Pagina 186 van 331 EersteEerste ... 86136176182183184185186187188189190196236286 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.626 tot 4.650 van 8269 worden weergegeven.
  1. #4626

    Standaard

    Er is ook nog een grote kans dat Vermaelen niet kan spelen.

    Dan is de kans dat dit de verdeding wordt:

    Timisela/Boakye - Schilder - Maduro - Urby.

    Dat moet haast wel de jongste verdediging ooit in de Eredivisie zijn.


    Grote defensieve problemen bij Ajax
    25-2-2006 Het is zeer twijfelachtig of Thomas Vermaelen zondag in actie kan komen met Ajax tegen Heracles Almelo.
    De Belg kampt na de Champions Leaguewedstrijd tegen Inter met fysieke klachten en hij heeft zaterdagochtend voortijdig de training van Ajax moeten verlaten.

  2. #4627

    Standaard

    Daar liggen goeie kansen voor Heracles als dat de ajax verdediging gaat worden.

  3. #4628

    Standaard

    Blind kan ook nog Lindenbergh centraal zetten en Juanfran linksback, maar of het daar nou beter van wordt..

    Het zal lastig worden maar 1 x meer scoren dan Heracles moet wel lukken, 3-4 is ook een leuke score .

  4. #4629

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel
    Misschien leuk om te kijken wie het hoogst staat, ik waarschijnlijk niet met mijn 15590ste plaats.
    Ik sta op plaats nummer 4040 op dit moment.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  5. #4630

    Standaard

    Ik sta 66.716e in het algemene klassement.

    Afgelopen transferperiode was echt een drama! Ik moest wel een stuk of 8 spelers vervangen die naar een andere club gingen, had ik bijv. Huntelaar (die ging naar Ajax), wisselde ik hem in voor Samaras (vertrekt die even later naar Man. City!!! ) en ga zo maar door...

    Dat heeft me echt veel punten gekost, ik had telkens spelers tekort.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  6. #4631

    Standaard

    Na de transferperiode moest ik ook nog 2 keer ruilen omdat Samaras en Saijes van club ruilden...

  7. #4632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Hoe kan je het in hemelsnaam toch voor elkaar krijgen om je nier te kneuzen?
    Nou als dat de enige blessure is na 90 minuten voetballen tegen een Italiaanse ploeg met enkel Zuid-Amerikanen is misschien meer de vraag hoe het kan dat er niet meer blessures zijn... :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #4633

    Standaard

    Het is Ajax ook niet echt gegunt om aan een team te bouwen, zoveel blessures weer dit seizoen...ongelofelijk


  9. #4634

    Standaard

    Gomes wil weg bij PSV

    Corinthians heeft opnieuw meer dan gemiddelde interesse voor Gomes. De doelman van PSV ziet een terugkeer naar Brazilië ook wel zitten, al verwacht hij Eindhoven niet te verlaten.
    Corinthians, dat toen werd geleid door Daniel Passarella, wilde Gomes een jaar geleden ook al hebben. Tot een transfer kwam het toen niet. Maar de Braziliaanse club is de PSV'er, weer opgeroepen voor de Braziliaanse nationale ploeg, niet uit het oog verloren.

    'Twintig dagen geleden hebben ze contact met mijn zaakwaarnemer opgenomen. Als Corinthians tot een akkoord komen met PSV zal ik gaan', vertelde Gomes tegenover Lancepress. 'Maar ik denk dat PSV me niet wil laten gaan. Ik heb nog een doorlopend contract voor nog twee seizoenen en een afkoopsom van tien miljoen dollar.'

    Gomes vertelde ook een terugkeer naar Brazilië niet uit te sluiten. 'Maar ik wil dan wel een clausule in mijn contract dat ik over twee jaar weer naar Europa kan gaan.'

  10. #4635

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom Lempers
    Gomes wil weg bij PSV

    Waar je die kop vandaan haalt weet ik niet (waar ik dit stuk las stond die kop in ieder geval niet), maar het dekt de lading natuurlijk voor geen meter.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #4636

    Standaard

    Ik dacht plaats eens even een rkrijger kop

  12. #4637

    Standaard

    'Twintig dagen geleden hebben ze contact met mijn zaakwaarnemer opgenomen. Als Corinthians tot een akkoord komen met PSV zal ik gaan'


    toch een opvallende uitspraak...


  13. #4638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom Lempers
    Na de transferperiode moest ik ook nog 2 keer ruilen omdat Samaras en Saijes van club ruilden...
    Hm, ik heb handig op de transfer van Huntelaar naar Ajax ingespeeld door tijdens de winterstop Trabelsi van Ajax (die immers een paar weken weg zou zijn i.v.m. de Africa Cup) die ik eerst had te vervangen door Huntelaar (die ik eerst al van Heerenveen had en nu dus van Ajax). Daardoor kwam er in m'n verdediging een plekje vrij voor Hanson van Heerenveen. Op die manier heb ik dus twee spelers kunnen wisselen, terwijl die wissel maar voor eentje telde vanwege de transfer van Huntelaar. Verder heb ik toen Sonko van Roda gewisseld voor Fortuné van Utrecht (tsja, maakte niet heel veel verschil) en Kruys van Utrecht voor Sergio van Roda (en dat maakte *wel* veel verschil). Mijn elftal ziet er nu als volgt uit:

    Keepers:
    Van Dijk (RKC) - Basis
    Volders (RBC) - Bank

    Verdedigers:
    Hanson (Heerenveen) - Basis
    Wisgerhof (NEC) - Basis
    Elshot (NAC) - Basis
    Jansen (Heracles) - Basis (normaal bank, maar nu even basis omdat ik tijdelijk 4-3-3 speel i.p.v. 3-4-3, omdat twee van m'n middenvelders geblesseerd zijn)
    Olfers (Sparta) - Bank
    Rzasa (ADO) - Bank

    Middenvelders:
    Sergio (Roda JC) - Basis
    Cocu (PSV) - Basis
    Cornelisse (Groningen) - Basis
    Janssen (Vitesse) - Bank (normaal basis, maar nu geblesseerd)
    Reuser (Willem II) - Bank

    Aanvallers:
    Huntelaar (Ajax) - Basis
    Arveladze (AZ) - Basis
    Kuyt (Feyenoord) - Basis
    N'Kufo (Twente) - Bank
    Fortuné (Utrecht) - Bank

    Kortom, mijn standaard elftal:

    -----------------------Van Dijk-------------------------
    ---------------------------------------------------------
    ---------Elshot--------Hanson---------Wisgerhof-----
    ---------------------------------------------------------
    -----Sergio-----Cocu------Janssen-----Cornelisse--
    ---------------------------------------------------------
    ---------Kuyt--------Huntelaar--------Arveladze-----
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  14. #4639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom Lempers
    Ik dacht plaats eens even een rkrijger kop
    Ik krijg fans! :wink:

  15. #4640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    'Twintig dagen geleden hebben ze contact met mijn zaakwaarnemer opgenomen. Als Corinthians tot een akkoord komen met PSV zal ik gaan'


    toch een opvallende uitspraak...
    Welnee.

  16. #4641

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    'Twintig dagen geleden hebben ze contact met mijn zaakwaarnemer opgenomen. Als Corinthians tot een akkoord komen met PSV zal ik gaan'


    toch een opvallende uitspraak...
    Welnee.
    Inderdaad: welnee. Wie wil daar niet weg? Elke zomer staat weer garant voor leegloop in Eindhoven.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  17. #4642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    'Twintig dagen geleden hebben ze contact met mijn zaakwaarnemer opgenomen. Als Corinthians tot een akkoord komen met PSV zal ik gaan'


    toch een opvallende uitspraak...
    Welnee.
    Inderdaad: welnee. Wie wil daar niet weg? Elke zomer staat weer garant voor leegloop in Eindhoven.
    Maar dan is het niet een kwestie van "willen" maar "gewild zijn" :wink:
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #4643

    Standaard

    Net nog de de tweede helft van Zaragoza - Barcelona gezien, leuke wedstrijd die in 0-2 eindigde na een keepersredding van een speler en dus rood+penalty. Daarna uit een schitterende counter 0-2
    Maar meest opmerkelijke moment was dat Eto'o die al de hele tijd door de thuisaanhang werd gediscrimineerd het op een moment zat was en het veld wilde afstappen en pas op het laatste moment door medespelers en scheidsrechter werd omgepraat om te blijven spelen. Hij antwoordde even later met een puntgave assist op Larsson die de 0-2 maakte. En zo doe je dat

  19. #4644

    Standaard

    Speelde vBommel? If so, jammer dat vBasten hem weer niet heeft kunnen beoordelen als de tegenstander rood kreeg...

  20. #4645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Net nog de de tweede helft van Zaragoza - Barcelona gezien, leuke wedstrijd die in 0-2 eindigde na een keepersredding van een speler en dus rood+penalty. Daarna uit een schitterende counter 0-2
    Maar meest opmerkelijke moment was dat Eto'o die al de hele tijd door de thuisaanhang werd gediscrimineerd het op een moment zat was en het veld wilde afstappen en pas op het laatste moment door medespelers en scheidsrechter werd omgepraat om te blijven spelen. Hij antwoordde even later met een puntgave assist op Larsson die de 0-2 maakte. En zo doe je dat
    Inderdaad een hele mooi revanche maar toch raar dat een scheidsrechter dan geen partij kiest voor Eto'o en zegt dat iedereen maar van het veld moet, dat was nog eens een beslissing geweest (voor Spanje dan). :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  21. #4646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Speelde vBommel?
    Van Bommel viel in, in de tweede helft. Speelde onopvallend, maar stond wel aan de basis van de aanval waar de 0-2 uitkwam.

  22. #4647

    Standaard

    Ik heb het gevoel dat PSV gaat winnen. Heel zakelijk met 1-0 of met 2-1...

    Addo vervangt Ooijer tegen AZ

    26 februari 2006 11:30

    Eric Addo is de vervanger van de geblesseerde André Ooijer, in de competitietopper tegen AZ. Guus Hiddink kiest verder voor een aanvallende strijdwijze, met voorin Jan Vennegoor of Hesselink, Jefferson Farfán én Arouna Koné.

    Culina


    Op het middenveld vervangt Jason Culina de lichtgeblesseerde Ibrahim Afellay. Afellay neemt wel plaats op de reservebank. Ismail Aissati is afgevallen als negentiende speler en zal plaatsnemen op de tribunes van de Alkmaarderhout. De wedstrijd begint om 12.30 uur.

    Opstelling PSV:
    Gomes, Reiziger, Alex, Addo, Reiziger, Culina, Simons, Cocu, Vennegoor of Hesselink, Farfán en Koné.
    Wissels: Zoetebier, Ball, Väyrynen, Beasley, Lucius, Afellay en Thompson.

  23. #4648

  24. #4649

    Standaard

    na 6 minuten AZ-PSV 0-2
    VOH & Koné

    Tja.....

  25. #4650

Pagina 186 van 331 EersteEerste ... 86136176182183184185186187188189190196236286 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •