Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 115 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Smurfs (De Smurfen) movie

    'Smurfen terug van weggeweest'
    Uitgegeven op 20 juli 2005 om 10:57 uur Nieuws.nl



    (Novum) - Het lijkt erop dat de Smurfen een comeback gaan maken. Filmmaatschappij Paramount heeft de licentie gekocht en wil drie computeranimatiefilms maken over de kleine blauwe wezentjes. Volgens het Britse filmtijdschrift 'Empire' komt de eerste film in 2008 uit. In dat jaar vieren de Smurfen hun 50e verjaardag. Meer details over bijvoorbeeld het plot en wie de stemmen gaan inspreken, zijn nog niet bekendgemaakt.


    De Smurfen verschenen 47 jaar geleden in een Belgische strip 1958 van Peyo (Pierre) Culliford. Ze kregen wereldwijd bekendheid in de jaren tachtig, toen zij op televisie verschenen in een tekenfilmserie. In de Verenigde Staten won die serie verscheidene 'Emmys'.

  2. #2

    Standaard

    Smurfen als CGI...
    *kreun*
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  3. #3

    Standaard

    wow, de serie won emmy's .

    Maar volgens http://www.stripspeciaalzaak.be/ zou New Line Cinema de film laten maken.

    Maar ik ben benieuwd, misschien wordt de CGI juist wel ok, tenslotte is men tegenwoordig heel knap.

    Erger lijken me de CGI-avonturen van Suske en Wiske....

  4. #4

    Standaard

    DE SMURFEN ROELEREN!
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  5. #5

    Standaard

    briljant!
    -> 3 sterren, safetrader | Bezoek ook www.joostvanhoek.nl

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Ik vraag me af of ze die Smurfen orgie-scene die in Donnie Darko word beschreven er in stoppen
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  8. #8

    Standaard

    Wordt dit dan complete animatie of een live film met CGI Smurfen

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nandor
    Smurfen als CGI...
    *kreun*
    Blijf met jullie pollen van de klassiekers af, zou ik zo zeggen...

    Is het nog ver, Grote Smurf? Nee, niet ver meer!
    Is het nog ver, Grote Smurf? Nee, niet ver meer!
    Is het nog ver, Grote Smurf? JA NOG HEEEEEEEEL VER!!! :P
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard

    ik vind ze best wel lef hebben om dat te gaan maken
    want hoeveel mensen staan in feiten te wachten op een 3D
    smurfen film
    ik denk dat zeker 70% het liever niet wilt
    en da's veel en vraag me dan niet waar ik het vandaan haal
    dat ik 70% zeg want mensen gaan voor zoiets denk ik echt geen kaartje
    kopen ik zeker niet

  11. #11

    Standaard

    jij niet, maar veel kinderen wel!
    hoe oud ben jij eigenlijk, je schrijft als een kind :wink:

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Le-Fab
    Ik vind dat ze best wel veel lef hebben om dat te gaan maken,
    want hoeveel mensen staan in feite te wachten op een 3D Smurfen film?

    Ik denk dat zeker 70% het liever niet wil,
    en dat is veel en vraag me niet waar ik het vandaan haal dat ik 70% zeg.
    Want mensen gaan voor zoiets denk ik echt geen kaartje kopen, ik zeker niet!
    Daar mag je een puntje aan zuigen Le-Fab
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  13. #13

    Standaard

    Er is voor mij maar één Smurfenfilm en dat is "De Fluit met de Zes Smurfen" die overigens nog steeds niet op DVD verschenen is....

    Ik vraag me inderdaad ook af of de Smurfen eigenlijk nog wel bekend zijn bij een jonger publiek...
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don Vito Corleone Bekijk bericht
    DE SMURFEN ROELEREN!
    Nee hoor, de smurfen smurfen.

    En wat wordt er in 2008 gesmurft

  15. #15

    Standaard

    paramount's in the process of acquiring the rights to the smurfs and setting up a cgi animated feature with producer jordan kerner and nickelodeon movies.
    jordan kerner has conceived the development as a trilogy or should i say smurfology and are set to release the first episode in 2008 to coincide with the smurfs 50th anniversary.
    herb ratner is writing the script. he recently wrote "mr. lucky". the new smurfs trilogy storyline is being kept top secret, so if you have any news on this please send me an email so i can update this page.
    paul neesan from kerner entertainment, helped acquire the rights from studio peyo and imps, is to be the executive producer with nick senior and julia pistor. paramount's matt jackson will oversee for the studio.
    the teaming of nickelodeon and kerner entertainment on the smurfs trilogy comes just after they have finished production on "charlotte's web" together with walden media. that movie stars dakota fanning, and was released in june.
    so i guess they can now pull all their resources together to create a truly excellent smurf movie!
    if you want to read some further information about the smurfs 2008 smurfology please check out the following sites;


    variety article on the smurf movie
    rottentomatoes article on the smurf trilogy
    bluimps article on the 2008 smurf movie


    En wie gaat de cast vervullen? ..

    Laatst aangepast door TJ Weissel : 12-08-2007 om 16:34
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snowball Bekijk bericht
    Er is voor mij maar één Smurfenfilm en dat is "De Fluit met de Zes Smurfen" die overigens nog steeds niet op DVD verschenen is....
    Mijn jeugdsentiment komt weer boven, want da's de eerste film waar ik ooit voor in de bioscoop ben geweest Liever deze eerst eens uitbrengen, en ook de tv-reeks, vooraleer ze aan nieuwe projecten beginnen. Misschien dat het er toch nog van komt nu.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #17

    Standaard

    Als ze dan tog films gaan maken over populaire tekenfilms, zie ik liever een Captain Planet movie, of een komedie film over Muttley.

  18. #18

    Standaard

    de tv serie gaan ze ook uitbrengen dacht ik.

    had er aar maanden iets van gelezen op www.tvshowsondvd.com

    ik kijk soms nog steeds op ketnet naar de smurfen.
    maar in 3D :s:s:s

  19. #19

    Standaard

    Naar het schijnt gaan ze er iets episch alá Lotr van maken, maar dan op zijn Smurfs. Ik geloof zelfs gebaseerd op het album "een kind bij de smurfen".
    En evenwel zouden ze naar het schijnt beginnen met één film, kijken hoe die aanslaat en dan de andere twee delen maken.

    De TVserie is voor dit najaar gepland.

  20. #20

    Standaard

    De website http://www.stripspeciaalzaak.be heeft het volgende nieuws te melden:
    3D-film
    Er is een overeenkomst me de Amerikaanse filmmaatschappij Paramount die al enige jaren aan een 3D-film werkt voor de tweede animatiefilm na De Fluit met Zes Smurfen, een Belgische productie uit 1975 van Belvision. De geplande release zal niet voor 2008 zijn, maar veeleer 2010. Om contractuele redenen mag zaakvoerder Thierry Culliford, zoon van Peyo en huidig scenarist van de reeks daar verder niets over vertellen. Naar verluidt zitten ze ook nog niet verder dan de scenariofase.
    Het korte teaserfilmpje, dat aan de aanwezige journalisten werd getoond, werd enthousiast onthaald. De moderne 3D-animatie doet denken aan die van Shrek. Het verhaal van een kort voorafgaand pilootfilmpje zou teruggrijpen naar het originele scenario van Peyo voor het kortverhaal Een Andere Smurf dan de Anderen.
    Naast een eerste film wordt er ook nog gedacht aan een nieuwe 26-delige tekenfilmserie in 3D. Ter aanvulling op de reeds 272 bestaande afleveringen die in de jaren tachtig de wereld rondgingen. Deze animatiereeks van Hanna-Barbera wordt nu digitaal opgepoetst. Dit jaar nog moeten volgens West-Vlaming Hendrik Coysman, directeur van IMPS, de merchandising- en rechtenafdeling van het Smurfenbedrijf, alle afleveringen op dvd (in afzonderlijke dvd-boxen) beschikbaar zijn in binnen- en buitenland. Vele televisiezenders hebben inmiddels toegezegd om de reeks opnieuw uit te zenden, als ze dat al niet deden.

  21. #21

    Standaard

    welkom in smurfenland, welkom allemaal,
    Ja kom naar smurfen land het land van pracht en praal,
    Met de grote smurf, de brilsmurf en de lolsmurf,
    de muzieksmurf en smulsmurf en de vrolijke smurfin,
    met de mopper, natuur en uit-je-bolsmurf,
    en die Gargamel, je kent hem wel die gaat ertegenin...


    valt me mee, dat ik hem nog zo uit mijn hoofd weet

    kijk er wel naar uit, die serie gaat zeker in mijn collectie "jeugdherinneringen" komen
    Onderschrift,

    kun je dat eten?

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb Bekijk bericht
    Dit jaar nog moeten volgens West-Vlaming Hendrik Coysman, directeur van IMPS, de merchandising- en rechtenafdeling van het Smurfenbedrijf, alle afleveringen op dvd (in afzonderlijke dvd-boxen) beschikbaar zijn in binnen- en buitenland.
    Dat klinkt me als muziek in de oren...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #23

    Standaard

    Sowieso wel een erg leuk idee, ga deze zeker eens bekijken als hij uitkomt.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Dat klinkt me als muziek in de oren...
    Van u niet alleen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  25. #25

    Standaard

    Ik ben benieuwd of ze het laatste seizoen ook gaan uitbrengen. Ik las ergens dat dat totaal de mist in ging omdat de schrijvers eigenlijk geen overzicht meer hadden over hun personages, de Smurfen uit hun smurfendorp zette en dat het seizoen uiteindelijk is afgebroken zonder dat de Smurfen hun dorp ooit terugzagen. Deze afleveringen zijn vrij zeldzaam, maar toch ben ik hier best benieuwd naar.

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •