Pagina 13 van 18 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 439 worden weergegeven.
  1. #301
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Even contact gehad met de dealer om wat dingen te regelen.
    Als ik vrijdag het geld kan overmaken kan ik de spullen Donderdag 18 augustus in huis hebben (onder voorwaarde dat de Giro ook een beetje meewerken ).
    Lukt dat niet dan wordt het waarschijnlijk Dinsdag 23 augustus dat ik de spullen in huis heb.
    We zien wel hoe het loopt.


    Verders ben ik gelijk al bezig met de volgende Powerbuy waarvoor maar een klein budget nodig is en dus voor iedereen mogelijk. :wink:
    Maar dit zit nog in een vroeg stadium van onderhandelen.

  2. #302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Even contact gehad met de dealer om wat dingen te regelen.
    Als ik vrijdag het geld kan overmaken kan ik de spullen Donderdag 18 augustus in huis hebben (onder voorwaarde dat de Giro ook een beetje meewerken ).
    Lukt dat niet dan wordt het waarschijnlijk Dinsdag 23 augustus dat ik de spullen in huis heb.
    We zien wel hoe het loopt.


    Verders ben ik gelijk al bezig met de volgende Powerbuy waarvoor maar een klein budget nodig is en dus voor iedereen mogelijk. :wink:
    Maar dit zit nog in een vroeg stadium van onderhandelen.
    leuk, kun je geen tipje van de sluier lichten?

  3. #303
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago

    leuk, kun je geen tipje van de sluier lichten?

  4. #304
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago

    leuk, kun je geen tipje van de sluier lichten?
    Tipje van de sluier is dan......
    De eerste contacten zijn behoorlijk positief.

  5. #305

    Standaard

    Misschien een iets concreter tipje dan?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #306

    Standaard

    In War Of The Worlds waren de eerste contacten niet echt positief.

    Groeten,

    Wouter
    Mijn HT

    Panasonic TX-28DK1, Sharp PG-B10S, Sharp VC-MH71, Onkyo DV-SP502E, marantz SR7300, JBL XTI SUB 300, 2x mission m74, mission m7c2, 2x mission m72i, mission m7c1

  7. #307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door noXS21
    In War Of The Worlds waren de eerste contacten niet echt positief.

    Groeten,

    Wouter
    De War Of The Worlds thread is ergens anders.

  8. #308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago

    leuk, kun je geen tipje van de sluier lichten?
    Tipje van de sluier is dan......
    De eerste contacten zijn behoorlijk positief.
    En moeten we "contacten" dan letterlijk nemen, ohnee natuurlijk niet, daarvoor hebben we de DieNadel powerbuy al :wink: .

  9. #309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago

    leuk, kun je geen tipje van de sluier lichten?
    Tipje van de sluier is dan......
    De eerste contacten zijn behoorlijk positief.
    powerbuy tripods?

  10. #310
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago

    leuk, kun je geen tipje van de sluier lichten?
    Tipje van de sluier is dan......
    De eerste contacten zijn behoorlijk positief.
    powerbuy tripods?
    Als het zover is horen en zien jullie het vanzelf wel.
    Eerst deze powerbuy netjes afronden.

  11. #311
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard


    Van de 40 deelnemers hebben er inmiddels 34 betaald en dus is het wachten nu op de overige 6.

  12. #312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool

    Van de 40 deelnemers hebben er inmiddels 34 betaald en dus is het wachten nu op de overige 6.
    Stel je ook een betalingseinddatum in Johan? Anders kunnen we wachten tot we 100kg zijn afgevallen. :wink:

  13. #313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool

    Van de 40 deelnemers hebben er inmiddels 34 betaald en dus is het wachten nu op de overige 6.
    dubbelpost :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  14. #314
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool

    Van de 40 deelnemers hebben er inmiddels 34 betaald en dus is het wachten nu op de overige 6.
    dubbelpost :wink:
    Nee, is helaas geen dubbel post maar het feit dat er vandaag niets is binnen gekomen van de overige 6 deelnemers. :wink:

    @Harry.
    Ik heb wel een termijn en die is nog één week vanaf nu.

  15. #315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool

    Van de 40 deelnemers hebben er inmiddels 34 betaald en dus is het wachten nu op de overige 6.
    dubbelpost :wink:
    Nee, is helaas geen dubbel post maar het feit dat er vandaag niets is binnen gekomen van de overige 6 deelnemers. :wink:

    @Harry.
    Ik heb wel een termijn en die is nog één week vanaf nu.
    Ok. :wink:

  16. #316

    Standaard

    wanneer denk je ze binnen te hebben, Johan, ik moet de 26e in Dordrecht zijn

  17. #317
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Geen idee maar ik hoop voor die tijd.

  18. #318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool

    Van de 40 deelnemers hebben er inmiddels 34 betaald en dus is het wachten nu op de overige 6.
    dubbelpost :wink:
    Nee, is helaas geen dubbel post maar het feit dat er vandaag niets is binnen gekomen van de overige 6 deelnemers. :wink:

    @Harry.
    Ik heb wel een termijn en die is nog één week vanaf nu.
    Was maar een geintje Johan :wink:

    Dat is een mooie periode Johan. Dan heb ik deze spullen ongeveer tegelijk binnen met m'n nieuwe speakers
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  19. #319

    Standaard

    Ik begrijp niet dat mensen aan een powerbuy meedoen, iets bestellen en dan niets meer van zich laten horen en op deze manier de hele boel zo vertragen .

    Waarom doe je dan mee???

    Dus dokken of afzeggen, make up your mind

  20. #320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Ik begrijp niet dat mensen aan een powerbuy meedoen, iets bestellen en dan niets meer van zich laten horen en op deze manier de hele boel zo vertragen .

    Waarom doe je dan mee???

    Dus dokken of afzeggen, make up your mind
    Helemaal mee eens, Misschien eens een betalingslimiet instellen. Want nu kan iedereen er zo lang overdoen als hij zelf wilt. Niet echt vriendelijk tegenover de andere forummers...

  21. #321

    Standaard

    soms ligt het echt aan de traagheid van de bank, we moeten niet iedereen over 1 kam scheren :wink:

    of er kan iets ernstigs zijn gebeurd

  22. #322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago
    soms ligt het echt aan de traagheid van de bank, we moeten niet iedereen over 1 kam scheren :wink:

    of er kan iets ernstigs zijn gebeurd
    Op zich zou dat kunnen, maar dat gebeurt dan alleen bij powerbuys? Je hebt neem ik aan zelf gezien hoe het met de QED ging, waar uiteindelijk volgens mij ook nog wat afvallers waren waar niets meer van vernomen werd.

    Het probleem is dat er blijkbaar altijd afvallers moeten zijn. En die vertragen de bestelling, die kunnen er zelfs voor zorgen dat een powerbuy minder korting oplevert, daarom begrijp ik die mensen niet. Helemaal niet omdat ze vaak niets meer laten horen, wees dan zo fatsoenlijk om in ieder geval te zeggen dat je niet meer meedoet om wat voor reden ook, niemand zal je erop aanspreken. Maar dan weet de rest wel waar ze aan toe zijn.

  23. #323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago
    soms ligt het echt aan de traagheid van de bank, we moeten niet iedereen over 1 kam scheren :wink:

    of er kan iets ernstigs zijn gebeurd
    Op zich zou dat kunnen, maar dat gebeurt dan alleen bij powerbuys? Je hebt neem ik aan zelf gezien hoe het met de QED ging, waar uiteindelijk volgens mij ook nog wat afvallers waren waar niets meer van vernomen werd.

    Het probleem is dat er blijkbaar altijd afvallers moeten zijn. En die vertragen de bestelling, die kunnen er zelfs voor zorgen dat een powerbuy minder korting oplevert, daarom begrijp ik die mensen niet. Helemaal niet omdat ze vaak niets meer laten horen, wees dan zo fatsoenlijk om in ieder geval te zeggen dat je niet meer meedoet om wat voor reden ook, niemand zal je erop aanspreken. Maar dan weet de rest wel waar ze aan toe zijn.
    Misschien moet je je bij een powerbuy gewoon wat harder opstellen. Een datum prikken waarom het geld binnen moet zijn. Aan de kopers ervoor te zorgen dat ze ruim op tijd het geld overmaken. Is het geld te laat binnen en de bestelling als gedaan: geld terug storten.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  24. #324

    Standaard

    Ik geef jullie gelijk. Het maakt mij niet zo heel veel uit als ik iets langer moet wachten.

    Het belangrijkste is dat Johan een sluitingsdatum heeft vastgesteld.

    Groeten,

    Wouter
    Mijn HT

    Panasonic TX-28DK1, Sharp PG-B10S, Sharp VC-MH71, Onkyo DV-SP502E, marantz SR7300, JBL XTI SUB 300, 2x mission m74, mission m7c2, 2x mission m72i, mission m7c1

  25. #325

    Standaard

    Als ik het me nog goed herinner was er oorspronkelijk afgesproken dat de inschrijving tot 07/08/05 zou lopen.

    27/07/05 Heeft Johan de eerste pm's gestuurd over waar het geld naar overgemaakt kon worden en daarna zijn nog enkele aanmeldingen gekomen.

    Daarop is herhaaldelijk verzocht te betalen als je dit nog niet gedaan had.

    Nu kan het natuurlijk zijn dat je op vakantie bent gegaan en al die berichtjes gemist hebt, maar je was van te voren al op de hoogte dat de sluiting (en dus betaling imho) op 07/08/05 uiterlijk was.

    Dus nu op 12/08/05 had iedereen toch wel al zijn zaakjes geregeld moeten hebben, toch.

    De extra week maakt mij persoonlijk niet uit maar na la deze oproepen nog niks van je laten oren verdient geen schoonheids prijs voor de betreffende personen.

Pagina 13 van 18 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •