Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 45 worden weergegeven.

Discussie: 21 Grams [DVD]

  1. #1

    Standaard 21 Grams [DVD]

    21 Grams [DVD]

    IJzersterke acteerprestaties van de hoofdrolspelers in deze indrukwekkende film.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    schitterende film. Moet deze nog altijd eens aanschaffen

  3. #3

    Standaard

    Goede film inderdaad alleen wel erg deprimerend!

  4. #4

    Standaard

    Fantastisch! Het geweldige spel van Sean Penn, Naomi Watts en Benicio Del Toro spetterd gewoon van het scherm. Penn laat maar weer eens zien waarom hij een van de beste acteurs uit zjin generatie is. Wat een meesterlijk jaar voor hem; andere films die daarin verschenen waren natuurlijk Mystic River en The Assassination of Nixon. Watts laat zich ook weer op haar best zien, zoals we haar ook al zagen in Mulholland Drive, en het zal denk ik niet lang duren voordat zij ook een Oscar in ontvangst mag nemen. Toch is het vooral Del Toro die deze film domineert met zijn ijzersterke acteerprestatie. Wat kan die man diep gaan! Het is soms echt adembenemend om naar te kijken. Een meesterlijk drama!

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Ik werd toch wel heel erg depressief van deze film!

    Voor mij hoeft dat al te realistische niet echt.
    Een beetje ontsnappen aan de werkelijkheid is toch wel
    1 van de mooiste dingen van het fenomeen film, maar met
    deze film lukt dat niet.

    Een beetje TE allemaal.

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Deze film wilde ik gisteren even gaan kopen voor een leuke prijsje van 6,99 bij Rodisc,maar door al die vertragingen in openbaar vervoer ging dat even niet lukken.Deze week nog maar is een poging wagen.
    Nog niet gezien,lijkt me een sterke film en Penn kan ik altijd wel waarderen.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  9. #9

    Standaard

    Erg goede film, met fantastische acteerprestaties van Penn, Watts en Del Toro!

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Een van de beste films van het jaar 2004.
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  12. #12
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Ik kon de hele link met 21 gram niet vinden.

  13. #13

    Standaard

    Wel jammer dat er maar zo weinig extra's op de DVD staan. (en dat de behind the scenes feature zo matig is)
    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/ofnoavail
    = Works great even on blood stains =

  14. #14

    Standaard

    Beter laat dan nooit, nu toch nog een recensie.

    Het is een erg goeie film, maar zeker niet een film die zich makkelijk laat bekijken. Het begin is enorm verwarrend en het tempo is ook niet altijd even snel. Het verhaal (dat je dwingt om na te denken) en de acteerprestaties maken alles goed: dit is zeker een van de beste films die in 2003 in de bioscopen verschenen. Vooral een film die de fans van films als Memento erg moet aanspreken.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Beter laat dan nooit, nu toch nog een recensie.
    We hebben uit de review-suggestie thread een aantal veelverzochte titels genomineerd voor recensie, dus verwacht komende tijd meer eigen collectie-reviews.

  16. #16

    Standaard

    goede film met een mooie cast, zit alweer een tijdje in mijn collectie

  17. #17

    Standaard

    Ik vind dit nou typisch zo`n film die door de montage helemaal om zeep is geholpen! Er wordt veel te veel gesprongen in de scenes mijn inziens, overdaad schaadt blijkt gewoon ook hier weer. Ik vraag me af wat hier het nut van is want in deze film vind ik dat helemaal niet nodig, eerder nutteloos. Was de film gewoon chronologisch gemonteerd had ik hem wel goed gevonden want het verhaal en de acteer prestaties zijn gewoon erg goed. Erg jammer dus wat mij betreft...
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  18. #18

    Standaard

    Topfilm, zeer goed acteerwerk. De film was toch wel makkelijk te volgen al moet je in het begin goed opletten. In mijn ogen een aanrader!!
    No one understands the demons world

  19. #19

    Standaard

    Op zich wel goed geacteerd enzo, maar ik vond de herinnering die de film bij me achterliet niet zo geweldig. Best wel neergeslagen sfeer. De regiseur wilde dat blijkbaar zo, zo te zien in de extra's, maar zijn smaak is (voor mij) duidelijk niet mijn smaak. Na het zien van de film maar weer verkocht.
    Leave it on the doorstep and get the hell outta here...

  20. #20

    Standaard

    Sterke film en mooie muziek ook.
    Ik vind wel dat de sprongen in de film geen toegevoegde waarde hebben. Waarom moeilijk doen. Chronologisch was ook goed geweest.

  21. #21

    Standaard

    Hele mooie film!!! :wink:
    Is nog lang door mijn hoofd blijven spoken.....
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  22. #22

    Standaard

    Geweldige acteerprestaties!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath
    Ik kon de hele link met 21 gram niet vinden.
    Heb je niet goed op zitten letten.

    Heb de film alweer een tijd geleden gezien maar volgens mij is het in de eindscene de voice-over van Sean Penn die het heeft over deze 21 gram.

    Het schijnt dat ieder mens op het moment dat 'ie sterft 21 gram aan lichaamsgewicht verliest. Er zijn mensen die denken dat dat het gewicht van de ziel is die het lichaam verlaat.

    Aangezien de film als thema de dood heeft, heb je daar je link.

    Verder, fantastische film! Benicio Del Toro geeft me gewoon kippenvel, wat kan die man acteren, ongelofelijk!
    (Over God) John Milton: And while you're jumpin' from one foot to the next, what is he doing? He's laughin' His sick, fuckin' ass off. He's a tight-ass. He's a sadist. He's an absentee landlord. Worship that? Never.

  24. #24

  25. #25

    Standaard

    Dit is inderdaad een toppertje... De opbouw van de film, vol flashbacks etc. vind ik echt he-le-maal te gek! Aanschaffen die hap!
    Blanke bolster, Ruwe Pit

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •