkaar.

    -------

    Als er niet bijstaat aangetekend of verzekerd verzenden dan gaat het pakketje dus via de gewone pakketpost van TPG. Wel is het pakketje dan met een code te volgen via het volgsysteem.

    Als ik in de loop van aanstaande week onvoldoende reacties krijg per voorstel, dan gaat het niet door en wordt individueel verzonden of op andere wel door alle betrokkenen overgekomen wijze gebundeld verzonden. Ik sta uiteraard open voor andere plannen, ook voor degenen die hierboven niet genoemd zijn.

  22. #572

    Standaard

    Ik ga het echt niet halen de komende weken om het op te halen. Dus ik kies toch voor opsturen. Of één van de Rotterdammers of andere buurtgenoten moet bereid zijn om het te komen brengen...

  23. #573

    Standaard

    Wanneer worden de 'individuele pakketjes' verzonden?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  24. #574

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Wanneer worden de 'individuele pakketjes' verzonden?
    ASAP, tegelijk met de gebundelde pakketjes. Echter, 1 rit naar het postkantoor zal wel onvoldoende zijn, dus ik doe het in etappes.

  25. #575

    Standaard

    Kan niet wachten op mijn sleutelhanger...

    Die absorbers zijn maar bijzaak...

Pagina 23 van 24 EersteEerste ... 13192021222324 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •