Pagina 24 van 34 EersteEerste ... 14202122232425262728 ... LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 850 worden weergegeven.

Discussie: Wat lees je nu?

  1. #576

    Standaard



    "The devastating true story of a young Franco-German soldier trapped in the lethal machinery of total war on the Eastern Front in World War II."

  2. #577

    Standaard

    Zijn er hier nog mensen geïnteresseerd in boekenbonnen?
    Ik heb namelijk voor mijn afscheid bonnen gehad en ik lees vrijwel niet.
    100 euro aan bonnen voor 85 euro of 50 euro aan bonnen voor 42,50.

  3. #578

    Standaard



    Over een paar weken ga ik naar Engeland en ook naar Canterbury: vandaar.

  4. #579

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht


    Over een paar weken ga ik naar Engeland en ook naar Canterbury: vandaar.
    Canterbury is echt prachtig, Richard! Ik heb enkele jaartjes geleden de stad bezocht en m'n mond hing open van verbazing. En dan de kathedraal; zoiets majestueus had ik nog van m'n leven niet gezien.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  5. #580

    Standaard

    Ga zo beginnen in In Europa van Geert Mak.

  6. #581
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik ben momenteel bezig met


    De Meester en Margarita - Boelgakov (fictie)
    en


    America's "War On Terror" - Michel Chossudovsky
    (nonfictie)
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  7. #582

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    dit blijft toch de ultieme reeks van King, ik hoop voor je dat je het vervolg klaar hebt liggen!

    Zelf ben ik - op aanraden van meerdere forumleden hier - begonnen met King's IT , omdat het boek zoveel uitgebreider is dan de verfilming. Het is een van de weinige boeken van King (samen met een paar van zijn nieuwste werken) die ik nog niet had gelezen.

    Voor een grijpstuiver heb ik een engelstalige versie op de kop getikt. Na 80 bladzijdes zit de stemming er al goed in. King weet van de kleinste karakters iets te maken, daarom leest het zo makkelijk weg.
    Send a maniac to catch a maniac...

  8. #583

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    dit blijft toch de ultieme reeks van King, ik hoop voor je dat je het vervolg klaar hebt liggen!
    Heb ze alle zeven en de comic al een hele tijd in de kast staan, wordt nu wel een keer tijd dat ik de reeks eens even uit ga lezen. Maar heb nog heel wat andere boeken hier liggen, ben nu dus bezig in In Europa en dat gaat ook nog wel even duren.

  9. #584

    Standaard

    In Europa is een mooi boek, alleen jammer dat Mak af en toe wel heel erg kort door de bocht vliegt en er af en toe feitelijke foutjes in staan.
    Misschien dat de laatste er in een herdruk uit zijn gehaald.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  10. #585

    Standaard

    Ga vanavond met deze beginnen:

    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  11. #586

    Standaard

    American Psycho - Bret Easton Ellis
    Op vakantie in Australië kwam ik dit boek tegen in de boekwinkel, gewikkeld in plastic en met een grote sticker 18+ erop en gelijk herinnerde ik me dat dit boek al jarenlang ongelezen in de kast, naast Ellis zijn twee eerdere boeken.
    Ook weer bij dit boek valt het op hoe gedetailleerd en tegelijkertijd afstandelijk Ellis zijn schrijfstijl is en hoewel het me een tijdje koste er in te komen vond ik dit toch een bijzonder en goed geschreven boek. Het geweld waarover zoveel te doen is haalt de aandacht weg van het interessantere feit of Bateman het wel echt doet of gewoon gek is. Beetje jammer is alleen het hoofdstuk over de aanhouding dat dit gegeven een beetje verklaard . Heeft iemand de film gezien en kan die mij vertellen of het een beetje de moeite waard is?
    Ik begin gelijk maar aan Less then Zero.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  12. #587

    Standaard

    Ben maar gestopt met In Europa, beviel me niet echt goed. Teveel een opsomming van feitjes, vond het niet echt lekker lezen. Ben nu bezig in De Ontvoering van Richard Bachman (= Stephen King).

  13. #588

    Standaard

    Dunnetje hoor, Less Than Zero (tikfoutje in mijn vorige post) leest als een trein en in zijn debuut is zijn kenmerkende schrijfstijl en het nihilisme (plus de nodige dosis drugs en een beetje seks) al goed op te merken.
    Ondanks de enigzins zwakke verhaallijn vond ik ook deze van Ellis goed!
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  14. #589

  15. #590

  16. #591

    Standaard



    Een paar dagen terug besteld. Had em nog niet en ook nog niet gelezen dus dat moet er nu maar eens van komen.

  17. #592

    Standaard

    Heb net De ontvoering uitgelezen van Stephen King, vond het persoonlijk een van zijn betere boeken. Knap hoe je medeleven op weet te wekken met een personage dat in staat is om zulke foute dingen te doen.

    Ga zo beginnen in Verbannen van Richard North Patterson, een schrijver waar ik de laatste tijd behoorlijk veel van heb gelezen. Ditmaal een boek over Joodse advocaat die een Palestijnse moet verdedigen die er van wordt verdacht de Israelische premier te hebben vermoord.

  18. #593

    Standaard

    Microserfs van Douglas Coupland over de medewerkers van Microsoft die begin jaren negentig het stramien ontvluchten en zich op een eigen bedrijf storten.
    Jpod vond ik een heerlijk leesbaar boek, vol absurde plotwendingen (soms té) en typografie en helaas viel Microserfs een beetje tegen. Minder absurd (en in mijn ogen daarom ook minder grappig) maar niettemin een redelijk te pruimen boek.
    Ik twijfel of ik nog iets van de beste man wil lezen, voorlopig niet denk ik.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  19. #594

    Standaard

    Frederick Forsyth - Het Vierde Protocol
    Voor weinig geld meegenomen bij de Albert Heijn. De eerste 100 pagina's vond ik echt tegenvallen, vooral omdat ik er eigenlijk geen touw aan vast kon knopen terwijl ik al ettelijke van zijn boeken had gelezen. Maar daarna werd ik weer meegezogen in het verhaal. Hoe Forsyth fictie en nonfictie combineert tot een uitstekende thriller is magnifiek. Een aanrader.
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  20. #595

    Standaard



    Pas zo'n 50 pagina's onderweg in deze dikke pil, maar een zeer vermakelijk boek dat de verrichtingen van een aantal oorspronkelijk Hollandse families in Amerika in de 17e en 20e eeuw in elkaar over doet lopen.

  21. #596

    Standaard

    Invisible Monsters
    Weer een bizarre Palahniuk, die door het springen in de tijd net wat meer vlees in de kuip heeft dan als het chronologisch geschreven zou zijn. De plotwendingen komen daarom vrij vroeg, en ben je meer bezig te raden wat eraan vooraf gegaan zou zijn. Zeker niet zijn beste, maar wel zeer amuserend.
    Nog even snel Diary van hem uitlezen en dan beginnen in het boek van het jaar: de nieuwe Grunberg .
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  22. #597

    Standaard

    Ik vond beide prima leesvoer
    Invisible Monsters is freaky, en Diary is saai, maar toch niet...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  23. #598

    Standaard



    Een deel ervan heb ik vorige week ook echt gelezen in de Londense underground. Interessant boek over de geschiedenis ervan.

    Nog twee andere aankopen die ik in Londen gedaan heb:


  24. #599
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Vandaag ontvangen:


    The Shell Game - Steve Alten


    The Shock Doctrine (The Rise Of Disaster Capitalism) - Naomi Klein
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  25. #600

    Standaard



    Christine een aantal dagen geleden eindelijk uitgelezen, top boek! Nu begonnen met de volgende King; Rosie.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


Pagina 24 van 34 EersteEerste ... 14202122232425262728 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •