Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 39 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard LOTR: Extended extended edition

    PJ komt met Super Uber LotR DVD
    Door: silly Took 23:07, Zondag 17 juli
    Peter Jackson zal toch met een Extended Extended versie van LotR komen. Hij gaf eerder al aan daaraan te denken, op de Comic Con in San Diego gaf hij onomwonden toe dat hij dat wil gaan doen. Het is allemaal nog niet officieel, maar de hele crew wil daar graag aan werken.

    Begin 2004 nog verklaarde Jackson dat er geen Extended Extended edities zouden komen. Van die verklaring is hij nu helemaal afgestapt.

    Bron: http://www.fellowship.nl/nieuws.php?id=3113

    Weet iemand hier meer van?

  2. #2

    Standaard

    ...zolang de koe melk geeft, blijft de boer haar melken...

    vind het persoonlijk jammer, hoewel ik de films geweldig vind. Het komt bij mij over als geldklopperij...een extended extended edition...het moet niet veel gekker worden in dvdland...

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #3

    Standaard

    Hopelijk wordt er per deel maar 1 min toegevoegd


    Hoef ik me huidige 4-disc edities tenminste niet om te ruilen :P. Of ik koop ze erbij, maar dan moet er wel weer minstens per deel een half uur toegevoegd worden, en dan niet dat door dat half uur de film te langdradig wordt.

    Zullen me ouders leuk vinden, "als" ze zullen uitkomen en ik ze ga kopen .

  4. #4

    Standaard

    Ik vind et een beetje belachelijk; die extended versies hebben al genoeg gekost, en dan nu een nog langere versie uit gaan brengen, met waarschijnlijk helemaal nieuw artwork e.d. Zo kun je bezig blijven, ik vraag me af waar de grens ligt en hoe ver je hiermee kan gaan.

    Ikzelf ga proberen om ze niet te kopen, want RotK duurde me al lang genoeg zoals ie nu was!
    "Grandpa, were you a hero in the war?" "No", I answered, "But I served in a company of heroes".

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rene81
    Ikzelf ga proberen om ze niet te kopen,
    Je gaat het proberen Volgens mij worden daarom al die zinloze boxen uitgebracht - omdat ze gewoon gekocht worden
    -> 3 sterren, safetrader | Bezoek ook www.joostvanhoek.nl

  6. #6

    Standaard

    Nu maar hopen dat het echt zo is. LOTR zou ik zo weer opnieuw aanschaffen, zonder erbij na te hoeven denken.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  7. #7

    Standaard

    Ik koop deze dus 100% zeker niet.

    De vorige extended editions waren aangekondigd en de redenen erachter duidelijk. Films in de bios konden niet te lang duren.

    Verder komt PJ nu terug op iets wat hij eerder gezegd heeft, namelijk geen andere edities meer, en dat ie dat nu toch gaat doen vind ik zeer matig.

    Deze nieuwe edities komen er dan ook zeer zeker niet.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  8. #8

    Standaard

    Ik zelf ga ze zeker aanschaffen. Ik ben een enorme fan en nieuw beeldmateriaal altijd welkom.
    De extended edities waren ook beter dan de bios-versies.

  9. #9

    Standaard

    op DVD hoeft het van mij niet. ikvind het mooi wat ik nu heb maar als dit om Blue Ray of Hddvd zou gaan heb ik er niet zo'n moeite mee eerlijk gezegd, sterker nog dat maakt het weer de moeite waard om LOTR te kopen op het nieuwe formaat. heb je in ieder geval nog iets nieuws ipv hetzelfde op 2 verschilllende formaten.

    Lex

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lex
    maar als dit om Blue Ray of Hddvd zou gaan heb ik er niet zo'n moeite mee eerlijk gezegd,
    Denk ook dat dit wel t geval zal zijn. Tegen t einde van t jaar moeten de eerste titels op HD-DVD/BR uitkomen. En voordat deze nieuwe LOTR versies klaar zijn, zijn we ook wel een jaartje verder...

  11. #11

    Standaard

    Ik neem dit verhaal met een flinke schep zout. Maak daar eigenlijk maar een kilo-pak van eigenlijk.

  12. #12

    Standaard

    Volgens mij komt die nieuwe superbox er zeker, maar ik denk niet dat het voor de komende jaren zal zijn. Dat zou me althans sterk verbazen en ik zou het dom vinden van Jackson. De man is nu de koning ter rijk en hij moet deze reputatie eerst en vooral gebruiken om films te maken zoals hij dat wilt. Daar heeft hij nu immers de macht voor. Zijn kostbare tijd verspillen aan een dvdbox lijkt me zonde. Gewoon zoveel mogelijk films maken, en als het over een jaar of 10 wat rustiger is aan de superbox beginnen (als er dan nog dvd's bestaan tenminste).

  13. #13

    Standaard

    Lijkt mij een fijn plan. Ben niet zo'n lotter fan dus vind normaal de extended editions wat te prijzig, maar wanneer de extended extended op de markt komt zullen veel mensen hun extended wel voor een prikkie wegdoen.

  14. #14

    Standaard

    Zoals ik elders al poste:

    Ik denk niet dat dit als uitmelkerij te zien is. Uitmelkerij is elke keer iets beters uit brengen om er alleen maar geld aan te verdienen.

    Dit is liefde voor zijn film. Er is nog zo veel materiaal dat niet gebruikt is en wat hij graag had willen gebruiken (zie ook de extra's van TTT waarin werdt vertelt dat ze eigenlijk niet konden ophouden met monteren)...reken er maar op dat Jackson tot het eind van zijn leven, net zoals Tolkien trouwens, aan deze films zal werken.

    Grt. Deweb

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    Zoals ik elders al poste:

    Ik denk niet dat dit als uitmelkerij te zien is. Uitmelkerij is elke keer iets beters uit brengen om er alleen maar geld aan te verdienen.

    Dit is liefde voor zijn film. Er is nog zo veel materiaal dat niet gebruikt is en wat hij graag had willen gebruiken (zie ook de extra's van TTT waarin werdt vertelt dat ze eigenlijk niet konden ophouden met monteren)...reken er maar op dat Jackson tot het eind van zijn leven, net zoals Tolkien trouwens, aan deze films zal werken.

    Grt. Deweb
    Jahoor, wat een bull zeg! Als hij nog zoveel had willen gebruiken had hij dat gewoon moeten doen in de extended edities.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  16. #16

    Standaard

    Ongelooflijk, en dan komt ie in 2007 zeker met de ultimate extended extended editions gelukkig heb ik nog geen LOTR DVD's maar ik kan me voorstellen dat anderen hier 'not amused' mee zijn.
    "City of light, city of magic!"

  17. #17

    Standaard

    Laat ze toch een Extended Extended Super Box uitbrengen de lotr fans kopen hem toch, omdat hij daarvoor gemaakt word.
    En wil je hem niet kopen dan laat je hem toch lekker staan.

  18. #18

    Standaard

    Die films kunnen van mijn part niet lang genoeg duren, als ze maar niet saai/langdradig worden.

    Ben benieuwd welke giftset er over 2 jaar bij mij thuis staat


  19. #19

    Standaard

    De eerste berichten die ons bereikten over Return Of The King waren verhalen over een eerste cut van een kleine 6 uur. De uiteindelijke DVD versie was iets boven de 4 uur. Met een beetje logisch nadenken had je wel kunnen nagaan dat dit niet het einde was. Met een beetje logisch nadenken zag je dit al mijlen ver aankomen. Daarnaast is er zoveel gesproken over nog veel meer extra´s die nog niet zijn uitgegeven (denk bijvoorbeeld aan die twee uur durende blooper reel waarover verschillende keren gesproken), die niet in de box zaten, dat het of de ext. films opnieuw uitgeven, met nog veel meer extra´s, of de films nog langer maken, en andere extra´s. Ik neig toch mijn voorkeur te geven aan de laatste.

    Voor mij waren de bioscoopversies leuk, maar was het verhaal door de beperkte speelduur wel teruggedgradeerd naar een toch wel met name actiegerichtte film. En dat terwijl de boeken dat juist niet zijn. Meer diepgang, en karakterontwikkeling kwam dan ook pas met de Extended editions. Ik ben dan ook deze enorm gaan waarderen.

    ik heb heb het gevoel dat met ´vaart eruit´ men dan ook eigenlijk probeert te zeggen, minder actie. Ook al vond ik de actie ongelofelijk mooi, het waren toch vaak de dialogen (vaak rechtstreeks uit het boek)die mij het dieptse raakte. Als de EX Ex dus meer van dergelijke scenes bevatten, hoor je mij niet klagen.

    Eeen goede bijkomstigheid is dat A film dan ook meteen een mogelijkheid heeft om de voorgaande releases die ze hebben verkloot (met name het geluid van Fellowship & Return) nu goed te maken.

    PS, hou wel de beeldkwaliteit en de DTS behouden.

    En og het geldklopperij is. Van New Line twijfel ik er niet aan, dat dat wel het geval is. In het geval van Jackson & zijn crew, nee. Als je een beetje van de extra´s hebt gezien, de commentaartracks hebt beluisterd, dan kan je maar tot een conclusie komen : aan dit project is met ongelofelijk veel toewijding en liefde gewerkt.

  20. #20
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Jackson heeft al eerder gezegd gebruik te willen maken van het medium HD-DVD. Daarbij vroeg hij zich nog af of hij dan nieuw materiaal zou toevoegen.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    Voor mij waren de bioscoopversies leuk, maar was het verhaal door de beperkte speelduur wel teruggedgradeerd naar een toch wel met name actiegerichtte film. En dat terwijl de boeken dat juist niet zijn. Meer diepgang, en karakterontwikkeling kwam dan ook pas met de Extended editions. Ik ben dan ook deze enorm gaan waarderen.
    Daar sluit ik me bij aan. Wat mij betreft kunnen de films mij niet lang genoeg duren. Filmtechnisch misschien niet juist, maar ik weet dat ik als fan niet objectief ben, dus daar ga ik ook niets aan veranderen. :P
    Ik kan me ook voorstellen dat ze de animaties nog beter kunnen maken, zeker wat Gollum betreft, aangezien de kwaliteit daarvan over de drie delen gezien niet hetzelfde zijn. Ik zie ook Jackson als een grote fan van het boek die zijn films zo goed mogelijk wil maken, en niet om extra geld te verdienen. Maar als hij dat echt wil bewijzen zou iedere consument zijn huidige extended edition moeten kunnen inruilen.
    Maar ik heb zo'n vermoeden dat New Line daar helaas niet aan gaat meewerken.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Maar als hij dat echt wil bewijzen zou iedere consument zijn huidige extended edition moeten kunnen inruilen.
    Maar ik heb zo'n vermoeden dat New Line daar helaas niet aan gaat meewerken.
    Dan betaalt ie het toch lekker uit eigen zak. Net als alle acteurs die nog gaan meewerken aan de EEE. Hebben toch wel genoeg verdiend aan LoTR.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Maar als hij dat echt wil bewijzen zou iedere consument zijn huidige extended edition moeten kunnen inruilen.
    Maar ik heb zo'n vermoeden dat New Line daar helaas niet aan gaat meewerken.
    Dan betaalt ie het toch lekker uit eigen zak. Net als alle acteurs die nog gaan meewerken aan de EEE. Hebben toch wel genoeg verdiend aan LoTR.
    Dat zou een mooie geste zijn
    Er waren trouwens geruchten dat Viggo Mortensen blut zou zijn, maar dat zal wel met een korreltje zout genomen zijn.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Er waren trouwens geruchten dat Viggo Mortensen blut zou zijn, maar dat zal wel met een korreltje zout genomen zijn.
    Zou idd tof zijn, maar gebeurt toch niet... daar ga ik in ieder geval niet van uit.
    Kan best mogelijk zijn toch dat 'ie blut is, waarom niet, Michael Jackson is ook blut toch?

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis T.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Er waren trouwens geruchten dat Viggo Mortensen blut zou zijn, maar dat zal wel met een korreltje zout genomen zijn.
    Zou idd tof zijn, maar gebeurt toch niet... daar ga ik in ieder geval niet van uit.
    Kan best mogelijk zijn toch dat 'ie blut is, waarom niet, Michael Jackson is ook blut toch?
    Niet zolang hij nog de rechten heeft op Beatlesongs
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •