Pagina 22 van 24 EersteEerste ... 1218192021222324 LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 599 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Heb je mijn geld al binnen?

    Da's snel!
    Tsja, kan zomaar ineens gebeuren.
    Tsja, blijkbaar is de link tussen ABN AMRO en Postbank erg snel. Uit ervaring weet ik dat voornamelijk de Rabobank erg traag is. Dus als de forumleden die nog niet betaald hebben daarbij zitten, dan zou het wellicht verstandig zijn om om een betalingsbewijs te vragem, mocht het geld nog niet op jouw rekening staan.

    Aan de andere kant: er is ruim van te voren bekend gemaakt wanneer het geld binnen moest zijn...
    Mijn betaling via de Rabobank is ook al binnen..... Volgens mij ligt het probleem vaker bij de Postbank hoor.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #527

    Standaard

    Er zijn toch nog wat afvallers, maar ruim 3.000 euro vind ik toch niet slecht.

  3. #528

    Standaard

    Moondust, even in het openbaar overleg als powerbuy-organisatoren onder elkaar: moeten we een soort zwarte lijsten maken met last-minute afvallers, zodat wij en andere organisatoren weten wat we aan die mensen hebben? Want ik had er namelijk bij de QED powerbuy ook 1. Erg jammer en lastig dat soort gevallen.

  4. #529

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Moondust, even in het openbaar overleg als powerbuy-organisatoren onder elkaar: moeten we een soort zwarte lijsten maken met last-minute afvallers, zodat wij en andere organisatoren weten wat we aan die mensen hebben? Want ik had er namelijk bij de QED powerbuy ook 1. Erg jammer en lastig dat soort gevallen.
    Het is absoluut jammer dat er mensen op het allerlaatste moment afvallen, maar ik ben vooralsnog tegen het maken van zwarte lijsten. Er is tegenwoordig zoveel keuze als het gaat om onze hobby. De twijfel die veel mensen hebben kan ik me goed indenken, worstel er zelf ook weleens mee. Afgezien daarvan heeft iedereen mijns inziens het recht ook op het allerlaatste moment te annuleren. Dat is het risico van het 'vak' denk ik. En als er zich dan een vervelende situatie voordoet, b.v. dat een bepaald kortingspercentage niet gehaald wordt, dan moet daar door de organisator(en) en de deelnemers een oplossing voor worden bedacht.

    Om vervelende situaties te voorkomen probeer ik zelf altijd zo duidelijk mogelijk te zijn naar de (potentiele) deelnemers. Dat is een hoop typewerk, maar wel de moeite waard. Iedereen weet dan precies waar hij/zij aan toe is, waar de grenzen liggen, etc. Bij een probleem bekijk ik het van geval tot geval, maar ik kan altijd terugvallen op de door mij gestelde regels en voorwaarden. Meer kan ik niet doen denk ik.

    Wat zijn jouw gedachten hierover?

  5. #530

    Standaard

    Ik ben 't wel met je eens. Een zwarte lijst (en zeker openbaar) is een te zware methode. Mensen kunnen inderdaad annuleren om allerlei redenen. Maar voor mijzelf houd ik het wel in gedachten als er zoiets gebeurd als bij QED. Een week voor levering annuleert iemand plotseling omdat het te lang duurde. En dat is gewoon vervelend.

  6. #531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Ik ben 't wel met je eens. Een zwarte lijst (en zeker openbaar) is een te zware methode. Mensen kunnen inderdaad annuleren om allerlei redenen. Maar voor mijzelf houd ik het wel in gedachten als er zoiets gebeurd als bij QED. Een week voor levering annuleert iemand plotseling omdat het te lang duurde. En dat is gewoon vervelend.
    Als de powerbuybestelling eenmaal is gedaan, kan er wat mij betreft niet meer geannuleerd worden tenzij iemand met echt een heeeele goede reden aan komt zetten. Het te lang vinden te duren vind ik ronduit belachelijk. Maar da's wat persoonlijks, ik trek ongeduldige mensen niet zo goed. Ik geloof overigens niet dat die persoon in kwestie zich heeft gerealiseerd hoeveel werk erbij het organiseren van een powerbuy komt kijken en dat de organisatoren het volledig voor nop doen en in hun (kostbare) vrije tijd. Maar goed, wat ik al zijn: risico van het 'vak'.

  7. #532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Ik ben 't wel met je eens. Een zwarte lijst (en zeker openbaar) is een te zware methode. Mensen kunnen inderdaad annuleren om allerlei redenen. Maar voor mijzelf houd ik het wel in gedachten als er zoiets gebeurd als bij QED. Een week voor levering annuleert iemand plotseling omdat het te lang duurde. En dat is gewoon vervelend.
    Als de powerbuybestelling eenmaal is gedaan, kan er wat mij betreft niet meer geannuleerd worden tenzij iemand met echt een heeeele goede reden aan komt zetten. Het te lang vinden te duren vind ik ronduit belachelijk. Maar da's wat persoonlijks, ik trek ongeduldige mensen niet zo goed. Ik geloof overigens niet dat die persoon in kwestie zich heeft gerealiseerd hoeveel werk erbij het organiseren van een powerbuy komt kijken en dat de organisatoren het volledig voor nop doen en in hun (kostbare) vrije tijd. Maar goed, wat ik al zijn: risico van het 'vak'.
    Daarom probeer ik a.s. maandag al duidelijkheid te scheppen wat betreft voorraad e.d. Zodat men redelijk goed op de hoogte is van de levertijden. Meer kunnen we ook niet doen!

    Ik heb geen problemen met mensen die afvallen voordat de bestelling is geplaatst, nadat de bestelling is geplaatst moeten zij aan hun verplichtingen voldoen. Ze hebben toch echt 2 maanden de tijd gehad om erover na te denken. :wink:
    Daar het ons "vak" niet is, wil ik ook geen risico's lopen. :wink:

    Ook zijn er nog mensen die echt op het laatste moment nog mee willen doen .

    Wat niet op voorraad is kan ook niet geleverd worden en zal besteld moeten worden. Ook als je hier bij een zaak besteld heb je vaak te maken met levertijden! Daar het hier uit het Buitenland moet komen kun je er nu al zeker 2 weken extra bijrekenen.(overmaken geld, duurt naar het buitenland zeker een week en het versturen van het buitenland naar de bestemming.) Maargoed, dat zijn exact dezelfde "problemen" waar men ook mee te maken krijgt als men daar zelf gaat bestellen.

  8. #533

    Standaard

    is er al nieuws?

  9. #534

    Standaard

    Harry heeft de bestelling gisteren doorgegeven aan Die Nadel, maar nog geen reactie terug gekregen. Zie ook http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=32792.0.

  10. #535

    Standaard

    Update: Alles is in werking gesteld en wacht op het laatste voorstel. Als dat bevestigd is wordt alles besteld en zal Moondust het geld aan Die nadel gaan overmaken. Alle goederen kunnen binnen afzienbare tijd geleverd worden! :wink:

    Edit:

    vandaag bericht ontvangen dat alles ok is en de gegevens voor het overmaken van het geld ook ontvangen. Ik zal zorg dragen Dat moondust zo snel mogelijk het geld kan overmaken en de powerbuy zo snel mogelijk uitgeleverd kan worden. :wink:

  11. #536

    Standaard

    Ik heb zojuist de internationale overschrijvingskaart ingevuld en gecontroleerd. Hij gaat zo op de bus.

    Nu maar wachten totdat de bestelling binnen komt. In de tussentijd wil ik graag van IEDEREEN het volledige adres en telefoonnummer hebben. Dit in verband met het nog op te zetten distributiesysteem zodat we besparen op verzendkosten.

    Het nieuwe powerbuyoverzicht is nu inclusief korting >>> hier <<< te vinden.

  12. #537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Ik heb zojuist de internationale overschrijvingskaart ingevuld en gecontroleerd. Hij gaat zo op de bus.

    Nu maar wachten totdat de bestelling binnen komt. In de tussentijd wil ik graag van IEDEREEN het volledige adres en telefoonnummer hebben. Dit in verband met het nog op te zetten distributiesysteem zodat we besparen op verzendkosten.

    Het nieuwe powerbuyoverzicht is nu inclusief korting >>> hier <<< te vinden.
    Ik krijg het overzicht van de supra-powerbuy.

    Gr.,
    Richard

  13. #538

    Standaard

    Inderdaad! :wink: Dat was mij ook al opgevallen.

    Ik denk dat Moondust per ongeluk de 2 powerbuys heeft omgedraaid. :wink:


    Citaat Oorspronkelijk gepost door rjateun
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Ik heb zojuist de internationale overschrijvingskaart ingevuld en gecontroleerd. Hij gaat zo op de bus.

    Nu maar wachten totdat de bestelling binnen komt. In de tussentijd wil ik graag van IEDEREEN het volledige adres en telefoonnummer hebben. Dit in verband met het nog op te zetten distributiesysteem zodat we besparen op verzendkosten.

    Het nieuwe powerbuyoverzicht is nu inclusief korting >>> hier <<< te vinden.
    Ik krijg het overzicht van de supra-powerbuy.

    Gr.,
    Richard

  14. #539

  15. #540

    Standaard

    Vandaag is bij mij het bedrag voor de powerbuy afgeschreven. Ik ga er dus vanuit dat Die Nadel op zeer korte termijn ons geld ontvangt of zelfs al heeft ontvangen.

  16. #541

    Standaard

    Ik ga ervan uit dat binnenkort de bestelling geleverd gaat worden. :wink:


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Vandaag is bij mij het bedrag voor de powerbuy afgeschreven. Ik ga er dus vanuit dat Die Nadel op zeer korte termijn ons geld ontvangt of zelfs al heeft ontvangen.

  17. #542

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Ik ga ervan uit dat binnenkort de bestelling geleverd gaat worden. :wink:
    En velen met u..... :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #543

    Standaard

    Damn! Ik zit echt met smart te wachten op mijn stoere sleutelhanger! 8)

    Enne... oh ja, ook natuurlijk op m'n absorber-voetstukken...

  19. #544

    Standaard

    Ik ben dit weekend niet toegekomen aan de inventarisatie van alle adressen voor een effectief distributiesysteem. Ik zal trachten dat morgenavond te doen. Ik heb dan de gehele avond voor mezelf als mijn kinderen zoet gaan en blijven slapen.

  20. #545

    Standaard

    Voor zowel de Die Nadel powerbuy als de Supra powerbuy heb ik van de volgende deelnemers nog geen volledig adres genoteerd: Kraus vonBentinck, rjateun, Nielsie, impulz2002, Pascal Heister, squadra, Gwonke, jeepee, maurick, Rick-DTS, mave, 300b, winegum en Jazz007.

    Deze deelnemers worden allemaal vriendelijk doch dringend verzocht hun volledige adres aan mij te pm'en of mailen. Dit geldt dus ook voor degenen die hun bestelling komen afhalen bij mij thuis, want wellicht kunnen ze gelijk de bestelling meenemen voor iemand die in de buurt woont. Pas als ik van zo goed als iedereen het volledige adres heb kan ik een zinvol en volledig distributiesysteem maken.

    Overigens heb ik geregistreerd dat de volgende deelnemers hun bestelling komen afhalen bij mij thuis: Duck Twacy, j.vandendool, arno35, apple en maurick. Indien jouw naam hier nog bij moet komen, graag een pm of mail.

  21. #546

    Standaard

    Ondertussen al iets bekend over de leverdatum?

  22. #547

    Standaard

    Edit:

    inmiddels weer contact met die nadel opgenomen en ze hebben het geld op hun rekening ontvangen en zijn nu met de order bezig. Zal waarschijnlijk niet al te lang meer gaan duren. :wink:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Ondertussen al iets bekend over de leverdatum?

  23. #548

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Edit:

    inmiddels weer contact met die nadel opgenomen en ze hebben het geld op hun rekening ontvangen en zijn nu met de order bezig. Zal waarschijnlijk niet al te lang meer gaan duren. :wink:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Ondertussen al iets bekend over de leverdatum?
    Kunnen ze misschien een indicatie afgeven, of melden welke artikelen wel en welke niet op voorraad zijn?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  24. #549

    Standaard

    Is het distributieschema al gelukt?

    Ik durf het bijna niet te vragen , maar is er al iets bekend over de leverdatum?

  25. #550

    Standaard

    Neen. Ze hebben mij verzekerd dat het allemaal binnen afzienbare termijn geleverd wordt. Alles wordt in een keer opgestuurd, dus geen deelleveringen. :wink:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sancus
    Is het distributieschema al gelukt?

    Ik durf het bijna niet te vragen , maar is er al iets bekend over de leverdatum?

Pagina 22 van 24 EersteEerste ... 1218192021222324 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •