Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 260 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    als je een smalle TL lamp hebt kan je die er tegenaan hangen.
    Oke, waar haal ik zoiets en wat kost dat? Ben niet zo goed in dit soort dingen. heb je evt ook een afbeelding?
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    als je een smalle TL lamp hebt kan je die er tegenaan hangen.
    Oke, waar haal ik zoiets en wat kost dat? Ben niet zo goed in dit soort dingen. heb je evt ook een afbeelding?
    denk gewoon bij de gamma,
    wou het eerst ook zelf doen maar het is er nooit van gekomen.
    sorry,dus geen afbeeldingen

  3. #53

    Standaard

    Je kunt van afzonderlijke filmcells ook dia's maken. Kun je mooie verzameling van aanleggen.

  4. #54

    Standaard

    Doe ik ook, alleen passen ze maar NET in zon diadoosje .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  5. #55

    Standaard

    Vanaf vanavond ga ik weg, en ik kom maandag weer terug.
    Tot die tijd ben ik dus helaas niet in staat PM van jullie te beantwoorden.

    Na die tijd behandel ik alles zo snel mogelijk en dan ga ik ook weer verder met het verzenden van de cells en/of preprints aan diegenen die er nog op wachten.
    Mocht je nog geen antwoord hebben gehad op je PM maar je hebt hem al wel een paar dagen geleden verstuurd, dan wil ik je verzoeken hem even opnieuw te sturen.
    Ik krijg namelijk zo ontzettend veel PM, soms lees ik een berichtje en dan komt er iets tussen en vergeet ik helemaal een antwoord te sturen, dan is zo'n berichtje binnen de korste keren weer uit mijn inbox vanwege het limiet.

    Tot maandag luitjes :wink:

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    HEeft iemand ideeen om ze in te lijsten, zodat er voldoende licht bij komt? ik ben momenteel aan het rommelen met een lampje erachter, maar het is lastiger dan het lijkt. Suggesties zijn EXTREEM welkom :wink:
    Bij de Wibra ( !) zij lijstjes te koop met een dubbele glasplaat voor 2,50 euro. Heb er zelf ook een paar en daar o.a. fimcells van Finding Nemo tussen geklemd. Eenvoudige, goedkope oplossing en het geeft een leuk resultaat.


  7. #57

    Standaard

    hey wat kost het als ik de volgende:
    1x 8 mile
    1x LOTR 1
    1x LOTR 2
    1x LOTR 3
    1x Sin city
    1x Hellboy
    wil hebben?

    En kan je ook niet aan STARWARS komen??
    Impressive MOST Impressive!

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door piet superlight
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    HEeft iemand ideeen om ze in te lijsten, zodat er voldoende licht bij komt? ik ben momenteel aan het rommelen met een lampje erachter, maar het is lastiger dan het lijkt. Suggesties zijn EXTREEM welkom :wink:
    Bij de Wibra ( !) zij lijstjes te koop met een dubbele glasplaat voor 2,50 euro. Heb er zelf ook een paar en daar o.a. fimcells van Finding Nemo tussen geklemd. Eenvoudige, goedkope oplossing en het geeft een leuk resultaat.

    Is wel leuk, het probleem is dat er bij mij geen genoeg licht achter valt, ik heb echt een heel donkere kamer. zou er een manier zijn om er een lampje achter te frotten? ik heb al een aantal dingen geprobeerd maar het wil niet echt lukken. suggesties zijn van harte welkom, ik koop nl. geen nieuwe filmcells als ik niet weet dat ik ze mooi opgehangen krijg.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  9. #59

    Standaard

    Er zijn lichtbakken te koop (bijvoorbeeld voor tekenaars om makkelijk over te trekken).
    Zoiets kun je gebruiken of namaken.
    Voor gewoon een enkele filmcell tot een aantal cells met een mooie print uit de film met een kartonnen stuk eromheen (zodat het licht alleen door de cells heen valt zegmaar).

    Met een beetje fantasie is er zeer zeker wat leuks van te maken :wink:

  10. #60

    Standaard

    ik wil:
    1x the last samurai
    2 x house of flying daggers
    PM me maar een prijs incl verzending naar België

    btw heb je ook filmcells van infernal affairs of hero of bruce lee films?

  11. #61

    Standaard

    PM Collateral en Ronin
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  12. #62

    Standaard

    Heb je nog een update over de levering. Ik heb nog steeds niets binnen van mijn bestelling van 15 Augustus. :wink:
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #63

    Standaard

    Jazeker heb ik een update :wink:
    Ze zijn onderweg, alleen is mijn ervaring met pakketjes uit de UK heel verschillend, soms dezelfde week binnen, soms duurt het 2 tot 3 week.
    Ik hoop dat ze zo snel mogelijk binnen komen natuurlijk.

    Zodra ik ze binnen heb post ik het hier en ga ik als de wiedewier bezig met het verzenden.

  14. #64

  15. #65

    Standaard

    Kun je voor mij de volgende filmcells reserveren,

    Exorcist : The beginning
    Fight Club
    Ice Age
    Kill Bill (strips van 3 cells, veel aanwezig)
    Matrix
    Terminator 2 (strips van 10 cells)
    Pulp Fiction

    Alvast bedankt, MacRace
    Oddworld rules

  16. #66

    Standaard

    Kun je voor mij deze reserveren?
    Fight Club
    Sin City
    Alvast bedankt

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door piet superlight
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    HEeft iemand ideeen om ze in te lijsten, zodat er voldoende licht bij komt? ik ben momenteel aan het rommelen met een lampje erachter, maar het is lastiger dan het lijkt. Suggesties zijn EXTREEM welkom :wink:
    Bij de Wibra ( !) zij lijstjes te koop met een dubbele glasplaat voor 2,50 euro. Heb er zelf ook een paar en daar o.a. fimcells van Finding Nemo tussen geklemd. Eenvoudige, goedkope oplossing en het geeft een leuk resultaat.

    Ziet er prima uit
    Maandag ook maar even langs wippen voor een paar lijstjes
    Oddworld rules

  18. #68

  19. #69

    Standaard

    Nog niks binnen? Wil niet zeuren maar het duurt nu al bijna een maand.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #70

    Standaard

    Jah ik heb ook al enige tijd geleden een bestelling geplaatst...
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis T.
    Ze zijn onderweg, alleen is mijn ervaring met pakketjes uit de UK heel verschillend, soms dezelfde week binnen, soms duurt het 2 tot 3 week.
    Dat is ongeveer een week terug gepost. Het kan dus zo nog 2 weken duren voordat hij ze in uberhoud binnen heeft.

    Dat we onze bestellingen een maan geleden deden klopt, daarbij zei hij "Deze krijg ik sowieso nog binnen, wanneer weet ik niet" (niet zo letterlijk, maar je kon het er wel uithalen). Logisch dus dat we gewoon moeten wachten.

    Geduld is een schone zaak.

    Grt. Deweb

  22. #72

    Standaard

    Nog steeds niks? Heb mn geld al een tijdje verzonden maar nog niks gehoord...
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  23. #73

    Standaard

    Voor bij is het ook al bijna 1.5 maand geleden maar ik wacht geduldig af ;D maakt mij nie zoveel uit.

    Wat ik wel aan kan raden is spullen pas te koop aanbieden als je ze echt in je bezit hebt. Ik heb het zelf ook wel eens zo gedaan en werkt toch niet zo fijn ;D

    Ik zie alles wel een keer binnen komen ;> om zo'n bult geld ging het nou ook weer niet

  24. #74

    Standaard

    Ik heb nog niks gezien. Ik wacht af, mijn geduult word wel aardig getest op dit moment. Ik wil ze zo graag hebben
    John Merrick (The Elephant Man), People are frightened by what they don't understand.

  25. #75

    Standaard

    We zijn nu inderdaad inmiddels bijna 3 weken verder. Er zou onderhand nieuws moeten komen over levering.

    Het zou in ieder geval fatsoenlijk zijn als we op de hoogte worden gehouden over hoe het staat want dat we moesten wachten wisten we al maar zo af en toe een update zou ik ook wel op prijs stellen.

    Gelukkig gaat het niet om al te veel geld, al vind ik het wel vreemd dat de prijzen de eerste keer 1 euro pst waren en nu meer en dat Dennis T. (die overgens de eerste leveringen excelent afhandelde!!!) daarna daar niets meer van scheen te weten.

    Grt. Deweb

Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •