Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 33 van 33 worden weergegeven.

Discussie: Ray (SE) [DVD]

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy
    Deze film viel mij nogal tegen. Het acteerwerk is prima, de muziek is uitstekend, maar het script vond ik maar matig. Leuk om gezien te hebben, maar voor mij absoluut geen aanschaf op dvd waard. Dan heb ik tien keer liever een concertdvd van de echte Ray.
    Ik vind precies hetzelfde:

    'Technisch goed voor elkaar deze film; maar het script is echt niet goed; vooral die 'psychologie van de koude grond' (ergens gelezen ) was erg irritant.'

  2. #27

    Standaard

    Deze film kon me niet echt boeien. De muziek was ok. Ik ben geen fan van Ray Charles, maar vind het ook niet erg om te horen. Ook Jamie Foxx speelde zijn rol prima, maar er zaten bijzonder veel saaie momenten in de film waardoor ik niet goed in de film kon komen.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  3. #28

    Standaard

    Complimenten voor deze goede recensie

    Ik heb deze prachtige film in de bioscoop bekeken. Wat 'n genot zeg om Jamie Foxx al Ray te zien spelen. Griezelig echt !!!

    Ik ben geen echte fan van Ray Charles, maar je moet wel respect hebben voor wat deze man betekent heeft voor de muziekwereld.

    Eeen aanrader voor muziekliefhebbers 8)
    I'll be back...

  4. #29

    Standaard

    Vond t een erg goede film. Foxx is natuurlijk briljant en won terecht de Oscar. Heb al een tijdje de R1LE die ook zeer is aan te raden. Erg interessante extra`s ook
    Toppertje, dit
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #30

    Standaard

    ik heb deze film
    en als je um nog niet hebt zeker kopen

  6. #31

    Standaard

    Wauw, ik vond Ray echt leuke film. Dat ik de muziek ook nog eens heel erg kan waarderen helpt natuurlijk wel mee..
    Jamie Fox acteert echt zeer goed, hij zet een goede Ray neer.

  7. #32

    Standaard

    Hmm heb deze recensie nooit gezien,film lijkt me wel de moeite waard om eens te huren,zal zien.

  8. #33

    Standaard

    Mooie biografische film over Ray Charles Met in de hoofdrol Jamie Foxx die Charles griezelig dicht benaderd in z,n doen en laten,een verdiende Oscar in mijn ogen voor deze prestatie. Gewoon een mooie en warme film die veel over een komsten vertoond met het later gemaakte Walk the line over Johnny Cash,die ik persoonlijk iets beter vind ook omdat ik meer met die muziek heb. Toch is dit een aanrader voor wie van dit soort films houdt. 8/10
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •