Pagina 1 van 331 123451151101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 8269 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Voetbal seizoen 2005-2006

    Vandaag is het 1 juli, oftewel het begin van het nieuwe voetbalseizoen. Een mooie reden om het oude seizoen en daarmee het oude topic achter ons te laten en vooruit gaan blikken op al wat komen gaat.

  2. #2

    Standaard

    'Ruil Figo voor Davids nagenoeg rond'

    1/7/2005 19:40

    Real Madrid en Internazionale zouden op het punt staan overeenstemming te bereiken over een ruil van Luis Figo voor Edgar Davids. Zo meldden vrijdag diverse Spaanse en Italiaanse media.
    Zowel Figo als Davids heeft nog een doorlopend contract bij zijn club. Figo staat nog tot medio 2006 op de loonlijst van Real, Davids tot de zomer van 2007 bij Inter. Maar voor beiden geldt dat het uitzicht op speeltijd komend seizoen zeer beperkt is bij hun huidige werkgevers.

    Inters technisch directeur Marco Branca zou donderdag in Madrid over de materie hebben onderhandeld met vertegenwoordigers van Real.

    Het is niet voor het eerst dat beide clubs aan elkaar worden gelinkt. Enkele weken terug zouden Reals Walter Samuel en Santiago Solari nagenoeg verhandeld zijn aan de nerazzurri, waarbij destijds eveneens de naam van Davids werd genoemd als ruilobject. Deze deal is tot nog toe niet gesloten.

    Internazionale en Vieri per direct uit elkaar

    1/7/2005 11:55

    Christian Vieri werd al in verband gebracht met clubs in binnen- een buitenland. De Italiaanse spits kan zich nu rustig oriënteren, want zijn contract bij Internazionale is per direct ontbonden.
    Dat Vieri het niet meer naar zin heeft bij Internazionale was al langer duidelijk. De international vreest dat zijn mogelijke reserverol in het Giuseppe Meazza hem het WK kan gaan kosten. De 32-jarige aanvaller had daarom zijn zinnen gezet op een transfer. Met de (vermeende) interesse van Tottenham Hotspur, Juventus, AC Milan, Chelsea, CSKA Moskou, Valencia en Atlético Madrid moet dat geen probleem zijn.

    Internazionale wilde niet wachten tot een club met een transfersom over de brug kon komen. Het salaris van Vieri (dertien miljoen) drukt blijkbaar zwaar op de begroting, want naar verluidt heeft de spits een gouden handdruk gekregen van negen miljoen euro. In de overeenkomst is ook geen concurrentiebeding opgenomen, zodat Vieri ook in zee kan gaan met Inters concurrenten AC Milan en Juventus.

    In zes jaar kwam Vieri tot in totaal 143 competitiewedstrijden voor Internazionale. Daarin scoorde hij 102 keer. Voor zijn overgang naar Milaan speelde de spits voor Torino, Pisa, Ravenna, Venezia, Atalanta Bergamo, Juventus, Atlético Madrid en Lazio Roma.

    Souness vangt bot: 'Vieri wil naar Spanje'

    1/7/2005 19:19

    Graeme Souness is druk op zoek naar versterking voor de voorhoede van Newcastle United. Tot nu toe zonder al te veel succes. Ook Christian Vieri en Alan Smith weigerden de overstap te maken naar Saint James' Park.
    Na het vertrek van Patrick Kluivert en Craig Bellamy kunnen The Magpies wel een extra aanvaller gebruiken, zeker nu de club komende maandag de training hervat. Tegenover de website van zijn club verklaarde Souness dat hij geen succes had met de toenaderingen van Vieri en Smith.

    'We hebben geïnformeerd naar Christian Vieri. Ik heb een gezamenlijke vriend, die met hem sprak. Maar het ziet er naar uit dat hij naar Spanje wil', aldus Souness over de aanvaller die vrijdag vertrok bij Internazionale.

    'We hebben ook gevraagd naar Alan Smith, maar we kregen te horen dat er geen zaken kunnen worden gedaan.' Smith arriveerde vorige zomer bij Manchester United, waar hij tekende tot medio 2009.

  3. #3

    Standaard

    Davids zal een warme ontvangst krijgen in Nou Camp mocht het doorgaan met Madrid
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #4

    Standaard

    Figo en Davids zullen blijven tobben. Ook na zo'n ruil zit er voor beiden vast geen basisplek meer in. Een goede keuze voor Davids zou een vertrek naar AZ, Ajax of PSV zijn. Daar is hij weer dé man, wat vast belangrijk voor een pitbull is.
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  5. #5

    Standaard

    Real Madrid heeft met het aantrekken van Graversen in januari al een controlerende middenvelder die voorop in de strijd gaat.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toontje1985
    Real Madrid heeft met het aantrekken van Graversen in januari al een controlerende middenvelder die voorop in de strijd gaat.
    Jep, ik vind het nog steeds jammer dat hij niet langer bij Everton is gebleven. Het is toch een goeie om bij je selectie te hebben.

    Dat is ook te zien aan Real, want sinds zijn komst in Madrid, zijn ze plots weer titelkandidaat. Gelukkig hield Barca het vol tot het einde, maar het is goed om ze bij de Koninklijke weer lekker te zien ballen.
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  7. #7

    Standaard

    nu maar hopen dat Helmond Sport aankomend seizoen wel promoveerd
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    nu maar hopen dat Helmond Sport aankomend seizoen wel promoveerd
    Buiten dat ik daar niet echt op hoop, zal het ze denk ik ook niet lukken.

  9. #9

    Standaard

    Stelling: PSV is toch niet slecht uit de transfer-periode gekomen...

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Stelling: PSV is toch niet slecht uit de transfer-periode gekomen...
    Hier ben ik het wel mee eens

    tuurlijk zijn er belangrijke spelers (lees: park, van bommel en vogel) weggegaan..

    hier hebben ze echter ook vayrinen en timmy simons voor terug gekregen, nagenoeg 2 dezelfde typen spelers en zeker goede voetballers..
    Voorin zitten ze met beasly en farfan natuurlijk ook nog erg goed, en ik ben benieuwd wat robert dit seizoen gaat brengen.

    Maar 1 ding is zeker: Ajax wordt kampioen

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Basso
    Maar 1 ding is zeker: Ajax wordt kampioen
    Ik hoop het niet. Maar het gaat zeker spannender worden dan afgelopen seizoen. Van Feyenoord en AZ verwacht ik eigenlijk niet zoveel. Het zal tussen Ajax en PSV gaan. Ik denk dat PSV kampioen wordt omdat Hiddink toch net wel ff wat gelouterder is dan Blind. Dat is, op de keper beschouwd, toch gewoon een loser...

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Basso
    Maar 1 ding is zeker: Ajax wordt kampioen
    Dat is, op de keper beschouwd, toch gewoon een loser...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toontje1985
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    nu maar hopen dat Helmond Sport aankomend seizoen wel promoveerd
    Buiten dat ik daar niet echt op hoop, zal het ze denk ik ook niet lukken.
    dank je...
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Basso
    Maar 1 ding is zeker: Ajax wordt kampioen
    Ik hoop het niet. Maar het gaat zeker spannender worden dan afgelopen seizoen. Van Feyenoord en AZ verwacht ik eigenlijk niet zoveel. Het zal tussen Ajax en PSV gaan. Ik denk dat PSV kampioen wordt omdat Hiddink toch net wel ff wat gelouterder is dan Blind. Dat is, op de keper beschouwd, toch gewoon een loser...
    Hiddink heeft wel een voorsprong kwa ervaring op Blind, die maar net komt kijken. Ik was helemaal niet blij (understatement) met de aanstelling van Blind bij Ajax, maar ik kijk nu met een positief gevoel terug naar de onder hem gespeelde wedstrijdperiode. Hij heeft de jongens weer aan het ballen gekregen. Maduro hielp een goed handje meer hieraan. PSV lijkt mij de favoriet voor het komende seizoen, maar ik denk dat Ajax iets meer strijd zal kunnen leveren.

    Feyenoord moet ik eerst zien om te geloven. Wat daar allemaal rondloopt. Ik hoop voor m'n vader dat het wat wordt met die Rotterdammers.

    Het meest benieuwd ben ik naar AZ. Met een trainer als Van Gaal aan het roer en een van mijn favoriete sprinters (Pius Ikedia), wil ik wel zien wat ze kunnen brengen. Arveladze ... kan díe het nog? Vertrokken spelers, vertrekkende spelers. Ik ga ze in ieder geval weer aanmoedigen, behalve in wedstrijden tegen Ajax natuurlijk.
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  15. #15

    Standaard

    en je cluppie uit Almelo dan?
    Ben je niet benieuwd wat die gaan doen in de ere-divisie?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    en je cluppie uit Almelo dan?
    Ben je niet benieuwd wat die gaan doen in de ere-divisie?
    Ha! Ja, dat wordt wat. Ik heb mij nooit geinteresseerd voor Heracles en zal daar ook nu niet mee beginnen. Voor mij is het degradatiekandidaat nummer één
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Stelling: PSV is toch niet slecht uit de transfer-periode gekomen...
    Slecht niet denk ik, maar net zoals vorig jaar wordt het weer spannend hoe de transfers gaan uitpakken voor PSV. Ik hoop in ieder geval goed voor ze.
    Hopelijk slaat Ajax de weg omhoog verder in en wordt het een geduchte uitdager voor PSV. Ik denk dat om de plaatsen daarachter nogal wat clubs in aanmerking komen zoals Feyenoord, AZ, Heerenveen, NAC (van Hooijdonk), Vitesse (als ze de selectie op peil kunnen houden en nog wat kunnen uitbreiden). En daarachter komen dan nog wel weer wat clubs die het ze weer moeilijk maakt. Heracles is voor de absolute nummer 1 om erweer uit te vliegen. Van mij mag ADO er ook wel weer uit. Mooie club hoor, maar op dat ene moment na, vindt ik de supporters maar niks! Daarnaast hoop ik dat Sparta genoeg kwaliteiten heeft om erin te blijven. Jammer dat ze ooit gedregadeerd zijn.
    Turn around and feel the vibe.....

  18. #18

    Standaard

    koeman heeft wat te doen bij feijenoord,Bart Goor moest onder bewaking naar het trainingsveld omdat de fans hem hebben uitgekotst.
    Kalou heeft een spreekverbod, hij mag niet meer zeggen dat hij liever weg wil.

    kuijt had dringend verzocht om versterking, zijn wens is ( nog ) niet uitgekomen.

    Hoe moet dat verder daar in Rotterdam.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  19. #19

    Standaard

    Is Feyenoord vandaag begonnen met de voorbereiding op het nieuwe seizoen?!? Begonnen met trainen bedoel ik natuurlijk...

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    koeman heeft wat te doen bij feijenoord,Bart Goor moest onder bewaking naar het trainingsveld omdat de fans hem hebben uitgekotst.
    Kalou heeft een spreekverbod, hij mag niet meer zeggen dat hij liever weg wil.

    kuijt had dringend verzocht om versterking, zijn wens is ( nog ) niet uitgekomen.

    Hoe moet dat verder daar in Rotterdam.
    in de gouden gids divisie 8)

  21. #21

    Standaard

    Den Haag start vandaag de voorbereiding op het seizoen 2005/2006 met de eerste training. Tot nu toe zijn er pas 2 nieuwe aankopen gedaan: John O'Brien (Ajax) en Sean Doherty (Fulham). Er zullen nog wel wat nieuwe aankopen moeten worden gedaan, voordat het seizoen begint. Elk jaar wordt er gezegd dat de voorbereiding moet worden begonnen met een complete selectie. Maar iedere keer draait het er op uit dat tijdens de voorbereiding nog de nodige spelers op proef komen. Waardoor de definitieve selectie pas tijdens het seizoen ontstaat.

  22. #22

    Standaard

    Christian Vieri waarschijnlijjk naar Bolton

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Christian Vieri waarschijnlijjk naar Bolton
    Turn around and feel the vibe.....

  24. #24

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Robinho nu dus ook officieel naar Real

    http://www.realmadrid.com/articulo/r...drid_24174.htm
    Ook volgens Santos?!? Jammer overigens: ik had hem graag bij PSV gezien...

Pagina 1 van 331 123451151101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •