De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Pinnacle Studio foutmelding "%s dit bestand bestaat al&

    Ik heb een fotoreporatage gemaakt met diversen menu's in Pinnacle Studio 9, maar bij het maken van een schijf krijg ik de melding
    %s Dit bestand bestaat al, Wilt U het bestaande bestand vervangen
    Alleen antwoord mogenlijkheid is OK, daarna gebeurt er niet meer
    (Ik heb het bestand al diversen namen gegeven maar ik krijg steeds weer dezelfde melding !! Wat doe ik fout !!
    Is er iemand die deze melding ook al een keer heeft gehad, en er raad mee weet
    Alvast hartelijk dank

    Caz

  2. #2

    Standaard Heb exact hetzelfde met %s bestand bestaat al

    Ben al een paar uur klaar met mijn vakantievideo en wel hem nu op dvd zetten of image van maken maar continue de melding !

    %s bestand bestaat al
    Kan vervolgens alleen maar ok klikken. Heeft iemand hier een oplossing voor alvast bedankt

  3. #3

    Standaard

    Probeer de film eens in een andere directory (map) op te slaan? kan zijn dat de film vrij groot is en een directory kan ook maar een beperkte grootte hebben. :wink:

  4. #4

    Standaard andere map maakt niet uit

    bedankt voor je advies maar een andere map schijf of wat dan ook het maakt niets uit

  5. #5

    Standaard Re: andere map maakt niet uit

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JANO
    bedankt voor je advies maar een andere map schijf of wat dan ook het maakt niets uit
    Geef het project eens een andere naam en sla het dan op. Laadt het dan weer eens in en probeer dan het nog eens op een schijf of dvd te zetten.

    Heb je wel alle recente updates? Er is een week of 2 weken geleden nog een 60mb grote update vrij gegeven. :wink:

  6. #6

    Standaard alle updates zijn ook aanwezig

    Nogmaals dank voor het volgende advies, alle updates zijn gedownload, maar dat los nog niks op.
    Ook het wijzigen van de naam helpt niets.

    Het lijkt wel of studio continue de naam al aanmaakt voordat hij een image gaat schrijven.

  7. #7

    Standaard Re: alle updates zijn ook aanwezig

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JANO
    Nogmaals dank voor het volgende advies, alle updates zijn gedownload, maar dat los nog niks op.
    Ook het wijzigen van de naam helpt niets.

    Het lijkt wel of studio continue de naam al aanmaakt voordat hij een image gaat schrijven.
    Je moet 2 directories aanmaken he! eentje waar studio zijn bestanden kan bewaren en eentje waar je je afgeronde opgeslagen projecten in opslaat of wordt gebruikt voor wisselbestand. Studio maakt eerst een gebruikers copy op je harde schijf in een bepaalde map. van daaruit bewrkt hij dit bestand en wordt het omgezet naar dvd of een iso, die bijv. weer met Nero kunt branden.

    Ik gebruik studio 9 al geruime tijd en heb vanaf het begin eigenlijk geen problemen ondervonden.

    Het probleem lijkt er een beetje op dat hij het origineel wil overschrijven maar een map vol is.

  8. #8

    Standaard Re 2 directories

    Harry,
    De optie van de 2 directories maakt ook niets uit wat ik ook probeer de melding %s bestand bestaat al komt maar terug. Bij het maken van een image, een AVI of MPG lukt wel, maar dat wil ik juist niet!

    NOg meer opties, alvast bedankt

  9. #9

    Standaard Re: Re 2 directories

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JANO
    Harry,
    De optie van de 2 directories maakt ook niets uit wat ik ook probeer de melding %s bestand bestaat al komt maar terug. Bij het maken van een image, een AVI of MPG lukt wel, maar dat wil ik juist niet!

    NOg meer opties, alvast bedankt
    Enige optie wat ik nog zou kunnen bedenken is om de software te de-installeren en daarna weer opnieuw te installeren kan zijn dat sommige bestanden beschadigd zijn. Het komt namelijk nog wel eens voor dat sommige dll(stuurbestanden) gebruikt worden door andere programma's en soms bij een de-install van een programma verdwijnen of beschadigd raken.

    Ook kun je eventueel het origineel weer inladen en bewerken en dan opnieuw proberen weg te schrijven via je dvdspeler. Het kan zijn dat bij opslag de bestand beschadigd is geraakt.

    Op wat voor een schijf probeer je die film weg te schrijven? Een cd-R of een cd-rw? Een cd-rw moret vaak eerst geformateerd worden eer er mee gewerkt kan worden.

  10. #10

    Standaard %s bestand bestaat al Pinnaccle Studio

    Ik had hetzelfde probleem. Bij mij werkte dit:

    Kopieer de inhoud van de tijdlijn naar een nieuw project:
    - Selecteer een scene op de tijdlijn
    - Druk de toetsencombinatie CTRL+A, de hele tijdlijn wordt licht blauw.
    - Druk nu te toetsencombinatie CTRL+C
    - Maak een nieuw project aan (sla eventuele wijzigingen op).
    - Druk nu de toetsencombinatie CTRL+V, de tijdlijn verschijnt weer.
    - Sla dit project op onder een nieuwe naam. Probeer nu opnieuw te renderen.

    Succes ermee

  11. #11

    Standaard Re: %s bestand bestaat al Pinnaccle Studio

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stemar
    Ik had hetzelfde probleem. Bij mij werkte dit:

    Kopieer de inhoud van de tijdlijn naar een nieuw project:
    - Selecteer een scene op de tijdlijn
    - Druk de toetsencombinatie CTRL+A, de hele tijdlijn wordt licht blauw.
    - Druk nu te toetsencombinatie CTRL+C
    - Maak een nieuw project aan (sla eventuele wijzigingen op).
    - Druk nu de toetsencombinatie CTRL+V, de tijdlijn verschijnt weer.
    - Sla dit project op onder een nieuwe naam. Probeer nu opnieuw te renderen.

    Succes ermee
    Dat heb ik ook al aangeven; een nieuw bestand aanmaken maar dat hielp ook al niet, zie bovenstaande posts. :wink:

    Wat je boven doet is niets anders dan met knippen en plakken een nieuw bestand aanmaken en opnieuw wegschrijven. :wink:

  12. #12

    Standaard

    Had hetzelfde porbleem. Ik had in mijn project wel een menu toegevoegd, maar daarin geen hoofdstuk verwijzingen aangemaakt! Daar moet er minimaal 1 van in staan. Anders start je DVD straks en is er geen knop in je menu om verder te gaan. Hierna werkt het wel. Jammer dat Pinnacle geen logische foutmelding geeft.

    Gr!

    René

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkorevaar
    Had hetzelfde porbleem. Ik had in mijn project wel een menu toegevoegd, maar daarin geen hoofdstuk verwijzingen aangemaakt! Daar moet er minimaal 1 van in staan. Anders start je DVD straks en is er geen knop in je menu om verder te gaan. Hierna werkt het wel. Jammer dat Pinnacle geen logische foutmelding geeft.

    Gr!

    René
    Dus Pinnacle maakt geen build log files aan in de trant van "button x in menu Y is not defined" o.i.d.?

  14. #14

    Standaard

    Nopes, bij mij gewoon die vreemde melding. Hij stopte op de tijdlijn ook net voor het menu toen de melding verscheen. Het menu verwijderd en vevrolgens geen fouten meer. Toen kwam ik erachter dat ik het menu erin had geplakt zonder iets te definieren. Niet zo slim dus.... hoop dat ik hiermee iemand heb geholpen. Grtz R

  15. #15
    vinjat
    Guest

    Standaard Re: Pinnacle Studio foutmelding "%s dit bestand bestaat

    Hallo,

    Waarschijnlijk heb je de hoofdstukken van het menu nog niet gekoppeld aan knoppen.
    Ik had dezelfde foutmelding en heb het als volgt opgelost:
    Ik merkte dat als ik het zelfgemaakte menu verwijderde, ik de foutmelding niet kreeg. Ik heb toen het volgdende gedaan: menu weer toegevoegd en vervolgens op de onderste helft van het bewerkingsscherm (met de filmstrips) gedubbelklikt op hetmenu en toen geklikt op de knop 'Een hoofdstukkoppeling voor de gekozen knop maken'. Dat is de meeste linkse knop onder 'Teruggaan naar ieder hoofdstuk'.
    Ik hoop dat dit je verder helpt!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door cvv118
    Ik heb een fotoreporatage gemaakt met diversen menu's in Pinnacle Studio 9, maar bij het maken van een schijf krijg ik de melding
    %s Dit bestand bestaat al, Wilt U het bestaande bestand vervangen
    Alleen antwoord mogenlijkheid is OK, daarna gebeurt er niet meer
    (Ik heb het bestand al diversen namen gegeven maar ik krijg steeds weer dezelfde melding !! Wat doe ik fout !!
    Is er iemand die deze melding ook al een keer heeft gehad, en er raad mee weet
    Alvast hartelijk dank

    Caz

  16. #16

    Standaard bestand %s bestaat al

    Ik had dus ook de melding 'bestand %s bestaat al' en kon geen DVD maken.
    Dankzij jullie reacties heb ik 't snel op kunnen lossen, bedankt!!

    Het zit 'm inderdaad in een menu dat je niet goed hebt gedefinieerd. Toen ik goed keek, bleek hij steeds in dezelfde scene te staan als hij die melding gaf. Ik heb toen de tijdbalk heel 'breed' gemaakt en op die plek bleek per ongeluk een (heel klein) menu beland te zijn, dat ik verder ook niet gebruikte en dus ook geen koppelingen had.
    Menu verwijderd en klaar!!!

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S Bekijk bericht
    Dus Pinnacle maakt geen build log files aan in de trant van "button x in menu Y is not defined" o.i.d.?
    Super, heel hartelijk dank voor deze oplossing. Dit was precies wat ik gedaan had. Een plaatje gebruikt uit de menu's en daarbij geen verwijzingen gemaakt. Ik vond het plaatje gewoon leuk om mee te beginnen. Verwijzingen maken heeft voor mij geen zin omdat mijn dvd recorder hiermee niet om kan gaan. Maar dat is weer een ander probleem.
    Plaatje dus verwijdert en branden maar. Snel opgelost dus.

  18. #18

    Standaard Bedankt!

    Geweldig, dit soort forums!
    Ik had dezelfde foutmelding en inderdaad een menu waarin verwijzigen ontbraken. Mijn menu bestaat uit twee pagina's en ik had de tweede pagina, met de hoofdstukindeling, wel voorzien van koppelingen. Maar de startpagina (keuze tussen start film of kies een hoofdstuk) had ik niet voorzien van koppelingen...
    Koppelingen nu dus aangebracht en het werkt nu wel!
    Jammer dat de foutmelding niet gewoon vermelde dat er koppelingen ontbraken.

  19. #19

    Standaard

    Super. Ik kwam toevallig op deze site omdat ook ik problemen had om een dvd te branden bij Pinnacle. Omdat dit mij al eens eerder is overkomen, na veel weken werk om een film gereed te krijgen, dacht ik dat het ook nu weer aan de kwaliteit van de software lag.
    Gelukkig kon ik hier de oplossing lezen en heb me natuurlijk direct aangemeld.
    Een ieder heel erg bedankt voor de adviezen.

  20. #20

    Thumbs up dank voor oplossing

    Ook ik liep vast met de %s melding, dank zij dit forum snel opgelost!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •