Pagina 2 van 331 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 8269 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Robinho nu dus ook officieel naar Real

    http://www.realmadrid.com/articulo/r...drid_24174.htm
    Ook volgens Santos?!? Jammer overigens: ik had hem graag bij PSV gezien...
    PSV was al vroeg afgehaakt, 22 miljoen is ook wel een beetj veel van het goede

  2. #27

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Santos wilde toch 45 mio?!?
    in eerste instantie wel ja, maar misschien zagen ze in dat dit een beetje teveel van het goede was...

  4. #29

    Standaard

    Robinho zet vastberaden Santos onder druk

    4/7/2005 11:48

    Santos lijkt een ongelijke strijd te voeren met Real Madrid. De Spaanse club heeft het hoofd van Robinho dusdanig op hol gebracht, dat een transfer van het talent onvermijdelijk lijkt, ook al toont de Braziliaanse club zich vastberaden.

    Robinho meldde zich met een overduidelijke boodschap bij voorzitter Marcelo Teixeira van Santos. 'Ik heb geen enkele reden om door te gaan bij Santos, want in mijn hoofd ben ik alleen maar bezig met Real Madrid.'

    Zaterdag had Robinho al een training overgeslagen bij Santos, nadat hij was teruggekeerd van het toernooi om de Confederations Cup in Duitsland. 'Ik wil helemaal niet trainen omdat mijn hoofd alleen nog maar staat naar spelen met Real Madrid', legde hij uit aan Globo TV.

    'Tijdens de bijeenkomst die we hadden na mijn terugkeer uit Duitsland waren we het niet eens. Mijn tijd is gekomen om te vertrekken. Dat moeten de mensen begrijpen. Ik zal pas weer gaan trainen wanneer de zaak perfect is uitgesproken, ik wacht op een oplossing.'

    'Het laatste bod was mooi, 25 miljoen dollar (circa 22 miljoen euro, red.). Maar zoals jullie zien is dat niet genoeg. En dus is het onmogelijk dat er een akkoord is.' Santos houdt vol dat Robinho pas na het WK van 2006 weg mag, óf er moet een club zijn die 43 miljoen euro voor de 21-jarige international neerlegt.

    Na Robinho's uitspraken volgde er zondagmiddag een nieuwe bijeenkomst met de clubleiding van Santos. Trainer Alexandre Gallo was de enige die zich zondagavond uitliet over het onderhoud, na het 0-0 gelijkspel met Juventude (waar Robinho ontbrak): 'Ik heb zojuist de definitieve bevestiging gehad van presidente Marcelo Teixeira dat Robinho bij Santos blijft.'

  5. #30

    Standaard

    Toch nog een nieuwe aanwinst op de dag dat de voorbereiding van het seizoen 2005/2006 begint.

    ADO Den Haag haalt Michael Mols binnen

    Michael Mols zet zijn loopbaan voort bij ADO Den Haag. De 34-jarige aanvaller kwam maandag met de Haagse eredivisionist tot een mondeling akkoord over een eenjarige verbintenis. Het enige struikelblok zou de medische keuring kunnen zijn, die deze week gepland staat.
    Mols zat zonder club nadat hij bij FC Utrecht geen nieuw contract kreeg aangeboden. De Amsterdammer keerde tijdens het afgelopen seizoen terug in Nederland, maar slaagde er bij FC Utrecht niet in om indruk te maken. In veertien wedstrijden kwam hij tot precies één goal.

    ADO is voor Mols de vijfde club in zijn loopbaan. Nadat hij de jeugdopleiding van Ajax had doorlopen, verhuisde hij naar Cambuur, waarna hij via FC Twente en FC Utrecht bij Glasgow Rangers belandde. Hij kwam zes keer uit voor het Nederlands elftal.

    www.vi.nl

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    Toch nog een nieuwe aanwinst op de dag dat de voorbereiding van het seizoen 2005/2006 begint.

    ADO Den Haag haalt Michael Mols binnen
    Pardon, een aanwinst ? Mols heeft geen deuk in een pakje boter kunnen schoppen bij Utrecht. Die man is echt op. Of is hij stand-in voor Den Ouden?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    Toch nog een nieuwe aanwinst op de dag dat de voorbereiding van het seizoen 2005/2006 begint.

    ADO Den Haag haalt Michael Mols binnen
    Pardon, een aanwinst ? Mols heeft geen deuk in een pakje boter kunnen schoppen bij Utrecht. Die man is echt op. Of is hij stand-in voor Den Ouden?
    De spitsen die rondliepen zijn ook van een bedenkelijk niveau. Heb trouwens zelf ook geen al te hoge verwachtingen van Michael Mols.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    Toch nog een nieuwe aanwinst op de dag dat de voorbereiding van het seizoen 2005/2006 begint.

    ADO Den Haag haalt Michael Mols binnen
    Pardon, een aanwinst ? Mols heeft geen deuk in een pakje boter kunnen schoppen bij Utrecht. Die man is echt op. Of is hij stand-in voor Den Ouden?
    De spitsen die rondliepen zijn ook van een bedenkelijk niveau.
    Hm, er werd best redelijk gescoord dacht ik, ze kunnen volgens mij beter de verdediging versterken. Wat ze ook wel gedaan hebben, maar ja, O'Brien... Die heeft toch jaren in de lappenmand gezeten, was altijd geblesseerd.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #34

    Standaard

    Feyenoord is het seizoen met een 'klinkende en knappe' overwinning met 1-0 van Tweede Klasser Alphense Boys

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toontje1985
    Feyenoord is het seizoen met een 'klinkende en knappe' overwinning met 1-0 van Tweede Klasser Alphense Boys
    Altijd lastig... :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Christian Vieri waarschijnlijjk naar Bolton
    Bij Bolton zijn ze goed in het aantrekken van ervaren spelers aan te trekken. Bijv. Djorkaeff, Hierro, Jardel ... waarvan de laatste nooit iets heeft laten zien ... of zelfs echt gespeeld. Volgens mij kunnen de andere clubs hier wat van leren. Nu trekken deze elk jaar, steeds jongere spelers aan. Zo wordt het toch moeilijk een team te worden. Ok, de eerst genoemde teams worden wel kampioen, maar vooral dankzij de individuele klasse van de spelers. Toch zie je bij clubs als Bolton iets meer van een team. Ik vind dit ook de leukste clubs om te volgen.

    Ik duim! Vieri in het Premiership bij Bolton, SUPERB!
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  12. #37

    Standaard

    nou...helmond sport koopt niet veel soeps dit keer...Orlando Smeekes en Sandro Calabro.

    Ik verwacht erg weinig van deze twee heren...
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    nou...helmond sport koopt niet veel soeps dit keer...Orlando Smeekes en Sandro Calabro.

    Ik verwacht erg weinig van deze twee heren...
    Ik denk dat Calabro best mee kan spelen op de topscorerslijst. Vooral bij een van de 'betere' clubs uit de Gouden Gids divisie. Meen wel wat in hem te zien, alleen niet op het hoogste niveau.

    Van Smeekes weet ik absoluut, helemaal, totaal niks.
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Christian Vieri waarschijnlijjk naar Bolton
    Vieri gaat naar Milan, wel gedurft lijkt me om naar de aartsrivaal over te stappen.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Christian Vieri waarschijnlijjk naar Bolton
    Vieri gaat naar Milan, wel gedurft lijkt me om naar de aartsrivaal over te stappen.

    Lees het ook net op vi.nl, dit komt hard aan voor Inter en ze hadden hem ook nog transfervrij laten gaan.
    What ?

  16. #41

    Standaard

    Zullen gezellige wedstrijden worden in San Siro

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Christian Vieri waarschijnlijjk naar Bolton
    Vieri gaat naar Milan, wel gedurft lijkt me om naar de aartsrivaal over te stappen.

    Lees het ook net op vi.nl, dit komt hard aan voor Inter en ze hadden hem ook nog transfervrij laten gaan.
    Een een jaar of 5 geleden nog 100 miljoen gulden voor neergelegd, was meen ik toen de hoogste transfersom ooit...

    Chelsea heeft een bod op Steve Gerrard uitgebracht; 50 miljoen EURO

    Maar Gerrard heeft al laten weten bij de Reds te willen blijven, waar hij een weeksalaris van €153.000 zal opstrijken
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Christian Vieri waarschijnlijjk naar Bolton
    Vieri gaat naar Milan, wel gedurft lijkt me om naar de aartsrivaal over te stappen.

    Lees het ook net op vi.nl, dit komt hard aan voor Inter en ze hadden hem ook nog transfervrij laten gaan.
    Een een jaar of 5 geleden nog 100 miljoen gulden voor neergelegd, was meen ik toen de hoogste transfersom ooit...

    Chelsea heeft een bod op Steve Gerrard uitgebracht; 50 miljoen EURO

    Maar Gerrard heeft al laten weten bij de Reds te willen blijven, waar hij een weeksalaris van €153.000 zal opstrijken

    Gerrard weet ook niet wat hij wil, gister wilde hij nog weg en nu blijft hij.
    Makkelijke manier op je salaris op te krikken.
    What ?

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Christian Vieri waarschijnlijjk naar Bolton
    Vieri gaat naar Milan, wel gedurft lijkt me om naar de aartsrivaal over te stappen.
    dat zal hem een zorg zijn zolang hij z'n 12 miljoen per jaar maar krijgt

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Christian Vieri waarschijnlijjk naar Bolton
    Vieri gaat naar Milan, wel gedurft lijkt me om naar de aartsrivaal over te stappen.
    Dat gebeurd best wel vaak volgens mij! Seedorf, Crespo
    Turn around and feel the vibe.....

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Christian Vieri waarschijnlijjk naar Bolton
    Vieri gaat naar Milan, wel gedurft lijkt me om naar de aartsrivaal over te stappen.

    Lees het ook net op vi.nl, dit komt hard aan voor Inter en ze hadden hem ook nog transfervrij laten gaan.
    Een een jaar of 5 geleden nog 100 miljoen gulden voor neergelegd, was meen ik toen de hoogste transfersom ooit...

    Chelsea heeft een bod op Steve Gerrard uitgebracht; 50 miljoen EURO

    Maar Gerrard heeft al laten weten bij de Reds te willen blijven, waar hij een weeksalaris van €153.000 zal opstrijken

    Gerrard weet ook niet wat hij wil, gister wilde hij nog weg en nu blijft hij.
    Makkelijke manier op je salaris op te krikken.
    Negotiations are open! Er moet geld verdient worden
    Turn around and feel the vibe.....

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Christian Vieri waarschijnlijjk naar Bolton
    Vieri gaat naar Milan, wel gedurft lijkt me om naar de aartsrivaal over te stappen.
    Dat gebeurd best wel vaak volgens mij! Seedorf, Crespo

    Ja maar denk dat Vieri harder aan komt, bij de Inter fans.
    What ?

  23. #48

    Standaard

    Collina mag nog een jaar fluiten

    De Italiaanse bond heeft besloten de leeftijdsgrens voor scheidsrechters met een jaar op te rekken.
    Door dat besluit blijft arbiter Pierluigi Collina (45) nog een jaar behouden voor de Serie A.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Collina mag nog een jaar fluiten

    De Italiaanse bond heeft besloten de leeftijdsgrens voor scheidsrechters met een jaar op te rekken.
    Door dat besluit blijft arbiter Pierluigi Collina (45) nog een jaar behouden voor de Serie A.


    verstandige beslissing!! nu de FIFA nog, maar dat zal niet gebeuren

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Basso
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Collina mag nog een jaar fluiten

    De Italiaanse bond heeft besloten de leeftijdsgrens voor scheidsrechters met een jaar op te rekken.
    Door dat besluit blijft arbiter Pierluigi Collina (45) nog een jaar behouden voor de Serie A.


    verstandige beslissing!! nu de FIFA nog, maar dat zal niet gebeuren
    Een jaar is veel te weinig, zulke toppers moeten blijven fluiten, mits hun conditie voldoende is.

Pagina 2 van 331 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •