Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 115 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Ik hoop op een allesverwoestende ramp die alle kopieën van dit onding vernietigt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #77

    Standaard

    Mwa.. ik vind de negatieve reacties wat overdreven allemaal. Ik vind het er eigenlijk wel grappig uitzien en ik denk dat het zeker voor de kleintjes een erg vermakelijk film zal worden.

  3. #78

    Standaard

    Ik denk ook wel dat het kan werken. Denk dat als ze de tekenfilm zouden aanhouden het alleen voor de kids zou aanspreken. Nu ze het de stad intrekken, krijg je meer dat het de gehele familie en andere doelgroepen kan aanspreken.

    Dus je krijgt nu meer een Garfield verhaal.

    Ik gun het wel een kijkje, zeker voor de nostalgie.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik hoop op een allesverwoestende ramp die alle kopieën van dit onding vernietigt.
    Ben het helemaal met je eens.........wat ziet dit er slecht uit zeg

  5. #80

    Standaard

    Zou dit wel aanslaan in de VS? Zijn de daar bekend met dit concept?
    Denk dat het in Nederland een bescheiden succes wordt, dit lijkt me toch uitsluitend een film voor kinderen en hun ouders.
    Zou deze zelf bijvoorbeeld niet hoeven te zien.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Ik denk ook wel dat het kan werken. Denk dat als ze de tekenfilm zouden aanhouden het alleen voor de kids zou aanspreken. Nu ze het de stad intrekken, krijg je meer dat het de gehele familie en andere doelgroepen kan aanspreken.

    Dus je krijgt nu meer een Garfield verhaal.

    Ik gun het wel een kijkje, zeker voor de nostalgie.
    De Garfield-film was ook een gedrocht, dus of je daar blij mee moet zijn. Overigens is er een klein verschil, De Smurfen hebben daadwerkelijk avonturen beleeft die een album lang waren, terwijl Garfield steeds een paar plaatjes had. Als ze een van die avonturen hadden bewerkt, had het volgens mij best wat kunnen worden. Nu laten ze te overduidelijk zien dat ze het alleen maar voor het geld doen, onder andere door Katy Perry op te laten draven als Smurfin, en allerlei 'grappen' die nergens op slaan.
    Nee, deze film mogen ze in hun smurf douwen.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  7. #82

    Standaard

    Ik vind het gewoon altijd spijtig dat wanneer deze vintage cartoons hun transformatie naar het live-action grote scherm maken, slechts weinig tog géén ingrediënten uit de oorspronkelijke serie of stripreeks overgenomen worden. Ik bedoel, komaan, wat hebben de Smurfen nu te zoeken in Amerika? Om de een of andere reden hebben die maatschappijen het altijd bij het verkeerde eind.

    En ja, Hank Azaria mag dan al de perfecte Gargamel zijn, ik betwijfel of hij het niveau van deze film zal kunnen optrekken.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  8. #83

    Standaard

    Net alsof deze film voor volwassen mensen is. Laat je kinderen lekker oordelen.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René. Bekijk bericht
    Net alsof deze film voor volwassen mensen is. Laat je kinderen lekker oordelen.
    Dus volgens jou is deze film enkel op kinderen gericht? De filmmaatschappij mag zich dan al in het haar krabben, als er enkel kinderen zullen komen kijken dan wordt het een financiële flop.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Dus volgens jou is deze film enkel op kinderen gericht? De filmmaatschappij mag zich dan al in het haar krabben, als er enkel kinderen zullen komen kijken dan wordt het een financiële flop.
    Tuurlijk is deze film op kinderen gericht. Kinderen gaan heen met de ouders en dat zorgt voor inkomsten. Ouders lappen de veel te dure 3d kaartjes en de kinderen zijn weer even stil.

    De tegenwoordig is bijna alles wat uit hollywood komt gericht op een jonge doelgroep (kinderen en jongeren onder 16). Dit zie je terug in de rating van films, alle blockbusters hebben tegenwoordig een PG-13 rating zodat er een brede doelgroep naar de film mag.

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Tuurlijk is deze film op kinderen gericht. .
    Ja, dat ontken ik ook niet, ik bedoel dat er sowieso ook volwassenen de film gaan kijken, ongeacht of het nu een kinderfilm is of niet.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  12. #87

    Standaard

    dit lijkt mij niet voor kinderen, de smurfen hebben een grote achterban en dat zijn de (jong) volwassen fans, wat net als bij Garfield het geval was

    het is puur de marketingtruuk om met nostalgie en jeugdsentiment te spelen

  13. #88

    Standaard

    De Smurfen, Kuifje... Als zelfs Stephen Spielberg zich er al mee gaat bemoeien...
    Welke stripboeken van de lage landen zien we straks dan nog meer op het witte doek verschijnen als Hollywood-productie? Storm/Trigië? Een van deze 2 is geloof ik van een Nederlandse cartoonist.

    Ik denk dat de Smurfen-film een heel groot succes gaat worden, vooral in de Benelux. Of het in de VS aan zal slaan (laat staan elders): ik heb mijn twijfels.

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Welke stripboeken van de lage landen zien we straks dan nog meer op het witte doek verschijnen als Hollywood-productie?
    De Rode Ridder lijkt me wel nice om te verfilmen. Bronnen genoeg

  15. #90

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ik denk dat de Smurfen-film een heel groot succes gaat worden, vooral in de Benelux. Of het in de VS aan zal slaan (laat staan elders): ik heb mijn twijfels.
    De Smurfen zijn dankzij de Hanna-Barbera tekenfilms in de States meer dan bekend genoeg. Desalniettemin vind ik deze film een artistieke gruwel aal het uitzicht van de trailer te zien, en een inhoudelijke gruwel (De Smurfen in NY? Gimme a break!)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #92

    Standaard

    Tweede poster:

    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  18. #93

    Standaard

    Kan alleen maar leuk worden
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  19. #94

    Standaard

    I haven't watch this one, but after reading these all posts, It seems like I have too watch this movie now, these all are really good posts.

  20. #95
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter neefs Bekijk bericht
    this sucks!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #97

    Standaard

    Dit smurft weinig goeds.

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    this sucks!

    i agree
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  24. #99

    Standaard

    Ligt het nou aan mij of gaat deze film alleen in het Nederlands draaien hier in de bioscoop? Iemand die een bioscoop weet die wel gewoon de originele versie vertoont?
    It's my round killing thing.

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Laurens van der Molen Bekijk bericht
    Ligt het nou aan mij of gaat deze film alleen in het Nederlands draaien hier in de bioscoop? Iemand die een bioscoop weet die wel gewoon de originele versie vertoont?
    Hier in Antwerpen draait ie wel in het Engels.


Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •