Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 54 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard Re: verpakking Will & Grace

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pride-dvd
    Ik zie dat mensen zich storen over de verpakkingen van Will & Grace. Vandaar even een korte uitleg. Wij zijn een Belgische bedrijf en er zijn bij seizoen 1 drie soorten verpakkingen uitgekomen:

    1) Belgische versie (is ook bij BOL/ECI beschikbaar)
    2) Nederlandse versie: deze moesten we in een goedkopere verpakkingen maken, want de groot winkelbedrijven wilde een te laag bedrag betalen (kortingen van 60% of meer)
    3) een pack met losse dvd's. Deze losse dvd's lagen in de losse verkoop, echter ze verkochten niet door. Toen hebben we ism Free Record Shop een karton er om heen gedaan zodat ze netjes met 3 dvd's gelijk verkocht konden worden.

    Seizoen 2 wordt nu verkocht voor Euro 29,95 in een super kwaliteit verpakking. We doen dit omdat we in Nederland de zelfde kwaliteit willen afleveren dat als wij hier in Belgie gewend zijn om te doen.

    Het is erg goed mogelijk dat we over enkele maanden de oude vertrouwde 'amerikaanse' verpakking zullen uitleveren als we met de prijs een paar euro's lager gaan. Echter dit zal pas na feb 2006 gebeuren.

    Seizoen 3 komt in november van dit jaar uit in een zelfde soort verpakking als seizoen 2.
    Dus de belgische uitvoering van seizoen 1 is gelijk aan die van seizoen 2 die nu in Nederland te krijgen is? Dan ga ik die belgische ergens vandaan zien te toveren!

    Greetz, Peter

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijnBAK
    Ik heb die Belgische versie volgens mij van seizoen 1 (Gele digipack van vrij dik karton). Past seizoen 2 daar wel bij qua stijl?

    Wat zijn de extra´s van seizoen 2?
    Seizoen 2 zit inderdaad in een digipack van dik karton. Dus dan zullen die bij elkaar passen. Weet iemand waar ik die belgische versie als nederlander vandaan kan toveren. Als je bij een webshop bestelt is het vaak maar afwachten wat je krijgt omdat er vaak geen duidelijke fotos vij staan.

    Greetz, Peter

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door trainspotter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijnBAK
    Ik heb die Belgische versie volgens mij van seizoen 1 (Gele digipack van vrij dik karton). Past seizoen 2 daar wel bij qua stijl?

    Wat zijn de extra´s van seizoen 2?
    Seizoen 2 zit inderdaad in een digipack van dik karton. Dus dan zullen die bij elkaar passen. Weet iemand waar ik die belgische versie als nederlander vandaan kan toveren. Als je bij een webshop bestelt is het vaak maar afwachten wat je krijgt omdat er vaak geen duidelijke fotos vij staan.

    Greetz, Peter
    Jammer genoeg zie je die versie niet vaak meer liggen, tegenwoordig is het de drie losse delen met dan die slipcase eromheen. Ik geloof dat die versie die bij s2 past OOP is, maar weet het niet zeker

  4. #29

    Standaard

    Free Record Shop is echt niet te volgen... het duurde mij te lang, dus ik geef aan dat ik 'm wil annuleren. Daarna plaatste ik een bestelling voor W&G S2 bij Bol.com. Nu kreeg ik vanmiddag dit in een mailtje van FRS:

    Helaas kunnen we niet meer voorkomen dat deze bestelling naar je zal worden verzonden.
    En hij is inmiddels verzonden en annuleren bij Bol.com blijkt ook niet meer mogelijk zijn. Moet ik er weer 1 retour zenden...

  5. #30

    Standaard

    Ik hoorde dat ook deze keer fouten zijn gemaakt.
    'Forgive me lord, for I have sind?' Wátte? Alsjeblíeft, huur een vertaler in die de basisschool heeft afgerond!
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  6. #31

    Standaard

    Kan je dan aangeven wat er dan fout is. Aan zulk commentaar hebben we niet veel.

    Nadat we met seizoen in het begin veel problem hadden met de ondertiteling hebbben erg goed gelet op de kwaliteit van deze ondertiteling.

    Dit is de eerste 'klacht' die ik lees, maar aan dit soort commentaar hebben we weinig!

  7. #32

    Standaard

    Free Record Shop is echt niet te volgen... het duurde mij te lang, dus ik geef aan dat ik 'm wil annuleren. Daarna plaatste ik een bestelling voor W&G S2 bij Bol.com. Nu kreeg ik vanmiddag dit in een mailtje van FRS:

    Quote:
    Helaas kunnen we niet meer voorkomen dat deze bestelling naar je zal worden verzonden.


    En hij is inmiddels verzonden en annuleren bij Bol.com blijkt ook niet meer mogelijk zijn. Moet ik er weer 1 retour zenden...
    Wat je ook kan doen is hem gewoon niet ophalen bij de Free Record Shop. Ze bellen je toch niet maar leggen het na ongeveer 3 weken in de winkel(Ben het een keer vergeten op te halen namelijk)

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nandor
    Ik hoorde dat ook deze keer fouten zijn gemaakt.
    'Forgive me lord, for I have sind?' Wátte? Alsjeblíeft, huur een vertaler in die de basisschool heeft afgerond!
    Dat is een uitdrukking, maar het moet sinned zijn.., no biggie
    you can't have old sushi laying around..ugh

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tuin86
    Free Record Shop is echt niet te volgen... het duurde mij te lang, dus ik geef aan dat ik 'm wil annuleren. Daarna plaatste ik een bestelling voor W&G S2 bij Bol.com. Nu kreeg ik vanmiddag dit in een mailtje van FRS:

    Quote:
    Helaas kunnen we niet meer voorkomen dat deze bestelling naar je zal worden verzonden.


    En hij is inmiddels verzonden en annuleren bij Bol.com blijkt ook niet meer mogelijk zijn. Moet ik er weer 1 retour zenden...
    Wat je ook kan doen is hem gewoon niet ophalen bij de Free Record Shop. Ze bellen je toch niet maar leggen het na ongeveer 3 weken in de winkel(Ben het een keer vergeten op te halen namelijk)
    Had ik dus ook gedaan. Iemand anders had hem even voor me gehaald, blijkt dat ze seizoen 1 hadden uitgeleverd
    Zojuist maar even ingewisseld, gelukkig lag er nog een goede (lees: onbeschadigde) versie in de winkel zelf.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tuin86
    Free Record Shop is echt niet te volgen... het duurde mij te lang, dus ik geef aan dat ik 'm wil annuleren. Daarna plaatste ik een bestelling voor W&G S2 bij Bol.com. Nu kreeg ik vanmiddag dit in een mailtje van FRS:

    Quote:
    Helaas kunnen we niet meer voorkomen dat deze bestelling naar je zal worden verzonden.


    En hij is inmiddels verzonden en annuleren bij Bol.com blijkt ook niet meer mogelijk zijn. Moet ik er weer 1 retour zenden...
    Wat je ook kan doen is hem gewoon niet ophalen bij de Free Record Shop. Ze bellen je toch niet maar leggen het na ongeveer 3 weken in de winkel(Ben het een keer vergeten op te halen namelijk)
    Gaat moeilijk als je 'm thuis laat bezorgen. Inmiddels die van Bol.com al ontvangen. Maar volgens mij is er nu iets mis met de extra's. Op disc 4 zouden deleted scenes moeten staan, maar daar krijg ik gewoon van die themed features...
    Verder is de ondertiteling wel redelijk goed, af en toe is er wel een spatie vergeten.

  11. #36

    Standaard

    Nou ben benieuwd of er nog meer klachten komen, zo ja dan denk ik dat ik de boxen uit het buitenland laat komen.

    Vanavond eerst maar eens mijn geld terug proberen te krijgen bij de MediaMarkt voor seizoen 1.

  12. #37

    Standaard

    Oké, het blijkt dus dat hetgeen in dat in mijn eerste post stond niet klopt, mijn excuses daarvoor.
    You're not out of the woods yet, though.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *censuur*
    - de special features op dvd één tonen eerst wat van die clips, als je dan door klikt naar de volgende scene krijg je ineens wat bloopers te zien. Het is absurd! Je kan ze namelijk nergens terugvinden en soms krijg je ze helemaal niet te pakken! Op dvd vier staan trouwens weer gewoon clips.

    - sommige afleveringen hebben een aftiteling, anderen gaan volgens mij meteen naar de volgende aflevering. En bij de aftiteling zit er een block op de afstandsbediening.. Je kan dus niets veranderen (ik heb wel een hele slechte dvd speler met veel fouten)

    - vertaal fouten weet ik niet zo, maar eentje was wel raar! Er wordt op een geven moment een naam gebruikt... Don nogwat. Naja deze naam is op de muur van grace d'r kantoor af te lezen de eerste keer dat hij wordt gebruikt, jammer dat de vertaler er een hele hele heleeeee andere naam heeft gebruikt, iets met John ofzo... de naam staat er gewoon, eikel!
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  13. #38

    Standaard

    Ik heb de deleted scens van seizoen 2 gevonden hoor. Ze staan niet op disc 4 zoals aangegeven, maar op disc 1. Als je de themed features van disc 1 gekeken hebben komen die zelfde features nog een keer voorbij. En daarna komen dan de deleted scenes / bloopers...

    De deleted scenes van seizoen 1 heb ik alleen nog niet gevonden...

    Ik vind dit wel erg slordig!

  14. #39

    Standaard

    Wat worden we hier moe van.

    Het is toch niet zo moeilijk om de informatie juist te vermelden op de cover.

    Volgens mij is pride dvd een nieuw bedrijf en hebben ze gewoon geen verstand van het maken van een dvd.

    Ik heb hem nog niet binnen, hij is gister verstuurd door de frs. Maar zijn alle afleveringen wel goed. Ook ondertiteling.

    En hoe zit het met de aftiteling staat die er ook helemaal op. Op net5 zonden ze dit niet uit, terwijl er altijd beeldmateriaal is tijdens de aftiteling.

  15. #40

    Standaard

    Er is niet altijd beeldmateriaal tijdens de aftiteling. En als dat wel het geval was, zag ik het wel op Net 5. Maar alle aftitelingen van de afleveringen staan op de DVD (inclusief het NBC logo op het einde). Dus bij een aftiteling zonder beeldmateriaal, zie je de aftiteling gewoon op een zwarte achtergrond zoals alle aftitelingen bij seizoen 1.

    Bij de aflevering 23 is er geen aftiteling, maar aflevering 23 en 24 werden (in Amerika) als een dubbele aflevering uitgezonden. Hier staat ie dus in 2 delen.

    De ondertiteling loopt nu wel gelijk met het beeld en geluid. Er wordt wel af en toe een spatie vergeten.

  16. #41

    Standaard

    Ik ga ze definitief uit Engeland halen. Mijn collega neemt de eerste 3 seizoenen in november mee en in het nieuwe jaar ga ik de andere halen.
    Ik heb geen zin om elke keer problemen te hebben met een boxset.

  17. #42

    Standaard

    Heb hem binnen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het een net verzorgde box vindt. Een mooie digipack met informatie over de spelers.

    Wel een klein minpunt. Ik weet niet wie de zijkant van de box gemaakt heeft, maar ze zijn bij de woorden seizoen 2 iets vergeten. Als je de box hebt, zal je denk ik wel begrijpen wat ik bedoel.

    Ik weet nog niet wanneer ik hem kijk, zal wel over een paar maanden zijn. Ik moet nog zoveel zien.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thijs077
    Wel een klein minpunt. Ik weet niet wie de zijkant van de box gemaakt heeft, maar ze zijn bij de woorden seizoen 2 iets vergeten. Als je de box hebt, zal je denk ik wel begrijpen wat ik bedoel.
    Ik heb de box ook, maar begrijp echt niet wat je bedoel. Wat zijn ze dan vergeten?

  19. #44
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2005
    Woonplaats
    Haarlem, the Netherlands

    Standaard

    Ja ik heb hem ook goed bekeken maar kan het ook niet vinden ! Maar 2 topics m.b.t. Will en Grace lijken me een beetje veel !
    Films kunnen een hobby zijn, soms loopt het uit de hand !

  20. #45

    Standaard

    Het gaat om het woordje seizoen 2 met de zwarte achtergrond, of heeft alleen die van mij dat.

  21. #46

    Standaard

    Volgens mij hoort dat gewoon bij de lay-out. Dat zwarte zit namelijk ook op de voorkant. Ik stoor me er dus niet aan.

  22. #47

    Standaard

    Seizoen 3 komt uit op 18 november. Weet iemand of alle seizoen nog uitkomen in de lay out van seizoen 1 want dan wacht ik met kopen.

  23. #48

    Standaard

    Ik zit er aan te denken de UK versie te kopen van Will and Grace. Deze hebben wel allemaal dezelfde lay-out en bovendien zijn daar reeds de eerste zes seizoenen al uit.

    Ik zou alleen willen weten of de Britse versie ook Engels ondertiteld is, ik kan hier namelijk nergens iets over terugvinden.

    Weet iemand hier of deze DVD's voorzien van Engelse ondertiteling?

  24. #49

    Standaard

    De Engelse versies hebben geen Engelse ondertiteling. De Amerikaanse versie wel.

  25. #50

    Standaard

    Damn
    Mijn dvd speler is alleen regio 2 geschikt en die Nederlandse DVD boxen van Will and Grace zien er niet uit...

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •